17 February 2015

Express Review // Essence Like an Unforgettable Kiss // Duo Blush in 02 Pink Me

Ubrzo nakon što sam počela pisati o Essence Like an Unforgettable Kiss proizvodima (recenziju laka za nokte potražite ovde; recenziju ruža za usne ovde), počeli su stizati upiti o tome hoću li pisati i o famoznim srcolikim kutijicama- i evogac! Došao je i taj dan :) Danas sa vama delim nekoliko utisaka o duo rumenilu iz ove limitirane kolekcije koje dolazi u dve nijanse:
01 Nothing but Lovestoned & 02 Pink me. 
Krenimo od ambalaže koja je svojim oblikom osvojila mnoga srca. Iako sam računala na to da je ambalaža izrađena od kartona, nisam očekivala da taj karton bude... pa, recimo ne toliko kvalitetan i sklon deformisanju prilikom transporta, ali dobro. Šta je-tu je :) Samo rumenilo smešteno je u limeni kalupić koji je zalepljen za donji deo kutije. Ionako neću koristiti ambalažu, no svakako bi mi bilo draže da je umesto kartona proizvod smešten u limenu kutijicu, na primer.
Moje rumenilo nosi ime 02 Pink Me. Duo sačinjavaju dve nijanse roze: svetlija i tamnija, koje zajedno tvore vrlo decentnu i osvežavajuću boju na obrazima. Iako na zvaničnoj Essence Cosmetics stranici piše da se radi o izuzetno pigmentiranim rumenilima, mislim da ova tvrdnja baš ne drži vodu jer su obe nijanse zaista vrlo prirodne, nenametljive, baš onako ''taman'' za svaki dan. Imala sam velikih problema prilikom swatchanja rumenila pošto su nijanse vrlo nežne, te na dnenom svetlu deluju skoro neprimetno. Na kraju sam se odlučila za swatch na licu :) Inače rumenilo nanosim RT multi task četkicom koja je idealna jer baš fino uhvati obe nijanse :)
Na fotografijama niže možete videti detalje o proizvodu na poleđini ambalaže, te sastav rumenila.

Rumenilo dolazi u količini od 5,1gr. Iako je deo limitirane kolekcije, mislim da ga još uvek možete pronaći u DM i Muller drogerijama. Za cenu, na žalost, nisam sigurna, ali vas pozivam da- ukoliko imate informaciju, podelite u komentarima ispod posta. 
Swatch na licu:
Like an Unforgettable Kiss je još jedna u nizu presimpatičnih limitiranih kolekcija od Essence-a. Moji favoriti su Always on my mint lak, prekrasan fluffy kist za rumenilo i upravo proizvod o kome sam pisala danas- Pink Me rumenilo. Uskoro nas (nadam se) u prodaji očekuje još jedna limitirana kolekcija inspirisana najnovijom Pepeljugom koju detaljnije možete pogledati ovde :)

*PR uzorak: detalje pogledajte na ''About This Blog'' stranici.

 Da li ste bili u prilici isprobati proizvode iz ove kolekcije i šta vam se najviše dopada? 
Do čitanja, puno vas pozdravljam!

SHARE:

14 comments:

  1. Preslatko je ali moram da priznam da me u poslednje vreme neki Essence proizvodi podsećaju na igračke. Pretpostavila sam da će biti ovakvog kvaliteta ali zarad lepe ambalaže mu je oprošteno. Meni se sviđa nova nude kolekcija koje još nema kod nas (i pitanje je hoće li je biti)! L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina :) No ne možeš im odoleti! Naročito kad naletiš na celu kolekciju kako te doziva s police.
      Nude kolekcija je kod nas u prodaji već neko vreme, nisam još uvek ništa kupila pošto izbegavam raditi zalihe. Privlači me maskara i sve senke :D

      Delete
  2. Odlican post! :)
    Jos nisam probala nijedan proizvod od ove kolekcije, ali mnogo mi se svidja ovaj rumenilo.

    Nikoleta, xoxo.

    ReplyDelete
  3. Pakovanje je preslatko! A trepuške su ti divne *.*

    ReplyDelete
  4. Mnogo je slatko. Računam da će kod nas doći za par meseci ;)))

    ReplyDelete
  5. Preslatko ali cheap looking pakovanje, svakako cu ga kupiti hahah xD

    ReplyDelete
  6. Meni je jako simpa ovo srčeko. Jedva čekam da stigne u moj Muller ili dm, gdje ga prije snimim. Prvo zbog ambalaze, a rumenilo će dobro doći. :-)
    Kod mene u Mulleru je još aktualna Nude kolekcija. Dugo sam šetala oko nje ko' mačak oko vruće kaše, pa ipak kupila maskaru. Ovo mi je prva maskara od Essence i nadam se da će mi bit ok. Ne volim šarati od svojih favorita ali kako sam čitala o onoj nekoj (crna s rozim natpisom.. Pojma nemam kak se zove, uglavnom su je svi nahvalili) odlučila ja probati ovu. Ćemo da vidimo, :-D :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lash Princess :) baš tu imam na trepkama na slici u tekstu :D
      Sigurna sam da ćeš biti zadovoljna.
      Maskare su odlične (LP i sad ova nova zeleno/crna).
      Javi dojmove! :)

      Delete
  7. Kako je lepo rumenilo :) Volim kad rumenilo nije jako pigmentovano, tako da me ovo zainteresovalo, pogledacu obavezno kad stigne u DM. I uzgred,meni pakovanje ne lici na igracku,bas je simpaticno ovako :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, tematski odgovara imenu kolekcije i baš je simpatično.
      Uostalom, Essence ima savršenu metodu mamljenja ka svojoj polici :D Ko bi im odoleo!
      Nadam se da ćeš doći do svog primerka i biti zadovoljna <3

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig