7 December 2014

Budget Friendly Sunday- Discovering Cien

U petak sam prošetala Lidl-om tražeći voće, da bih ga napustila s nekoliko neplanirano kupljenih sitnica, bez voća :) Inače, ponedeljak i četvrtak su ''boom'' dani u Lidlu, odnosno dani kada su aktuelne različite akcije i super ponude širokog asortimana koji nudi ovaj nemački lanac trgovina. Zato me je i iznenadila činjenica da se nešto događa u petak. No, ne žalim se. Pružena mi je mogućnost da isprobam nekoliko proizvoda brenda Cien, koji nisam ni primećivala ranije (sram me bilo), a koji nudi raznovrsnu ponudu proizvoda za negu tela, kose, kože, kao i makeup proizvode. Detaljnije proizvode možete pogledati na ovoj stranici.
Dakle, na izdvojenoj polici uočila sam senke, maskare, ruževe, sjajeve za usne, te lakove za nokte (trenutno stanje lakova koje posedujem je preko 100 i ne dolazi u obzir kupovina još jednog). Primetila sam i kistove koji su izgledali vrlo privlačno, ali samo na letku. Za moje potrebe su premekani i apsolutno neupotrebljivi. No, ukoliko neko voli svileni, mekani kist- go for it!
Odabrala sam dva lip butter-a, učinili su mi se zanimljivim, od pakovanja koje je u formi olovke na odvrtanje, do boja. Velika pohvala za Lidl i odlično, folijom zaštićenu ambalažu ovih proizvoda.

Last Friday I was looking for some fresh fruit in Lidl, but I have left it with several unplanned purchased goodies and whatnot, without fruit (of course!). Otherwise, Monday and Thursday are the ''boom'' days in this German drugstore chain, days when all the current, super affordable deals and offers are being placed on shelves. That's why I was a bit surprised something was happening on Friday. Not complaining, because this visit gave me the chance to try few products from brand Cien, which I didn't notice before (shame on me). This brand offers diverse range of products for body, hair, skin care, also makeup products. If you want to check those goodies, click on this link.
So, on a separate shelf I have noticed eye shadows, mascaras, lipsticks, lip glosses, also nail polishes (since the current situation with my nail varnish collection is pretty serious, counting over 100 of those, it's simply out of the question buying a new one). I have noticed few makeup brushes that looked very appealing, but only on the leaflet. Unfortunately, for my needs those brushes were way too soft and silky- absolutely useless. But if you prefer those kind of brushes- go for it! I have picked two lip butters, since I liked the packaging (twist pen) and colors. Huge thumbs up for Lidl protecting those goodies with sealed foil.
Dakle, kako sam i ranije napisala, ambalaža ovih lip butter/balm/glossova je super praktična, u formi olovke na odvrtanje, što u mnogome olakšava nošenje i aplikaciju. Gornji deo ambalaže kojim se proizvod odvrće je odlično napravljen, ne preskače. Mislila sam da će pod rukom ambalaža delovati plastičnije, ali sam se ugodno iznenadila kvalitetom. Čak mi je bolja od ambalaže sličnih proizvoda skupljih brendova. 
Nijanse koje sam odabrala su 01 Dusty Rose i 04 Wild Plum.

So, as I wrote before, the packaging of these lip butters/balms/glosses is super practical, in form of an twist off pen, which makes carrying around and application of the product piece of cake! The upper part of the packaging, the one for twisting the pen, is functioning great, without skips. First I thought how this kind of pretty cheap product packaging will be more plastic, but I was pleasantly surprised by the quality. This packaging is even better than ones from similar products of more expencive brands. 
Shades I've picked are 01 Dusty Rose and 04 Wild Plum.
01 Dusty Rose- hladna roze nijansa sa plavim podtonom, savršena za sivo vreme. Kremasta tekstura ruža idealna je za brzo i pravilno nanošenje. Ako bih poredila ovaj lip butter s nekim proizvodom, prvo bih pomislila na bogato pigmentovano labelo. Ono što me je oduševilo je koliko boja podigne kompletan izgled, briše umor, a usnama daje sasvim lepu hidrataciju. Ono što mi se manje dopada je postojanost koja je kratka (do dva sata) i linija (skrama) koja se stvara na unutrašnjim rubovima usana ukoliko se nanese previše ili nanese na prethodno ispucale usne, stoga treba napraviti pripremu.

01 Dusty Rose- cold pink shade with blue undertone, ideal for this grey colored weather here in Croatia. Creamy texture of this lip butter is ideal for quick and precise application. If I'd have to compare this product to any other, I'd probably say it reminds me of rich pigmented lip balm. What I liked the most was how this shade brings up the entire picture of the look, it wipes out tiredness, leaving lips well hydrated. What I liked less was short persistence (up to 2 hours) and the inner line (skim-like) that forms if there is too much of the product on your lips, or if the lip skin was dry, unprepared. So, the nourishing care part is a MUST before using this product.
04 Wild Plum- fenomenalna burgundy/ljubičasta nijansa koja se savršeno menja shodno svetlosti. Hladna nijansa sa hladnim, plavim podtonom idealna je i odlično stoji osobama svetlije puti, poput moje. Bila sam ubeđena kako mi ovakve nijanse ne bi pristajale, no jako mi se dopada. Na swatchu iznad može se primeti da mi usne nisu u naidealnijem stanju (prehlada), ali je boja savršena. Boja je nosiva u bilo koje doba dana jer je ovo lip butter. Iako je pigmentacija izvrsna, a nanošenje ujednačeno, postojanost je dosta kratka (do 2 sata). No ukoliko se poslužim trikom utapkavanja usana u papirnu maramicu nakon nanošenja buttera, dobijam malo dužu postojanost i mat efekat. 

04 Wild Plum- phenomenal burgundy/purple shade that perfectly changes, according to light. Cold shade with blue undertone is ideal and fits perfectly to the light-skinned people, like I am :) I was so sure that shades like this just don't look good on my lips, but I love it so much now. On the swatch above you might notice my lips are not in the most perfect phase (caught seasonal cold recently), but this color is so perfect. It's wearable shade at any time of the day, since the texture is silky, buttery. Although pigmentation is excellent, as the application, persistence of this product on lips is quite short (up to 2 hours). But if I use the trick of dabbing my lips with paper tissue after applying this butter, it'll last a bit longer and I'll get the matte effect :)
Ukoliko se nisu rasprodali, ove lip buttere možete pronaći u Lidlu po ceni od 13,99kn/1,8€.
Proizvodi su proizvedeni u Nemačkoj (Cosmolux Deutchland GmbH), a rok trajanja im je 12 meseci od otvaranja. Od mene ovi lip butter-i imaju čistu peticu i preporuku za kupovinu :)

Da li ste probale nešto od Cien brenda i kakvi su vaši utisci o budget friendly dekorativi?

If not sold out, these lip butters can be found in every Lidl store at the price of 1,8€. These products are manufactured in Germany (Cosmolux Deutchland GmbH), and expiration date of these butters is 12 months from opening. I am giving this product a huge thumbs up and sincere recommendation for purchasing :)

So, have you tried any product from Cien brand and what is your opinion about budget friendly makeup products? 


SHARE:

10 comments:

  1. Ne koristim njihovu kozmetiku, pa tako nisam probala ni šminku. Doduše, kod nas u Lidlu nisam ni vidjela dekorativnnu kozmetiku. Ali ovi lip butteri se čine baš super, boje su divne. Ako naiđem na njih u Lidlu, sigurno ću kupiti koji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, ni ja ne probah do sada, ovo je bio slučajan ulov :)
      Ako naiđeš na njih, svakako probaj, pa javi utiske :)

      Delete
  2. Hmmm, sviđa mi se burgundy ali nekako su mi metalične te nijanse LOL :D
    Vidjeh u Italiji mini štand Cien kozmetike i bilo mi presmiješno. Nisam nista kupila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da tako deluju zbog prelamanja svetlosti, inače su kremasti i nemaju metalni odsjaj :)

      Delete
  3. savršene fotke, savršena recenzija,, upijala sam svaku tvoju riječ :D
    volim kupovati u Lidlu, iako ono jutarnje ludilo kad je neka ponuda/akcija me ubije u pojam, haha :D
    Volim njihove gelove za tuširanje, kremaste :D
    ovo prvi put vidim :D i prekrasnaa mi je Wild Plum, vjerujem da prekrasno ide na tvoju boju kose i prekrasne oke :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivanice :*
      Evo, do sada nisam ni primetila ovaj brend (lažem, videla sam aceton od Ciena), ali butteri su mi odlični.
      Ukoliko kojim slučajem isprobaš ovaj proizvod, javi kako ti se dopada.
      Hvala još jednom na predivnom komentaru <3

      Delete
  4. Misliš da nisam jučer u Lidlu skupila par stvarčica? Jesam, jesam. Ovo ljeto sam probala sjenilo/ruž/maskaru i sjajilo, a ovaj puta sam ubola lak za nokte (bumo vidli), ovu tvoju divlju šljivu i ruž za usne (koji je DIVAN). Nego, bojala sam se shimmera u divljoj šljivi, i ono... hm.. vidi se... tu je... al opet nije toliko naglašen. Malo sam ljuta što trpaju te proklete šljoke i shimmer svugdje... Ali, zato ruž nema niti jedne svjetlucave čestice. I divno je kremast. I ovaj lip butter je stvarno ugodan na usnama. Okus je također iznenađujuće ugodan; ruž ima onaj "sapun" feeling LOL :D Kako napreduje kuhinja? Ovi moji gotovi s pločicama, sad postavljaju laminat... bliži se datum naručivanja iz Ikee hahahaha <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Videla sam letos kod tebe nekoliko Cien goodies-a :) i baš sam se pitala kako ih nikada ne primetim u Lidlu. Al' evo, sad jesam.
      Ovi butteri su super, meni se baš dopadaju i za 14 kn i da je bio fail- ne bih žalila, probala sam. Ali nije ni blizu faila, super su.
      Kuhinja je u izradi, verujem da će stići do Božića, najkasnije Nove Godine, a onda ima da je pokrstim s jednom turom sarmi :D
      U Ikei ću eventualno kupiti accessories za kuhinju, nameštaj no-no, ne dopada mi se njihov princip slaganja ''kockica''. Ja volim kompaktnost :)
      Srećno s radovima!

      Delete
  5. Mene ce taj Lidl upropastiti, prvo s onim tajicama hlacama nakon kojih vise ne nosim normalne hlace uopce i radi kojih se mama i ja tucemo s babama da bi dosle do njih; zatim s cokoladama najboljim na svijetu (schogetten) koje snize na 3 kn pa se opet borimo za njih i sad jos dobiju i super kozmetiku, po super cijeni :D Sigurno cu bar jedan probati, jako mi se Dusty Rose svidja :) i super su ti opet slike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, dobre ste :) Jesi li videla novi katalog za ponedeljak? :D Tajice, puno super tajica s divnim printovima za sve prilike. Ja sam pikirala njih + portabl punjač za telefon + mlince za sol i papar + grilonke :D Zato što sam granny i ne volim da mi je hladno. A volim zimu. Paradoks.
      Ako budeš u prilici isprobati ove butter-e, javi mi kako ti se čine :*

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig