7 January 2015

Beauty UK Posh Palette in No.4 Galaxy

Pre nekoliko sedmica iznenadili su me noviteti na Beauty UK polici u Kozmu. Od nijansi lakova za nokte, eyelinera u gelu (Pro Gel Eyeliner), do nove palete senki. Znamo koliki sam hrčak kada su u pitanju palete i senke uopšte, stoga ni malo ne čudi da sam je morala imati. Ova Posh paleta nosi naziv Galaxy i u sebi sadrži 10 senki mat i sjajnog finiša. Pakovanje je isto kao i kod ostalih Posh paleta- sačinjeno od tvrde plastike, srednje veličine, čvrsto se zatvara, odlično za putovanja (pošto u sebi sadrži ogledalo i sunđerasti aplikator, ako ste od onih koji se vole popravljati i mackati ''uz put'' :)). Nisam sigurna koja je tačna gramaža svake senke, iako na pakovanju piše da sadrži 10gr proizvoda (logika sad nalaže da 10 senki podelim sa 10gr i dobijem gram po nijansi?). U svakom slučaju, senke su dosta izdašne i nema brige da će omiljena nijansa brzo nestati :)
Iako UK brend, proizvodi Beauty Uk-a proizvode se u Kini.
Cena od 50kn/6,5€ je sasvim ok, naročito za mlade cure koje tek ulaze u svet šminkanja. 
Ukoliko vas zanima, davno sam recenzirala Posh paletu u nijansi Masquerade, pa pogledajte :)

Few weeks ago I was surprised with new products from Beauty Uk, on their shelf in Kozmo (local drugstore in Croatia). From shades of nail polishes, gel eyeliners (Pro Gel Eyeliner), to the newest eye shadow palette. We all are familiar with my ''hamster- eye shadows collecting'' lifestyle, so it's not wonder at all I bought this one. This Posh Palette, named Galaxy, contains 10 eye shadows mostly made with metallic and shimmer finish, but there are also few matte shades to balance all that glitter. Packaging is basically the same as the one from the other Posh Palettes- made of hard plastic, medium size, closes very well, excellent for travelling (it contains the mirror and sponge applicator, so if you like to check out your makeup while being outside- you will like this). I am not sure about the exact grammage of each eye shadow, but there's the info that the palette contains 10gr of the product (so now logic requires to divide 10 eye shadows with 10 grams :) which gives a gram per shade?). Anyway, every shade is pretty much generous in quantity, so you don't need to worry about running out of the favorite shade that soon :)
Even though Beauty Uk is British brand, this palette is made in China.
Price of 6,5€ is quite ok, especially for younger girls who are just entering the world of makeup.
If you're interested, few months ago I reviewed Posh Palette in Masquerade, so check it out :)
Nijanse: na izgled krasne, romantične, dovoljno nežne za dnevni look, i dovoljno dramatične za naglasiti dubinu pogleda. Inače nisam fan ljubičaste na kapcima, ali su mi tri nijanse ove boje u paleti bile sasvim ok. Takođe, u paleti su fino balansirane senke metalik, sjajnog i mat finiša. 
Postojanost/ Tekstura/ Pigmentiranost/ Blendanje: Tekstura zavisi od nijanse do nijanse. Uglavnom, nijanse kojima sam se najviše radovala su me najviše razočarale. Od 10 nijansi 1 je ekstremno sklona rasipanju (prva u donjem redu- zlatna), 2 su negde na sredini, ostalo je upotrebljivo bez da se razleće prilikom nanošenja. Pigmentacija takođe zavisi od nijanse. Na swatchevima koji su niže nanešeni bez baze vidi se kako izgledaju na dnevnom svetlu. Nijansa br.2 u gornjem redu je toliko lepa kada se u nju samo gleda, no morala bih biti KV rudar da iskopam pigment u njoj. Najbolje su pigmentisane ljubičaste nijanse. Što se blendanja tiče... eh, tu bih imala napisati puno, previše. Ove senke kao da imaju sopstvenu ćud- nanosila sam ih svim tehnikama, prstima, sunđerom, četkicom, sa bazom, bez baze, ali kako sednu na kožu, tu i ostanu. Blendanje pojedinih nijansi je nuklearna fizika. Upravo zbog toga odlučila sam ih uzimati četkicom u malenim količinama, uz obavezno otresanje iste. Tada je nešto bolja situacija. Postojanost nijansi je opet vrlo relativna. Perlasto bela i zlatna se često uvlače u pregibe kapaka, dve nijanse sive rade nekakve fleke na koži, maslinasto zelena koja se teško aplicira, dok su sve nijanse ljubičaste i bakarna nijansa (druga u donjem redu) savršene što se tiče svega.

Shades: when I look at them, all these shades are beautiful, romantic, gentle enough to create lovely day look, and sufficiently dramatic to emphasize the depth of the look. Usually I'm not a fan of purple eye shadow shades, but all three shades of purple in this palette are absolutely fine looking. Also, I love how this palette is well balanced with metallic, shimmer and matte finish eye shadows. 
Texture/ Pigmentation/ Blending: Texture depends from shade to shade. Mostly those shades I was looking forward to use, left me mostly disappointed. From 10 shades, 1 is extremely dusty (the first one in bottom row- golden)2 are somewhere in between, the rest of the palette is usable without wasting and flying around during application. Pigmentation also depends of the shades. On swatches down below you can see the shades on the daylight (applied without base). Shde No.2 in the top row is so pretty, olive green shimmery, but only while I look at it, but I'd have to be a skilled miner to dig up the pigment out of it! Best pigmented are the purple shades. Talking about blending... well, I could write a novel about this one. These eye shadows seem to have mind of they own- I was applying them with all techniques I know so far- using fingers, sponges, brushes, with or without base, but as soon as they sit on the lid, they just stick to it and refuse to move! Blending some shades equals nuclear physics. Because of that I decided to pick them up with brush, in a very small amount, shaking off the excess. That makes the situation a bit easier. Lasting of the shades is again something relative. Pearl white and golden often collect into folds of the lids, two shades of gray use to make patches on the skin, while the olive green is very difficult to apply. All the purple shades and the copper one (second in the bottom row) are perfect in any way.
Pokušala sam kreirati jedan lagani dnevni smokey look koristeći bakarnu i ljubičasto/burgundy nijansu iz palete. Bakarna nijansa blendanjem gubi početnu pigmentaciju, ali mi se dopada kako na kraju izgleda. Deluje kao nijansa koja se prelama iz bakarne u sivu. 

I tried to create one light daytime smokey look using the coppery and purple/burgundy shades from the palette. Coppery shade loses initial pigmentation, but I like how it looks in the end. Looks like the shade reflecting from copper to gray.

Zaključak i konačna ocena // Conclusion and final verdict:

Teško je pronaći paletu sa 100% upotrebljivim, dopadljivim nijansama. Ova paleta je na prvu izgledala savršeno, no mane su došle do izražaja kroz probleme u teksturi, pigmentaciji i blendanju pojedinih nijansi. Nijanse kao takve mi se jako dopadaju i dosta su komplementarne jedna drugoj. Volela bih da se sve jednako dobro blendaju i traju kao nijanse ljubičaste i bakarne. Moja konačna ocena bila bi: solidna drogerijska paleta koju bih ocenila s čvrstom trojkom. Zašto? Zato što se za neznatno više novca može kupiti majka svih paleta- Sleek :)

It's hard to find the palette with 100% usable, lovable shades. This one was perfect on the first look, but it's flaws were exposed through problems with texture, pigmentation and blending of few shades. Shades are pretty lovely, I really liked them. They are quite complementary to each other. I would love if every shade is blended good as purple and copper ones. My final verdict would be: solid 3. Why? Because for slightly more money you can always get one and only, mother of all palettes- Sleek :)

Da li ste probali Beauty UK Posh palete? Šta mislite o njima? 
// 
Have you tried Beauty UK Posh Palettes? What is your opinion?


SHARE:

24 comments:

  1. Prvo sam gledala paletu i zaključila da nisu moje boje i da su prehladne za moje oči a onda ugledala najljepše oči u blogosferi i samo mogu reći: želim!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Oči ili? hehe
      Draga Martina, ovo su ozbiljne reči :D
      Hvala od srca <3

      Delete
  2. E pa da Sleek je keva :D šteta, ja očekivah više od ovih beauty uk paleta pošto ih dosta hvališe... Ali, kao što si i napisala, dobra je za početnike ako je slabe pigmentacije

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sleek imam i volim i želim još.
      Beauty Uk ima ok proizvoda (jako mi se dopadaju eyelineri u boji, set za obrve je odličan, lakovi za nokte), ali s paletama nikako na zelenu granu. Odabir nijansi je za 10-ku, ali odatle kreću problemi :) Šteta.

      Delete
  3. Imam i ja posh paleticu ( masquerade) i nisam zadovoljna. Pigmentacija je slaba. Koristila sam ju jednom i otad je u ladici.Citala sam da su one manje paletice puno bolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :/ žao mi je. Meni su neke nijanse iz te palete baš ok, ali uglavnom većina nije...

      Delete
  4. Oldican post! Imam i ja posh paletu! Ali nisam zadovoljna, pigmentacija je veoma slaba...

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com/2015/01/essence-lip-liner-in-soft-berry.html

    ReplyDelete
  5. Ja imam verziju Eden i razočarala me jako loša pigmentiranost sjenila. U biti ja sam je prošlog ljeta dosta puta i koristila jer su mi boje toliko divne da sam jedno vrijeme svakodnevno volonterski rudarila po njima, ali da bih opet kupila njihovu paletu - no no!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa to i mene muči- odabir nijansi odličan, sve ostalo- problematično. Mislila sam da bi ovo bile palete koje bi parirale Sleek/MUA/MUR, ali nema šanse. Jednostavno, kao da se svaka nijansa radi u različitoj državi na svetu :)
      Takav sam dojam dobila.

      Delete
  6. haha nasmijah se na ovo - majka svih paleta - sleek XD
    Sleek je zaista odličan brand i definitivno si moram nabaviti malo više njihovih proizvoda.
    Šteta što je paletica ispala nezadovoljavajuća jer su baš lijepe nijanse :/ čak mislim da su i MUA palete bolje, ja imam poptastic i jedina zamjerka im je trajnost, dok je kod mono sjenila trajnost malo bolja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sleek je odličan brend i palete su im savršene :) 'nuff said.
      Da, generalni problem s drogerijskim paletama je upravo taj- ako i odaberu dobre, kompatibilne nijanse, e onda je problem postojanost, ili blendanje ili nešto treće.

      Delete
  7. sve tamnije, odnosno te bakrene, ljubilaste nijanse koje si i sama pohvalila mi se čine lijepe :)
    samo ako toliko imaš problema s drugima, mislim da ću preskočiti :D
    cijena im je stvarno oke za početnike, i cure u srednjoj koje se vjerojatno šminkaju za izlaske malo jače :D
    sad si me sjetila da si dugo nisam kupila neku paletu,, nikako da napravim tu Sleek narudžbu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Count me in :) Baš danas razmišljam o tome ;)

      Delete
  8. Nisam isprobala njihova sjenila općenito, ne sviđa mi se što se teško blendaju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tom problemu bi mogli poraditi definitivno :)

      Delete
  9. Prekrasne nijanse sve do jedne, no šteta što nisu ipak malo kvalitetnije. Nisam probala još ništa od Beauty UK, jer uvijek za sve proizvode nailazim na podijeljena mišljenja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, nijanse su jako lepo ukombinovane, s tim da je samo nekoliko potpuno iskoristivo. To je prava šteta.
      Bilo bi mi drago da isprobaš, pa makar testere u Kozmu, te sama oceniš treba li ti takvo što ili ne :)

      Delete
  10. Hahah nuklearna fizika :D tu usporedbu kad upotrijebim znam da mislim da nesto stvarno tesko :D jako mi se svidjaju bas ove ljubicaste za koje i kazes da su najbolje, a tebi na ocima super stoje i ove zlataste nijanse :) mozda onda ipak bolje uloziti u Sleek, ali neka si isprobala, to nam je "posao" da probavamo i nekad i grijesimo :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja obožavam zlatne i bakarne nijanse zato što mi oči onda deluju još više zelene :)
      Ali ni ljubičaste nisu loše, mada imam nekakvu odbojnost prema njima.
      Žao mi je što je, na izgled prelepa paleta tako komplikovana :)
      Sleek je zakon <3

      Delete
  11. Nisam isprobala sjenila pa po tom pitanju ne znam ništa reći, ali mi jako lijepo izgleda na fotkama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam je lepo prikazala :) Ako budeš u Kozmu, probaj testere, pa možda stekneš neki dojam :)

      Delete
  12. Recenzija je predobra! Totalno si mi sačuvala pare! :D Bolje kupiti Sleek!

    Od sada ti javno komentarišem. Juče sam napravila blog, a tu je i prvi post... pa te pozivam da se družimo skupa! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enči!
      Pa dobro nam došla :D Idem odmah čekirati šta si pisala :)

      Hvala za pohvale, definitivno preporučujem Sleek :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig