10 January 2015

2015. Beauty Resolutions - Collab with Kendra Lee ❤

2014. bila je godina velikih promena, velikih koraka za blog Crossing Beauty. Osim što sam ostvarila saradnje sa odličnim brendovima, imala sam i priliku da se dodatno zbližim sa ljudima čija je uža sfera interesovanja vezana upravo za lepotu i sve one stvari koje lepotu dodatno ističu.
U potrazi za kvalitetnom recenzijom Bourjois 123 CC kreme, pronašla sam You Tube kanal krajnje simpatične devojke koja me je momentalno osvojila dinamičnim, zanimljivim nastupom. Sve je počelo jednim komentarom, da bi se do danas razvilo u jako lepo prijateljstvo. Upravo je ona ''glavni krivac'' za današnji collaboration post- dame i gospodo, Kendra Lee :)
Inicijalna ideja bila je da obe snimimo video, no kako sam ja u velikoj gužvi ovih dana (Božić, Nova Godina, Božić, posao... znam, nije mi baš neko opravdanje) biće ovo još jedan pisani post :)
Ono o čemu vam danas pišem je usko povezano sa Shopping/Wish Listom koju sam objavila na početku meseca, i koju ste jako voleli :) 
Odluke su sastavni deo svakog novog početka, u ovom slučaju nove godine, a u nastavku možete pročitati kakve sam to odluke donela za narednih 12 meseci, a i duže :)

2014. was a year of big changes, major steps for Crossing Beauty blog. As well as I had the honor to collaborate with excellent brands, I had the opportunity to further engage with people whose narrow sphere of the interest is specifically related to beauty. 
Looking for a quality review of Bourjois 123 CC cream I found the You Tube channel of extremely nice girl who immediately won my sympathy with her joyful, dynamic performance :) All started with a comment and since then it developed into such a nice friendship. Exactly her is the ''prime responsible'' for today's collaboration post- ladies and gentlemen, Kendra Lee :)
The initial idea was that the both of us record videos, but since I'm in such a rush these days (celebrating Christmas #1, New Year, Christmas #2, job... yeah, I know these are lame excuses) this is going to be another written post.
The thing we wanted to share with you is closely connected to my latest Shopping/Wish List you liked so much :)
Decisions and resolutions are an integral part of every beginning, in this case- beginning of a new year, and now you can find out what are mine resolutions for the next 12 months :)
Čarobni sastojci koji kreiraju savršen proizvod mogu se pronaći samo u bajkama, ali to ne znači da se na tržištu ne može pronaći odličan proizvod koji tvore dobri sastojci. U prošloj godini iz upotrebe sam izbacila hrpu preparative koja je u sebi sadržavala one sitnim slovima ispisane nazive poput: triklosana (antibakterijski proizvodi), toluena (parfemi), talka (dezodoransi, senke), ftalata (dezodoransi, parfemi, losioni za telo) i sličnih. Toliko je divnih manufaktura koje na našim prostorima izrađuju savršene i posve bezbedne proizvode za negu- mislim pre svega na preparativu, da nema potrebe trovati najveći organ na telu. Moja preporuka u ovom slučaju ide domaćim proizvođačima: Loko prirodna kozmetika, Zimzelena, Green Girl, a potom i ostalima: Antipodes, African Organics, Aubrey Organics, Avalon... Badger! Volim njihove balzame. 
Dakle, kažem NE, NE i NE toksinima, parabenima i dodatno bespotrebno parfimisanim mazalicama. 

The magic ingredients that create the perfect product can be found only in fairy tales, but that doesn't mean there's no excellent product on the market, made of pretty good ingredients. I got rid of many body/hair care products during 2014, just because all those names written in tiny letters such as: Triclosan (can be found in antibacterial products), Toluene (perfumes, disrupts the immune system), Talc (deodorants, eyeshadows...) Phthalates (deodorants, perfumes, body lotions, endocrine disruption, cancer) and similar. There are so many lovely manufactures here in Croatia/Balkan who make amazing, excellent and perfectly safe care products based on 90-100% natural ingredients, that I don't see the need to poison largest organ on my body. I highly recommend domestic manufacturers: Loko natural cosmetics (they ship products in EU), Zimzelena, Green Girl, and also Antipodes, African Organics, Aubrey Organics, Avalon... Badger! I adore their lip balms.
So, I chose to say NO, NO and NO to toxins, parabens and unnecessarily added fragrances.
Ova odluka odnosi se na nešto o čemu dugo razmišljam i pitam se hoću li uspeti istrajati, biti doslednja do kraja. Masaža lica- na način da na kraju svakog dana umorno lice počastim obaveznom masažom u cilju podsticanja cirkulacije i prirodne proizvodnje kolagena, relaksacije muskulature kako bi koža još bolje upila hranljive sastojke seruma i krema. Masaža lica je nešto što ne zahteva određenu dob (ma šta pisali časopisi i slični mediji) i njom se možemo počastiti kad god. Potpuno je besplatna! :)

This resolution relates to something I've been thinking about for a long period of time, wondering will I succeed? Will I be consistent till the end? Face massage- in a way that after every day I treat my tired face with obligatory, yet relaxing face massage in order to encourage circulation, natural production of collagen, muscular relaxation so the skin could better absorb nutrients from serums and cremes. Face massage isn't something that requires certain age (whatever the magazines and similar media says) and it can be done whenever. It's completely free! 
Godina ima 12 meseci. A ja imam pravo 3 puta u godini prekoračiti beauty budžet- ili da budem preciznija, tri puta se u godini mogu počastiti fancy proizvodima. Zašto? Pa jednostavno, život je samo jedan, svim silama se pokušavam rešiti hrčak sindroma (ono kad skupljate sve od igle do lokomotive, u mom slučaju od olovke do palete). Svako zaslužuje da se s vremena na vreme počasti luksuzom, pa zašto ne! :)

A year has 12 months. And I have the right (given to me, by myself :) ) to exceed beauty budget 3 times in a year. To precise- I made a decision to treat myself 3 times this year with few fancy products. Why? Well, we all have only one life, right? So if I was pretty good in solving the ''hamster syndrome'' (the thing when you collect so many things, from eye liner to palette in enormous numbers) I deserve to treat myself once in a while. Everyone does, so why not!
Odluka koju sam čvrsto donela. Nekada me bude sramota koliko toga od kozmetike imam, dok neko nema ni osnovno. Pod hitno se moram rešiti gena za gomilanje i čuvanje. Zato ću godinu započeti malenom rasprodajom na blogu (tačnije, Facebook stranici bloga) kako bih dekorativu svela na osnove, dok sam preparativu redukovala još pred kraj prošle godine. Super je imati XY ruževa, paleta, pudera, ali ja nemam nebrojeno glava, usana niti vremena da sve to potrošim. Ovo se ne odnosi na maskare. Njih ću valjda skupljati i trošiti dok imam trepavica :)

Resolution/decision I am so determined to make. Sometimes I feel so ashamed of how much of cosmetic products I have, while some people don't have the basics. So I decided to urgently get rid of ''genes collectors''. That's why I'm beginning this year with small Winter blog sale (current on Facebook) to reduce number of products on basics. Last month i reduced the preparative cosmetics, now it's turn to do the same with makeup. It's pretty cool to have XY lipsticks, palettes,foundations, but let's be honest- I don't have gazillions of heads, faces, lips or time to spend them all. This doesn't apply to mascaras. I'll probably collect and use those as long as I have the eyelashes :) 
Ove godine želim počastiti svoje nepravedno zanemarene ruke i nokte (ovo sad zvuči kao da imam kandže, ali nemam. Jednostavno, mogla bih više pažnje posvetiti negovanju kože na rukama). Potrudiću se s vremena na vreme (češće nego do sada) prirediti ''hands & nails spa'' s kupkom u maslinovom ulju, uređivanjem noktiju i zanoktica, te zaokruživanjem tretmana nekom finom, superhranljivom kremom. Uostalom, na vrati u na rukama se nekako najviše primete znaci starenja kože, pa je dobro misliti na to pravovremeno :)

This year I want to treat my unjustly neglected hands and nails (ok, this sounds like I grow claws here, but don't be afraid! Simply, think I could pay more attention to nurturing the skin on my hard working hands :) ). I'll do my best, from time to time, to prepare sort of ''hands and nails spa'' with olive oil bath, nails and cuticle care, rounding the treatment with some fine, super-nurturing cream for gentle, lovely skin. After all, hand and neck skin is the first indicator of aging, so it's never too early to start taking care of it.
Odluka koja je usko povezana s prethodnom- želim isprobati Essie lakove, te napokon shvatiti čemu toliki HYPE oko ovog brenda :) Verujem da su divni, nijanse su stvarno kao iz snova, volela bih da se ne skidaju brzo, ali da bih to saznala iz prve ruke moram napokon probati jedan :) Pored Essie želim sve Zoya lakove. Sve! :)

Resolution that is so closely connected with previous one- I want to try Essie nail polishes! And finally find out why all the HYPE is going on :) I believe these are wonderful nail polishes, all the shades are to die for, I wish they are long lasting, but to find that out I must finally buy one! Besides this brand I want each and every Zoya nail polish! Every single one of them! :)
Inače, u našoj porodici ja sam šampion kada je ispijanje vode u pitanju. Ne pijem sokove, alkohol, mleko (zato tamanim jogurt), ali vodu obožavam. To je navika koju imam od malena i uz mene je uvek flaša od 2l. Primetila sam da hidratacija iznutra dugoročno donosi mnoge benefite po zdravlje i izgled kože, ali i ostalih organa. Naravno, to ne znači da se treba piti neumerena količina vode kroz dan, jednostavno- svako treba pronaći količinu koja mu odgovara (mediji propagiraju 2l, ali niko od nas nije isti, nekome će odgovarati 2 čaše, nekome 2 flaše). Hidratacija spolja jednako je važna kao i ona iznutra, zato sam si zadala zadatak da u ovoj godini pronađem idealnu hidratantnu negu. Trenutno sam na dobrom putu, kombinujem Alverde ulje divlje ruže i Ole Henriksen Pure Truth Youth Activating ulje- moja koža ih obožava i popije u trenu.

In our family I am the champion when it comes to drinking water. I don't drink juices (way too much sugar), alcohol, milk (do love yogurt), but water... oh, I love to drink water so much! It's a habit since being a child and I am always the one carrying around the bottle (usually one of 2 liters). I noticed that hydration from the inside benefits the organism so much, it brings many benefits to the health overall. Of course, it doesn't mean that one should drink unreasonable amount of water during the day, simply- everyone should find the ''suitable amount'' of liquid in order to achieve satisfactory hydration (magazines, media and other ''know-it-all'' are talking about 2L, but no one of us is the same, some will be good with 2 glasses, some with 2 bottles). Hydration from the outside is equally important, and that's why my task this year is to find a perfect moisturizing care. Right now seems like I'm on the right track combining Alverde Wild Rose oil and Ole Henriksen Pure Truth Youth Activating oil- my skin loves this duo so much. 
Oh... ok. Neki će reći ''ma nemoguće'', ali moguće je. U životu nisam stavila SPF na lice. Da, znam... Pokušajte razumeti, svaki proizvod (ili većina) koji sadrži SPF u sebi sadrži i Titanium Dioxide na koji imam katastrofalnu, burnu reakciju. S obzirom na to kakav je uticaj Sunca u poslednjoj deceniji, odlučila sam pokušati pronaći kremu koja je hidratantna, ne masti lice, ali sadrži SPF bez Titaniuma. Ako imate predlog, pišite mi u komentarima, ja sam potpuna neznalica na ovu temu. Ono što me još brine je koliko su mediji izvikali tu ''SPF must have'' foru, mislim... da li je SPF zaista potreban? 

Oh... okay. Some will say ''no way!'', but- yes way. I've never put SPF on my face. Yes, I know... But try to understand, every product (or most of them) that contains SPF, also contains Titanium Dioxide which gives me such a catastrophic skin reaction. Considering the Sun impact on skin in the last decade I have decided to try finding hydrating, non-comedogenic, non- oiling cream with SPF, without Titanium Dioxide. If you have any suggestions, please write them in the comments section under this post, because I feel like I have no clue what to buy. What worries me more is- is the SPF really necessary? Or media and cosmetic industries are just so persistent to prove we should buy those?
Znate onaj trenutak kad vas preplavi kreativni naboj uzrokovan višečasovnim skrolanjem po Pinterestu? :) Meni se to baš često događa. Kako sam do skoro živela u podstanarstvu, uglavnom sam jako pazila i izbegavala razno-razne projekte (da ne uništim, zapalim, slomim nešto... nikad se ne zna), ali kako se to promenilo, bacam se na DIY projekte, naročito one vezane za lepotu. Želim naučiti napraviti kremu za lice, sapun, smiksati sastojke u pravilnom omeru, želim više ''home made'' proizvoda za kosu i telo. Zato što znam da mogu. Samo da pokrenem lenjivca u sebi :)

Are you familiar with that moment of overwhelming creative charge caused by the multiple-hours of scrolling over Pinterest? :) Happens to me a lot. How recently I was renting the apartment, generally I was very careful, avoiding any kind of d.i.y.-variety of projects (not to destroy, burn, break something... you never know), but since it all changed and I'm living in my own house now, there's a plenty of projects to achieve, especially ones connected to the beauty. I want to learn and actually make face cream, soap bar, mix the ingredients in the correct order and amount, I want more ''home made'' products for hair and body care. Because I know I can do it. Just to move the sloth inside :)
2014. mi je zadala žestoki šamar što se tiče zdravstvene situacije, ali poštujem to. Poštujem tu nekakvu višu silu koja nam pomaže da balansiramo, ali koja nas ne napušta kad krene nizbrdo, nego nas udari svom snagom kako bi se dozvali pameti. Prošle jeseni kompletno sam promenila ishranu. Ne zbog dijete, mršavljenja ili estetskih razloga, već isključivo zbog tog šamara :) Posledično sam se fizički, ali i psihički transformisala u ono što bih trebala biti, što zapravo jesam. Sad vas ovo zbunjuje jer nemate potrebne informacije, ali ako ikada osetim da je vreme za TMI- podelim s vama i to :) Dakle, ishrana je jako bitan element životnog stila i nekada zaista pomislim da je tačna izreka: Ono ste što jedete. Promenom ishrane promenio se moj kompletan metabolizam, organi su počeli bolje da rade, rešila sam se toksina (zapravo, taj proces i dalje traje), a na proleće nameravam napraviti kompletnu detoksikaciju zelenim sokovima. Ono što je moja goruća želja već neko vreme je posaditi sopstvenu baštu, od voća, povrća, da bude svega u izobilju. Uložila sam pristojnu sumu u sokovnik za hladno prešanje (prvo sam mislila da je to meh, a danas ne mogu bez njega). Sledeći korak je plastenik i motika u ruke. Ne, nije me sramota (odgovor na pitanja koja su mi već postavljena na ovu temu), nije me sramota pojesti neprskano, organski uzgojeno povrće i voće i biti zdrava. Uostalom, svi smo rođeni isti, samo što ja kao aksesoar ovog proleća biram motiku :)

2014. gave me such a furious slap considering the health situation, but I respect that. I respect, let's call it- higher power that helps us balance through life, but doesn't leave us when everything goes down the hill... it just hits us with all it's power so we can come to our senses. Last Fall I've completely changed my diet. Not because I wanted to lose some weight or some aesthetic reasons, but because of that slap I mentioned before. As a result I was physically and mentally transforming into who I should be and who I actually am. Now I'm confusing the hell out of you because you don't exactly know what I'm talking about here, but if I ever feel the need of sharing something pretty much personal with you guys (TMI time!)- I'll do it. So, nutrition is a very important element of lifestyle and sometimes I absolutely agree with: You are what you eat. By changing the diet my whole metabolism changed, my organs became more functional, I started getting rid of the toxins (actually, the process is still not over) and this Spring I intend to make a full detoxification with green juices. What I've been craving for so long is to have my own garden with many sorts of fruits and vegetables, plenty of it. I invested pretty decent amount of money in slow cold pressing juicer (first I thought how that was just some ''meh'' thingie, but now my life is impossible without it). Next step is to build a greenhouse and grab some digging tools :) No, I am not ashamed of working in my own garden (this is the answer to all those curious people questioning my goals), also not ashamed to eat pesticides/fungicides free, organically grown clean food and stay healthy. After all, we are all born the same, the only difference is that I'm choosing different kind of accessory for this Spring- hoe ;)

Ovo je bila i ne tako kratka lista 10 odluka kojih se planiram pridržavati. Kako je Kendra svoje odluke saopštila u video formi, ljubazno vas pozivam da kliknete na video ispod, pogledate šta se nalazi na njenom ''spisku'', te da joj date ''thumbs up'' i pretplatite se na kanal ukoliko vam se dopadaju njeni videi :)

So this was mine not-too-short list of resolutions and I'm so excited and pretty serious to hold up to those. Kendra mentioned her resolutions in a video form, so I'm kindly asking you to check it out and give it a thumbs up and subscribe if you like her videos :)



Link to the video: click here
Kendru možete pratiti putem/ You can follow Kendra via:
Nadam se da vam se dopala naša saradnja. Znam da sam ja beskrajno uživala i da se radujem budućim dogovorima sa ovom prekrasnom devojkom. Kakve ste vi odluke doneli, a da se tiču lepote?
//
I really hope you liked our collaboration- for both of us it was the first collab we ever did :) I know I had the best time preparing this post and I'm looking forward to our future projects (maybe) ;) Kendra is such a sweetheart! So, tell me, have you made any beauty-related resolutions?
Untill next time!
SHARE:

31 comments:

  1. LOVED THIS!!!!! I wish we lived closer and could make products together! And garden - OMG I love to grow things!!! Thank you so much for doing this collab with me, I had so much fun doing it! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! I enjoyed so much <3
      I wish we were closer too, it would be so much fun!
      :)
      If everything goes well I might ship you bunch of veggies and fruits this year :D
      And some of Loko products we talked about :)

      Thank you, it was my pleasure! :*

      Delete
  2. Svidja mi se vas projekat :) Ali ne mogu da verujem da ne koristis SPF! O.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tić :)
      Veruj, poslednji put kad sam isprobavala zaštitni faktor buknula sam kao da mi se WWII događa na licu (boginje, čirevi, upala style na licu- fuj).

      Delete
  3. You go girl...zelim ti da uspes u svim stavkama :-)

    ReplyDelete
  4. Sto se tice SPF-a, preporucujem Michael Todd jer su 100% organski proizvodi i nisam imala nikakvih reakcija, mada inace od ovih starndardnih "buknem" i ja :D Bas divno da ste se udruzile za jedan ovakav post. Svidjaju mi se tvoje odluke i zelim ti uspjeh i istrajnost u njima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična preporuka, mislim da sam nekada davno čula za taj brend.
      Baš ću pogledati detaljnije o čemu se radi :)
      Hvala ti puno, puno :*

      Delete
  5. I really enjoyed reading this post :)! Keep it up xoxo

    Kaylie Chetcuti
    www.facebook.com/kayliesfashionparlour

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey, what language do you speak? :)

      Delete
    2. Serbian/Croatian originally :)

      Delete
  6. Suuuper post! Ne mogu vjerovati da još ni jedan Essie nije našao put do tvojih prstića, morat ćemo to popraviti :) Ida, SPF je važan, nije to nikakav medijski boom, sunce više nije kao nekada, nažalost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Marta :)
      Veruj! Niti jedan.
      A oko preparata sa SPF-om obilazim kao mačka oko vrele kaše :D Jednostavno, reakcija u prošlosti bila je užasna (inače radilo se o dnevnoj hidratantnoj kremi vrlo zvučnog brenda)- mislila sam da će mi koža na licu izgoreti. Ali nema mi druge, morala bih pronaći preparat bez TD-a i početi nanositi.

      Delete
  7. Nadam se da ces istrajati u svojim odlukama! Isto tako nadam se da cu i ja zapoceti pravilno da se hranim jer je ovo sto trenutno jedem horor za organizam!
    I ja sam bas citala i zapratila neke blogove o home made sapunima, pilinzima i slicno i zelim da probam i sama! :)
    I, moram da pitam, koji je font koriscen na slikama? Jako je lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pošteno sam se ''naoštrila'' :) Hvala ti :)
      Pravilna prehrana ne znači nužno dijeta i kako sam se ja za svoju restriktivnu ishranu zaista pripremala, istražujući shvatila sam da je najveća greška savremenog čoveka ta što u sebe trpa žitarice, testeninu i aditive (konzervanse, aditive, toksine).
      Mi nismo ptice, a žitarice nisu osnova prehrane.
      Ali dobro, svako radi onako kako voli i kako mu prija :)

      Verujem da je posebna sreća nešto sam napraviti, pa ne vidim razlog da i mi to ne probamo :)

      Font na slikama skinula sam s Google Fonts (ima ih hrpa).
      Hvala :)

      Delete
  8. Super vam je collab! Kendra mi je bas zabavna, subscribeala sam se odmah :) podrzavam te u svim odlukama, posebno u onima vezanim za zdravlje :) i ja kao i ti moram prestati gomilati proizvode i mislim da cu isto prodati hrpu toga :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga <3
      Kendra je super cura, prirodna, vesela, nikada dosadna (makar meni) i ima odlične video recenzije proizvoda koji su nam većinom dostupni :)
      Hvala za podršku <3

      A to gomilanje mi je preko glave. Uhvatila sam se u pospremanju dekorative kako crvenim, doslovno crvenim jer me je sram imati toliko nepotrebnih, stvari koje neću nikada koristiti.
      Podržavam rasprodaju.

      Delete
  9. Super post, želim ti da istraješ u svemu.
    Inače i ja još nikad nisam probala Essie, zajedno ćemo da otkrijemo tu čar ove godine xD

    Najviše mi se sviđa što hoćeš da napraviš baštu!!!! Baš mi je drago da još neko deli moju želju pošto me svi zezaju kad to kažem, kao gradska devojjka pa hoće baštu i kokoške:P . Ali moraće dosta da sačeka jer živim u stanu, tako mi je lakše pošto studiram i odavde mi je fakultet samo 5 min udaljen, ALI jednog dana sigurno :D .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Aleksandra hvala :)

      Kad probaš Essie, piši obavezno :) Znam da ja hoću :))))

      Bašta je moj san odavno. Gradska devojka (ja sam rođena i odrasla u Beogradu) ili ne- zdravlje ne pita za lokaciju :) Moj izbor je da kontrolišem ono što u sebe unosim, sad sam stvorila prilike za to i radujem se. Već smo posadili aroniju, kajsije, neke fancy jabuke (unutra su crvene !), spanać, blitvu- koju obožavam :))) biće svega, svakako.
      Razumem da je lakše smotati sendvič, ali eto... ja biram nešto drugo :)

      Delete
  10. Odakle da krenem, ajde redom. Mnogo mi se dopada tvoj novi izgled bloga moram zo da naznačim. Ne volim nikako minimalizam, ali tvoj blog mom oku prija ( ne znam, možda je i zbog vlasnice). Dalje, ideja za post ti je jedna reč - fenomenalna! Sebe sam pronašla kod hidratacije, ja recimo mleko tamanim, ranije sam pila vodu kao luda, sada jako slabo i to primerim na svojoj koži. Nisam kod nas primetila Alverde ulje od ruže, moraću da potražim. Ishrana, mislim da je to moja najveća odluka u ovoj godini, da se definitivno zdravije hranim i volela bih kad bi napisala post na tu temu. Što se SPF-a tiče mislim da je neophodan, makar u maloj dozi, a ako nađeš spf proizvode bez štetnih sastojaka javi nam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je da ti se dopada novo odelce mog bloga :) Malo sam ga počastila krajem godine :)
      Na ideju je došla Kendra, odnosno dopisivale smo se o nekim beauty stvarima, pa je spomenula da bi bilo super da napravimo collab, na šta se ja nisam ni sekunde bunila :)
      Super mi je to, naročito ako radiš sa nekim s kim se dosta dobro razumeš.
      Drago mi je ako sam ovim odlukama potakla i druge da razmisle malo o promenama :)
      Alverde ulje potraži u DM-u.
      Evo, potrudiću se napisati nešto više o ishrani, puno ljudi me je to pitalo, pa bi bilo u redu :)
      A SPF i dalje tražim, istražujem, čitam :) Ako pronađem nešto interesantnije od poznatog- javim :)

      Delete
  11. odličan post i lijepe odluke (kreativni naslovi odluka) ;:D
    i sama bih se htjela više okušati u diy projektima, jer ih obožavam čitati kod drugih :D
    htjela bih proširiti svoju Essie kolekciju, zasad imam dva laka, a ima toliko lijepih nijansi koje treba nositi :D
    podržavam tvoju odluku u zdravom življenju, svaka čast na totalno izmjenjenoj prehrani, uvijek se divim ljudima koji u tome uspiju :D želim ti da ostaneš lijepa i zdrava :D i još mnogoo zanimljivih postova :D

    ReplyDelete
  12. sviđaju mi se odluke tvoje ( a i naslovi odluka su jako kreativni :) )
    hidratacija je nešto što i sama želim nastaviti prakticirati,, volim piti vodu, i kada kontinuirano pijem dovoljno vode, osjećam se bolje, to se vidim na mom licu, tijelu i raspoloženju :D
    i sama bih se voljela okušati u DIY projektima,, a svakako bi voljela vidjeti tvoji, vjerujem da bi bili popraćeni lijepim fotografijama :D
    essie lakovi su nešto što i sama svakako želim biti u mogućnosti kupiti si :D imam zasada dvije nijanse i očarana sam <3
    želim ti da uspiješ u svojim odlukama, i želim još mnogo divnih postova :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej draga, evo da sažmem odgovor na oba komentara :)
      Pre svega hvala na divnim željama <3
      Nadam se da ćemo obe ispuniti zacrtano u ovoj i mnogim narednim godinama :)

      Delete
    2. haha, mislila sam da nije primio prvi komentar, meni je browser u problemima u zadnje vrijeme :D ali eto zato ti dva komentara haha :D

      Delete
    3. Ma za oba beskrajno hvala :) :*

      Delete
  13. Odličan odličan odličan post! Uživala sam čitajući i mogu ti reći da se u svemu slažem s tobom, posebno s ovom DIY odlukom. Već neko vrijeme istražujem ulja i maske i kojekakva čuda, ali nikako da se sama bacim u stvaranje koje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, baš mi je drago da si uživala (inače, ne vole svi toliko teksta bez slika :D ). DIY je jeftinija i puno sigurnija opcija za izradu npr kozmetike jer znaš tačno šta u proizvod stavljaš. Uostalom, prezabavno mi je isprobavanje, odmeravanje, kombinovanje sastojaka :)
      Bilo bi lepo da se s vremena na vreme organizuju nekakve radionice na ovu temu.
      Možda u labosima apoteka :)

      Još jednom veliko hvala za komentar i pohvale :*

      Delete
  14. I meni se sviđa post jakoo!! Super su mi tvoje odluke, želim ti da ih ispuniš sve do jedne. Najviše ovu vezanu uz zdravlje!!
    Super mi je i ovaj izgled bloga, ne znam dal sam to već komentirala ranije kad je nastupila promjena, ali za ponovit je pohvalu, pa svaka cast!!
    I dajem ti podršku za DIY, samo naprijed curo!! Obavještavaj nas svakako u vezi toga :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Đu :)
      Mislim da si mi već napisala da ti se dopada, ali super je što je osveženje svaki naredni put kad se na blog vratiš :)
      I ja ga jako volim, mislim novi template dizajn. Divan je.
      Hvala, hvala, beskrajno hvala :*

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig