4 December 2014

ARABIAN MAKEUP CHALLENGE

Odlučila sam se priključiti jednom od makeup izazova koje, iz meseca u mesec, kreira grupa krasnih blogerica. Ovaj put tema je Arabian Makeup što mi se u startu učinilo zanimljivim s obzirom da sam veliki poštovalac arapske kulture, jezika i običaja. Uvek sam se divila lepoti koja se krije ispod vela.
Moj izbor bio je smokey kreiran pomoću smeđih, bakarnih i zelenih nijansi senki, pojačan efektom eyeliner-a, za lice sam odabrala podlogu sa glowing efektom, dok sam na usne nanela nude ruž. Nadam se da će vam se svideti, možda inspirisati da kreirate nešto slično :)

I have decided to join one of many makeup challenges monthly created by this group of amazing beauty bloggers. This month the theme is Arabian Makeup, which initially was so interesting and appealing to me, considering I'm a great admirer of Arab culture, language and customs. I have always admired hidden beauty behind the veil. My choice was to create smokey look on the lids by using brown, copper and green shades of eye shadows, enhanced with the blackest black eyeliner. For the face I have picked the foundation with sheer/ glow effect, finishing everything with nude lipstick. Hope you will like it and hope this look will inspire you to create something similar. Enjoy :)


Products used:

Face: Diorskin Star foundation in 010
Eveline Concealer 2 in 1 (light)
Essence Hello Autumn Multicolor Powder (for contouring)

Eyebrows: Maybelline Color Tattoo in Permanent Taupe

Eyes: Eveline 2 in 1 Concealer (used as eye shadow base)
Catrice Velvet Matt in 010 Vanillaty Fair
Essence eye shadow palette Walk in the Park
Sleek eye shadow palette Oh So Special!
Manhattan eye pencil in black
Essence Lash Princess mascara

Lips: Essence Hello Autumn lipstick in 02 Keep calm and go for a walk



Support other girls who responded to this challenge:



SHARE:

30 comments:

  1. Oci su ti za 10! Mrak! :D stvarno lijepo i zavodljivo :) ja obozavam arapsku kulturu u smislu sminke, hrane, odjece, sve mi je nekako misticno i privlacno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :* Morala sam odgovoriti na ovaj izazov, baš mi se dopada kako se lepe žene dalekog/ bliskog Istoka šminkaju :)

      Delete
  2. Jako je lepo :) drugacije je. I to mi se dopada. Boje su divne. A i stoji ti divno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice, i meni se jako dopao tvoj look-ić :)

      Delete
  3. Prelepe boje i damn imaš oči stvorene za ocakvu šminku!

    ReplyDelete
  4. Koja si ti macka draga zeno!
    GASP! *---*

    ReplyDelete
  5. Prekrasno je,neznam kako mi je promakao taj ruž za usne,baš mi se dopada:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je nudać, za sve prilike :) hvala <3

      Delete
  6. Oke lepe <3 Odlicno si ti to uradila!

    ReplyDelete
  7. Svaka čast, mnogo mi se sviđa. U principu može da se nosi i tokom dana, a i uveče, prelepo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je, može biti super ideja za nekakav izlazak :) Hvala na komentaru, znači mi puno :)

      Delete
  8. Wow, koje lijepe oči :D Bravo za look :)

    ReplyDelete
  9. Krasno si ukomponira nijanse i jako mi se svidaju oci! Inace mi je Arabian makeup uvijek bio malo too much za moj pojam, ne da mi nije lijepo vec osobno nikada ne nosim toliko sminke, ali ti si ovo odlicno izvela, niti previse, niti premalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* Tajna je u blendanju :) Ni ja ne volim slojeve šminke, onda se osećam kao lazanja :D

      Delete
  10. Odlično si to izvela, prekrasno ti naglasi oči i stopi se s njihovom bojom! Ja obožavam lookove inspirirane arabian kulturom, bilo ovako malo suptilniji ili oni upečatljivi, tamni. Samo ću reći da sam dok je na TV-u išla serija Klon, gledala samo zbog tog arabian make upa na očima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) slažem se za seriju koja je jako lepo oslikala unikatnost arapske kulture, te lepotu žena :)

      Delete
  11. joj ovo mi je diiivno. super! *.*

    ReplyDelete
  12. Krasan look draga!! Jako lijepo!!!!!

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig