2 April 2015

Essence Spring Newbies Short Reviews + LOTD


Last week I was surprised with another lovely package from Essence Cosmetics Croatia. It contained colorful newbies which will be completing the counter this Spring. Among all the products, I selected few to create today's makeup look, wanting to show and share few thoughts with you, lovely readers. So, let's start, or this will turn into a novel :)

Prošla sedmica započela je još jednim posve ugodnim iznenađenjem od Essence Hrvatska tima. Paketić koji je stigao na moju adresu u sebi je sadržao brojne šarene novitete koji će ovog proleća popunjavati Essence police. Neke sam odavno želela isprobati, pa moram priznati kako ili imam jako puno sreće, ili ljubazna Matilda ume pročitati moje misli :) Od svega dobijenog za danas sam odabrala nekoliko proizvoda kojima bih kreirala svakodnevni makeup look, želeći u isto vreme sa vama podeliti i nekoliko misli o korišćenim proizvodima. 
Pa počnimo, znamo da imam naviku pisati romane :)
2 in 1 bronzing powder and highlighter in shade 10 Sunshine- with more sunny days our skin tends to get a bit darker, so every girl needs appropriate bronzer. Essence made this pressed powder to highlight and tan the face so it looks like sun kissed eye candy. You can apply highlighter on your cheekbones, nose and chin, and bronzer gently under the cheekbones so you achieve contoured and skin with healthy glow. I must say this product is really lovely, pigmented enough to make the difference, but also very gentle so you don't overstate. Highlighter contains discreet shimmer that will make your face more radiant and awaken.
What I like: 
- the package (solid plastic)
- shade (ideal for my pale skin)
- included discreet highlighter
- pigmentation (enough to make a change, looks very natural, recommended for the beginners)
What I don't like:
- /

2u1 bronzer i highlighter puder u nijansi 10 Sunshine- dolaskom sunčanih dana naša koža poprima tamniji ton, pa shodno tome svaka dama svom makeup neseseru želi pridružiti odgovarajući bronzer. Essence je kreirao puder koji će ujedno konturirati i sjajem istaknuti atribute na licu. Ovaj puder ima dvojaku funkciju; može se nanositi kao highlighter na jagodične kosti, nos i bradu, ili poslužiti za konturiranje i naglašavanje/metamorfozu oblika lica. Moram priznati da mi se ovaj proizvod zaista dopada, osim što deluje divno, kombinovan je u dve nijanse koje će zajednički jako lepo naglasiti i napraviti primetnu razliku na licu. Pigmentacija je dovoljno prisutna da ga se primeti, ali i dovoljno nežna da se s nanošenjem ne pretera. Highlighter sadrži sitne čestice shimmer-a koji će osvežiti kožu.
Šta mi se dopada:
- ambalaža (izrađena od čvrste kvalitetne plastike)
- nijansa (idealna za moju bledu put)
- sadrži diskretan highlighter
- pigmentacija (dovoljna da napravi promenu, izgleda vrlo prirodno, preporučljiva za početnike u šminkanju)
Šta mi se ne dopada:
- /
Essence Eyeshadow in 15 Hazel me Not!- mono/single eyeshadow with satin matte finish. Pigmentation is decent, not the best one, but definitely not the invisible one either. It's super soft and easy to blend. The shade is medium taupe, which makes it ideal for emphasizing the crease, creating wearable and playful day look. I was applying it without the base, but it lasted for the whole working day (let's say around 8 hours), so I am very happy with it.
Essence I love Nude in 01 Vanilla Sugar- from I love Nude collection, this is mono baked eyeshadow with satin smooth texture. I adore highly pigmented, pearly-matte, white shades of shadows for the inner corner of the eye, or to emphasize the arc of brows. This eyeshadow has it all. It's well pigmented, long lasting (wearing it these days without base), it looks good. I love it's pressed soft powdery formula that doesn't crumble or dusts away.
What I like:
- Shades (both are absolutely wearable and noticeable)
- Long lasting formula (I was wearing them strictly without eyeshadow base, they look amazingly good on my normal lids for up to 8 hours)
- Each shade is easily blended
- Doesn't irritate the eye
What I don't like:
- Shade 15 Hazel Me Not! is a bit more dusty and, while applying, tends to ''fly away'' :)

Essence senka u nijansi 15 Hazel Me Not!- mono/single senka sa satenskom mat završnicom. Pigmentacija ove nijanse je dosta pristojna, možda ne u rangu najboljih, ali definitivno ne zaostaje za nešto skupljim drogerijskim brendovima. Formula je dosta svilenkasta i vrlo lagana za nanošenje i blendanje. Nijansu bih opisala kao srednje taupe/smeđu mat, idealna je za naglašavanje pregiba kapka prilikom kreiranja dnevnog makeup-a. Senku sam nanosila bez baze, no moram naglasiti kako je na mojim kapcima bez problema stajala i do 8 sati, što je odličan rezultat. 
Essence I Love Nude u nijansi 01 Vanilla Sugar- iz I Love Nude kolekcije koja se pojavila početkom godine, ova mono pečena senka ima krasan satenski finiš. Inače obožavam visoko pigmentovane, perlasto-mat nijanse bele ili krem kojima volim naglasiti ugao oka ili luk obrve. Oči tada deluju naglašenije, vizualno krupnije i neodoljive. Ova senka ima sve ono što meni treba. Lepu pigmentaciju, dugotrajnost (ponavljam, obe nijanse nosila sam bez baze), i na kraju izgleda jako dobro. Dopada mi se prešana, puderasta formula koja se ne rasipa i ne praši prilikom nanošenja.
Šta mi se dopada:
- Nijanse (obe su apsolutno nosive i na kapcima uočljive)
- Dugotrajnost (nosila sam ih isključivo samostalno, bez baze i obe nijanse su na mojim, inače normalnim kapcima trajale do 8 sati bez bledenja)
- Obe nijanse se lagano blendaju
- Ne izazivaju iritaciju oka
Šta mi se ne dopada:
- Nijansa 15 Hazel Me Not je više praškasta, prilikom uzimanja proizvoda kistom ume se razleteti posvuda :)
Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara- you do remember how much I love Lash Princess Volume mascara, right? It's been one of my favorites since I discovered it because of it's amazing formula and even more amazing brush. If I compare these two, I could say this: False Lash Effect mascara is younger sister of Volume mascara. It is similar, but don't get tricked. This one has different brush what changes the application technique. It's, for my taste, a bit ''raw'', maybe a bit boring! Why I say this? Because, after such a spectacular Princess, it's natural to expect something even more amazing. It's not a bad mascara, to be clear. But I don't feel super excited. The formula is a bit crumbly and heavy, it initially looks very good on my naturally long eyelashes, but! There is a big but! :) It's mapping on the eyelid, under the eyebrows so much, it's annoying. Wearing this mascara I am constantly cleaning the under-brows area with my fingers. I can't notice the ''false lash'' effect, but honestly, I'm not the best candidate for that issue. I want to like it, but... it's way too heavy, messy and so pigmented. It doesn't crumble onto the cheeks, which I like.
What I like: 
- Super cute packaging
- Lashes look amazing under one coat (long, voluminous)
- It doesn't irritate the eyes
- Easily removed with water and cleansing gel
What I don't like:
- Brush (it's not as spectacular as Volume mascara one, pretty ordinary and made of dense synthetic bristles)
- Formula (looks and feels a bit heavy, if you apply in 2 or more coats it can lower and weight the eyelashes which is the opposite of making them long and voluminous)
- It maps onto the eyelid, down under the eyebrows

Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara- sećate li se koliko sam volela, i koliko još uvek volim Lash Princess Volume maskaru? Od prošlog avgusta jedna je od omiljenih maskara ikada! Pored savršene formule, ovu maskaru ističe i originalna, vrlo funkcionalna četkica koju obožavam. Ukoliko bih uporedila ove dve lepotice, mogla bih napisati sledeće: False Lash Effect maskara je mlađa sestra Volume maskare. Na izgled slična svojoj prethodnici, no nemojte dozvoliti da vas izgled zavara. Ova maskara ima drugačiju četkicu koja automatski menja način nanošenja. Za moj ukus ova četkica je po malo ''sirova'', gruba (ne fizički, već na izgled), po malo i dosadna! Zašto pišem ovo? Nakon spektakularne Lash Princess Volume maskare, prirodno je za očekivati još spektakularniju naslednicu. Da se razumemo, ovo nije loša maskara. Ali, nakon dve sedmice korišćenja, nisam preterano uzbuđena. Formula je po malo grudvasta, gusta i teška. Inicijalno nanešena izgleda dobro na mojim inače dugim trepavicama, ali! Tu je jedno veliko ''ali''! Ova maskara se konstantno preslikava na kapak ispod obrva, što me jako iritira. Od kad je nosim konstantno moram prelaziti prstima ispod obrva kako bih uklonila crne tragove. O efektu ''lažnih trepavica'' ne mogu previše napisati, s obzirom da nisam najbolji kandidat za to pitanje. Želim da mi se dopada, stvarno želim... ali za moje trepavice je previše teška, neuredna i izuzetno pigmentovana. Ono što je dobro je da se, nakon sušenja, ne kruni na obraze- stoji tamo gde je nanešena. 
Šta mi se dopada:
- Prekrasno pakovanje
- Trepavice deluju odlično pod jednim slojem maskare (dugačko, voluminozno)
- Maskara ne iritira oči
- Lako se uklanja toplom vodom i gelom za uklanjanje šminke/umivanje
Šta mi se ne dopada:
- Četkica (nije spektakularna kao kod svoje prethodnice, poprilično je obična, izrađena od gusto zbijenih sintetičkih vlakana što može slepiti trepavice prilikom nanošenja)
- Formula (deluje dosta teško, ukoliko se nanese u 2 ili više slojeva može otežati i spustiti trepavice, što je apsolutna suprotnost obećanom i željenom efektu)
- Preslikava se na kapak ispod obrva
Essence Easy To Use Eyeliner Pen- I was super excited to try this lovely looking eyeliner! It looked really amazing with the thin brush tip for super precise application. But. Another but. This product is absolutely useless! I am not sure if I got the product with valid formula, but this thing simply doesn't work at all. There is no product inside. It's completely dry. Well, semi dry. To give you the real picture of how it actually looks while during application, will post photo during (please, mind the weird face). 
What I like:
- My imagination before using this eyeliner pen. It looked so awesome then.
What I don't like:
- This eyeliner pen. It doesn't work.

Essence Easy To Use Eyeliner Pen- ne mogu vam opisati nestrpljenje da napokon isprobam ovakav eyeliner! Osim što se po primitku paketa od Essence istakao kao jedan od najlepših proizvoda, nisam mogla dočekati napokon početi koristiti eyeliner koji ima savršeno precizan aplikator u obliku tanke, fine četkice. Volim eyelinere :) Ali! Još jedno ''ali''! Ovaj proizvod je potpuno neupotrebljiv. Nisam sigurna da li sam dobila proizvod s valjanim rokom trajanja (nije bilo tragova prethodnog otvaranja ili sličnog), ovaj eyeliner jednostavno ne radi! Kao da nema ničega unutra. Nakon par poteza deluje potpuno suvo. Polu suvo, da budem precizna. Nisam ga držala na toplom, mokrom, u pustinji i sličnim mestima, čak sam ga držala okrenutog ka četkici, no ništa se nije dogodilo. Da bih vam bolje dočarala o čemu je reč, postaviću niže fotku u toku šminkanja i doslovnog pritiskanja na kapak ne bih li iscedila koju trunku više van (oprostite na čudnoj faci, sama sam se fotkala :))
Šta mi se dopada:
- Ideja o proizvodu i moja mašta, tj moja slika o eyelineru pre njegovog otvaranja. Delovao je tako privlačno tada...
Šta mi se ne dopada:
- Ovaj proizvod. Jednostavno ne radi! Ljuta sam.
Essence XXL Nude Lipgloss in shade 01 Shy Beauty- even though I am not the ''lippie'' person, this lipgloss is really lovely. Its formula is light, shiny, moisturizing and not sticky. The shade I got is so soft and girly, it looks so fresh. I like how it rounds the whole makeup look. I really like and enjoy wearing this gloss. Also, there is this practical spongy applicator, a bit sides, but flat on the side you use for the application which makes it whole lot easier, precise and faster. 
What I like:
- Shade (milky, pink, girly, looking so fresh)
- Formula
- Applicator
- Lovely, gentle scent, no taste
- Decent lasting (up to 2 hours if you don't drink or eat)
What I don't like:
- /

Essence XXL Nude Lipgloss u nijansi 01 Shy Beauty- iako nisam ''mala od ruža/sjaja za usne'', ovaj sjaj mi se vrlo dojmio. Lagane, nosive formule, sjajan, hidrirajući i nelepljiv. Baš onakav kakav želim. Nijansa koju sam dobila je totalno nežna i deluje osvežavajuće. Dopada mi se kako fino zaokruži kompletan makeup. Dopada mi se i uživam nositi ga. Dodatnu vrednost ovog sjaja čini praktičan, spužvasti, blago zakrivljeni aplikator koji je ravan sa strane kojom se proizvod nanosi- što celi proces aplikacije čini laganim, preciznim i bržim.
Šta mi se dopada:
- Nijansa (mlečno pink, nežna, deluje vrlo sveže)
- Formula (nelepljiva)
- Aplikator
- Nežan miris, nema ukusa :)
- Pristojna trajnost (do 2 sata bez jela i pića)
Šta mi se ne dopada:
- /
And for all of you who got up to here, I prepared the whole look with the products reviewed above :) Except the eyeliner. I had to apply the other one, also from Essence but Liquid Ink one. Hope you will like it.

Za sve vas koji ste došli do kraja teksta, pripremila sam jedan look postignut korišćenjem gore recenziranih proizvoda. Osim eyeliner-a. Kako ovaj lepotan nije sarađivao, nanela sam Essencee-ov Liquid Ink u crnoj boji. Nadam se da će vam se konačni izgled svideti koliko je i meni. 
I really hope you enjoyed reading these short reviews and hopefully, you'll find them useful. Have you tried new Essence products from Spring collection and how did you like them? 
Nadam se da ste uživali u čitanju ovih kratkih recenzija, takođe se nadam da ćete ih pronaći korisnim. Zanima me jeste li probali novitete iz prolećne nadopune Essence asortimana i ako jeste, kako vam se dopadaju? Imate li kakvih preporuka?

PR Sample

Do čitanja!

SHARE:

14 comments:

  1. Puder u nijansi Sunshine mi se bas dopada, odlican i praktican proizvod. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako, i jako lepo stoji na licu. Naročito na nama ''aristokratske'' puti :D

      Delete
  2. Od svih proizvoda iz posta imam maskaru i nude sjajilo. Iskreno, maskaru nisam probala još ali sjajilo mi je sasvim ok. Prekrasna si kao uvijek :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepa ženo <3

      Sjaj je stvarno lep, kvalitetan, ne lepi se, a vidi se na usnama.
      I ne nakuplja se u skramu, što ne podnosim.
      Dakle 10-ka!
      :)
      Maskara me je mrvicu razočarala, ali ne mora značiti da će i druge. Ja nakon Princeze imam (pre)visoka očekivanja :D
      To ti je kao kad detetu kupiš Lego, pa mu nakon mesec dana daš blok kocke. Nije isto :)

      Delete
  3. Jako lijepi post! Dojmio me se bronzer i maskara. Ovo prvo jer bi tako nešto baš treba sad u toplijim danima, a maskara jer sam skužila da mi ovakve četkice više odgovaraju nego onakve kakve ima prva Lash Princess maskara. Ovakve "obične" četkice mi najbolje naglase i podignu trepavice jer su nažalost male i ravne. Sjajila ne nosim, ali ovo je divno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, sad mi je drago da sam napisala ovakav grupni post, volim takve tekstove jer mi i samoj pomognu da odaberem ono što mi se najviše dopada.
      Bronzer je divan, i danas ga imam na licu, diskretno istakne atribute, bez da deluje flekavo ili narandžasto.
      A za maskaru mi je drago da bi ti odgovarala, ja sam se ''pokvarila'' nakon Lash Princess opasno haha :D

      Delete
  4. hvala ti na ovim recenzijama :) koristit će mi :D
    moj se Essence paketić zagubio putem, nikada nije stigao do mene :/
    najviše si me zainteresirala za bronzer... a baš šteta za tuš, kojeg sam mislila kupiti, jer mi je odavao dojam jednostavnosti korištenja :)
    Essence maskara, nasljednica ni meni nije nešto prepreposebno u odnosu na prehodnicu,, čak m ise čini da predhodna radi bolji volumen i sve skupa.. no ovo mi je i dalje jak odobra maskara u odnosu na neke puno skuplje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na čitanju lepotice :*
      I drugi put :)

      Ma daj!?!
      Kako je to moguće?

      Tuš je očito feler, mislim na moj primerak jer ne pristajem da se pomirim sa činjenicom da ne valja. Inače obožavam Essence tuševe i imam njih ili Eveline uvek i u zalihama :D
      Ne znam, baš ću svratiti do DM-a i pogledati na testeru da li je inače tako suvonjav ili ne.

      Apsolutno se slažem.
      Za nas koje smo oduševljene Princezom, ova naslednica je okej, ništa posebno, ali dakako bolja od puuno skupljih drogerijskih maskara.
      Ali eto, ja sam se naviknula na Princezinu četkicu i sad mi je full čudno koristiti ovakvu ''običnu'' O.o

      Delete
  5. U, lijepo si to sve napisala i bilo je zanimljivo čitati. Maskaru sam baš jutros prvi puta stavila i nemam još nikakav dojam o njoj. Nadam se da će mi biti ok. Znaš da sam trenutno u fazi lunjanja i isprobavanja. 😃 Bronzer mi izgleda krasno, razmišljala sam dal da ga kupim pa na kraju ipak nisam. Kupila sam šogorici ali onu drugu nijansu i isto je jako krasan. E, ipak ću morati i sebi 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Kao tvoj makeup savetnik :P mislim da trebaš gore opisani bronzer zato što će ti pristajati divno.
      Srećno s maskarom, nadam se da se neće ocrtavati kao što je meni.
      P.S. Šalim se za savetnika :D

      Delete
  6. Bronzer/highlighter imam i baš su mi odlični, imam i jedno sjenilo iz I <3 nude, ali drugu nijansu. Što se tiče eyelinera, ne nije istekao rok trajanja, svi njihovi eyelineri u olovci su takvi. Imala sam jedan prije par god i bio je isti kao tvoj, jedva je nešto izlazilo van, zbog toga sam zamrzila eyelinere u olovci, da bih kasnije probala Oriflamove i shvatila da nisu svi eyelineri u olovci takvi, nego da jednostavno Essence ne valjaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toliko sam se radovala, naročito zbog tanke četkice, no očito da nije išlo. Obožavam Essence eyelinere (one klasične u bočici + aplikator s kistićem) i one u olovci na odvrtanje.
      Gledala sam u petak u DM-u ove u flomasteru i nisu uopšte pigmentirani.
      Kao da su suvi, ne znam.
      Valjda je formula takva.
      Šteta.

      Delete
  7. Odlican look, i odlican preview noviteta! Ti izgledas predivno, kao i uvek! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anči, i sama često čitam grupne mini recenzije jer mi dosta pomažu prilikom kupovine, pa se nadam da će i moja učiniti slično za druge :D
      Hvala :* <3

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig