31 January 2015

Đu u gostima ❤ // Balea Teint Perfektion Magic Teint Creme 2 in 1

Znam da sam ovo napisala više puta, ali budem još jednom: ovaj blog ima najbolje čitaoce na svetu! Ni sanjala nisam da ću u 17 meseci upoznati toliko dragih, kreativnih i posve divnih ljudi koji svakodnevno svrate na ove virtualne stranice :) pročitaju, prokomentarišu, pošalju mi privatnu poruku- da li samo da me pozdrave ili jednostavno pitaju za dodatni savet... iako nisam nikakav stručnjak, doktor-magistar :) jako sam ponosna na našu zdravu komunikaciju. Hvala vam što ste tako divni. Zaista to mislim.
Ove subote imam čast ugostiti osobu koja blog Crossing Beauty prati od samog početka i koja je vredno napisala svoju prvu pravu recenziju :)
Dame i gospodo, upoznajte Đurđicu! :)
Super ženu zbog koje moja stopala više nisu hladna :D Ok, da ne ostane na internoj šali, Đurđica je, pored ostalog,  moj osobni ''diler'' najfluffy čarapa na svetu :)  Toliko!
Ova divna mlada dama odlučila nas je obradovati recenzijom proizvoda koji se već neko vreme nalazi na policama DM-ova :) 
Šta Đurđica kaže nakon višetjednog korišćenja ovog proizvoda, pročitajte u nastavku.

**********
Krajem prošle godine Misha mi je ponudila suradnju u smislu da mi proslijedi svoj proizvod na korištenje i da za isti napišem recenziju. Dugo sam razmišljala trebam li se upustiti u to ili ne. U mojoj glavi je bilo tisuću upitnika:''Što, kako, od kuda krenuti, što poslikati…?!?!''
Uz veliku Mishinu podršku, ohrabrenje i vjeru da ja to mogu, pristala sam.

Radi se o Balea Teint Perfektion Magic Teint Creme 2IN1- lagano toniranoj kremi za ujednačavanje tena sa SPF10. Balea navodi da se radi o magičnoj toniranoj kremi koja svojom tehnologijom mikro zrnaca i dvostrukim efektom brine za savršenu kožu. Mikropigmenti prilikom utrljavanja kreme na kožu oslobađaju nijanse pigmenata što dovodi do nježnog make-up efekta. Ton kože postaje ujednačen, a crvenilo i nepravilnosti se ispunjavaju.
Tonirane kreme nemaju jako prekrivanje, puno je slabije i gotovo neprimjetno u odnosu na druge pudere. Koži pružaju hidrataciju i prirodan izgled. Odličan su izbor za one koji nemaju velikih problema i nepravilnosti. Mogu se koristiti samostalno ili kao podloga, kako s tekućim tako i s puderima u prahu.
Krema dolazi u pakiranju od 50ml u tubi koja je napravljena od nečega što podsjeća na plastičnu/alu foliju. Tuba je ljubičaste boje s metalik sjajem na pojedinim mjestima. Sadržaj se dozira kroz otvor na čepu koji se fiksno drži za tubu i ima poklopac. Tuba dolazi u odgovarajućoj kartonskoj kutijici koja je bijelo ljubičaste boje. Ambalaža je praktična i krema lako izlazi iz tube van.
Moram napomenuti kako mi je, kod krema općenito, svejedno dolaze li u tubi ili lončiću. Pošto se ovdje radi o toniranoj kremi, onda mi je prihvatljivije da je ipak u tubi. I ono što me najviše veseli kod ovakvih pakiranja je čep s poklopcem. Nekako mi je ovaj način s otklapanjem jednostavniji i brži. Kod čepa koji se mora odmotati često mi se dogodi da mi ispadne iz ruku ili ga ne uspijem iz prve namotati natrag.
Krema je bijele boje sa sitnim zrncima- mikropigmentima koji se utrljavanjem tope te se dobiva nijansa koja se prilagođava tenu kože. Hidratantna je i ima blagi decentan miris po voću.
Lagane je teksture te se vrlo lako razmazuje po licu. Nanosila sam je prstima kao i svaku običnu kremu. Brzo se upija, kožu ostavlja blistavom, osvježenom i dobiva se prirodan izgled.
Imam mješovitu kožu lica s malo masnijom T zonom koja u ovo zimsko vrijeme nije toliko izražena. Krema me nije dodatno mastila niti napravila nerede na licu. Prekrivanje koje mi je pružila je bilo toliko koliko je dovoljno za stvaranje ujednačenog tena. Najčešće sam je koristila kao podlogu tekućem puderu. Nisam primjetila da mi je produžila ili smanjila uobičajenu trajnost pudera na licu. Probala sam je nositi i samostalno. Lagano je ujednačila ten i prekrila sitnije crvenilo ali nažalost ne pruža dovoljno prekrivanje za eventualne prištiće i veće nepravilnosti na licu.
Sastav:
Na kraju mogu reći da je krema ostavila pozitivan dojam kod mene. Sviđa mi se što daje tu jednu blistavost i svježinu. Dio oko nedovoljnog prekrivanja ću zanemariti jer tomu nije niti namijenjena. Svrha joj je ujednačavanje a za prekrivanje imamo velik izbor pudera u ponudi na tržištu.
Mislim da će glavnu ulogu kod mene odigrati u ljetnim mjesecima kada koristim vrlo malo šminke. Uz dodatak korektora za tu i tamo poneki prištić i kakvo veće crvenilo, malo pudera u prahu za T zonu da ne zasjajim, maskaru i rumenilo bit će moj must have.

Nadam se da sam uspjela prenijeti svoje dojmove i da vam je bilo od koristi. Ipak je ovo moja prva javna recenzija za koju se nadam da je sve potrebno obuhvatila :)
Hvala na čitanju!

Đurđica :)

**********
Da li ste bili u prilici isprobati ovaj Balein proizvod? Kakvo je vaše mišljenje o toniranim/korektivnim kremama? Kakvo vam se dopala recenzija? :)

Do narednog čitanja, puno pozdrava od Đurđice i mene :)


SHARE:

21 comments:

  1. Kremu necu komentarisati jer je nisam probala, reci cu samo da bi Djurdjica mogla cesce da dodje u goste jer je tekst jako lepo i detaljno napisan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga Jovana na lijepim riječima! Trema je bila velika u početku ali kako sam se približavala kraju, popustila je. Hvala za podršku. :-)

      Delete
  2. Pa kako da nemaš divne čitateljke kad si i ti divna!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Jel da jesam? :D
      Hvala Ilona <3

      Delete
    2. Da, divna nam je Misha. Slažem se u potpunosti.

      Delete
  3. Bravo za Đurđicu, divna recenzija :D Od Balea Tent Perfektion linije probala sam bazu i dnevnu kremu te mogu reći da mi je ova linija jako draga. Jednom sam probala toniranu kremu i nije se složila s mojom masnom kožom te ih od tada izbjegavam, ali ovu bih baš voljela probati upravo zato što sam zadovoljna s navedenim proizvodima iz iste linije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih većinom izbegavam zbog prosijavanja, a i inače volim malo konkretniju pokrivenost :)
      Obožavam primer iz ove ''linije'' :)

      Delete
    2. Hvala puno za lijepe riječi. Ako voliš ostale proizvode iz ove linije svakako probaj ovu kremu. Nadam se da će ti odgovarati. Bez obzira što imaš masnu kožu mislim da bi ti mogla odgovarati jer krema ne masti dodatno. Barem mene s mješovitom nije.

      Delete
  4. Super je post :D Đurice, fino si ti to namanapisala, svaka čast :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je da ti se sviđa post. :-)

      Delete
  5. Kremu nisam koristila, ali sve pohvale Đurđici na lijepo napisanoj recenziji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Hvala Marijano, i ja sam oduševljena kako je to lepo i konkretno napisala :)

      Delete
    2. Hvala ti Marijana! Hvala za čitanje i hvala puno za pohvale!

      Delete
  6. Kremu sam koristila, ali mi se uopce ne svidja... Dobijem neku cudnu boju lica.
    Ako zelis, mogu ti svoju poslati postom :)

    Biberche

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Biberche,

      žao mi je što ti krema nije odgovarala.

      Delete
    2. Meni je ok boja na licu, ujednači mi ten. Prekrivanje nema, ali zato imam puder preko.
      Eto, baš mi je žao, ali ne odgovaraju svi proizvodi svima. :-)

      Delete
  7. Stvarno imaš najdivnije čitatelje i pritom ne mislim samo na sebe :D :D
    Đu je napisala jako dobru recenziju i ja je pozivam, kad joj već ovako dobro ide, da nam se pridruži u blogerskim vodama <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga Ana na ovako divnim riječima! Hahah, ma svaka cast vama blogericama. Oduvijek sam govorila da skidam kapu. Veliki je to posao koji zahtijeva puunooo vremena i rada. Nekako nisam baš s vremenom na ti, :-)) Ali mi je ovo definitivno bilo lijepo iskustvo i baš sam sretna što mi je Misha omogućila da sudjelujem u tome. Bila mi je velika podrška!!

      Delete
    2. Naravno da ste najdivniji! :D
      Odličan predlog Ana :) Znam da bih, u slučaju da se Đu odluči na pisanje, pratila pomno kao što ona čita CB <3
      Drago mi je da se svima dopada kako je napisala post, ja sam stvarno uživala i ostala oduševljena jer je draga Đu tvrdila kako ona to ne može :P M'da :)
      Odličan posao, jako mi je drago da je na kraju pristala :D
      Puse obema!

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig