11 February 2015

Essence All About Nude- Eyeshadow palette in 01 Nude


If you enjoy creating makeup looks using simple, elegant colors, you must stay a bit longer because I want to show you the recent catch :) Few days ago there was a big makeup sale (-30/-40%!) in Kozmo drugstores here in Croatia- something us, beauty addicts and lovers, are awaiting with impatience. Yes, I am aware of the statement given in the beginning of this year (no more makeup cumulation) , but this was just too good (and pretty cheap) to pass. Essence All About Nude eyeshadow palette is cute as a button, it comes in a plastic transparent packaging and contains 6 different, complementary shades with different effects- ranging from matt to shimmer, or metallic. 
At first, I was wondering if I really need another nude palette, but since I felt brave enough to experiment with pink and burgundy shades- figured why not!
Shades are ranging from pearly beige, to matte gentle baby pink and pink bronze in the upper row; metallic pink, shiny taupe and metallic burgundy in the bottom row.

Ukoliko uživate u kreiranju dnevnog makeup looka koristeći jednostavne, elegantne boje, pozivam vas da ostanete na blogu koju minutu duže pošto danas sa vama želim podeliti poslednji ulov :) Prošlog vikenda u svim Kozmo drogerijama bilo je aktuelno sniženje na kompletan makeup asortiman (od 30-40%)- dakle, događaj koji svi mi koji obožavamo šminku, s nestrpljenjem iščekujemo. Da, svesna sam činjenice da sam na početku godine obećala javno kako neću gomilati šminku i kupovati nešto što već imam, no ova prilika bila je jednostavno predobra (i prejeftina) da je propustim. Essence All About Nude eyeshadow paletta je toliko simpatična, dolazi u praktičnoj, plastičnoj i transparentnoj ambalaži i sadrži 6 različitih, ali komplementarnih nijansi senki čiji finiš varira od sedefastog, metalik do mat. 
Prvo sam se neko vreme pitala treba li mi uopšte još jedna neutralna paleta, no kako u poslednje vreme volim eksperimentisati s pink i burgundy nijansama- rekoh sebi zašto ne!
Nijanse, prateći raspored u paleti, mogu opisati kao perla bež, nežnu mat baby pink i bronze pink u gornjem redu; metalik pink, sedefastu taupe i metalik burgundy u donjem redu.
Every shade is solidly pigmented, pearly beige (the first one in the upper row) a bit less than the other 5. They all blend easily and don't crease or smudge. I was wearing them independently, without eyeshadow base and they used to last up to 3/4 hours, after the intensity of shades vanished away slowly. But with proper base, these could last up to 6/7 hours which is pretty decent if you ask me. Each shade weighs 1,5 gr which is plenty to use on daily basis. I love how small and practical this thing is and how it fits into every makeup case or bag. 
Price (regular one) of this palette is something I am trying to find out, since it was on sale and I payed it only 2,6€.

Sve nijanse su solidno pigmentovane, osim prve u gornjem redu- pearly bež. Nju inače koristim za highlight-anje ispod obrve i u uglu oka. Sve nijanse blendaju se dosta lagano, bez da se nakupljaju u pregibu kapka ili da se razmazuju. Nosila sam ih samostalno, bez baze, pa su u tom slučaju na kapcima trajale do 4 sata, nakon čega bi boja lagano izbledela. Uz odgovarajuću bazu ove senke na kapcima mogu izdržati uobičajeno radno vreme- do 7 sati. Ovaj slučaj odnosi se na mene osobno, pošto nemam problema s masnih/suvim kapcima, pa uzmite to u obzir. 
Svaka nijansa teži 1,5 gram što je sasvim dovoljna količina za korišćenje na dnevnoj bazi. Dopada mi se kako je paleta malena i praktična, te kako bez problema stane u svaki neseser ili torbu. 
Cena (regularna) je nešto što pokušavam saznati (ukoliko imate info, napišite u komentarima), s obzirom da sam svoj primerak platila svega 20kn/oko 2,6€.
Swatches are made in daylight, without flash, without eyeshadow base. // Svočevi su nastali na dnevnom svetlu, bez upotrebe blica ili baze za senku.

Have you tried this palette? Or any palette from Essence cosmetics? Do you love neutral shades, or you chose more dramatic ones to emphasize your natural beauty? 
// 
Da li ste isprobale ovu paletu? Ili neku drugu paletu senki od Essence-a? Da li za dnevnu varijantu birate neutralne senke, ili svoju prirodnu lepotu naglasite malo dramatičnijim makeup nijansama? :)

Do čitanja!





SHARE:

18 comments:

  1. Essence uvijek napravi sve dobro da uzgleda... morat ću otići ove sjene uživo da vidim i da ih ispipam!

    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Dobra si! Samo pazi da su testeri (mada, ja ih nikada ne mogu pronaći za senke).
      Nadam se da će ''ispipavanje'' uroditi plodom :)

      Delete
  2. Imam vec dugo ovu paleticu i sada vidim da je moj primjerak sa gotovo mat nijansama,sto mi nikako ne smeta,ali na fotkama bas izgledaju shimerasto :-) no bez obzira volim ovu paleticu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si i ti zadovoljna. Idealna je za lagani day look :)

      Delete
  3. baš su lijepe bojice, posebno zadnje dvije u donjem redu xD vjerujem da ćeš ih lijepo iskoristiti xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da budem :) No sad si me bacila u razmišljanje, davno nisam dotakla dno paleti :O
      Poslenja je bila Sleek Oh so special, a nakon nje... ništa... aaaaa! Hahaha :D

      Delete
    2. Slazem se, posljednje dvije su bas bas lijepe ali i uopsteno je paletica divna!
      Fotke mi se jako svidjaju, posebno ovi fazoni na naslovnoj fotkici - very cute Mishky! :D
      Znaci Oh So Special od Sleek-a je ta pocasna paletica kojoj si dotakla dno?
      Opa, e onda ce ona biti naredni Sleek ulov! ;)

      Delete
    3. Je, onako nežna i girly, baš za svaki dan.
      Hvala na pohvalama za fotke, trudim se upoznati onu zverku od fotića :D Svaki dan pročitam po rečenicu iz mauala haha xD
      Oh So Special je najlepša Sleek-ova paleta- hands down!
      Imam još nekoliko nijansi, a nova paleta stiže mi kroz par dana :D
      To je nešto što svaka žena mora imati :*

      Delete
  4. Zgodna paletica sa svakodnevno iskoristivim nijansama :).

    ReplyDelete
  5. Ovu paleticu škicam već dugo jer mi je jednostavno preslaka, ali nekak ju uvijek preskočim :) Možda zato jer imam 8 paleta pa je i bolje da preskočim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam osećaj, verujem da bih je i ja ignorisala da nije bilo tog famoznog sniženja u Kozmu :D

      Delete
  6. Lijepa mi je ova paleta. Već sam ju bila gledala ali nisam kupila. :-)) Imam jednu Essence paleticu koju sam nedavno kupila u dm-u za 9,90kn. Bila je neka rasprodaja. Nemam je sad uza se pa ne znam koja je, kako se zove. Uglavnom, bila je s jakim bojama, ima plavu, pink, žutu, tako neke jake boje. Nisu baš moje boje, valjda ću nešto iskombinirati, ali bilo mi je smiješno proći pokraj nje kad sam vidjela da je 9,90kn :-D :-D Ambalaža joj je ista kao i ova koju ti imaš, isto 6 sjenila ima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fora! Da, mislim da sam videla u DM-u da su cene 10kn, što je presmešno za propustiti (ali ja u svom DM-u od šminke bežim zato što je sve ispreturano i umusavljeno, tako da se samo nasekiram -.-) :)
      Te boje možeš kombinovati umesto eyelinera (mokrim kistom) ili dobro izblendati, pa da deluje wow! :)

      Delete
  7. Imam je i odlična mi je, još da ima jednu dobru mat braon nijansu i crnu bila bi savršena paletica! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, onda bi bila tutto completo :D
      Drago mi je da se i tebi dopada :)

      Delete
  8. Imam ovu paletu i cesto je koristim :) Mogucnosti kombinovanja je puno,nema pravila neutralne-dan, dramaticne-noc,vec nosim nijanse zavisno od raspolozenja tog dana :) Najvise volim ovu u sredini u gornjem redu i dve zadnje iz donjeg. Ja sam zadovoljna kvalitetom ove palete koju si ti lepo opisala :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kristina :)
      Baš mi je drago da sam je kupila, a i što nam se mišljenja slažu. Odlična je :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig