25 February 2015

Sleek Make Up // Blush in Pomegranate


Few years ago my dear friend Vesna surprised me with an amazing birthday gift- Sleek's Oh So Special palette. I fell in love within seconds! She is the one to blame for my never ending crave for Sleek's products, so it was pretty much her ''fault'' I went to this online shopping spree :) 
I felt kinda brave while picking up this cool shade of blush, even though I'm not obsessed with emphasizing cheeks color :) I like them natural, or in some coral shade, elegant and not blatantly. So, how did I end up with Pomegranate in the basket?
No logical explanation.
I just had to have it. That color + cool undertone = smile all over my face, fingers clicking the ''add to the basket'' button, it all just happened too fast. And I regret nothing! Nothing at all!

Pre nekoliko godina draga prijateljica Vesna iznenadila me je fenomenalnim rođendanskim poklonom- Sleek-ovom Oh So Special paletom. U koju sam se zaljubila u svega par sekundi. Tako da mogu njoj zahvaliti za tada nastalu, nikada prestalu žudnju za svim Sleek proizvodima, te za nedavno obavljeni neplanirani online shopping gde sam se počastila s nekoliko sitnica :)
Taj dan osećala sam se baš hrabro, te sam odabrala prekrasnu nijansu rumenila, iako istima nisam nešto fascinirana u smislu da ih koristim svakodnevno. Nekako ne volim rumene obraze, ako i stavljam rumenilo onda ono mora biti u nekoj nežnoj koralnoj nijansi. Dakle, ili prirodno rumenilo ili nešto elegantno, osvežavajuće, nenapadno. Pa kako sam onda završila s Pomegranate nijansom u korpici?
Nema tu logičnog objašnjenja.
Jednostavno, kako sam ga ugledala, znala sam da ga moram imati. Ta nijansa + hladni, lagano svetlucavi podton = moj osmeh od uha do uha :) Znate ono kad vam prsti sami klikaju mišem i odjednom je sve u korpici, spremno za potvrditi narudžbu?
Ne žalim ništa, apsolutno ništa! :)

The packaging seems so small, but that's mostly because of the visual effect that comes from matte black colored plastic. I like the elegance and beautifully carved letters that describe the brand and product. The packaging is solid and compact, it fits in every makeup bag or purse. On the back side there are some product information like: ingredients, shade name, origin of the product. This blush comes in a volume of 8 grams/0.27oz and price of 5,5€

Ambalaža se čini malenom, no to je većinom zbog vizualnog efekta dobijenog kombinacijom crne mat plastike na kojoj je prekrasno ugravirano ime brenda i proizvoda. Pakovanje je vrlo čvrsto i kompaktno, bez problema ga se može staviti u makeup neseser ili torbu, bez bojazni da će se samostalno otvoristi i rasuti rumenilo. Na stražnjoj strani ambalaže nalaze se opšte informacije o proizvodu: sastojci, naziv nijanse, poreklo proizvoda. Ovo rumenilo dolazi u zapremini od 8 grama, te ceni od 5,5€.
The shade is absolutely amazing- highly, rich pigmented, so easy to blend. It somewhat between cyclamen, burgundy and raspberry shade with tiny micro glittering particles. It fits amazingly well to the fair skin tone, like mine is, and despite the pigmentation, if applied sparingly- it looks so refreshing and gives healthy glow to the skin. It looks amazing during the winter time when skin tends to get dull. It looks lovely during the day, but also as a part of an evening makeup because it reflects light very beautifully, so there is no need for highlighter.
Texture of this blush is so good- finely minced powder with silky finish. Since it's highly pigmented, all you need is a light swipe with a brush. I always make sure to pat the excess, since I don't want to patch the cheeks. It blends evenly and pretty easy with blush brush. Even though it's highly pigmented, it doesn't wear off easily, nor it fades unevenly. 


Nijansa rumenila je apsolutno prekrasna- bogato pigmentisana formula koja se vrlo lagano blenda. Boja varira između ciklame, burgundi i maline s dodatkom mikro sjajnih čestica (ne mogu da odlučim sijaju li više na plavo ili na ljubičasto, sve u svemu- sadrži elegantni shimmer). Savršeno pristaje svetlijim tonovima kože, poput moje i uprkos pigmentaciji, ukoliko se nanese u odgovarajućoj meri, ovo rumenilo obrazima daje jedan sveži i zdravi izgled. Prekrasno deluje u ovim tmurnim, zimskim mesecima kada koža ima tendenciju da izgleda bledo, umorno. Odlično je kao dodatak dnevnom makeup looku, no ako se nosi kao deo večernjeg makeup-a, nema potrebe za dodatnim nanošenjem highlighter-a, s obzirom da ovo rumenilo jako lepo reflektuje svetlost zbog sjajnih čestica koje sadrži.
Tekstura rumenila je izvrsna jer se radi o fino mlevenom puderu sa svilenkastim finišom. S obzirom da je pigmentacija na zavidnom nivou, sve što je potrebno je jedan lagani potez četkicom, s tim da ja uvek ''otresem'' višak jer želim da ga svuda nanesem jednako. Blenda se jednako, uobičajenom četkicom za rumenilo. Iako bogato pigmentisano, ovo rumenilo se ne skida u pečatima niti bledi nejednako.
Swatches were photographed on day light, without flash. For better notice, click on the photo to enlarge it. 
Swatchevi su fotografisani na dnevnom svetlu, bez blica. Za bolji prikaz, kliknite na fotografiju za uvećanje. 
Conclusion: Sleek did pretty amazing job while creating this blush. From texture, shade, pigmentation- everything is just perfect and all you can expect from a blush. Range of shades is excellent, 11 of them to be selected and used with love. I am definitely not stopping and already have my eye on shades ''Life is a Peach'' and '' Antique''
Now tell me, have you tried any Sleek blush and what is your opinion about Sleek Makeup?

Zaključak: Sleek je napravio poprilično odličan posao u kreiranju ovih rumenila. Od teksture, nijanse, pigmentacije- sve je je napravljeno tako dobro da zadovoljava sve zahteve koje jedno rumenilo treba da ispuni. Paleta dostupnih nijansi je odlična, čak 11 različitih i spremnih na odabir i korišćenje. Ja se definitivno neću zaustaviti na Pomegranate, oko sam već bacila na nijanse ''Life is a Peach'' i '' Antique''.
Sleek proizvode kupujem na njihovoj web stranici: Sleek Makeup.
A sad me zanima vaše mišljenje, jeste li probali neko Sleek rumenilo i šta generalno mislite o Sleek kozmetici? 

Do čitanja,

SHARE:

24 comments:

  1. probala rumenila i palete sjenila :D
    ruzeve nisam jos, nekako me ne privlace njihovi, ne znam zasto.
    pomegranate imam i volim ga jako i najvise mi je zao sto ga ne mogu nositi neblendanog, onako, kao dva kruga na obrazima, da se vidi koliko je lijepo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, ja sam kupila i ruž, pa ćemo videti još utiske :)
      Hahaha, dobra si, dve tufne :D
      Divno je, baš je.

      Delete
  2. Jako lijepo rumenilo. I sama volim sleek proizvode, pogotovo rumenila i želim ih sve :)

    ReplyDelete
  3. Ovo rumenilo škicam već dugo, predivno je, a toplo ti preporučam nijansu Antique! To mi je najdraže Sleek rumenilo, tj najdraže rumenilo ikad u kolekciji... Toliko je posebno da si moram nabaviti duplić za svaki slučaj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na informaciji, na slici mi se učinilo fenomenalnim, no sad mi je lakše kad znam da zaista i je lepo :) Definitivno ga kupujem! :)

      Delete
  4. Nisam još ništa probala od Sleek kozmetike, no čitajući sve te pozitivne recenzije, mislim da neću moći odoljeti kupnji :). Rumenilo izgleda jako lijepo, prekrasna nijansa, a i divno ti stoji :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Žao mi je što kamera ne može da uhvati istinsku lepotu nijanse, no dobro :)
      Svakako razmisli o kupovini, sve što sam probala do sada (palete, rumenilo) je izvrsno pigmentisano, proizvodi su finansijski vrlo pristupačni i 10x bolji od nekih drogerijskih koje plaćamo jednako, ako ne i više :)

      Delete
  5. Malo je reći da obožavam Sleek ali sad sam skontala da imam samo jedno njihovo rumenilo u ovoj formi :D
    Svidja mi se ta nijansa baš baš i prelepa si na slikama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman, vreme za novo opskrbljivanje haha :D
      Hvala ti na komplimentu, a nijansa je predivna <3

      Delete
  6. Nisam isprobala ništa od Sleek kozmetike. Ali mi se jako sviđaju rumenila. Morat ću nešto izabrati. Primamljiva su mi!! Lijepo je ovo tvoje, ne izgleda mi jako na licu :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo zato što sam ga nanela u vrlo minimalnoj količini i dobro izblendala :) Inače ne podnosim rumene obraze a la clown :D Svakako škicni njihovu stranicu, imaju odličnih ponuda.

      Delete
  7. Nisam nikada koristila Sleek proizvode. Rumenila se čine jako lijepima, a tvoj cijeli make up look je divan! :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikada nije kasno da počneš :)
      Hvala na lepim rečima :)

      Delete
  8. I ja se zaljubih u njih nakon Oh So Special palete, ali dalje nisam ništa probavala, nadam se da ću uskoro. Sviđaju mi se slike bašš i kako izgleda u pakovanju, kao neka tkanina, kul skroz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš podseća na nekakav pliš :)

      Delete
  9. Kad sam vidjela sliku na instagramu podsjetila si me da ga nisam koristila već neko vrijeme. :) Volim Sleek i stalno spominjem u postovima kako bih voljela da kupim sve njihove proizvode jer su mi predobri. Rumenilo obožavam iako ih prije nisam koristila u ovoj mjeri kao danas. :) Slike su ti odlične.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Minna, hvala od srca <3
      Svakako mi je drago ako sam te podsetila na rumenilo :)

      Delete
  10. od jeseni mi je na wish listi, divno izgledaa,,, imam sleekovo rumenilo, Antique nijansa,, i još uvijek se nisam sprijateljila s otvaranjem amblaže.. ni ne otvaram ga, tj odustanem od njega, ako je lak na noktima svježe nanesem, a ja moram negdje oke izgledati hehee
    divna nijansa, divno ti stoji.. siža mi se kako si oči gore lijepo našminkala xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, ambalaža je dosta kompaktna :) No nije teško, nakon par otvaranja ide kao od šale :D
      Hvala za komplimentić .D Ovih dana sam u darkerskoj, eyeliner fazi hehe :*

      Delete
  11. Prekrasno ti stoji! :D Ja sam zivjela s ubjedjenjem da ce ovo rumenilo meni biti pretamno i sada vidim na tebi da je skroz normalno! Moram ga naruciti! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej :) bitno je samo dobro ga izblendati i ne uhvatiti previše proizvoda kistom.
      Nadam se da ćeš biti zadovoljna kao što sam i ja :)

      Delete
  12. Jedno od dražih rumenila i potpisujem Anelu :D Šteta je da se na nama, ženama aristokratske puti :D zbog izrazito visoke pigmentacije ne vidi sva njegova ljepota. <3

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig