18 April 2015

Essence Love & Sound // Mattifying Bronzing Paper


Essence recently launched another super cute limited edition/collection- Love and Sound. I bet you have seen it in local drugstores (available in Croatia) and maybe even purchased something? I received few samples from Essence Croatia to try them out and form the opinion that will be shared with you, dear readers, so stay tuned because today we are reviewing the most interesting product from this collection- mattifying bronzing paper.
This is the first time for me to try a product like this one- bronzer in paper form. If you enjoy using bronzers, I bet you have already tried something similar. I am very pale and that kind of complexion suits me the best. So bronzers are not really my cup of tea, but let's see was I really indifferent to this one?

Essence je nedavno lansirao novu, super simpatičnu limitiranu kolekciju pod imenom Love and Sound. Sigurna sam da ste proizvode iz kolekcije videli u pojedinim drogerijama (kolekcija je već neko vreme dostupna u Muller-u Hrvatska, ali i u DM-u), te ste se možda nečim i počastili? Početkom sedmice iz Essence Hrvatska poslali su mi paketić iznenađenja sa nekoliko uzoraka iz kolekcije, i s obzirom na to da vam se najviše svideo, danas pišem o matirajućem bronzeru u papiru :)
Ovo bi bio prvi put da sam probala i koristila proizvod poput ovog- bronzer u formi papirića. Ukoliko inače uživate u korišćenju bronzera, verujem da ste do sada isprobali nešto slično, no kako sam ja dosta blede puti- bronzeri nisu neophodnost i vrlo retko će ih se pronaći u mom neseseru za šminku. No da li sam prema ovom proizvodu ostala ravnodušna, pročitajte u nastavku.
The packaging- is really simple, practical and cute. Pink cardboard wrapping that holds pad of papers (40 pieces) covered with mattifying bronzer made to absorb excess sebum, mattify and in the end add that sun kissed look to your skin.
This product is very easy to use, all you need to do is unwrap the envelope-look-a-like packaging, tear a paper, or two- depending of the surface and the effect you want to treat and that's it!
The effect- As someone who is pale as ghost, with not such a flattering red undertone, I am not the best candidate when it comes to mattifying part. I tried to mattify the around nose, chin and forehead area with this paper, but the thing is I ended all colorful and bronze-patched which wasn't really pretty. If your skin is medium to darker, I am sure this product would serve as a mattifying one too. But for us pales- we should stick to transparent mattifying powder. So I decided to use this product strictly as a bronzer, on cheeks, as slightly contouring product.
What I really liked is how easy and fast this thing works- in two movements it's applied and ready for blending and that's it!
The bronzer itself is matt, it makes the skin look tanner, but not orange. 

Pakovanje- je jednostavno, praktično i u konačnici vrlo simpatično. Ružičasta kartonska ambalaža u sebi sadrži blok papira (40 papirića) ''obučenih'' u matirajući bronzer čija je namena upijanje viška sebuma, matiranje i na kraju- postizanje osunčanog izgleda na koži.
Papirići su vrlo jednostavni za korišćenje, sve što treba napraviti je otvoriti pakovanje koje me podseća na kovertu, otrgnuti papirić ili dva- ovisno o površini koju želite tretirati i efektu koji želite postići, i to je to!
Efekat- kao prirodno bleda osoba s ne baš laskajućim crvenim podtonom kože, nisam najbolji kandidat kad se radi o matirajućem delu. Probala sam papirićem pokupiti višak sebuma koji se u toku dana pojavi oko nosa, na bradi i na čelu, no ovaj se pokušaj neslavno završio- na inače bledo lice preslikao mi se bronzer što nije delovalo ni malo lepo. Sigurna sam da bi osobe tamnije puti uživale benefite matiranja ovog proizvoda, dok za nas koji podsećamo na duhove predlažem da se u cilju matiranja držimo transparentnog pudera.
Odlučila sam papiriće koristiti isključivo kao bronzer, odnosno proizvod za nežno konturisanje lica i tu se pokazao izvrsnim! 
Ono što mi se zaista dopalo je koliko je jednostavno i brzo raditi s proizvodom ovog tipa- u samo dva poteza nanela bih proizvod na lice, izblendala kako bi se sve fino ujednačilo  i delovalo prirodno i to je to.
Bronzer je mat i čini da koža dobije lagani, osunčani ton i da ne deluje narandžasto.
All in all- this is one fun, very practical and functional product. I really enjoyed wearing it as a bronzer, not so much as a mattifying product. But if your skin is darker than mine, I am sure it would work as mattifying one too. It's very easy to fit any purse or makeup bag, so once you get it, you'll be wearing it anywhere without even noticing it's there! This cutie is available in drugstores under the price of 2,6€. 
I am very interested to know if you have tried this product or any other in this form, with this function and what are your experiences?

Sve u svemu- ovo je vrlo zabavan, praktičan i posve funkcionalan proizvod. Zaista sam uživala i uživaću nositi ga kao bronzer kako bih licu dala lagane konture i osunčani izgled. Na žalost ne i kao proizvod za matiranje, s obzirom da mi je put dosta svetla. No, ukoliko je vaša koža tamnija od moje, ima maslinasti podton- sigurna sam da će za vas raditi i posao matiranja. Ambalaža je vrlo lagana i jednostavna za poneti u torbi ili neseseru. Ovaj slatkiš dostupan je u lokalnim drogerijama (u kojima je dostupna Love & Sound  kolencija) po ceni od oko 2,6€.
Vrlo sam znatiželjna saznati jeste li bili u prilici isprobati ovaj proizvod ili bilo koji drugi proizvod slične forme i funkcije, te kakva su vaša iskustva?

PR Sample



SHARE:

12 comments:

  1. Nisam probala ništa slično, ali deluje baš primamljivo. Pakovanje je preslatko, a boja bronzera izgleda stvarno odlično. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, stvarno je simpatično. Ukoliko budeš u prilici, probaj :)

      Delete
  2. Ovo je prvi put da vidim nesto ovako, bas je prekrasno!
    Odlican post! :)

    Nikoleta, xoxo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nikoleta :) Nadam se da ćeš probati, pa javiti dojmove :)

      Delete
  3. Bas neobican proizvod, pitala sam se sto je i jesam li mozda nesto krivo shvatila, a kad ono stvaro, papirici sa bronzerom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Ne bi verovala, ali radi :D
      Super su kao mat bronzer :)

      Delete
  4. Genijalno zvuci :) bas sam ih htjela probati jos od prije kad su takve slicne recenzirale strane youtuberice...i drago mi je da si zadovoljna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da će ti se svideti :)
      Odličan bronzer, nema shimmera, odličan i za konturiranje.
      :)

      Delete
  5. Ejj, super da si napisala post. Čim sam vidjela da ova kolekcija dolazi, najviše su me zanimali baš ovi bronzer papirići. I baš sam neki dan u Mulleru ih kupila, i lakić za nokte 03 iz iste kolekcije. Papirići su u baš simpa pakiranju. Još ih nisam stigla isprobati, ali nadam se da će biti ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Đu, baš mi je drago da ti se dopalo moje pisanje :D
      Evo, mene su baš oduševili kao bronzer i proizvod za lagano konturisanje, deluje prirodno i stvarno je ok proizvod. Imam i lakić, nijansu 01 (breskvasta sa laganim sand finišom), super je, jedino što traje max 2 dana -.-

      Delete
  6. Za nas duhove nikako nije bronzer blot. Mogu da zamislim kako je izgledao pokušaj blotovanja. Pre mi deluje kao blot za crnkinje i izrazito tampnopute, a bronzer za nas svetlije i duhove. Mada mi je cela koncepcija bronzera u papiriću totalno otkačena. Baš ću propratiti da li će stići kod nas, vuče me da se igram :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno nije za nas sa svetlijim tenom, no čim koža dobije onaj osunčani, ''morski'' ton, verujem da bi koristili i kao blot papirići.
      Kao bronzer su savršeni i svakako vredni isprobavanja, jedino je potrebno nakon nanošenja poigrati se i četkicom, pošto samo preslikan s papirića deluje neugledno.
      Ukoliko budeš u prilici, isprobaj, pa javi dojmove :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig