28 January 2015

Antipodes Ananda Antioxidant-Rich Gentle Toner- product review

Sećate li se moje Shopping/Wish liste s početka ove godine?
Tada sam obećala kako ću s više pažnje i ljubavi negovati svoju kožu, jer samo dobra nega obezbeđuje zdrav i vitalan izgled. Par dana pre objavljivanja slavne liste naručila sam nekoliko proizvoda brenda o kome se malo govori na našim prostorima, a koji svakako zavređuje apsolutnu pažnju.
Antipodes- ime koje spaja nauku i prirodu u službi lepote i zdravlja. Za ovaj brend čula sam prošle jeseni i momentalno su me kupili filozofijom, ali i poreklom. Antipodes proizvodi podsećaju na srce zelenog i čistog Novog Zelanda, vešto upakovano u jednostavne, a opet prekrasne bočice i tube. 
Do sada sam preskakala tonike jer su mi se činili nepotrebnim. U stvari, probala sam ih uključiti u rutinu nege kože, no nikako nisam pronalazila odgovarajući. Tražila sam idealan, onaj koji će hidrirati i napraviti konkretnu promenu na koži, ali sam uglavnom nailazila na tonike nakrcane alkoholom, parfemom koji su radili nered, ostavljali lepljiv film ili u najboljem scenariju- nisu radili apsolutno ništa.
Antipodes Ananda toner došao je u pravi čas. Ovaj toner bogat je antioksidantima, a opet dovoljno nežan da neguje i najosetljiviju kožu. Naročit akcenat stavljen je na negu suncem oštećene, iritirane kože. Moja koža je mešovita,a zimi dosta dehidrirana zbog spoljašnjih uticaja. Ta dehidratacija vodi pucanju i ljuspanju što ne izgleda ni malo dobro, stoga zimi posežem za hranljivijim preparatima. Bila sam jako uzbuđena što ću svojoj koži napokon pružiti nešto drugačiju, pa mogu slobodno napisati- luksuzniju negu, no u prvih nekoliko dana dogodila se vrlo čudna situacija. Tonik sam nanosila nakon jutarnjeg i večernjeg umivanja, nakon čega sam primetila crvenilo u formi pečata na obrazima. Pečata koji gore! Možete zamisliti tugu i razočaranje! No, kad su se emocije malo umirile, odlučila sam tonik staviti sa strane, te napraviti pauzu. Pečati su se nastavili javljati, što me je navelo na samo jedan zaključak- nešto nije u redu s vodom! I zaista, na kraju se ispostavilo kako voda nije bila dobra. 
Moram priznati da mi je pao kamen sa srca jer:
1- ovo čudo nije ni malo jeftino
2- toliko sam se radovala što ga napokon imam :)
Ambalaža: kao što vidite na fotkama, tonik je zapakovan u vrlo upečatljivu kutiju na kojoj se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu. Obe ambalaže, unutrašnja i spoljašnja, mogu se reciklirati. Za sve ekološki osveštene pojedince ovo je vrlo bitna informacija.
Bočica je izrađena od tamnog stakla, na vrhu se nalazi pumpica za raspršivanje dodatno zaštićena plastičnim poklopcem. Raspršivač se čini kao idealno rešenje za brzo, ravnomerno i higijensko nanošenje. 
Ritual nanošenja, moji dojmovi nakon meseca dana: Kao što u uputstvu piše, tonik je potrebno nasprejati po licu i vratu nekoliko puta na dan u cilju osveženja, hidratacije i zaštite od spoljašnjih uticaja. Kako sam gore već napisala, tonik sam nanosila dva puta dnevno, ujutro i uveče, nakon čega bih nastavljala sa preostalom preparativom (uglavnom su to Antipodes Vanilla Pod krema za jutro i Antipodes Divine Oil/ Avocado oil & Rosehip). Raspršila bih po licu 3-4 pumpice, te ostavila da se proizvod lagano upije u kožu. Ono što mi se odmah dopalo je osećaj svežine, prekrasan miris koji bih mogla opisati kao rano prolećno jutro u šumi koja se budi, nešto zaista posebno, zeleno i moćno. Iako sam tonik nebrojeno puta naprskala i na predeo oko očiju i usana, niti jednom nisam osetila peckanje ili gorčinu. Tonik ne ostavlja nikakav film na licu, jednostavno se u minuti do dve potpuno upije i omekša kožu. 
Nakon mesec dana primetila sam sledeće:
- koža na obrazima nije suva i ispucala, već nežna i nahranjena
- redukovano je izlučivanje sebuma na t-zoni
- redukovana je pojava hormonskih bubuljica na bradi (PMS)
- ožiljak na desnoj slepoočnici je postao skoro pa neprimetan
- koža je hidrirana i gipka, uspešno odoleva vremenskim (ne)prilikama
Sastav: Svi Antipodes proizvodi sertifikovani su kao ''Organski'' od strane vodeće državne uprave za sigurnost hrane i biološku sigurnost, po najstrožijim standardima. Dokaz tome je logo koji se ističe na svakoj kutiji/ambalaži i to je garancija da sastojci iz proizvoda jesu:
- 100% prirodni sastojci
- 70-95% tih prirodnih sastojaka mora biti sertifikovano organskim poreklom
- svi sastojci prolaze striktnu kontrolu gore navedene vladine agencije. 
Konkretno ovaj tonik u sebi sadrži čistu novozelandsku Waiwera artesian vodu- bogatu prirodnim mineralima, ocenjenu kao najbolju i najkvalitetniju flaširanu vodu (2008.) koja nudi pojačanu i balansiranu hidrataciju najosetljivije kože; ekstrakt aloe barbadensis- najkvalitetnije vrste aloe vere sa dragocenim antioksidativnim delovanjem, ekstrakt crne paprati- sadrži snažno zaceljujući ekstrakt koji vekovima koriste Maori (polinezijski narod s Novog Zelanda) za hlađenje, oživljavanje i umirivanje kože; ekstrakt maline- sadrži tanine i flavonoide koji umiruju kožu; čist ekstrakt bugarske ruže- zaglađuje kožu, radi mini-lifting, odličan emolijent za suvu, oštećenu i zreliju kožu.
Zaključak: Ne umem rečima opisati koliko je velika bila strepnja dok sam čekala paket sa Antipodes proizvodima. Nisam sumnjala u nebrojene ispovesti širom sveta o tome koliko su ovi proizvodi dobri, ali ipak... bila sam mrvicu suzdržana. Ovo je druga po redu ''veća'' kupovina koju sam napravila, a da se radi o preparativi i da vam kažem- ne žalim ni parice. Sve proizvode uvrstila sam u svakodnevni ritual nege i nemam niti jednu zamerku. Antipodes je odličan pokazatelj da se prirodni potencijali mogu vrlo pametno i pravilno iskoristiti u službi nege, zdravlja i lepote. 
Ananda tonik moj je prvi, pravi tonik koji zaista radi pozitivne promene na koži. Toliko mi prija da imam utisak kako otvara svaku poru, restaurira kožu i briše neke loše uspomene :) (moja konkretno- ožiljak od rubeola). Cena za bočicu od 100ml iznosi 20,99£/oko 215kn/oko 29€. Prodajno mesto: Feelunique. Iako se čini skup, ovaj proizvod se vrlo sporo troši (najbolje ćete videti preostalu količinu na fotografiji br.3) i čini mi se kako će trajati mesecima. A kad sam kod trajanja, bočicu je potrebno potrošiti unutar 6 meseci od otvaranja :)

A sada želim vaše mišljenje :) Da li ste bili u prilici isprobati Antipodes proizvode? Kako vam se čini tonik? Imate li preporuku za određeni Antipodes proizvod?
Do narednog posta, puno vas pozdravljam!



SHARE:

11 comments:

  1. Thanks for sharing the love of Ananda Antioxidant Rich Gentle Toner Misha. The photos look great too! #loveethelove

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well thank you for stopping by and taking time to read this post :) I feel so honored right now :)
      Love this amazing product, it really changed things for the better.

      Delete
  2. Nisam probala ništa njihovo, ali iz tvog posta mogu zaključiti da se radi o zaista fantastičnom proizvodu. Ta suma novca je ipak previše za mene trenutno pa verovatno ga ni neću probati u skorije vreme, bar ne dok ne završim fakultet i zaposlim se :P .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da sam uspela dočarati svoje utiske o ovom malom čudu u bočici.
      Definitivno zavređuje nekoliko meseci štednje i kupovine :)

      Delete
  3. Presjeklo me kad si počela pisati o reakciji svoje kože u vidu pečata :D Baš mi je drago da nije od tonika! Već dugo mjerkam Antipodes kozmetiku, svašta je u mojoj košarici, samo čekam neke financijski malo bolje dane :DD Možda si za početak uzmem manuka honey masku. Zanima me i vanilla pod kremica, pa se nadam da ćeš nam pisati o njoj (oprosti ako već jesi, a ja nisam registrirala recenziju) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako nekako sam se i sama osećala kad sam ih videla prvi put :D
      Srećom, nisu od tonika.
      Bez brige, nisi propustila recenziju kreme, iako ovako nezvanično mogu napisati da sam zadovoljna i njom i uljem i Aura maskom.
      Svakako, moram im dati još vremena kako bih svela određene zaključke :)
      Hvala ti puno na komentaru <3

      Delete
  4. Djeluje mi jako primamljivo. I sama slabo koristim tonike za lice. Očigledno je ista stvar kao kod tebe da još nisam pronašla onaj odgovarajući. Ovaj mi je vrlo zanimljiv po tome što opisuješ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... ponekad pomislim kako je toliki skup proizvoda za negu lica čist trik za nas radoznale :) ali ovaj tonik definitivno ima ''ono nešto''
      Bilo bi mi drago da budeš u prilici probati ga. Nešto stvarno posebno :)

      Delete
  5. Meni-jako, jako primamljivo. Hvala ti što si mi otkrila još jedan brend vrijedan pažnje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na čitanju, drago mi je ako sam pomogla. Antipodes je odličan brend.

      Delete
  6. Atipodes <3
    Čitam samo pozitivne recezije o tom brendu i nadam se da će jednom i on doći na red. Možda ga pustim i preko reda ;)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig