2 January 2015

SHOPPING WISH LIST // EDITION 2015.

Nova godina je i zvanično ušetala na velika vrata. Ovo je prva godina na početku koje nisam donela hrpu odluka koje bih kasnije ignorisala izgovorima različitog tipa. Zapravo, odlučila sam da se prepustim životnim situacijama i delujem u momentu. Odlučila sam da ne planiram- jer planovi se uglavnom pokvare ili do te mere promene da ne liče na početnu sliku. Jednostavno, ne želim planirati događaje i bitne stvari. Ali ono što mogu i želim planirati je kako ću brinuti o svojoj koži. Znamo da sam prešla dobnu granicu nakon koje više nema opravdanja za:''Ma šta će mi okoloočna/ antirid/ ciljana nega...'' ili ''Ma nema veze što ima alkohola, parabena, samo nek' radi!'' :) Odlučila sam uzeti stvar u svoje ruke i pobrinuti se za svoju kožu tako da bude negovana, zdrava i blistava još dugi niz godina. Potrudiću se što manje eksperimentisati s preparativom i što manje isprobavati različite proizvode (prokletstvo svih beauty bloggera) za koje nisam sigurna kako i šta rade, te za koje moram biti pokusni kunić. Želim se odužiti svojoj koži za 30 godina odličnog trpljenja svega što sam na nju ikada stavila :)
Niže se nalazi okvirna shopping lista koju pišem već neko vreme, a u skladu je sa željama i očekivanjima koje sam prethodno navela. Ove godine želim početi koristiti proizvode od L'occitane & Antipodes koje sam dugo, dugo ostavljala za kasnije. Sad je, čini mi se, pravo vreme. Proizvode ovih brendova rotirala bih sa proizvodima za negu kože domaćih proizvođača (Loko Prirodna kozmetika, Zimzelena kozmetika, Green Girl, Biobaza, Nikel) kako se koža ne bi zasitila. Krajem 2014. napravila sam generalnu čistku preparative i ne bi verovali kako razumno sada izgleda to malo društvo :) Razumem da je poenta beauty blogova da čitaocima pomognu prilikom odabira različitih proizvoda koji su uglavnom budget friendly i dostupni, no u 2015. planiram staviti akcenat i na high end brendove od kojih je većina, na žalost, dostupna samo online, pa se nadam da će i to biti od pomoći. Takvi proizvodi uglavnom ne koštaju malo i dosta je teško odlučiti se na kupovinu, pa se nadam da će recenzije na ovom blogu doprineti boljem razumevanju korisnosti istih (ako se takvima pokažu :) ).
Ako se osvrnemo na dekorativu, poznato je da sam do sada koristila i pisala o hrpi različitih proizvoda, što planiram i dalje. Želela bih uložiti u dobru podlogu, proizvod(e) za konturiranje (da napokon i to savladam na način da sve deluje umereno i prirodno, bez šljokica. Nije da ne umem pravilno osenčiti lice, jednostavno do sada nisam pronašla idealan, savršen proizvod). Takođe bih iskoristila priliku da se napokon upoznam s brendovima Essie & Zoya pošto obožavam lakove za nokte i mogu na prste jedne ruke nabrojati dane u godini kada mi nokti nisu nalakirani :) Brend koji sam u potpunosti i neopravdano zapustila je Bourjois, a to svakako moram nadoknaditi kupovinom super hvaljene 123 Perfect CC kreme. 
Nadam se da ćete u pregledavanju ove liste uživati koliko sam i ja dok sam je osmišljavala :)
Ukoliko imate svoj All Time Favorite brend/proizvod za negu ili ulepšavanje, podelite to u komentarima ispod :) Dobra preporuka je i više nego dobro došla.


Preparative (face & body):


*L'occitane Karite Gentle Face Toner & Ultra Rich Face Cream

*L'occitane Karite Refreshing Face Water
*LRP Serozinc 
*Antipodes Aura Manuka Honey Mask
*Queen Helene Mint Julep Masque and Scrub
*The Body Shop Facial Massager
*Clinique All About Eyes Rich 
*L'occitane Shower Oil- With Almond Oil
*L'occitane Firming and Smoothing Almond Milk

Nails & Hand Care
*ZOYA Nail Polishes
*ESSIE Nail Polishes & Nail Care
*L'occitane & Figs and Rouge Hand Creams

Makeup:

*Giorgio Armani Luminous Silk Foundtion & Chanel Perfection Lumiere 
*Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade
*Anastasia Beverly Hills Contour Kit

*Hourglass Ambient Lightning Powder Palette 
*Tarte Tartelette Spring Palette 
*Maybelline Color Sensational Rebel Bloom Spring Collection


*Real Techniques Bold Metals Collection

Note: Sve fotografije u postu preuzete su s Interneta (Google Image Search, Temptalia, Pinterest, oficijelne stranice brendova).

Do čitanja!


SHARE:

34 comments:

  1. Koliko ljepote na jednom mjestu *-*
    Iskreno ne znam što mi se više sviđa.
    I podržavam stavljanje akcenta na high end brendove :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada :)
      Da, odlučila sam biti malo manje ''škrta'' prema sebi i svojim željama, s obzirom na mogućnosti naravno. Bez preterivanja :)
      Hvala :*

      Delete
  2. Ih pa ja komotno mogu da prepisem vecinu na svoju wl. Nek ti se svaka stavka precrta. Eto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno! :)
      Joj hvala od srca :*

      Delete
  3. Ajme, divote! Odabir je po meni više nego dobar!
    Obožavam L`Occitane, ali mi je, na žalost, preskup.
    Za dobar puder mi nikada nije žao dati novce

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, cene su im paprene, ali eto, ja odabrah nekoliko proizvoda koji su mi esencijalni na listama koje vučem za sobom od 2013. :)
      Vreme je da se počastim.
      A za dobar puder zaista nije nikada greh izdvojiti novce :)

      Delete
  4. Evo i ovde da pohvalim novi (stari) izgleda bloga! :) Lepe zeljice :) A ove cetkice mi izgledaju skroz svemirski, zaljubila sam se u njih kad sam ih videla :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Micika :)
      Četkice su zakon (po izgledu), videćemo kako će se pokazati na delu :)

      Delete
  5. Nadam se da ces ispuniti sebi zelje! :*

    ReplyDelete
  6. Divna lista, posebno me zainteresirala Clinique okoloočna :D
    Zoya lakove i sama želim isprobati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam srećna da se svima dopada :)
      Zoya je i moja tiha patnja :)

      Delete
  7. Divna ti je WL!!! I ja iduće godine punim 30-tu, i nadam se da ću i ja više pažnje posvetiti kvalitetnijoj preparativi!! Ja sam negdje prije 5.mjeseci prestala isprobavati 5 proizvoda odjednom u svrhu recenzije istih, i sad imam pravo malo probrano društvo za njegu lica... Neki skroz prirodni i skoro pa home made, a neki usudila bih se reći malo manje kvalitetni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice :)
      Divno, divna je ta 30-ta, donosi posebnu mudrost :D
      Preparativa je od izuzetne važnosti. Ne znam koliko kvalitetan makeup, ukoliko je nanešen na zapuštenu kožu- nema ni efekta ni smisla.
      Uostalom, to nam je najveći organ na telu, pa ne vidim razlog da na nju trpamo sve i svašta.
      Treba biti pametan i jako dobro čitati sastojke.
      Nadam se da ćeš pisati o probranom društvancu, baš me zanima :)

      Delete
  8. uf lijepa lista/odluke :D
    ova Tarte paleta sad i mene mami :D
    Essie lakovi će te oduševiti, kao i L'Occitane kreme za ruke <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarte sam probala u Sephori i od tada kemijam kako da kupim sve :D Dobro, većinu :)
      Jedva čekam isprobati lakove i L'occitane :)
      :*

      Delete
    2. Mislim da nije preporučljivo bombardovati kožu sa puno proizvoda, bez obzira bloger - nebloger. Podržavam odluku o manje planiranja/stresiranja, više negovanja/opuštanja :).

      Delete
    3. Apsolutno, samo činjenica je da blogerke uglavnom nagrabuse zbog prečestog isprobavanja različitih mazalica sa različitim i ne uvek dobrim sastojcima.
      :)

      Delete
  9. Odlična lista a što se tiče odluka jako mi se sviđaju. Blogeri puno isprobavaju kako bi mogli pisati o svojim dojmovima što ponekad baš zbuni kožu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Martina :* Drago mi je da Dear Skin odobrava :D
      Blogeri puno isprobavaju, što je i razumljivo jer bez toga ne možemo pisati objektivne recenzije. Ali evo, ja sam svečano odlučila suzdržati se od mega testiranja na koži jer joj na taj način samo štetim. Puno više pažnje obratiću na sastojke, ali i na informaciju je li proizvod Cruelty Free ili ne.

      Delete
  10. Divno, divno! Puno toga bih i sama htjela s liste, ali korak po korak, doći će :) Svi su počeli brujati o novim RT kistovima i odlično izgledaju, samo je malo bedasto da nema nijednog za blendanje :/ I slažem se, što prije treba kožu početi adekvatno njegovati tako da s 50 izgledamo kao da nam je 25 :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja čekam prve prave recenzije koje nisu sponzorisane (nije da imam problem sa sponzorisanim, plaćenim, ali ipak... videla sam dve do sada i sjajne su).
      Zanimljiv mi je ovaj veliki, poput buffing brush-a i plosnati, ali za njega sam čula da i nije baš najnežniji... tako da još uvek razmišljam da li da upotpunim kolekciju njihovih ''normalnih'' RT kistova, ili da odem na izlet u Bold Metals :D
      Uh, ovo bi bilo sjajno, da sa 50 budemo kao sa 25 :D :*

      Delete
  11. Ja sam dosta stvari kupila baš zahvaljujući tebi i bila sam prezadovoljna tako da se veselim svemu što slijedi :)) Clinique All about eyes rich obožavam, vrijedi svake kune :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da? :) Pa sad sam jako polaskana <3
      To je baš lepo za znati, hvala ti :*
      Clinique je na listi jako dugo, čim potrošim Loko Oko :) kupujem.
      Hvala Mateić :*

      Delete
  12. Kakva divna lista :) I ja sam kao i ti shvatila da svasta isprobavam na kozi i da ona nije sretna, najsretnija je kad se drzim svoje Vichy nocne i dnevne kreme i bocassy seruma. U iducoj godini bi isto voljela probati Antipodes proizvode jer znam da ce mi se svidjeti, po opisu bas zvuce kao ono sto bi mojoj kozi odgovaralo, posebno kiwi maska za okoloocno podrucje :) i sama volim Loccitane, Essie i Bourjois pa cu rado citati recenzije tih proizvoda kod tebe :) mislim da se u Loccitane stvarno isplati uloziti i dati koju kunu vise, nikad ne razocaraju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga I :) Baš mi je drago da ti se sviđa.
      Antipodes družina je odabrana i prvi dojam je očaravajući.
      Shvatila sam da je ulog u dobru i korisnu preparativu (dakle, ne samo zvučno ime brenda, već proizvod koji svoj posao radi odlično) pametna investicija i da svako zaslužuje da se s vremena na vreme počasti odličnim proizvodima.
      Hvala ti puno, nadam se da ću i sama biti zadovoljna kao i ti i gomila drugih ljudi <3

      Delete
  13. Pa da, mogu da prekopiram ovu listu. :) RT cetke izgledaju ekstremno mekano, a tako zelim da se daaaavim u L'occitane ulju bademaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno :)
      Videćemo za četkice, a badem uljanu kupku želim jako dugo :)

      Delete
  14. RT cetkice su preeeelijepe, mnogo mocno izgledaju :D Ja imam Queen Helene the original mint julep masku vec duze vrijeme i zadovoljna sam, jako lijepo osvjezi lice, najvise mi prija kad sam umorna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na ovoj info, malo ljudi koje poznajem kupuje na iHerb-u, a još manje koristilo je QH proizvode, pa mi je svaka informacija zlata vredna :)

      Delete
  15. Draga, savršeno si složila ovu listu!! Sve mi se jako sviđa. L´Occitane obooožavam, isprobala dosta proizvoda i savršeni su!! Uvijek nešto imam njihovo jer su mi odlični!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepi moj Đu :*
      L'occitane, ono što sam probala- mi se čini super odličnim :)
      Drago mi je da i tebi odgovaraju njihovi proizvodi.
      Uvek je dobro čuti dobar feedback ;)

      Delete
  16. Hourglass i Tarte... mmmmm!!! Nema fule s njima! :D

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig