13 February 2015

Essence Like an Unforgettable Kiss // Always on my mint :)

Just before Valentine's day, Essence filled their shelves with new, super cute limited/trend edition goodies named ''Like an Unforgettable Kiss''. This collection is so colorful, romantic and super cute, ideal as affordable gift to the significant other, or just gift to yourself- from yourself :) I was so lucky to receive the colorful package sent from Essence Croatia, and today want to share my thoughts about one of the products- nail polish in shade 02 always on my mint.

Taman pre Dana Zaljubljenih, Essence je police popunio novom, simpatičnom limitiranom kolekcijom proizvoda pod imenom ''Like an Unforgettable Kiss''. Radi se o vrlo šarenoj, romantičnoj i super slatkoj grupi makeup proizvoda koji mogu biti idealan, cenovno pristupačan poklon dragoj osobi, ili jedostavan poklon sebi od sebe :) Juče me je poštar obradovao paketićem koji su mi poslali iz Essence Hrvatska, a danas sa vama želim podeliti nekoliko misli o jednom od proizvoda- laku za nokte u nijansi 02 always on my mint.
Source: Google Image Search
Always on my mint is one true, cold mint shade. It's highly glossed, without pearly or metallic shine, just simple mint color on your nails. I am always looking for the perfect mint shade, since I started painting my nails- mint shade was something I had to have. Always on my mint is richly pigmented and two coats are enough to achieve satisfactory coverage. Brush is lovely, wide and soft enough to allow precised application without making additional mess around the nail. The only thing that is a flaw is lasting, actually lack of it. This polish starts chipping off the nails after a day. Which is disappointing. Okay, I am aware of this because previous experience with Essence nail polishes, but to last only one day? One day... It might be perfect for girls who don't wash dishes and stuff, but I do and expect from a decent polish to last at least for 2-3 days. I used top coat over this polish, but it couldn't help much. 
Even though it's not long lasting nail polish, I will definitely keep on wearing it since the color is so lovely and truly minty. Perfect for any season, also looks pretty decent on my vampire pale skin :)

Always on my mint je istinska, prava mint nijansa. Radi se o laku bogato pigmentisanog, sjajnog finiša, laku koji u sebi ne sadrži sedef ili metalik čestice. Inače, od kako sam počela s lakiranjem noktiju, uvek sam u potrazi za idealnom mint nijansom- to je boja koju svako mora da ima. Always on my mint je bogato pigmentiran, pa su dva sloja sasvim dovoljna da se postigne ujednačena i zadovoljavajuća pokrivenost. Četkica je odlična, dovoljno široka i funkcionalna da omogući lagano i pedantno nanošenje laka. Jedina mana ovog slatkiša je postojanost, odnosno odsustvo iste. Svesna sam da su Essence lakovi u rangu slabije/srednje postojanih, ali na mojim noktima ova nijansa trajala je samo jedan dan. Možda je ovo idealan lak za devojke i žene koje ne peru posuđe ručno ili slično, no ja od laka očekujem da traje makar 2-3 dana bez krzanja. Prilikom lakiranja, na kraju sam koristila i top coat, no on nije previše pomogao. 
Iako nije postojan, definitivno ga nameravam nositi često u budućnosti pošto me je nijansa oduševila. Savršena mint odgovara svim sezonama, a moram primetiti da izgleda sasvim pristojno uz moju vampirski bledu kožu :)

*PR sample: terms and conditions of reviewing PR products can be found on ''About This Blog'' page. 



SHARE:

23 comments:

  1. Bas steta sto nije postojan, iznenadilo me to... Nijansa je predivna, njezna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nijansa je prekrasna, samo postojanost... probaću malo manje ''plivati'' :D Možda onda potraje dan duže.

      Delete
  2. Super izgleda, morat cu otici i po njega! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) želim ga videti na tvojim noktima :)

      Delete
  3. Izgleda jako lijepo na tvojim noktićima! :-)

    ReplyDelete
  4. Divna, divna nijansa, već sa je bila škicnula. Ali izbjegavam Essence lakove baš zbog loše trajnosti. I ja očekujem da potraje barem 2-3 dana. Ali takooo je divan. Na kraju ga možda i uzmem, vidjet ćemo kako ćemo kliknuti kada ga vidim uživo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubeđena sam da, dok su dolazili upakovani u one manje okrugle bočice- duže su trajali! Čim je promenjeno pakovanje/formula... ne znam, nije isto. Imam još par onih starih, pa kad ih namažem ne mrdaju po 4 dana.
      Srećno s odlukom! Znam kako ti je :)))

      Delete
  5. kako je lijeep...sviđa mi se što je svjetli i jednostavan. bravoo Essence

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja- savršena. Samo da porade na formuli i mi hepi :D + još XY ovisnika :D

      Delete
  6. Uh, baš me briga što nije postojan kad je nijansa tako divna! =) A ta srca rumenila šta god, tako želimm ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D haha
      Slatka si.
      Srčeka su totalno kjut :D Ma mislim da nikada neću prerasti slatka, rozasta pakovanja :)

      Delete
  7. A ja zelim takav oblik noktiju :D
    Lak je savršeno nežan i divan. Ali mislim da me je ta srcasta četka, kupila za sve novce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, hvala draga moja, mada nisam zadovoljna kako mi ruke i nokti izgledaju u poslednje vreme...
      Može to puno bolje.
      Spoiler alert: četkica je toliko fluffy, fuzzy, mekana, buckasta haha :D Preslatka je. Baš danas sam je oprala, sutra ide u pogon ;)

      Delete
  8. Lijepa je nijansa laka ali mene zanimaju rumenila jer su stvarno simpatična i definitivno sebi moram nabaviti jedno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskoro pišem o jednom, pa navrati :)

      Delete
  9. Nisam dosad nosila mint, no volim ga na drugima :)
    Sta li je u srcolikim kutijama, bas mi se dopadaju :) Rumenila ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikada nije kasno ;)
      Rumenila, da :)

      Delete
  10. Divan je za proljece i ljeto :) volim mintice a omiljeni mi je loreal perle de jade :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, hvala za preporuku, baš ću ga pogledati :)

      Delete
  11. Bas lijepa mentolasta bojica - stvarno steta za postojanost :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, krasna je, a (ne)postojanost ću probati rešiti gel nadlakom :)

      Delete
  12. Volim ovakve nježne nijanse na noktima, isto sam jako svijetle puti i baš mi se sviđa takva kombinacija. Jako lijep lakić, šteta što je lošije postojanosti.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig