27 December 2014

Wet N Wild Coverall Foundation- Review

Pre mnogo, mnogo meseci u lokalnom DM-u zapazila sam novi štand sa, do tada meni nepoznatim brendom- Wet N Wild. Potaknuta pozitivnim recenzijama, ali i zanimljivim proizvodima, kupila sam nekoliko stvarčica za isprobavanje. U prethodnom periodu mogli ste pročitati nešto više o WNW Coverall Pressed puderu i WNW Wild Shine lakovima za nokte (kojima sam i dalje oduševljena). U korpici se tom prilikom našao i proizvod o kome vam nešto više pišem danas- WNW Coverall Cream Foundation. Ovaj puder nije mi zadavao ''probleme'' koje sam imala prilikom donošenja konačnog zaključka o njegovom kamenom rođeku- Coverall Pressed puderu :)
Dakle, puder dolazi u plastičnoj tubici, zapremine 29,6ml (vrlo neobična mililitraža), a cena mu je (bila kad sam ga pre nekoliko meseci kupila) između 35 i 40kn/ oko 4/5€.
Iako su se o ovom puderu prepričavale mnogobrojne priče, pisale različite recenzije, mislim da je nakon više od 7 meseci korišćenja došao red da donesem zaključak :)
AMBALAŽA: Kao što sam napisala gore, radi se o plastičnoj tubici koja je dosta praktična jer stane u svaki neseser ili džepić u torbi :) Ja ne praktikujem šetanje šminke sa sobom kada sam npr. u gradu ili slično, no ovaj mi je faktor bitan zbog putovanja. Tubica je zaštićena čvrstim poklopcem, a otvor za doziranje pudera dodatnom folijom. Ponavljam, i prošli put sam pohvalila WNW zbog zaštite ambalaže od ''lepljivih prstića'' koji moraju sve da pipnu, pa ću to učiniti i ovaj put- Bravo! E, sad... grlo za doziranje pudera je jako zanimljivo, s obzirom da je formula dosta tečna, a otvor preširok za doziranje bez dodatnog zamazivanja. Često se dogodi da, po otvaranju tube, puder doslovno eksplodira preko ruba grla, pa ga je zato potrebno držati naopako (s poklopcem okrenutim na gore), te tubu ne stiskati jako prilikom otvaranja. 
FORMULA: je poprilično tečna i jako se dobro i lako blenda. Za nanošenje ovog pudera koristim ili pljosnatu četkicu ili beauty blender. Ono što mi se dopada je da za postizanje ''prirodnijeg'' izgleda nije potrebna velika količina pudera, ali i činjenica da se, za npr. večernji izgled, puder bez problema može nadograditi, a da ne deluje kao da je nanošen u slojevima. Finiš je između satenskog i mat, tako da mi se dopada kako stoji na mojoj (mešovitoj) koži. Na ambalaži piše kako puder sadrži Visi Bright kompleks koji redukuje vidljivost bora, te podmlađuje kožu. Da vam budem iskrena, ja nisam primetila da mi koža postaje mlađa ili da deluje mlađe :) Sa puderom izgleda jako lepo, borice i fine linije se ne ističu dodatno, ali ovakvo obećanje nikako ne drži vodu, naročito kada pogledamo sastojke. 
Takođe, na poleđini pudera stoji informacija kako je postojan celi dan (All day wear), no primetila sam da kroz nekoliko sati ume da prosija na području oko nosa, ponekad i na čelu, te da deluje cakey- ali ovo samo u slučaju visokih temperatura. U jesen, proleće i zimu nisam primetila da sebum ''probija'' kroz puder. Ukoliko bi ga koristio neko s masnijom kožom, verujem da bi iziskivalo popravljanje kroz dan, ali uz dobar setting puder ne bi trebalo biti problema. 
Meni se jako dopada taj ''natural'' finiš. Na fotkama ispod možete videti kako izgleda:
*Mahnite mom krasnom podočnjaku! Mah! Mah! :)
PROS:
+ Tečna, a opet dovoljno kremasta, lako razmaziva formula
+ Nadogradiva formula
+ Prirodan satenski-mat finiš
+ Ne sadrži miris/parfem
+ Dobro prekrivanje crvenila, kapilara
+ Dobar izbor nijansi
CONS:
- Grlo ambalaže za doziranje je preširoko, proizvod se često prosipa
- Sastav, sadrži methylisothiazolinone, iritans za koji se ne preporučuje upotreba u ''leave in'' proizvodima (nisam primetila reakcije na koži, ali ipak...)
- Formula nije najnosivija u letnjim mesecima (cakey oko nosa, na čelu)
- Nisam sigurna kako bi ova podloga odgovarala osobama s masnom kožom

U zavisnosti od onoga što od pudera očekujete, svakako u ovom proizvodu možete pronaći dobrog saveznika ako vam koža nije jako osetljiva, problematična ili slično. Savetujem da ga istestirate na koži (testeri su dostupni na prodajnim mestima), pa tek onda donesete odluku treba li vam/ odgovara li ili ne. Mislim da je ovo jedan solidan puder drogerijskog ranga i da je opravdao svoje mesto na blogu :) 

* Na fotografijama je PR Sample, dok sam za potrebe recenzije koristila puder kupljen sopstvenim novcem :)

Da li ste probali/ koristili Wet N Wild proizvode? Pudere? Kako vam se dopada WNW brend i imate li najdraži proizvod? 
Do čitanja :)


SHARE:

10 comments:

  1. super recenzija :D
    na ovaj puder sam često nailazila u recenzijama,, no kako rijetko kupujem nove pudere nisam se pretjerano zadržavala u čitanju i proučavanju :D
    djeluje mi kao solidan jesensko-zimski dnevni puder :D na tvom licu djeluje jako prirodno, svježe i lijepo,,a to je ono što očekujem od pudera za svaki dan :D
    e baš sam se nasmijala na ovo - anti stickey fingers protection :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koji puder/e koristiš inače? :)
      Ja volim da eksperimentišem, mada sam si obećala malo spustiti loptu i ne mučiti kožu kojekakvim ludorijama :)
      Super je puder, daje jedan lep finiš i ja sam zadovoljna.
      A što se ''anti sticky fingers protection-a tiče :D Ne može se čovek odbraniti od umakača, isprobavača i ostalih freestyle umetnika :D

      Delete
    2. najčešće stavljam L'oreal True Match ili Maybelline Better skin :D
      A po ljeti Garnierovu BB za matiranje,, ili Bourjois CC kremu :D
      mogla bih ovaj isprobati, jer je povoljan <3

      Delete
    3. Probala sam True Match i super je :)
      A morala bih probati CC od Bourjois, svi je hvalite :)

      Delete
  2. I meni isto daje dosta prirodan finish i bas mi je dopada zato :) jako dobra drogerijska podloga. Prvi put nisam znala da je ovo grlo od bocice dosta siroko pa mi je ispalo vise pudera nego sam navikla haha, ali bar imam osjecaj da cu ga bolje iskoristiti tj. temeljitije nego one na pumpicu, ali da je cudno za rukovanje, bas je :) meni je super u kombinaciji s puderom u kamenu preko, onda je bas dugotrajan, a inace malo prosije kao sta kazes. Slike su ti fenomenalne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ja sam ga doslovno par puta lansirala, dobro nije na tepihu završio, mislim da bih izvršila harikiri :D
      Ali da, slažem se, jako pristojna drogerijska podloga i dopada mi se rang nijansi, dostupnost, ova folija mi je praznik za oči, a ni cena nije za zanemariti. Naročito curama koje tek počinju sa šminkanjem. Kad se setim sebe i make up-a na početku, mogla sam da biram Max Factor ili Ruby Rose :D haha
      Šou!
      Hvala ti puno na komplimentima <3

      Delete
  3. Obožavam ovaj puder, daje odličan satenski finiš i mojoj masnoj / mješovitoj koži baš paše!! Naravno da se zamastim u T-zoni, ali ja se zamastim sa svakim puderom! Taj problem rješavam Essence fix i mat puderom u prahu (da još ga imam )!! :)
    Koristila sam i Lorealov True Match, i moram reći da mi je WnW više odgovara i on mi ne oksidira na licu kao što je to bilo sa Lorealovim puderom, i daje mi veće prekrivanje od Lorealovog.. Vjerojatno zato što je Wnw puder više kremaste teksture, a Lorealov je baš tekući..
    Super post i super slike!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre svega, hvala na divnim komplimentima :)
      Složiću se s tobom, ovo je zaista dobar drogerijski puder i u pravu si, ne oksidira, ne menja se na licu u smislu skidanja u flekama, tako da ga definitivno preporučujem :)

      Delete
  4. Ja moram priznati da ovaj puder nisam ni primjetila. Da, vidjela sam WNW proizvode, bacila škic na njih ali se nisam pretjerano zagledala. Što se tiče pudera, ne volim baš pretjerano odstupati od mojih starih druškana, provjerenih i meni dobrih tako da se držim te svoje kolotečine. Ali, mislim da ću morati malo krenuti i sa odstupanjima, odvažiti se i isprobavati i druge. :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je držati se proverenih stvari, naročito pudera koji idu direktno na kožu. No da bi otkrili nešto što nam, možda, više odgovara- moramo isprobavati :)
      Svakako, obavezno čitati deklaracije, a ne bezuslovno verovati reklamama :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig