29 April 2015

Catrice Liquid Metal Mono Eyeshadow // Gold N' Roses


Rarely writing about my monthly, or favorites in general doesn't mean I don't have them or respect enough to share them with you :) Catrice is one of my favorite drugstore brands and one I'm always coming back to. Amazing products, range of absolutely lovely shades, textures and scents, all together placed in modern and practically designed bottles under affordable prices! What's not to like!
Yesterday Catrice team from Croatia organised such a lovely event, presenting new Spring/Summer goodies and limited collections to the public. I was also invited, but some prioritized commitments have been occurred, so unfortunately I couldn't be there.
In return I felt the need to thank this brand as one of those who lead me into some serious exploring of beauty world and in the end- for starting this blog!

Retko pišem o svojim mesečnim, ili favoritima uopšteno, onako na jednom mestu, no to ne znači da ih nemam ili ne poštujem dovoljno da bi ih podelila sa vama :) Catrice je jedan od meni najdražih drogerijskih brendova i jedan od onih kojima se uvek rado vraćam. Izvrsni proizvodi, palete pažljivo odabranih, krasnih nijansi, tekstura, mirisa, sve zajedno smeštenih u moderne, praktično dizajnirane ambalaže, po izuzetno povoljnim, pristupačnim cenama. I kako da ih ne volim!
Juče je Catrice tim Hrvatska organizovao predivan, šaren i inspirativan event, predstavljajući novitete iz prolećne i letnje linije proizvoda, te aktuelnu limitiranu kolekciju javnosti i blogericama. I sama bejah ljubazno pozvana, no prisustvo su sprečile prioritetnije obaveze koje su se događale u poslednjih nekoliko dana. 
Zauzvrat, osećam potrebu odužiti se na neki sebi svojstven način, ovako putem bloga, posta jer je upravo ovaj brend jedan od onih koji su me ozbiljnije zainteresovali i uveli u svet dubljeg, detaljnijeg istraživanja lepote i proizvoda za njeno isticanje, a u konačnici Catrice proizvodi uticali su na nastanak mog bloga!
Spring opens new inspirational views in my mind. All those colors awakening from dullness are calling me to start using them on my face too! I have always dreamed about perfect rose gold shade, to wear on my lids. Before I wasn't brave enough, and recently... I simply couldn't find ''the one'', perfect shade with perfect texture to fit my wishes. 
With new Liquid Metals mono eyeshadows that unconditionally bought my full attention, there was her. Princess beauty of them all-  Gold N' Roses
Highly pigmented color with outstanding metallic shine and silky texture, followed by chrome effect that reminds of liquid metal. Also, the design of this eyeshadow reminds me of wave, which makes it even more beautiful. 

Proleće u meni budi neke nove, inspirativno-kreativne poglede. Buđenje svih boja u prirodi, ta vesela, napupela atmosfera tera me da posegnem za nečim što će se uklopiti u sve to- više veselijih boja na licu. Čini mi se da sam oduvek sanjala o savršenoj nijansi roze zlata koju bih mogla nositi i na kapcima. Ranije nisam bila dovoljno hrabra da se igram s rozim nijansama u toj meri, a kad sam se napokon odvažila... jednostavno nisam uspevala pronaći onu pravu, savršenu nijansu, savršene tekture koja bi ispunila moje želje.
Dolaskom novih Liquid Metals mono senki za oči koje su bezuslovno kupile moju punu pozornost, došla je i ona. Princeza lepotica između 9 nijansi- Gold N' Roses
Visoko pigmentovana boja sa izvanrednim metalik sjajem i svilenkastom teksturom, praćena hromiranim efektom koji odlično podseća na tečni metal. Još jedna stvar me je jako privukla, a to je talasasti dizajn samog proizvoda što sveukupno čini ovu senku neodoljivom. 
Application: I am always up to the method that makes it all easier and more effective, so with this one I am happy to use my fingertips. With the brush it's becoming dusty, all that shine gets lost in the air and I'm basically wasting the product without achieving wanted effect. With fingertips I simply dab the eyeshadow and apply it on the lids. Simple as that. In that case I manage to pick up all the pigmentation, metallic effect and achieve well shaped picture of the whole eye makeup. 
Texture is silky and glides easily on the lid, leaving all the effect visible and yet, subtle for everyday look. Again, I wouldn't recommend applying it with brush because it may get a bit dusty-er.
Each shade comes in it's packaging made of high quality, solid plastic, but they can be easily depotted, if you prefer keeping them in a palette. 
I haven't tried it yet, but who knows... maybe one day :)
This eyeshadow may look a bit more goldy, but as soon as you remove a surface layer, there is a real rose gold with fantastic pigmentation. I am not using any eyeshadow base (not because I don't have it, but simply I keep forgetting about it) and this product lasts on my normal skin lids until evening, or until I decide to remove all the makeup.
I also tried to use it instead of highlighter, but it's way too precious, so I'm saving it :)

Nanošenje: Uvek sam za korišćenje metode koja će nanošenje senke učiniti brzom, jednostavnom i efikasnom radnjom, pa sam ovu senku odlučila nanositi jagodicama prstiju. Ukoliko je nanosim kistom, primetim kako se efekat metalnog odsjaja umanjuje, a sama senka postaje prašnjava i gubi polovinu količine u prašenju unaokolo. Vrhom prsta jednostavno pređem preko površine senke, uhvatim onoliko proizvoda koliko želim i nanesem na kapak. Tako je jednostavno. I pritom se ne gubi efekat, pigmentacija i njena prava lepota.
Tekstura senke je svilenkasta, lagano klizi po kapku ostavljajući kompletan efekat vidljivim, a opet vrlo suptilnim tako da je savršena za kreiranje svakodnevnog look-a. Ponavljam, ja osobno ne bih preporučila nanošenje kistom zbog prašenja i rasipanja proizvoda.
Senka dolazi upakovana u ambalažu od kvalitetne, čvrste plastike koja je lepljivom trakom zaštićena od otvaranja u drogeriji/parfimeriji. No može se bez problema depotirati u paletu, ukoliko preferirate takav način čuvanja senki.
Depotiranje još uvek nisam isprobala... možda nekada u budućnosti :)
Pre prvog korišćenja ova senka ima mrvicu jači zlatni površinski odsjaj, no prilikom uklanjanja tog površinskog sloja nailazi prava nijansa. Inače ne koristim bazu za senku (nije da je nemam, već sam prelenja da se setim da je nanesem) i primetila sam da mi ova senka bez problema i popravaka izdrži celi dan, od nanošenja do uklanjanja šminke. 
Pokušala sam je koristiti i umesto hajlajtera, no previše mi je draga da bih je rasipala samo tako :)
Odlična je i kod ''mokrog nanošenja'' i u tom slučaju pigmentacija je još jača. No kod mokrog nanošenja baziram se isključivo na sredinu kapka, jer u suprotnom ume da se uvuče u borice i pregibe, pa ne deluje tako lepo. 

INGREDIENTS:

TALC, MICA, ZEA MAYS (CORN) STARCH, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, OCTYLDODECANOL, DIMETHICONE, AQUA (WATER), MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), GLYCERYL ROSINATE, OLEA EUROPAEA (OLIVE) OIL UNSAPONIFIABLES, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, C13-14 ISOPARAFFIN, LAURETH-7, TROPOLONE, POLYACRYLAMIDE, DISODIUM EDTA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Down below you can check out my everyday look created by using Gold N' Roses + Wrapped Up from Sleek's Oh So Special palette in outer corners. Also, there is indispensable eyeliner, so that's basically how I wear makeup on daily basis.
After trying Gold N' Roses I am definitely up for buying other shades too (in the meantime I bought 030 We are the Champagne).

Niže možete videti i moj svakodnevni makeup look kreiran korišćenjem Gold N' Roses + Wrapped Up nijanse iz Sleekove Oh So Special palete u spoljašnjim uglovima i u pregibu oka. Tu je i neizostavni eyeliner, što bi u konačnici činilo sliku mog svakodnevnog šminkanja (nekada izostavim eyeliner :) ). 
Nakon pozitivnog iskustva s Gold N' Roses razmišljam o kupovini preostalih nijansi iz kolekcije (u međuvremenu sam kupila nijansu 030 We are the Champagne).
Have you tried this beauty or any other shade from Liquid Metal collection? Do you like Catrice and do you have any favorites from this brand?
Jeste li probali ovu lepoticu ili neku od preostalih nijansi iz Liquid Metal kolekcije? Volite li Catrice i imate li najdraži proizvod od ovog brenda?






SHARE:

21 comments:

  1. Ah divna je. Imam neke nijanse na popisu za kupnju :) Catrice proizvode sam počela otkrivati u zadnje vrijeme i moram reći da ima puno toga što želim isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je i toplo preporučujem ovu liniju, nevezano za nijansu, odlične su! :)

      Delete
  2. Predivno sjenilo, baš sam ga danas probala u dućanu

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Drago mi je da delimo oduševljenje.

      Delete
  3. Nažalost u Srbiji nema ovog brenda, a mislim da ga svi tako želimo. :D
    Ove senke sam videla još ranije ali nikako da dodjem do njih. Ova je stvarno prelepa. Od Catrice-a volim onu paletu senki Smokey eyes set.
    I kad si već spomenula, nedavno sam dobila baš tu Sleek-ovu paletu i odlična je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palete su vrlo zanimljive, nijanse su kompatibilne, no ono što j začuđujuće je da su nešto lošije pigmentacije. Ne sve, ne ni sve nijanse u paleti, ali kad uzmem u obzir koliko su im mono senke odlične, ne znam zašto ne mogu biti takve i u paletama :)
      No ovisno o željama za pigmentacijom, solidne su.
      A Sleek... moja prva ljubav u paleti :D

      Delete
  4. Predivna je. Baš sam se dokopala ove nijanse jučer na Catrice eventu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično, sigurna sam da ćeš biti zadovoljna. Primetila sam da volimo slične nijanse za svakodnevni makeup, pa ne brinem ;)

      Delete
  5. Lijepa je nijansa baš nježna, proljetna :) Nisam probala ništa iz ove kolekcije sjenila ali možda ovo bude prvo sjenilo :) Ja nisam nešto zadovoljna catrice paleticama uvijek im je slaba pigmentacija i puno se truse dok u mono sjenila uvijek bolja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, mono senke su bolje pigmentisane i postojanije na kapcima, i budi bez brige, garantujem da će ti se Liquid Metal dopasti- bez obzira na nijansu :)

      Delete
  6. Isto imam da kukam kao komentator iznad. Ocu catriceee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :((( i ja 'oću da vam dođe.
      Bude.
      Sigurno bude.
      A ako i ne bude, to je zato što imate Sephoru, a mi nemamo hahaha :D

      Delete
  7. Imala sam ovakvo ljubičasto sjenilo i divno je bilo :D Cijela ova linija je toliko dobra da slinim za njom, noooooo, imam previše sjenila, PREVIŠE :D Ne smijem, uh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti problem! Ja mislim da sam godinama razvila fetish na sjenila. Dakle, prođem pored ruževa- onak'... meh, niš' posebno. No kako dođem do sjenila bilo kog brenda, forme, pigmentacije- I don't care! slinim kao da imam epileptični i odmah se moram savladavati da ne kupim sve što vidim. Bukvalno! I da, svesna sam da je to bolest haha
      :D

      Delete
  8. Prelijepe su im ove sjene, ja ih samo gledam... hahahahahaha!!! Zao mi da ih upropastim! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jao! Pa kako bi ih upropastila :D
      Koristi to, jedan je život :)

      Delete
  9. stvarno izgleda divno, a tebi još divnije stoji <3
    nisam isprobala niti jednu nijansu iz Liquid linije sjenila, ali morat ću :D
    slažem se, meni je Catrice ambalaža tako lijepa, jednostavna i funkcionalna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Iv :*

      Catrice je meni super brend, mogu parirati daleko skupljim konkurentima.
      Obavezno probaj neku od nijansi, 9 ih je, sigurna sam da ćeš odabrati za sebe najlepšu :)

      Delete
  10. Hi I have nominated your for the sisterhood world blogger award which is on my blog go and check it out at www.brainsbrowsbeauty.blogspot.com I am very excited to see your answers.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig