28 February 2015

Sleek MakeUp True Colour Lipstick in shade Matte Pink Freeze


Weekends are made to be painted into fun colors! The outcome of the latest shopping spree I had were amazing goodies from Sleek MakeUp, and today I've decided to wear one of their lipsticks in matte Pink Freeze shade. So, if you enjoy this color and finish, stay tuned!

Vikendi su stvoreni da ih obojimo u zabavne boje! Ishod najskorije kupovine koju sam obavila online su izvrsni proizvodi od Sleek Make Up-a, pa sam tim povodom danas odlučila na usnama nositi jedan od ruževa u nijansi mat Pink Freeze. Ukoliko ste ljubitelj ovakvih rozastih nijansi i mat finiša, nastavite s čitanjem :)
For you, who have been following me regularly- you know I'm not the ''lipstick kinda girl'' because I am so lazy and so... well, not sure how to name that, but basically I'm not into lip colors, glosses or any other lip-coloring product because I think my lips don't look good. But that's my problem, not yours :) So, from time to time I courage myself to put on complete makeup, with lipstick too. And I usually end surprised how good it rounds the whole look. I should really focus on lipsticks more often.
This lovely lipstick comes in the amazing shade of Pink Freeze that is based on cooler undertone and I dare to say that it would probably suit every skin tone. The color is really vivid. Some may say it would be perfect for the Summer, but life is too short to wait for the Summer :)
Texture of this lipstick is creamy, even though the beeswax is the top row of the ingredients list, it's pretty easy to apply evenly (not sure if you had trouble with it, but most lipsticks with higher amount of beeswax are very hard to apply evenly, that's something I've noticed so far).
Finish is matte, which means it doesn't shine and it's completely gloss-free. It's mostly hard to pull off this kind of lipsticks because matte texture/finish can make lips look caked, emphasize lip wrinkles and sometimes make lips look thinner. This one's finish is matte, but not the dry kind of matte. It sets up easily, doesn't make lips look messy and coverage is full and rich. However, it does transfer on the glass or cup, sometimes you can find it on your teeth too :) So, in order to avoid that, I am using dabbing/tap into the paper tissue method to absorb the excess which is useful.
On photos below you can see the packaging which is amazing, compact and matte. The container consist 3,5gr/0.12oz of the product.

Svi vi koji me pratite neko duže vreme upoznati ste s činjenicom da nisam osoba koja često koristi ruževe, uglavnom zato što sam lenja i zato što... nisam sigurna kako to da nazovem, no stvarno nisam osoba koja gaji neku posebnu ljubav prema ruževima, sjajevima ili nekim trećim proizvodima koji boje usne. Balzami su u mom slučaju obavezni, ali sve ostalo je nekako zanemareno zato što sam ubeđena da mi usne ne izgledaju dobro. No to je moj problem :) S vremena na vreme ohrabrim se naneti i ruž, jer makeup look nije kompletan bez njega. I tada uglavnom bivam oduševljena kako sve na kraju izgleda jer dobro ukomponovana nijansa ruža ume savršeno zaokružiti kompletan look. Definitivno bih se mogla više fokusirati na korišćenje ruževa...
Ovaj ruž dolazi u jednoj krasnoj mat nijansi koja nosi ime Pink Freeze, te koja je bazirana na hladnijem podtonu tako da bih se usudila napisati kako bi nijansa pristajala svim tonovima kože. Boja je zaista živahna i nikako nećete ostati neprimećeni kada je nosite. Nekome se može učiniti kao odlična letnja nijansa, no život je isuviše kratak da čekamo leto :)
Tekstura ruža je kremasta, i iako se pčelinji vosak nalazi na visokom mestu sastojaka, formula je poprilično laka za ujednačeno nanošenje (nisam sigurna da li je iko od vas imao sličnih problema, no primetila sam da su ruževi koji sadrže visok udeo pčelinjeg voska dosta kruti, ''voskasti'', boja nije jednako raspoređena...).
Finiš je mat, što znači da u sebi ne sadrži nikakve sjajne čestice. Mat finiš je dosta teško izneti na usnama, naročito zbog toga što ovakvi ruževi većinom deluju cakey/zgrudvano je nekakav moj izraz, mogu naglasiti borice na usnama, a često, odabirom pogrešne ili pretamne nijanse, usne umeju izgledati još manje i tanje. Finiš Sleek ruža je mat, ali nikako suv. Na usne seda vrlo lako, ujednačeno, ne čini da usne deluju neuredno. Jedina zamerka koju imam je što se preslikava na čašu/šolju i ponekad na zube, pa uglavnom pribegavam metodi utapkavanja usana u papirnu maramicu nakon nanošenja ruža- čisto da pokupim mogući višak proizvoda, a primetim da u tom slučaju na usnama stoji nešto duže.
Na fotografijama niže možete videti i ambalažu o kojoj ne bih pisala previše- čvrsta, elegantna, izrađena od crne mat plastike. Ruž dolazi u količini od 3,5gr.
And now- swatch time! All swatches are made under the daylight of this clouded Saturday, I really did my best in picking up the color and the next two photos are showing the best and most realistic results.

I vreme je za swatcheve! Svi swatchevi nastali su na dnevnom svetlu ove oblacima uvijene, maglovite subote. Potrudila sam se uhvatiti što realniji prikaz boje, što u konačnici možete videti i na fotografijama ispod.
Conclusion- I really like and enjoy wearing this lovely lipstick in such a daring shade, from time to time. It reminded me of how I should wear lipsticks more often. I really like formula, texture, easy application and fully equal lip coverage. Also, this shade lasts pretty long. What I don't like is the fact it's available only online (for us in Croatia), so there's the waiting effect :) But, all in all, this is another lovely Sleek product that is available in 30 shades with matte or sheen finishes, depending of what you prefer. It's available on Sleek's official page: click here, and the price is 5,99€.

Zaključak- Zaista mi se dopada i uživam nositi ovaj krasni ruž u tako smeloj nijansi, s vremena na vreme. Ova kupovina me je podsetila da trebam češće nositi ruževe, i obećavam da ću se potruditi ne preskakati ih :) Dopada mi se kremasta formula, tekstura, lep mat finiš i lagano i ujednačeno nanošenje. Moram primetiti da je pigmentacija odlična i ovaj ruž na usnama traje do 2 sata bez popravljanja (uz jelo i piće). Ono što mi se ne dopada je dostupnost, odnosno trenutno je Sleek proizvode moguće kupiti samo online, što sa sobom nosi i onaj efekat iščekivanja, čekanja... No, sve u svemu, ovo je još jedan divan proizvod od Sleek-a, dostupan u čak 30 različitih nijansi u mat ili sjajnom finišu, ovisno o tome šta preferirate. Proizvod je dostupan na zvaničnoj Sleek stranici: klik ovde, a za ruž je potrebno izdvojiti 5,99€.

Have a lovely weekend, until next post :) // Ugodan vikend, do čitanja :)


SHARE:

20 comments:

  1. Jako je lijep, ali ja sam nedovoljno hrabra :D
    Tebi odlično stoji i svakako ga nosi češće, pogotovo sada kada zatopli :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :)
      Mislim da si svaka žena treba s vremena na vreme dopustiti izlet u eksperimentalne vode :D
      Ovaj put mislim na nošenje nijansi koje inače možda i ne bi nosile.
      :*

      Delete
  2. Iako sam ja osoba s najmanje iskustva s ruževima, mogu slobodno reći da je nijansa jako lijepa i da ti baš krasno stoji.
    Znaš da ja ruževe uopće ne koristim, ali mi ih je lijepo vidjeti na drugima. :-) Kod mene se ne radi o tome da sam ih lijena koristiti, nego ih jednostavno nisam navikla nositi. I onda ih uopće ne gledam, niti kupujem, niti me privlače. :-) Kad bi stavila crveni ruž mislim da bi bila kao prikaza, kao Alien, kao ne znam tko...
    A ti definitivno nosi češće ruževe!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alien haha :D
      Đu, krasna si žena, nema toga što ti ne bi stajalo. Stvar je u pronalasku idealne nijanse i aplikaciji.
      Sigurna sam da izgledaš prelepo kad se onako komplet našminkaš.
      Evo, i ja ću se potruditi nositi ruževe više nego inače :*

      Delete
  3. Great post! :)
    Never tried this one before, but now I might, I really like this colour!

    Nikoleta, xoxo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nikoleta,

      ovi ruževi su svakako vredni imanja :)

      Delete
  4. Obožavam Sleek ruževe i imam ih 4 i to sve mat nijanse :) Morat ću probati i sjajni finiš skoro :D

    ReplyDelete
  5. E pa Misha ne znam ja što ti prigovaraš svojim usnama, ali znaj da su ti usne baš lijepe i ja navijam za što više ruževa na njima! :) Ovaj ti divno stoji <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to je zato što se lepo namestim za fotkanje :) Inače su mi totalno asimetrične i tanke, sve u svemu čudne :D
      Hvala, kad mi takvo šta napiše jedna talentovana makeup umetnica, moram se potruditi i poslušati savet <3

      Delete
  6. Jako mi se sviđa boja ruža i tebi ova nijansa odlično pristaje <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marijana, stvarno je krasan :)

      Delete
  7. I really like the colour!
    Nice post!

    http://mariannascorner.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. Puno hladnije mi izgleda na tebi nego u ambalaži. Sviđa mi se i nosi ga ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, jako se teško hvata nijansa kada ga fotkam u ambalaži (vuče na koralno), inače je dosta hladna pink :)
      Hvala, hoćem :)

      Delete
  9. Replies
    1. :D Drago mi je da ti se dopada Enči :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig