24 April 2015

Have You Seen Prince Charming?


Dear everybody, Essence finally made it!!! I know this one is about to be a huge spoiler alert- but can't help myself :) Essence finally made nail polish formula that will last more than 2 days! 
So, few weeks ago I received few goodies from Essence Croatia and one of them was new nail polish- the Gel one, named so cleverly Prince Charming.
I was really curious, but at the same time very distrustful in all that idea about ''gel finish'', because, let's be honest, the ''gel'' term is being overly used in the last few months.
My idea and understanding of ''gel nail polish/nail polish with gel finish'' momentarily means- polish that will last longer than average one. 
And that fact in my mind couldn't be connected with Essence polishes because, no matter how beautiful, they simply don't last more than a day or two.
And when I finally tried this little fella... well, let's say I forgot about my nails for days!

Dragi svi, Essence je napokon uspeo!!! Iako svesna da će ovo u startu biti ogroman spoiler alert, ne mogu si pomoći :) Essence je napokon formulisao lak za nokte koji će trajati duže od dva dana!
Pre nekoliko sedmica primila sam paketić s nekoliko noviteta od Essence Hrvatska, i među njima se pronašao novi lak za nokte sa naznakom- Gel, vrlo vešto nazvan Prince Charming
Bejah u startu vrlo radoznala, no istovremeno vrlo nepoverljiva u celokupnu ''gel finiš'' ideju jer, budimo iskreni, termin ''gel'' se prečesto pojavljuje u nazivu različitih proizvoda za negu noktiju u poslednje vreme.
Moja ideja i razumevanje pojma ''lak s gel završetkom/gel lak za nokte'' momentalno znači lak koji će trajati duže nego prosečan, dugotrajniji lak.
I ta činjenica se u mojoj glavi nikako nije uspevala povezati s Essence lakovima zato što, nebitno koliko su njihovi lakovi lepi i šareni, prekrasnih efekata, tekstura, jednostavno nisu trajniji od dana ili dva.
No kad sam napokon nalakirala ovog mališu... pa, recimo da sam zaboravila na ponovno lakiranje u periodu od čak jedne sedmice!
The packaging- rounded, glass bottle. Contains 8ml of the polish.
The formula- is creamy, very easy to apply and spread over the nail. What I really liked is that it looks great applied in one coat, and so rich and well pigmented in two coats. 
The shade- is my absolute favorite! I love, love, love mint and all it's shades, but this one is my absolute #1! It's mix of rich mint and pistachio, sprinkled with many lovely shimmer particles in silver, light blue and golden. If I'm looking at it on my nails, the most visible are the blue particles and they look so great, elegant, adorable. 
The brush- something I also love is it's flat brush, well made to allow easy application. 
The lasting effect- absolute surprise and something that blew me off. I applied it on Tuesday and continued with my life :) Sometime around Thursday I kinda remembered that I might get to remove the polish, since it was expected to bee already chipped off. But surprise, surprise! It was as good as just applied. I haven't used any base or top coat, so you can guess my staring face. Somewhere around Sunday it started fading, so I removed it on Monday. It's exactly 7 days of lasting! Which is amazing. And during that week, like any other, I was doing some chores, typing on keyboard, some gardening too! And it didn't move a bit.
As far as I am concerned, Essence should seal this formula and keep on making nail polishes only like this one is.

Down below you can check out swatches I have captured (having so much fun, to be honest).

Pakovanje- valjuškasta, staklena bočica koja sadrži 8 ml laka.
Formula- je kremasta, vrlo lagana za razmazivanje i ujednačeno nanošenje. Ono što mi se posebno dopalo je kako lak izgleda jednako lepo nanešen u jednom ili u dva sloja (u ovom slučaju deluje puno bogatije i pigmentisano).
Nijansa- je moj apsolutni favorit u liniji Gel lakova. Inače obožavam mint u svim nijansama, ali je Prince Charming apsolutni #1! Radi se o miksu bogate mint i pistacije, posutih mnoštvom divnih, sitnih svetlucavih čestica u srebrnoj, zlatnoj i svetlo plavoj boji. Kad pogledam kako lak izgleda na noktima, dominiraju svetlo plave čestice koje mu daju poseban štih elegancije.
Četkica- još jedna od stvari koja mi se kod ovog laka dopada je pljosnata, sintetička šetkica kojom se proizvod nanosi u samo dva poteza, ravnomerno, bez ostavljanja linija.
Dugotrajni efekat- apsolutno iznenađenje i nešto što me je doslovno oborilo s nogu. Lak sam prvi put nanela u utorak i nakon toga nastavila sa životom, svakodnevnim obavezama :) Negde oko četvrtka setila sam se kako bih sigurno trebala ukloniti lak, očekujući da se već do pola skinuo (da, ja tako ponekad zaboravim da pogledam u nokte danima...). No, na moje sveopšte iznenađenje lak je delovao uredno i jednako kao i kad sam ga tek nalakirala. Nisam koristila nikakav bazni lak, ili nadlak, tako da se ovaj mališa pokazao u punom sjaju. Negde u nedelju (6. dan) primetila sam kako je počeo lagano blediti pri vrhovima, pa sam ga u ponedeljak uklonila acetonom. Dakle, tačno 7 dana od prvobitnog nanošenja, što je, složićemo se- apsolutno sjajno! U toku te sedmice normalno sam obavljala sve poslove kao i inače, čak sam nekoliko dana glumila baštovana :) a lak je sve vreme bio postojan i uredan.
Što se mene tiče, Essence bi trebao ''zaključati'' ovu formulu i sve lakove raditi po njoj.

Niže možete pogledati i swatch-eve koje sam uslikala (zabavljajući se možda i previše, što je na kraju rezultiralo gomilom fotografija koje će ostati na HD-u :) )
The Gel nail polishes are available in drugstores by the price of 1,7€ which is really affordable. Also, all the shades are so lovely and I bet you'll wish to have them all! 
Have you already tried The Gel polishes and maybe Prince Charming? How do you like it?

Gel lakovi za nokte su dostupni u drogerijama i parfimerijama po ceni od 1,7€, što je vrlo pristupačno. Takođe, sve nijanse su toliko divne da ćete ih poželeti posedovati u što većem broju, ako ne i sve!
Da li ste probali Gel lakove za nokte? Možda baš Prince Charming nijansu? Kako vam se dopadaju?

PR Sample


SHARE:

42 comments:

  1. Joj jagode :D njam njam :D Nijansa je savrsena, inace mi se svidjaju sve nijanse iz te kolekcije, predivne su :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da <3 I ja ih obožavam :)
      Apsolutno te razumem, i sama sam se nameračila na još nekoliko :)

      Delete
  2. Prelep je! Čula sam sve najbolje o njima tako da će se uskoro pridružiti mojoj kolekciji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno, nadam se da ćeš uskoro prisvojiti ove lepotane :)

      Delete
  3. Odlicne slike, svaka cast!

    ReplyDelete
  4. Jaaao ovi lakovi. Prvi put kad sam ih vidjela u drogeriji uzela sam odmah 3 nijanse :D A nikada prije nisam kupovala Essence lakove, ali ovi su jednostavno predobri. Nisam mogla da im odolim. A jučer sam kupila još jedan sličan ovom tvom, i sad sam ja lijena da ustanem da vidim kako se zove. Ali je divaaaan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Ma nema problema!
      Meni su bili odlični oni prvi, u mini bočicama, onda se s promenom ambalaže promenila i formula (drastično na lošije). Oduševiljena sam postojanošću ovog laka i moram si odabrati još nekoliko nijansi :)
      :*

      Delete
  5. Jao kako je boja dobra. Slike su divne

    ReplyDelete
  6. Lepa boja laka...ali foooootkeeee..savrsene <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrudili smo se da budu što lepše :D Hvala :)

      Delete
  7. Wow koje fotke! *.* Lak mi je isto prekrasan, definitivno si moram uzeti koji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :)
      Lak je vredan pažnje, sigurna sam da ćeš odabrati krasne nijanse te nas obradovati krasnim manikurama :)

      Delete
  8. Imam jedan njihov novi gel lak i radila sam manikuru s njim i nakon tjedan dana izgleda netaknuto! Čudo jedno, sad nema potrebe da trošim više novaca na lakove jer Essence ima preodlične boje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, baš mi je drago da je i tebi trajao dugo. Odlična je formula, nisam sigurna koja je razlika pošto ne videh sastav (lenjivac), ali je svakako bolja od običnih lakova od Essence-a.
      :)

      Delete
  9. Divan je, i ja sam se bacila u kupovinu Essence lakova, stvarno mi se svidjaju.
    Slika sa jagodama je predobra! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam kod tebe nijansu koja je nežna i predivna i baš sam je stavila na spisak- engaged :)
      Hvala :*

      Delete
  10. Ajme, slike su ti genijalne :) A ovaj mintić je baš za proljeće, volim tu boju jako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :*
      Krasan je, budem ga nosila stalno :D

      Delete
  11. Ovo sam do sada uspela jedino sa Essie lakovima, nadam se da će ovi biti jednako dobri da novčanik više ne pati :)) L.
    P.S. Nijansa laka je prelepa a fotkice su woow :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lidija :*

      Jesu li stigli ovi lakovi k vama?
      Nisam pratila pažljivo, nadam se da jesu.

      Delete
  12. Ja želim ovaj lak, čim idući put skočim do DM-a, uzimam ga! :D
    Uživaj u vikendu! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno :D
      Više nijansi, da se slažu s onim super outfit-ima <3
      Hvala Mateić, i ti uživaj u vikendu. Nadam se da ga neće pokvariti kiša :*

      Delete
  13. divne fotke, divan tekst, divan post :D <3
    jučer sam kod Breath of color pasala oči na onaj crni iz te linije Black is back,, a sada si me i ti uvjerila da moram imati i ovu nijansu, jer mintića nikad dosta po ljeti i proljeću :D <3
    najviše volim tvoje postove o lakovima :D piši ih što češće :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice draga :)
      Da, crni je divan, predivan!

      :D Hoću se prebaciti na manikure skroz? hehe, hvala <3

      Delete
  14. Slike su odlične :-) A i lak je.. Navučena sam na ovu kolekciju :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ema :) Uopšte ne sumnjam :D

      Delete
  15. Fotke su predobre, a samo da se zna ne volim jagode- eto toliko su dobre :D :D
    Essence lakove sam izbjegavala jer im trajnost na mojim noktima nije bila ni dva dana, ali sada kad ste ih sve nahvalile uzela sam jedan za probu i nadam se da će i meni biti predobri pa da ne moram vise davati 100+ kn za lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to onda znači da sam napravila pravi posao s jagodicama :D
      Kako ne voliš jagode? :D

      Molim za dojmove kad ih isprobaš. Mislim na lakove :*

      Delete
  16. Prelijepa nijansa! Mislim da ću i ovu kupiti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je, jako lepo se uklapa u sve odevne kombinacije i podiže raspoloženje :)

      Delete
  17. Ovo su stvarno jedne od najljepsih fotografija u postovima koje sam do sad vidjela...stvarno si se potrudila, posebno ove zadnje slike gdje si kao princeza iz bajke :) a i moras biti kad je prince charming na noktima ;) svaka cast! <3
    Sto se laka tice, drago mi je da dugo traje, bas sam recenzirala ovaj iz TRENDS kolekcije i ode nakon dan, dva :/ a boja je lijepa. Pokusat cu s gel linijom, mozda cu imati kao i vi svi vise srece :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I to je taj trenutak- kad mozgaš satima šta bi bilo zanimljivo, kreativno, pa okineš XY fotki da bi selekcijom odabrala 5... i nakon sveg truda i rada dobiješ ovakve pohvalne komentare <3
      Nema veće sreće.
      Hvala :)

      I hvala za ovo ''princeza'' :D Sad sam si sva bitna :D
      Lak je odličan, formula je fantazija.
      I sama sam probala Trends, pa Love and Sound teksturce- nema šanse da traju duže od 2 dana :/
      Ali je ovaj mališan pravo pravcato iznenađenje.

      Delete
  18. Jao jedva cekam da ovaj lak stigne u Bg! Divan je. A ti si toliko lepa da nemam reci!
    Vanja :*

    ReplyDelete
  19. Wow, this polish is so pretty, I need to get this color for summer <3 Love your review and the amazing photos!

    Kisses, Kali
    www.kalisinspiration.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kali, thank you so much!
      Color is absolute must have, for any season to be honest :)
      I am glad you liked it.

      Delete
  20. Jako lijepa nijansa laka. Super izgleda. Predivne, predivne fotke!!

    ReplyDelete
  21. Divne fotke, ali kao najveća obožavateljka jagoda, priznajem da su odnele pobedu u ovom postu :DDD
    Lak je prelep stvarno, volim mint nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Složiću se s tobom, bez pogovora :)
      I ja ih obožavam i sastavni su deo većine obroka na mom meniju, sad dok ih još ima :D
      Hvala :*

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig