19 April 2015

Essence Love & Sound // Blush in 01 Sunset @ Center Stage


Shall we continue our Love & Sound tour? :)
Every girl will tell you, this story is true- there is no such thing as ''too many blushes'', we need all those shades to look even more gorgeous and lovely. But imagine the one, perfectly made of few complementary shades- blush in ombre! Can you imagine? If you are having troubles, just keep scrolling down :)
Essence Love & Sound blush is a gem of collection, if you ask me.
It's everything I have ever wanted in a blush.
4 shades composing brilliant coral that will brighten up the face and make everything look better.

Hoćemo li nastaviti našu Love & Sound turneju? :)
Svaka dama će vam priznati, a tvrdnja je potpuno istinita i potkovana jakim argumentima- ne postoji stvar koju možemo tretirati kao ''preteran broj rumenila'', mi jednostavno i apsolutno trebamo sve te nijanse kako bi izgledale još dražesnije i ljupkije. No zamislite jedno, perfektno sačinjeno od nekoliko komplementarnih nijansi- ombre rumenilo! Možete li ga zamisliti? Ukoliko imate poteškoća sa stvaranjem prave slike, nastavite čitati :)
Essence Love & Sound rumenilo je dragulj kolekcije, ako mene pitate.
Ovo rumenilo je sve ono što želim u istom.
4 nijanse koje u savršenoj harmoniji komponuju brilijantnu koralnu nijansu koja će istovremeno obasjati kompletno lice i učiniti da sve izgleda puno bolje.
The packaging- as already seen, nothing really spectacular, it's plastic, practical, easy to open/close and transferable. All the info about the product can be found on the back. The real diamond is inside :)
Product / Formula / Lasting- as much as I'm trying not to repeat myself, this blush is the absolute champion of Love & Sound collection. First: it contains 4 different, yet very complementary shades that in the end form amazing coral shade of blush. Second: this final shade will suit any skin undertone/type/wishes because it's amazing!
Powdery, silky formula is very easy to pick up and apply with blush brush (I am using the Real Techniques one). It can get a little bit dusty, flying around, but nothing overmuch. 
Blending is a dream, this blush goes from very subtle to highlighted shade, depending on what you prefer. 
I was wearing this beauty every day since I got it and must say that it lasted on cheeks the whole day! The whole day without smudging or looking horrible. 
It's pretty much long-lasting and I really loved everything about it: amazing coral shade, gentle silky shimmer, the ability to lift up the whole look, even if you are wearing only mascara and some lipgloss- it'll still make your face look so fresh and cute as a button!

Ambalaža- je nešto već viđeno, ništa spektakularno, plastični spremnik, izuzetno praktičan i lagan za upotrebu (bez problema se otvara i zatvara) i prenošenje. Sve potrebne informacije o proizvodu nalaze se na poleđini ambalaže. No pravi dijamant krije se unutra :)
Proizvod / Formula / Trajanje- ma koliko se ja trudila ne ponavljati, ovo rumenilo je apsolutni šampion Love & Sound kolekcije! Prvo: sadrži 4 različite, prekrasne i vrlo komplementarne nijanse koje će formirati najlepšu koralnu nijansu rumenila. Drugo: konačna nijansa pristajaće svim tonovima/tipovima kože, kao i najsofisticiranijim željama zato što je jednom rečju savršeno!
Puderasta, svilena formula je vrlo lagana za uzeti četkicom (ja koristim Real Techniques četkicu za rumenilo). Puderasta tekstura ume biti po malo ''prašnjava'', te bi se mogla razleteti s vremena na vreme, no to zaista nije ništa preterano.
Blendanje je san, toliko lagano s obzirom na svilenkastu teksturu, a ono što me posebno raduje je da se može naneti tako da deluje suptilno, ili nadograditi za naglašeniji efekat- ovisno o tome šta i kako preferirate.
Ovu lepotu nosila sam od trenutka kad sam je dobila, svaki dan i moram primetiti da na obrazima traje do večernjeg uklanjanja šminke- dakle, celi dan.
Celi jedan dan bez da se skida u flekama, ili bledi.
Poprilično je dugotrajno kroz dan i mogu zaključiti da mi se kod ovog rumenila dopada apsolutno sve: fantastična koralna nijansa, nežan svilenkasti shimmer, sposobnost proizvoda da podigne kompletan makeup look, makar na licu imala samo maskaru i sjaj- zaokružiće izgled na način da lice deluje sveže i ljupko.
For swatching, I have mixed all shades into final one, so you can see how it looks. Sorry if the face swatch looks a bit smoother than it should be, my camera was having some issues with focusing and adjusting lights. But I'm sure you can figure the final result ;)

Prilikom swatchanja pomešala sam sve 4 nijanse, odnosno nanela rumenilo tako da swatch bude jednak finalnoj verziji. Žao mi je što swatch na licu i kompletna fotka deluje ''glatko'' i editovano, no moja najdraža kamera imala je nekoliko tehničkih poteškoća prilikom fokusiranja i prilagođavanja svetlosti. No sigurna sam da ćete uhvatiti konačan rezultat ;)
Final conclusion- this blush has my absolute recommendation because it's perfect! Freshening the cheeks so beautiful, I guarantee you'll turn heads wearing this one! It's a must buy of the Love & Sound collection. This blush is available in drugstores (Muller and DM here in Croatia) under the price of 3,5€.
Have you already tried it? How do you like it?

Finalni zaključak- ovo rumenilo ima moju apsolutnu preporuku zato što je savršeno! Osvežiće obraze tako lepo da ćete garantovano okretati glave prolaznika koji će se radoznalo pitati koji je razlog te prekrasne svežine na vašem licu! Ovo je apsolutni ''must buy'' kolekcije Love & Sound. Rumenilo je dostupno u drogerijama (Muller i DM u Hrvatskoj) po ceni od oko 3,5€.
Da li ste ugrabile svoj primerak? Kako vam se dopada? Pišite mi :)

PR Sample


SHARE:

20 comments:

  1. Ovo je jedini prizvod iz kolekcije koji stvarno zelim, i tosamo zbog izgleda. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) a osim izgleda, deluje stvarno prekrasno <3
      Trk po njega! :*

      Delete
  2. Baš je lijepo rumenilo! :D Nemam ga još u svojoj kolekciji. Super recenzija :)

    ReplyDelete
  3. Mnogo mi se svidja... moracu da pogledam da li ga ima kod nas, mada ga nisam vidjala do sada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da u Srbiju ova kolekcija još uvek nije stigla, no svakako treba pratiti :)
      Prekrasno je, sve preoporuke :)

      Delete
  4. Kao što si rekla, rumenila nikada dosta! Nisam ga još kupila, ali hoću, sigurno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno!
      I garantujem da će ti pristajati savršeno, tvoj ten je baš krasan.
      :)

      Delete
  5. oooo divno je! morat ću ga potražiti, ne znam je li stiglo u bih :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna, mislim da nije još, ali je moguće da je k vama brzo :)
      Sigurna sam da će ti se svideti, ja sam inače baš teška kod odabira rumenila :D

      Delete
  6. Predobro izgledaaaaa!!!! :D

    ReplyDelete
  7. Auuu, bit će da moram trkom po ovo rumenilo!! Kupila sam iz ove kolekcije bronzer papiriće i lak za nokte, a rumenilo sam dugo škicala i razmišljala treba li mi, pa imam ih već hrpetinu... Možda bude još pa ga kupim 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Obavezno Đu, ovo je pravi draguljček.

      Delete
  8. Kupila sam sjenilo u nijnsi Glastonberry koje mi je prepredivno. Gledala sam i to rumenilo, ali sam pomislila kako mi ne treba još jedno :D I sad nakon tvoje recenzije moram i po to rumenilo :D Misha, Misha, navodiš me na grijeh :D izgleda tako divno, a kao što kažeš, ma kako uopće možemo imati pretjeran broj rumenila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali kad je prekokrasnoprelepodivno! :D
      Trebaš ga! Svi ga trebamo! Svi :D
      Ja nisam pronašla to divno sjenilo i jako me brine sad :D
      Budem, valjda... nekada.
      Ako ga uloviš, javi mi kako ti se dopada :*

      Delete
  9. Nisam sigurna da će ovu kolekciju kod nas uvoziti, ali joj se i dalje nadam i to baš zbog rumenila. Volim i koristim samo koralna, od rozih bežim, tako da je ovo pun pogodak. A uz to je i ombre, nikad nisam imala ombre rumenila - jadna mala Jelena. :) Zapravo, sad kad sam završila komentar shvatila sam da ga želim baš baš baš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da će doći i k vama, ne vidim razlog zašto ne bi.
      A kad dođe, obavezno si uzmi rumenilo i Glastonberry senku :)

      Delete
  10. Ajme, krasno mi je! <3 Naletjela sam na tu kolekciju, ali sam kupila samo ruž Glastonberry, no ovo je na tvojim fotkama toliko divno da se vraćam i po njega! :D

    ReplyDelete
  11. Predivno rumenilo, def must buy! Samo mi nije jasno zašto ga nisam uzela xD Obožavam peachy rumenila :D

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig