29 December 2014

ESSENCE COME TO TOWN // LIMITED EDITION // NAIL POLISH SET

Božić. Pa Nova Godina. Asociraju li vas na šljokice, kao i mene?
Essence je u okviru LE kolekcije ''Come To Town'' napravio selekciju lakova upakovanih u dva simpatična seta, a ja danas pišem o nijansama koje nose zajednički naziv- 02 Got My List?
Ne znam jesu li iz Essence-a dobili moju listu, no zasigurno sam iz ove kolekcije poželela isprobati upravo nijanse koje su mi poslane u paketiću koji je u sebi sadržao vrlo zanimljive stvarčice poput ruževa, koje sam recenzirala ovde i svetlucavog pudera za lice i telo o kome detaljnije možete čitati ovde :) 

Christmas. And then New Year's Eve. Does those days/holidays remind you of glitter as well as me? 
Essence, within Limited Edition Collection ''Come To Town'', made great selection of nail polishes wrapped up in two separate sets, and today I'll write a bit more about shades that are coming under the name of- 02 Got My List?
I am not sure weather the Essence got my list :), but I surely got the shades I wanted inside the lovely package sent to me few days ago (this package also included few more lovely goodies you had a chance to read more about here; lipsticks and shimmering face&body powder).
Tri lepotana upakovana su u prazničnu kutiju zelene boje. Set u sebi sadrži dva laka i dodatni ''special effect topper'' uz pomoć koga se praznični dašak može preneti i na manikir :) Duboka zelena podseća na imelu, dok se prava ciklama savršeno uklapa veseli ton praznika, no svakako može savršeno dopunjavati zelenu nijansu (u slučaju da se osećate kreativno nadahnutim, pa želite oslikati svoju ideju na noktima). Iako ih ne volim skidati s noktiju, šljokice u topperu savršeno zaokružuju i oplemenjuju jednoličnost boja- zato ih često i rado nosim.

These three beauties are packed in lovely, festive green box. Set contains two nail polishes and special effect topper that can help you transfer the festive spirit onto your manicure :) Deep green reminds of the mistletoe, while the real cyclamen fits perfectly into the joyful tone of holidays, but it can also complement the green shade (in case you are feeling super creatively inspired, you can easily paint lovely ideas on your nails). Although I can't stand removing them from nails, glitter topper is perfect to round and refine the whole manicure- and that's the reason I wear glitter on my nails so often.
Isprobavajući sva tri laka primetila sam da se i dalje ponavlja situacija s (ne)postojanošću istih, naročito ukoliko radite bilo šta s rukama (fun fact, ha!). Nadala sam se da će celokupni manikir biti mrvicu postojaniji, s obzirom na top coat, no na žalost sva tri laka traju maksimalno 2 dana, nakon čega kreće listanje s vrha nokta ka sredini. Svaka bočica sadrži po 6ml proizvoda, lakovi se mogu pronaći u Muller i DM drogerijama po ceni od 29,90kn/oko 4€.

While trying and wearing all 3 nail polishes I have noticed that there is this continuously repeating situation of (not)lasting, especially if you are working with your hands (fun fact, ha!). I was hoping that the manicure will be a bit longer lasting considering the top coat applied on top of it, but unfortunately all 3 polishes last 2 days max. And then the chipping starts to happen. Each bottle consists 6ml of the product, and sets are available in Muller and DM drugstores here in Croatia, at a price of 29,90kn/ around 4€.
ZAKLJUČAK: 
Iako ne najpostojaniji, ovo je set lakova veselih boja koji može jako lepo upotpuniti praznični outfit, te podići raspoloženje svakog dana u godini :) Pored ovog tria, dostupan je i set koji nosi ime- 01 Naughty or Nice? a na vama je da za sebe odaberete boje koje se najbolje slažu s vašim karakterom :)
Da li ste isprobali proizvode iz Come To Town kolekcije? Koji vam se najviše dopada?

Even they are not the ''long lasting'' ones, i think this nail polish set can pretty nicely complement festive outfit, and even brighten up the mood every single day of the year :) Trio is also available in another shade set that comes under the name- 01 Naughty or Nice? and it's up to you to choose the one that best matches your personality. 
Have you already tried products from Come To Town LE? Which one you like the best?

*PR sample: detailed on ''About this blog'' page.

Do čitanja/ Until next time

SHARE:

12 comments:

  1. Ova kolekcija mi je savršena i jako mi je žao što sam nabavila samo rumenila ( ostalo se ili prodalo ili su nase fine dame sve lijepo otvorile i probale :( ).
    Ove boje su mi prekrasne iako mi se više sviđa drugi set, ali njihove lakove ne kupujem baš zbog loše trajnosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, ja je s cupkanjem iščekujem od početka novembra :)
      Ah, God bless umakačice- isprobavačice... o tome bih mogla napisati roman, ali šta vredi. Kultura se ne nalazi na drogerijskim policama.
      Essence je definitivno izmenio formulu lakova, sećam se onih pre što su dolazili u mini pakovanjima, e ti su trajali danima. Bez nadlaka.
      Onda se odjednom dogodilo nešto... lakovi su se pronašli u većim, lepšim bočicama, no ona početna kvaliteta se izgubila...

      Delete
  2. Ja sam nažalost isto kupila samo rumenila, koja su mi divna, ali sad mi je žao što nisam kupila i ruževe!! Ruževa nikad dosta!! :D
    Dvoumila sam se oko kupovine i ovih lakova, ali sam odustala, sad sam u fazi sakupljanja rumenila :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruževi su mi i dalje fantastični- a kada to napiše osoba koja ruževe nit' voli nit' nosi, onda su stvarno dobri :D
      Da li da pitam koliko si ih skupila do sada? :))))

      Delete
  3. Slatki su mi lakići, baš pravi blagdanski!! :-) Razmisljala sam dal da ih kupim ali onda je ruka odšetala i kupila lametta topper iz te linije Come to Town - 01 The Most Wonderful Tree. Baš izgleda kao male iglice od bora. Baš sam htjela još šljokica pa nisam htjela kupovat lakove u boji nego izabrala ovaj. A za skidanje šljokica svi polude, :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tell me about it :D
      Meni ni folija ne pomaže, zato što sam smotana valjda :))))
      Nisam videla taj ''lametta topper'', slikaj ga obavezno :)

      Delete
  4. Meni je sve lijepo iz ove kolekcije tako i lakovi :D Super su ti slike :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice :)
      Apsolutno se slažem, ova kolekcija je baš po meri nas dekorativoljubaca :D

      Delete
  5. super mi je naziv ovog setića i opet slatki poklon nekome :D
    zelena mi je najljepša <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim zelenu :) Čak na kutiji ima (a to nisam spomenula, bad blogger) nalepnica sa naznakom ''od___ za___'' ako nekome želimo pokloniti :D
      U svakom slučaju ovo je zabavan set zabavnih boja :)

      Delete
  6. Samo ta ti kažem da je Come to town došao u naš grad i ja sam u šoku ;)))
    Šteta za (ne)postojanost lakova, lepi su...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super!!! :))))))
      Nemoj biti u šoku, budi u šopingu :D hehe

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig