10 February 2015

I WORE LAVENDER TODAY. DID YOU?

Winter days, mostly dressed up in fluffy, white snow cape are perfect to mix up with some colors. This morning was ideal for lovely walk and taking random photos of nature. Even though my hands were freezing, I couldn't make myself to put the gloves on, since I was already wearing something that was perfectly matching the winter idyll.
It's been on my nails for a few days now... 4, to be precise. I found it accidentally, while standing so lonely on the drugstore shelf. Eveline Color edition in shade 922. I named it- lavender.
The bottle reminded me of KIKO nail polishes, since every single Eveline polish I have comes in round bottle. 
The brush is amazing- wide and big enough. Easy to handle and apply the polish. It's pretty simple, only two moves with the brush and nail is done! :)
Pigmentation is marvelous. Honestly, knowing this detail from previous experiences with Eveline polishes, I wasn't expecting anything less, but amazing pigmentation and vivid, resistant color. Which was exactly what I got. Photos are made after 4 days of wearing it. During these days I was doing many chores, dyed my hair, threw some snowballs :) and typed a lot. There is no worst thing than chipping the nail polish while typing. Which happens!
Purchased in: Kozmo drugstore (Croatia)
Product volume: 12ml/0.42 fl.oz.
Product price: 11HRK/around 1,5€

I might not be able to smell or be around lavender, since it makes me faint instantly (this is serious now), but I can definitely use and enjoy this lovely color. It reminds me of lilacs and cold Spring. Love lilacs. This cold toned color definitely managed to warm my heart :)

So tell me, what colors are on your nails today?



SHARE:

22 comments:

  1. Eveline ima divne nijanse lakova, jako sam se zaljubila u jedan plavi, mislim da sam ga baš kod tebe vidjela, ali kako živim u malom gradu, nigdje nisam vidjela Eveline lakove :(
    Ovo je baš divna nijansa, imam sličnu iz Avona. Divne slike :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Marina, hvala na komentaru :)
      Eveline imaš u Kozmu, nisam sigurna da li u svakom.
      U svakom slučaju proveri, ako ne nađeš, mogu ti poslati.

      Delete
  2. Uh što je dobar, a fotke su ti wooow <3 L.

    ReplyDelete
  3. Ova nijansa je prelijepa... Bas sam u subotu birala između nje i mint, i uzela mint koji je trenutno na mojim noktima :) Sljedeći put uzimam ovu jer sam zadovoljna Eveline lakovima, mint je na noktima vec tri dana i nigdje nije oštećen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, ta subota :D
      Morala sam se baš iskontrolisati da ne napravim pošast :D
      I ja sam razmišljala o još nekoliko nijansi, ali ne smem više kupovati lakove :)
      Drago mi je da si i ti zadovoljna :)

      Delete
  4. Nemam ovakav lak u svojoj kolekciji, sad mi krivo. Moram što pre da ispravim tu grešku :D
    A ja danas imam bele nokte sa zlatnim tufnicama ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam tvoje noktiće, prekrasni su <3
      Me likey!

      Delete
  5. Prekrasna nijansa na tvojim noktima!!!!!!!!!!!!! <3

    ReplyDelete
  6. Ljepotan! Uvijek sam u potrazi za ovakvim nijansama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) da, ovakve su boje baš vanvremenske :)

      Delete
  7. Baš divna nijansa, a fotografije još ljepše. Eveline lakovi su mi super uvijek pronađem 1-2 dok stojim u redu. Imaju divne nijanse i kvalitetni su im lakovi. :) Pokušat ću pronaći i ovu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na lepim rečima :)
      Slažem se za kvalitet, odlični su!

      Delete
  8. Predivan je, baš tako neka boja mi treba. Ali nigde nisam naišla na Eveline lakove. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih umela pronaći na Bazaru (Sajam), ali kako je to bilo u prošlom veku (doslovno!), nisam baš sigurna gde bih te uputila...

      Delete
  9. Predivna je boja laka. Baš mi se sviđa! I fotke su ti super. Nisam do sada isprobala Eveline lakove. Nekako nemam naviku ići u Kozmo. Nisam naviknuta na njega pa zaboravim i svratiti tamo. :-))
    A na mojim noktima, of course, nema laka!! :-D :-D Ne lakiram nokte na rukama u boju. Zapravo, dosta rijetko i lakiram, a kada da, to budu svijetle, mliječne, nude nijanse. Imam ružne, široke nokte, k tomu još i ružne zdepaste prste pa mi se ne sviđa. Ali se zato osvećujem na nogama. Lakiram u sve moguće boje, svaki dan druga boja :-)) a nekada i svaki noktić u drugu boju :-)))
    Ali, lijepo mi je vidjeti na drugima lijepo nalakirane nokte u boji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Odlična kombinacija gde je svaki noktić u drugačijoj boji :) Jedva čekam leto samo zbog toga. Inače ga ne volim :)

      Delete
  10. krasno ti stoji lila, meni bi se, bojim se, tukao sa žutom kožom. i imaš prekrasno elegantne prste! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Da, ljudi kažu da imam prste pijanistkinje :D
      Šteta što ne sviram klavir ;)
      Verujem da bi ti ovakva nijansa bila dobra kad koža uhvati mrvicu boje :)

      Delete
  11. stvarno su ti predivne fotke... zimska idila
    obožavam Eveline lakove, jedni od najboljih su xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala I :*
      Drago mi je da se slažemo :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig