22 December 2014

FAVORITE BEAUTY PRODUCTS IN 2014. // DRUGSTORE, ONLINE, HIGH END

Godina se lagano bliži kraju, pa nije neobično napraviti rekapitulaciju i sabiranje utisaka o stvarima, događajima, ljudima, emocijama... svemu bitnom što je obeležilo vremenski period od 12 meseci za nama. Ja ću se danas, kao prava beauty blogerica, osvrnuti na nekoliko favorita koje sam otkrila, koristila i njima bila zadovoljna u ovoj godini, te koji će me zasigurno pratiti i u 2015.

The year of 2014. is nearing to its end, so it's not unusual to recapitulate and collect thoughts and impressions about things, events, people, emotions... all that mattered and marked the period of past 12 months. Today, as a real beauty blogger, I'd love to share with you few my own favorites that I discovered, used and ended up pretty satisfied in this year, and that I'll surely continue using in 2015.

Nega lica & tela // Face & Body care 
*source: Alpha-H official page
Dva proizvoda koja su napravila svojevrsnu revoluciju u mojoj rutini nege kože lica su upravo Alpha-H Micro Cleanse i Alpha-H Liquid Gold. Imala sam tu sreću i zadovoljstvo dobiti na testiranje, i to direktno iz Alpha-H (Australija) oba proizvoda i od tada mom oduševljenju nema kraja. Piling je toliko fin i delotvoran da mi je koža dobila potpuno drugačiji, zdravi sjaj, dok je ''tečno zlato'' prvi hemijski piling koji mi je pomogao da se kroz 9 meseci rešim starog ožiljka, fleke na čelu i nekoliko finih borica. Nešto detaljnije pisala sam u ovom postu, pa ukoliko vas zanima, pogledajte :) Investicija u oba proizvoda nije malena, no definitivno se isplati i često se mogu pronaći odgovarajuća sniženja online. Ja sam svoje naručila putem stranice Lookfantastic.

Two products that have made some sort of revolution in my skincare routine are Alpha-H Micro Cleanse and Alpha-H Liquid Gold. I had that luck and pleasure to receive both of these products directly from the Alpha-H (Australia), and my enthusiasm is never ending since. Peeling is so amazing and effective that my skin changed into something way different; it's more healthy, glowing, while the ''Liquid Gold'' was my first chemical peeling that in only 9 months of using erased one old scar, sun spot on my forehead, and few fine lines/ wrinkles. I wrote post with more details about both products here, so if you are interested, check it out. Investing in both of these products is not a small/cheap thing, but it definitely pays off and there are often the appropriate discounts online. I've ordered mine on Lookfantastic. 
*source: Pinterest
Znate onaj osećaj kada kupite novi proizvod brenda koji vas inače često razočara i negde u mislima vodite tihi rat sami sa sobom jer kupujete nešto za šta postoje realne šanse da će vas ostaviti ravnodušnim? E, to se dogodilo sa mnom i ovim mališom na slici iznad. No, beše to ljubav na prvo korišćenje. Ovo je savršeno dobra micelarna otopina drogerijskog ranga i bez problema mi je zamenila Bioderminu Sebium. Osim što je cenovno daleko pristupačnija, Garnier micelarna posao obavlja apsolutno savršeno. U korist ovoj činjenici napisaću samo da sam u ovoj godini potrošila 3 bočice i nastaviću je kupovati dokle god je ima na policama :) Detaljnu recenziju pisala sam ovde, pa svratite ako vas zanimaju detalji.

You know that feeling when you're buying new product of the brand that usually disappoints you, and somewhere in your thoughts there's this silent war while picking that new product from the shelf because, somewhere deep inside, you are sure there are high chances you'll be indifferent? Well, that's sort of what happened with me and this little fella on the photo above. But, despite all the odds, this was love at first usage. This is a perfectly good drugstore micellar cleansing water that replaced my all time favorire Bioderma Sebium. Besides it's more affordable by price, Garnier micellar water does its job absolutely perfect. In favor of this fact- I've already spent 3 bottles in this year, and will continue buying it as long as it's available. I wrote a detailed review here, so feel free to check it out.
*source: Facebook page Loko Prirodna Kozmetika
O ovom proizvodu još uvek nisam napisala recenziju, ali ga svakodnevno koristim već neko vreme. Kupila sam ga čisto probe radi, no oduševljenje je bilo evidentno nakon prvog korišćenja. Ovo je do sada najbolja okoloočna krema koju sam probala! U sebi sadrži samo prirodne sastojke poput shea maslaca, kokosovog ulja, badema, avokada, ulja divlje ruže, vitamina E, prirodnog antioksidansa i eteričnog ulja semena šargarepe. Duboka hidratatacija uz produženi efekat, mekana i divna koža, efekat posvetljivanja mogućih tamnijih podočnjaka- do sada su bili samo mrtvo slovo na papiru, no od kada koristim Loko Oko :) prezadovoljna sam i toplo preporučujem svima!

This product haven't been reviewed, but I've been using it for some time now. I bought this one just to try it, but the enthusiasm was so clear from the first usage. This is, by far, the most amazing, the best eye cream I have ever tried! It contains only natural ingredients, since it has been hand made: shea butter, coconut oil, almond, avocado, wild rose oil, vitamin E, natural antioxidants and carrot seed essential oil. Deep, prolonged hydration, soft and amazingly beautiful around eye skin, possible effect of brightening darker circles- so far, all that was the ''dead letter on paper'' but since I've been using Loko Oko :) I am nothing but happy! with warm recommendations to everyone who's looking for super eye cream.
*source: Google Image Search
Ovaj čarobni proizvod je prvi Alverde preparativni proizvod (za sada jedini) koji je kroz nekoliko meseci promenio svojstva i izgled moje kože. Ne šalim se! Njegova učinkovitost opisana je u moru postova i preostalo je da se i sama uverim u to. Ulje koje se u kožu upija vrlo brzo, uvećava gipkost, punoću i hidrataciju kože. Bilo me je strah masnih jastučnica, ulja koje zapušava pore. No, strah je bio neopravdan. Mislim da je ovo savršen drogerijski proizvod za savršeno lepu i zdravu kožu.

This magical product is the first Alverde preparative product (actually, the only one so far for me) which in only few months changed properties and appearance of my skin. No joking here! Its effectiveness has been described in sea of many posts online, so the only thing logical was to let myself try it and make sure the words were the truth. Oil that is absorbed into skin so quickly, increases suppleness, volume and hydration of the skin. I was at first that my pillowcases will be oily and greasy when I wake up, that my pores will get clogged, but how wrong was I. I think this is the best drugstore product for a perfectly beautiful and healthy skin.
*source: Manomai official page (www.maomai.com)
Serumi su odavno sastavni deo rutine nege moje kože, no ove godine bejah u prilici koristiti nešto fenomenalno! Serum izrađen tako da svojstvima i delovanjem odgovara mojoj krvnoj grupi. Manomai tim od leta je i beauty partner ovog bloga, čime se izuzetno ponosim. Tim profesionalaca s kojima sam uspostavila savršenu saradnju i moram vam priznati da me svakim mailom iznova razvesele i oduševe. Čak su mi omogućili da obradujem dve čitateljke sa ovim divnim serumom. O proizvodu sam pisala detaljnije ovde, pa svakako pogledajte jer je puno informacija. Moram priznati da sam u 2014. donela odluku da ću kvalitetnije i bolje negovati svoju kožu i to sam ispunila, što me veseli. Puno toga sam se odrekla, jako pazim na sastojke preparata, ali mi se sve to višestruko vraća. Manomai serum jedan je od proizvoda koji je pomogao da moja koža zablista i sigurno će me pratiti i u narednom periodu.

Serums have been for some time now, integral part of the routine of my skin care, but this year I got the opportunity to try and use something phenomenal! Serum created with your blood type in mind- made to work and effectively make a difference according to your blood type. Manomai team is beauty partner of Crossing Beauty blog from last Summer, which I'm extremely proud of. Team made of professionals with whom I've established a perfect cooperation and I must admit that they cheer me up with every email. They even helped me to reward and cheer two of my lovely readers with this amazing serums. I have wrote detailed review of this serum and you can find it here, so make sure to check it out since there are lots of information. I must admit that my 2014. ''New Year Resolution'' was to take care of skin more carefully- which I did and it makes me happy. I had to give up many things, taking good care of ingredients of preparative products, but it all payed off pretty well. Manomai serum is one of well chosen products which helped my skin glow and it'll keep being part of my skin's care in the future.
*izvor: Google Image Search
Za ovo čudo od maske sam čula početkom godine, no kako u kupatilu uvek imam minimalno 3 pakovanja proizvoda ovog tipa, nije bilo šanse da kupujem još jednu. No, sudbina je htela da do mene dođe semplić Macadamia Deep Repair Masque. Ne mogu vam opisati šta se tu dogodilo, ali moja neukrotiva, kovrdžava i za šišanje spremna slama postala je poslušna svilena griva :) Osim savršene i dubinske nege, jer mi kosa ni nakon 2 dana ne strši unaokolo, karakterističan je i miris ove divne maske koji u kosi ostaje i do narednog pranja, što bi u mom slučaju bilo nekih 5 dana. Svoj primerak nabavila sam u lokalnoj apoteci, no može se pronaći i online uz mnogobrojne popuste i akcije.

For this hair mask mirracle I have heard in the beginning of this year, but how I always storage minimum of 3 hair masks in the bathroom, there was no chance to buy another similar product. But the destiny had other plans, so I've got the sample of Macadamia Deep Repair Masque. I can't even start describing what exactly happened there, but my uncontrollable, curly and for hairdresser ready straw became obedient, silky mane :)  Besides the perfect and deep care, because my hair wasn't flying around even after 2 days, there's this characteristic smell that leaves in hair for another couple of days- in my case, until next hair wash, which would be around 5 days. I purchased this masque in local pharmacy, but it's also available online with numerous discounts and deals. 
*izvor: Google Image Search
Ove godine počastila sam se prvim High End puderom i to Diorskin Star Foundation-om :) O njemu sam napisala poseban post, jer ne zaslužuje ništa manje. Apsolutno savršenstvo za kožu, obavija je poput lagane svile i traje, traje, traje... osim postojanosti, koži daje poseban highlight efekat i svaki me put oduševi. Mislim da svaka žena zaslužuje ovakvu stvar s vremena na vreme, a Diorskin Star pokazao mi je da se bez problema snalazim sa čistim luksuzom :)

This year I've treated myself with the first High End foundation, not less than Diorskin Star Foundation :) I have wrote special post about this amazing product, since it doesn't deserve nothing less. Absolute perfection for the skin, envelops the skin like a lightweight silk and lasts, lasts, lasts... except long lasting medium to full coverage, it highlights the skin and the effect amazes me every time. I think that every woman deserves treats like this from time to time, and Diorskin Star showed that I can manage pure luxury without any trouble :)
*source: Google Image Search
Essence Lash Princess maskara je moja letnja ljubav. No ono što je isprva delovalo kao letnja avantura, postalo je ozbiljna ljubav. Toliko ozbiljna da sam se opskrbila zalihama dovoljnim za celu 2015. Jedna od recenzija koju ste jako voleli upravo je o ovoj lepotici, a ukoliko želite da se podsetite, pronaći ćete je ovde :)

Essence Lash Princess mascara is my Summer love. But, what looked like Summer adventure in the beginning, ended up as pretty serious love. So serious that I have supplied myself with the stocks to cover all 2015. Yep. One of reviews you loved so much is about this beauty, and if you want to remind yourself, here is the link to review. 
*source: Google Image Search
Nuxe Reve de Miel balzam za usne ove godine proslavio je jedan jubilej što je bio odličan povod da probam svoj prvi primerak nadaleko hvaljenog balzama. Na preporuku Mell (Mell's Corner) kupila sam ovog mališu u limitiranoj teglici s rozim poklopcem. Balzam koji pruža izvrsnu negu i koji je odličan saputnik u hladnijim danima. Detaljna recenzija ovde :)

Nuxe Reve de Miel lip balm celebrated a jubilee, which was a great occasion to try my very own, widely acclaimed balm. On the recommendation of Mell (Mell's Corner) I bought this little fella in limited edition jar with pink lid. This balm provides excellent care and also is an excellent companion in these colder days. Detailed review here :)
*source: Google Image Search
Apsolutna moć i snaga ženstvenosti upakovani u prekrasnu bočicu. To je samo početak onoga što bih mogla ispričati o ovom parfemu. Na tržištu ih je puno. Previše čak. Iako se mnogi neće složiti, ali potraga za savršenim parfemom je ionako dovoljno teška, dodavanjem novih, boljih- samo nam otežavate potragu do onog pravog. Manifesto nije novi parfem, ali je miris koji pleni i osvaja u kratkom roku. Senzualan i pun emocija, ovaj miris nadahnjuje, inspiriše i budi sva čula.

Absolute power and strength of femininity packed in beautiful bottle. It's just a beginning of what I could say about this perfume. There are so many of them on the market today. Too many, if I might say. Although many will disagree, search for the perfect perfume is already difficult enough, adding new, better ones only makes it more difficult to find ''the one''. Manifesto is not a new fragrance, but it is the one that will captivate you in short period. Sensual and full of unspoken emotions, this fragrance inspires and awakens all the senses. 

Ovo je bila moja i ne tako kratka lista favorita koje ću zadržati i u 2015. Ono što sam si obećala jeste da ću manje ''skladištiti'' i isprobavati jer moja koža zaslužuje najbolje (da, sad sam citirala L'oreal) i najpametnije odabrane sastojke. Drago mi je da sam u tome istrajala i većinom ispunila obećano :)
U 2015. želim početi koristiti prirodnije, hand made proizvode preparative, kupiti još po koji High End proizvod, isprobati dokazano kvalitetne brendove koje do sada nisam. Naravno, to ne znači da ću se odreći preslatkih drogerijskih limitiranih kolekcija :) ali kada žena pređe 30-tu mora ozbiljno pripaziti kako se odnosi prema svojoj koži jer koža pamti :)
Nadam se da vam se dopada moj virtuelni neseser proizvoda koje prenosim u narednu godinu. 
Ima li proizvoda koje delimo?
Koji su vaši favoriti u 2014?

This was my- not so short list of favorites- that I'll keep in 2015. What I promised to myself is to stop storing and try out random products because my skin deserves only the best and smartly chosen ingredients. I am glad for being persistent and mostly faithful to my own promise :)
In 2015. I want to start using more natural, hand made preparative skin products, buy few more High End goodies, try proven quality brands that I haven't so far. Of course, it doesn't mean I'll give up lovely drugstore limited collections :) but when a woman turns 30, she must be careful with the way she treats her skin, because- skin remembers :)
I hope you liked my virtual kit of products I'll be taking with me into next year.
Are there products we share?
What are your favorites in 2014?

Do čitanja // Util next time!



SHARE:

34 comments:

  1. Moram da priznam fina lista :) Delimo odusevljenje za Garnier micelarnu- od Garniera sam bezala ko Djavo od krsta, ali ovo malo cudo me odusevilo! Takodje, zahvaljujuci tebi, imala sam tu privilegiju da probam Manomai serum, i to je bila ljubav na prvo mazanje :D Porucila sam sebi jos jedan na 8.mart da me muzic casti :) Taman cu do tad iscediti postojeci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, baš mi je drago da delimo favorite. Manomai serum je zaista nešto jako posebno i možemo mi pisati romane, dok se ne proba- ne može se to opisati :)
      Srećno s poklonom za 8. mart :D I bravo za muža!

      Delete
  2. Odlični su ti svi favoriti, ali najviše mi se sviđa Manomai serum *-*

    P.S. samo da ti prijavim da mi search ne radi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serum je čisti luksuz za kožu :) drago mi je da ti se dopada. Ko zna, možda ponovo organizujem sličan giveaway, pa obradujem još nekoga :)

      Search na blogu?
      Baš sam proveravala, meni funkcioniše.
      Hm... mozgalica.
      Probaj malo kasnije, pa ako i dalje bude problema, javi :) Hvala :*

      Delete
    2. Evo i sad sam pokusala, ali uopce mi ne dozvoljava da nešto upišem ( vjerojatno kako nije dozvoljeno klikanje) :o Ali nemoj se nervirat veća vjerojatnost je da sam ja nesposobna, nego da nešto s njim nije u redu :D

      Delete
    3. Evo, niko nije prijavljivao problem, osim tebe i sad mi je baš žao zato što ne znam kako da popravim nešto što kod mene radi :D haha
      Search > gore desno, ispod fotke?
      Inače imam blokadu protiv copy/paste-anja sadržaja bloga, ali alati (poput search-a) moraju da rade :)
      I nisi nesposobna, God dammit, polako... proradiće :)

      Delete
  3. Jako bih voljela probati Manomai serum! Molim te, reci mi kako se može naručiti? Hvala!
    Želim ti još puno uspjeha u bloganju u Novoj godini, kao i u privatnom životu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Marijana,
      serum možeš naručiti direktno s Manomai stranice: www.manomai.com
      I to je najsigurnija opcija. Serum dolazi direktno s Tajlanda i cena mu je 80$.

      Žao mi je što nisi učestvovala u giveaway-u, delili smo 2 seruma :)
      Ako ga isprobaš, obavezno javi dojmove.

      Veliko hvala na divnim rečima, i ja tebi želim samo najbolje :***

      Delete
  4. stvarno lijepa ekipa :D
    dijelimo ljubav prema Manifesto parfemi i Essence maskari, bez koje više ne mogu <3
    Garnier micelarnu još testiram,, i zasad mi dosta teško skida spomenutu Essence maskaru :D ali još skupljam dojmove :D
    Alverde ulje me sad zanima kao i Loko okoloočna :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da volimo iste proizvode <3
      Meni Garnier radi odlično, s tim da ja šminku uvek, ali uvek prvo umivam toplom vodom i nekim sredstvom, pa tek onda skidam s micelarnom (nekako mi je bljak direkt micelarku na maskaru, sve mi upadne u oko :D kad sam smoto).
      Alverde ulje je fenomenalno i prvom prilikom trk u DM po njega.
      A onda mi piši kako ti se dopada :)
      Loko Prirodnu kozmetiku otkrila sam upravo zahvaljujući tebi i hvala ti još jednom <3

      Delete
  5. Micelarna, Alverde ulje i maskara su nam zajednicki, samo sto ja ne delim isto odusevljenje "princezom" :-) Loko uskoro narucujem :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, pa delimo popriličan broj favorita :)
      Žao mi je što nisi oduševljena maskarom, meni je postala nezamenljiva.
      Prečesto me pitaju za trepavice od kad je koristim :) (da li su prave) :)
      Loko kozmetika je fenomenalna, nisam tu napisala, ali maslac za telo Angels Kiss je takođe odličan proizvod za negu tela.

      Delete
  6. Probrana lista, nema šta. Nadam se uskoro probati Manomai serum ali Garnier micelarna iAlverde ulje mi nikako nisu odgovarali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da ćeš, kad ga isprobaš, biti sve, samo ne ravnodušna :)
      Žao mi je zbog ulja, ja sam bila skeptična, no pokazalo mi se kao izvrstan proizvod.
      :)

      Delete
  7. Pa izgleda da ima nade i za moju neposlusnu kosu, hahah. Odličan post, maska i ulje su na wl :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel da? :) Maska je cenovno izazovnija, ali se isplati svake pare.
      Ja sam se opskrbila maskom i No Tangle četkom i mir :) Kosa napokon izgleda uredno i negovano.
      Ono, kad već daješ 20+€ na proizvod za negu, da se makar i vidi :D

      Delete
  8. Kupila sam napokon ovu Garnier micelarnu jer je baš mnogo hvaljena pa čim završim sa Biodermom krećem sa isprobavanjem :) Nuxe balzam ću vjerovatno i sama uskoro probati, toliko ga hvalite da ne mogu da izdržim a Dior Star je na putu ka meni, ovih dana ga očekujem, ako mi ne stigne poštaru objavljujem rat :) Macadamia maska mi je dobra, ali šampon i regenerator iz iste linije nigdje veze s vezom :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Držim fige da s micelarnom budeš zadovoljna :)
      Videla sam da si naručila Diorskin Star i ne brini, stići će :) Valjda poštari tu nisu maštoviti kao ovi kod nas...
      Ja sam probala masku i ulje (sample size), pa sam kupila masku full size, sad čekam da potrošim ulje, pa ću i njega naručiti u full size-u jer je fenomenalno.
      Šampon i regenerator nisam probala, niti ću jer mi je žao plaćati takve proizvode po basnaslovnim cenama, a sve što rade je čiste dlaku. Mislim, da me se ne shvati pogrešno- volim efektan proizvod za čišćenje, samo ima ih super dobrih po povoljnijim cenama :)

      Delete
  9. Uuu odlicna ti je lista. E pa stvarno si me sad ubedila da probam Garnier micelarnu. Nekako je zaobilazim ali sledecu nju kupujem. Takodne s radoscu cekam recenziju loko okoloocne pa cu onda i ja da se bacim na njeno isprobavanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Alex :*
      Micelarna je meni toliko dobra, bude mi žao kad neko napiše da mu ne odgovara (sad ispada kao da me Garnier plaća da vrbujem kupce haha).
      Okoloočna me je oduševila jednostavnim, prirodnim sastojcima i delovanjem na nežnu okoloočnu kožu. Nemam više problema s vrećicama nakon neprospavane noći ili sa zatezanjem i suvom kožom.
      Mislim da ne šalju u Srbiju, već samo u zemlje EU, no sve se da dogovoriti :)

      Delete
  10. vrhunska ekipa :) savršen post za kraj godine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice, drago mi je da ti se dopadaju :)

      Delete
  11. Odlična lista! Sviđa mi se Loko krema, voljela bih je probati :) A Nuxe balzam i Manifesto mi već polako postaju tiha patnja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, baš mi je drago da ti se dopada :)
      Loko kozmetika ima moju apsolutnu preporuku i svima od srca preporučujem da probaju.
      A za Nuxe i Manifesto... sve mi je jasno <3

      Delete
  12. Jedno pitanjce-da li i dalje koristis Nivea Cellular kremu i da li si idalje odusevljena njome?imam namjeru kupiti set,a tebi bas vjerujem.Svojevremeno sam koristila DNAge kremicu,bila mi je extra,a ova Cellular linija je navodno samo promjenjena ambalaza..To buy or not??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Brankice :)
      Ja sam koristila i potrošila Nivea Cellular kremu i okoloočnu i bila sam jako zadovoljna do kraja. A nakon korišćenja mogu napisati da je bolja hidratacija bila evidentna.
      Sad, koliko je to na duge staze- ne mogu napisati, pošto sam nakon Nivee prešla na ulje za lice, tako da nije bilo pauze u smislu nekorišćenja proizvoda za negu lica.
      Nemam informacije o tipu tvoje kože, dobi, ali ako nemaš posebnih problema u smislu preosetljivosti na neki od sastojaka- go for it :)
      Hvala veliko na poverenju :)
      Javi utiske ako se odlučiš na kupovinu.

      Delete
    2. Blentaca,nisam napisala info o kozi....38 godina terorisana svim i svacim :),dehidrirana jako zimi,u sustini masna,osjetljiva..ma bezobrazna ko pas :)

      Delete
    3. Ne pisati o sebi tako :(
      Okej, znači osetljiva koža, sa potrebnim uključivanjem antirida i okoloočne.
      Za početak- nabavi testere ove kreme. Ima ih, nemoj dopustiti veštim prodavačicama/teta apotekama da ti govore drugačije.
      Malo me brinu C.Alcohol, Dimethicone i ekipa, da ne bi imala kakvih reakcija ukoliko ti je koža osetljiva.
      Da li si razmišljala o nekoj ''hand made'' kremi?
      Odakle si? Možda da u negu uključiš neko hranljivo ulje umesto Nivee?

      Delete
    4. E nase banjalucke tete ne daju testere sve da im priprijetis domestosom u facu:):)
      Prosle godine u ljetno doba bila u fazonu ulja,ulozila dobru svotu u kupovinu istih te kombinovala psenicne klice,ljesnik,sjemenki grozdjai da ne nabrajam,ali sa dolaskom hladnijih dana sam prestala;nije mi bilo dovoljno
      Inace mi kozmeticarka pravi kremu koja mi najvise prija,ali ja kao veliki rob potrosackog drustva moram stalno praviti izlete u Baleu,Niveu i sta sve ne...
      Mastam o uljima Green girl;ali nikako da dodjem do njih..

      Delete
    5. Hahaha, dobra si :)
      Gle', uvek možeš da probaš Niveu, Baleu, šta sve ne :) Sad mi na pamet pada Eucerin AquaPorin Active- to je odlična krema za hidrataciju.
      Ali, iskreno, ukoliko imaš svoju kozmetičarku koja ti spravlja kreme isključivo za tvoj tip kože i koje ti pri tom odgovaraju, ne vidim razlog da se upuštaš u bilo kakvu avanturu, bespotrebno potrošiš novac, a možda ne budeš zadovoljna.
      Opet, meni je Nivea super odgovarala, ali od kad sam otkrila ''hand made'' kozmetiku i Manomai serum- ja nemam potrebe za drogerijskim/apotekarskim kremama :)
      Odluka je na tebi, svakako.

      Delete
  13. Garnier micelarnu također obožavam, odnos cijene, kvalitete i količine je i više nego odličan :) Alpha-H Micro Cleanse mi je na wishlisti i nadam se da ću ga uskoro skinuti s nje, moram probati to čudo o kojemu svi pričaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se za micelarnu, stvarno je odlična :)
      Alpha H moraš probati!

      Delete
  14. Super su ti favoriti!! Imamo neke iste omiljence i baš super. Oko parfema se definitivno slažem. Zaista je krasan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da delimo favorite <3

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig