14 February 2015

Essence // Like an Unforgettable Kiss // Brilliant Lipstick + V Day Giveaway :)

Girl can never have too many lipsticks, right? Well I might not be a proper girl then since I am always so lazy to put lipstick on. Also, my lips are kind of weird, so I refuse to emphasize them :) But, no matter how stubborn my laziness has been for the past few years, I am always drooling over photos of beautiful girls with beautifully applied lipstick, which makes me buy one, and another one... I guess you know how the story ends? Winter days can be so harsh with lips, drying and making them look cracked. So I usually always apply rich lip balm or tinted balm, just to break the monotony. Tinted balms rarely have that nourishing effect on lips, but they do look good. Today I am writing a bit more about brilliant lipstick from Essence's latest limited collection- Like an Unforgettable Kiss. Even though it says it's a lipstick- it's not. It's more like tinted, creamy lip balm. This one comes in 3 shades, and the one sent to me is in shade 01Nothing but Lovestoned. It's peachy, freshly nude shade with highly glossy finish. It says how it'll provide long-lasting moisturizing effect, but I think it'll just protect lips on the surface. 

Devojka nikada ne može imati dovoljno ruževa, zar ne? Zapitam se često jesam li ja prava devojka/žena :) s obzirom na količinu lenjosti kada na red dođe nanošenje ruža. Jednostavno ga ne nosim. Takođe, smatram da imam vrlo čudne, malene usne, stoga ne želim dovoljno naglašavati ono što mi i nije adut :) No, bez obzira na tu moju tvrdoglavu lenjost koja me drži već neko vreme, obavezno crkavam od oduševljenja i puštam penu na sve one prekrasne Pinterest/Instagram fotke na kojima prekrasne cure tako divno nose ruževe u različitim bojama, što me automatski tera da kupim jedan, pa drugi... i tako, pretpostavljam da znate kako priča završava? Ovi hladni, zimski dani znaju biti dosta grubi prema usnama. Hladan vazduh ih isuši i ponekad pošteno ispuca. U zimskom scenariju prvo posežem za bogatim balzamom za usne ili nekim laganijim balzamom u boji, čisto da ubijem monotoniju i malo podignem makeup look. Balzami u boji retko sadrže duboko negujuće sastojke, ali svakako na usnama izgledaju dobro. Danas vam pišem malo više o brilliant ružu iz Essence-ove aktuelne limitirane kolekcije- Like an Unforgettable Kiss. Iako uz ovaj proizvod stoji ime ''ruž'', ja se baš ne bih složila pošto me karakteristikama podseća na obojeni, kremasti balzam za usne. Dolazi u 3 različite nijanse, a ja sam imala to zadovoljstvo da mi na isprobavanje bude poslana nijansa 01 Nothing But Lovestoned. Ovo je breskvasta, sveža nude nijansa sa izrazito sjajnim finišom. Na pakovanju piše kako će ovaj ruž usnama obezbediti duboku hidrataciju, no mislim kako će usne zaštititi samo površinski.
The packaging is super cute, plastic, switch off and color associated with the shade of the lipstick. Product is a bit narrower than regular lipsticks, so the application may require a bit more skilled moves :) Brilliant lipstick is creamy and glides easily on lips leaving them glossy and colored in gentle mix of peachy nude. It's not heavy, nor it smudges. But you should be careful before applying it- lips must be peeled and moisturized, if not- it may emphasize dry parts which looks... well, not good. This lipstick is not a long lasting one, it has all characteristics of a solid tinted lip balm. Looks good and natural, but if you are planning on wearing it somewhere outside, make sure to have it with you since you'll need to re-apply it few times during the day. 
Down below you can see the ingredients list and also swatches made inside and on daylight, outside.

Ambalaža je simpatična, plastična, radi na sistem odvrtanja, a boja ambalaže kompatibilna je s bojom ruža. Sam ruž je uži nego standardni ruževi, pa prilikom aplikacije treba napraviti nešto više poteza nego prilikom nanošenja standardnog ruža. Brilliant ruž je kremast i s lakoćom klizi po usnama ostavljajući ih sjajnim i nežno obojanim u breskvasto nude nijansu. Ruž na usnama nije težak, a nisam primetila ni da se razmazuje oko usana. Prilikom nanošenja treba se pobrinuti da su usne negovane- da je uklonjen mrtvi/suvi sloj, te da su pošteno hidrirane. U slučaju da se ruž nanese na suve usne- neće delovati ni malo uredno. Ovaj ruž nije dugotrajan, što je još jedna od karakteristika obojanog balzama. Na usnama izgleda lepo, prirodno, no ukoliko ga planirate nositi na usnama dok ste van kuće (izlazak, posao) pobrinite se da ga ponesete sa sobom, pošto brzo nestane sa usana i potrebno ga je ponovo naneti. 
Na fotografijama niže možete videti listu sastojaka, te swatcheve na mojim usnama nastale unutra i na dnevnom osvetljenju. 
All in all- this is one flirty, light lip balm that will leave lips soft and juicy colored in peachy shade. I suppose younger girls who are entering the make up world will find it appealing and necessary because it looks pretty great and gives the coverage that is not pigmented as lipstick, but not as light as lip balm, considering the color. It weighs 1,9gr/0.06 oz and can be found in local drugstores (DM, Muller, Kozmo in Croatia). So, if you are looking for another, yet cute lip balm, I recommend this one :)

Sve u svemu, ovo je jedan od onih zaigranih, laganih balzama koji će usne ostaviti sočnim i obojanim u breskvastu nijansu koja deluje dosta osvežavajuće na licu. Verujem da će mlađe devojke koje se tek upoznaju sa svetom šminke pronaći ovaj balzam zanimljivim i neophodnim zato što izgleda dosta simpatično, a usnama daje boju koja nije pigmentirana kao pravi ruž. Ovo je neka zlatna sredina između ruža i balzama za usne. Ambalaža kaže kako sadrži 1,9gr proizvoda, a ovaj balzam možete pronaći u lokalnim drogerijama u kojima je dostupna limitirana kolekcija Like an Unforgettable Kiss. Dakle, ukoliko ste u potrazi za još jednim solidnim obojanim balzamom za usne, onda preporučujem da pogledate i ove lepotane. 

Kako je danas Valentinovo/Dan Zaljubljenih, svoju ljubav na vas želim preneti jednim malenim, simpatičnim darivanjem. Sve što je potrebno da napravite je da mi u komentarima napišete odgovor na sledeće pitanje:
- Najlepše što sam doživela/doživeo od voljene osobe je... ?
Raspišite se slobodno, a ja ću najkreativniji i najoriginalniji odgovor nagraditi sa dva proizvoda iz Like an Unforgettable Kiss kolekcije (lip smoother u nijansi 01 keep calm and kiss me & senka za okice u nijansi 03 cloud number nine).
Uz komentar ostavite svoje ime kako bih znala ko ste :)
Nije uslov, ali bilo bi mi drago da zapratite i zvaničnu Facebook stranicu Essence Hrvatska (na kraju, bez njih ne bi bilo ni ovog darivanja :)).
Darivanje je otvoreno za sve čitatelje bloga i traje samo danas, 14.2.2015. 
Dobitnika/dobitnicu biram sama nakon što pročitam sve vaše odgovore, najkasnije sutra popodne :)
Dobitnik/dobitnica biće objavljeni sutra do kraja dana na Facebook stranici bloga, ali i u editu ovog posta, pa pratite s pozornošću :)

Srećno svima & volite jedni druge! 


*PR sample: terms and conditions of reviewing PR products can be found on ''About This Blog'' page. 
**Giveaway announcement: products that will be given away are sent to me from Essence Croatia, I will be covering costs of delivery. // Obaveštenje o darivanju: proizvodi koji će biti poklonjeni poslani su mi od strane Essence Hrvatska. Ja, kao autor bloga, snosim troškove dostave.

Post Edit:
Objava dobitnice :)

S obzirom na broj prijava i moju neodlučnost, prilikom biranja najkreativnijeg odgovora pomoć sam tražila od svoje bolje polovine koji je na kraju odlučio, a ja se složila :) da paketić šaljemo Jasmini M. Draga Jasmina čestitam od srca i molim te da se s podacima za slanje javiš u narednih 48h. Ostalima hvala na učestvovanju, zadali ste mi poprilično težak zadatak :)
Nadam se da ste uživali u Danu Zaljubljenih, te da vam je svaki dan ispunjen pažnjom, ljubavlju i poštovanjem. Do narednog giveaway-a: Volite sebe i druge.



SHARE:

19 comments:

  1. Ja još čekam onu pravu voljenu osobu, :-)
    Možda dogodine budem sudjelovala u giveawayu, hihihihi :-D :-D
    Misha draga, uživaj u Valentinovom danu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Đu, partybreaker :D haha <3
      Hvala i ti uživaj punim plućima :*

      Delete
  2. Ma ti si meni preslatka! I imaš baš lijepe usnice...odličan je ovaj ruž-balzam, nisam još naišla na njega

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvala :)))
      Ne znam za usnice baš, smešne su i male, ali su jedine koje imam pa ih moram voleti :D
      Super, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  3. Sretno Valentinovo!!!
    Zbog posla sam prije 15 godina došla u Split, ali nostalgija za Hrvatskim zagorjem me stalno drži. Najromantičnije mjesto na svijetu, za mene je Trakošćan, pogotovo zimi. Prošle godine sam bila trudna s drugim djetetom, sestra mi je trebala roditi i baš su mi falili moji. U četvrtak mi je muž rekao da petak ne radi jer mora nešto obaviti. Probudio me u 3 u noći jer idemo na neko mjesto. Sva pospana, nervozna, smjestila sam se u auto i brzo zaspala. Kad sam se nakon nekog vremena probudila, mi smo već bili blizu Krapine. Nitko nije bio sretniji od mene. Omogučio mi je da vidim svoje roditelje prije poroda. A najveće iznenađenje je bio izlet u Trakošćan. Šetali smo, bolje rečeno on je šetao, ja sam se gegala. Sjedili smo zagrljeni na klupama. Prekrasan dan. Znao je što mi treba i potrudio se to i dobijem.

    Ivana Mandić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravo za muža! :D
      Srećno vam Valentinovo, nadam se da će te obradovati i ove godine ;)

      Delete
  4. Dečko i ja živimo odvojeno, on je u Hrvatskoj, a ja u Bosni i ne viđamo se tako često osim kada imamo slobodno od posla, pa ili ja odem njemu ili on dođe meni. Uvijek mi najteže padalo što neće biti sa mnom za Valentinovo ili za moj rođendan i tako te sretne dane. :D Prošle godine za Valentinovo sam također mislila da neće doći i da nećemo biti skupa, pa reko hajde još jedan u nizu navikla sam. Ali, on se pojavio navečer ispod mog prozora sa tortom u obliku srca. Ne mogu vam opisati svoju sreću i taj osjećaj kad sam ga vidjela. To mi je bio najsretniji i najljepši trenutak i poklon ikada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) eh, ti muškarci.
      Svaka čast dečku, znam kako je biti u ''long distance'' vezi, no ljubav na kraju pobedi svaki kilometar :)

      Delete
  5. Mi svaki dan ljubav slavimo,svaki dan se sve više volimo,ovaj dan je isti kao i svi drugi samo što će muž za neki poklon da se dodatno potrudi :)

    ReplyDelete
  6. Toliko je bilo divnih momenata, da neke ne zelim ni da podelim- posto osecam da su samo nasi. Ali slatko me je iznenadio kad mi je poklonio set alata- Da ja sam velika kreativka i malo-malo pa mu uzmem neki komad alata. Tako je on obradovao i mene i sebe. mada i sad iz navike kad nesto zagubi priupita- da nisi ti....
    Inace sto se tice poklona, mislim da je najlepse pogoditi pravi poklon za odredjenu osobu, tim kazes da je poznas i znas sta voli. ;)
    Nina Zivkovic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Nina, slažem se. Najlepše je dobiti poklon od osobe koja te zaista poznaje. Dopada mi se ideja sa setom alata :D

      Delete
  7. Nadam se i ja, samo zbog bebe ove godine se ipak ne nadam nikakvom putu. Pizza i film bit će dovoljni.

    ReplyDelete
  8. U vezi smo 7 godina i svaki dan me iznenadi tako sto je bez obzira na to sto mu je zivot pripremio dragi i dobar prema meni. Iako sam ja ljuta i vicem na njega, on me samo pogleda, pride, zagrli i kaze kako ce sve bit dobro.
    Najvise me iznenadio kad me htio izvesti na veceru prije dvije godine, povodom 6 godisnjice veze. Ja sam rekla da nemam sta obuci..onako iz sale.. on se naljutio i otisao. Za dva sata mi je na vrata stigla vrecica, u njoj haljina i poruka: "Iako te volim bez odjece, nije primjereno za javna mjesta. U ovoj ces izgledati bas onakvom kakva i jesi, kao princeza. I da, nisam se ljutio za pravo, trebao sam razlog da odem, ipak nisi imala sta obuci. :) Dolazim po tebe u 8."
    :) volim ga i svaki dan s njim je novo iznenadenje. <3
    Martina Šoš

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Martina, čini se da kraj sebe imaš upravo savršenu polovinu koja zna kako da stavi osmeh na tvoje lice :) Čuvajte se i volite!

      Delete
  9. Pošto smo dečko i ja živeli u različitim gradovima, on zbog posla, ja zbog studiranja, najbitnije nam je bilo da se viđamo što češće. Međutim, zbog mojih obaveza na fakultetu, a i s obzirom da smo udaljeni 4 sata vožnje autobusom, ja nisam mogla da za Dan zaljubljenih otputujem kući. On je nekako uzeo slobodan dan, spakovao se na autobus, i zaputio na moj fakultet. Samo mi je poslao poruku da mu se javim kada sam na pauzi sa predavanjima, što nije ništa čudno jer smo stalno bili na telefonu. Na pauzi sam ga pozvala, pričali smo kako smo proveli dan i kako falimo jedno drugom, kad u jednom trenutku vidim njega kako stoji na hodniku sa kesom i ružom. Nisam verovala svojim očima da je došao samo da me vidi i toliko sam se obradovala kao da sam upravo završila i položila sve ispite. :)
    Nažalost, nije mogao dugo da se zadrži, jer su se i meni nastavljala predavanja, a on morao na autobus, ali činjenica da je 200 km prešao zbog pola sata viđanja mi je stvarno bila dokaz ljubavi i potez za nezaborav. Toliko nezaboravno da sam na narednim predavanjima bila samo prisutna fizički, ne i psihički. :))))
    Jasmina M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jasmina, mogu misliti tvoju sreću i odsutnost nakon njegovog odlaska :D Divno <3

      Delete
  10. Imam divnog decka koji me vec 12 godina razveseli za Valentinovo, nekom sitnicom, ruzom, ali i onim bitnijim, poljupcima, ljubavlju. Ove godine me iznenadio pravim Valentinovskim doruckom. No, nazalost, poslije je morao do Munchena, tako da je ovo Valentinovo prvi put djelomicno bez njega. :'( no, vraca se za tjedan dana, pa cemo to nadoknaditi..... Tek danas otkrih tvoj blog (radi objave na Biobazinoj stranici,) tako da nisam mogla ranije sudjelovati u darivanju, no eto, ugodan dan u prirodi....i veselim se citanju....LP Gordana Brezovecki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Gordana hvala na komentaru i na čitanju :)
      Nadam se da ćete, po njegovom povratku, nadoknaditi svaki dan koji ste proveli razdvojeni :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig