27 November 2014

Zimzelena * Eye serum & gel * review



Dugo nisam pisala o preparativi :) Naročito o onoj ''hand made''.
Šalu na stranu, danas vam predstavljam dva proizvoda koje sam onako štreberski koristila u prethodnim mesecima, te smatram da sam spremna sumirati utiske, te napisati par rečenica.
Zimzelena kozmetika temelji svoje proizvode na aromaterapeutskim principima. Za Zimzelenu sam čula od dragih koleginica blogerica koje su bile u prilici isprobati različite proizvode, pa sam se jako zainteresovala nakon što sam pročitala njihove utiske. Kao i u prethodnom postu u kome sam pisala o proizvodima Loko prirodne kozmetike, i tu ću napomenuti da zbog određenih okolnosti nisam u prilici koristiti komercijalnu, drogerijsku preparativu u meri u kojoj sam to činila ranije, upravo zbog sastava proizvoda. Zato sam se maksimalno fokusirala na preparativu koja ima minimalan postotak sintetičkih sastojaka.

Šta kažu iz Zimzelene kozmetike
(*tekst preuzet sa stranice kataloga koji možete pronaći klikom na ovaj link)

''Najveća prednost prirodne kozmetike pred komercijalnom je što koristi prirodne sastojke koji su po sastavu jako slični koži pa ih ona lako upija, ugrađuje u sebe i u potpunosti iskorištava. Komercijalna kozmetika mora sadržavati konzervanse kako bi mogla godinama stajati na policama, a ti konzervansi su često uzrok alergija. Vazelin i parafin su naftni derivati, te oni često čine glavni dio komercijalno dostupnih krema, a po svom kemijskom sastavu nisu nimalo slični lipidima u koži i zato ih koža ne može ugraditi u sebe i sve eventualno ljekovite tvari iz tih krema ne prodiru u kožu. Prirodna kozmetika radi na principu da potiče kožu da sama sebe regenerira, sama sebe popravlja i uljepšava iznutra, kako je to priroda i namijenila. Regulira  lučenje masnoće i ne izaziva navikavanje kao komercijalne kreme. Ako recimo imate jako suhu kožu, koristite prirodnu kremu napravljenu baš za taj tip kože, koristite ju mjesec dana i jedan dan recimo ne nanesete – koža Vas neće zatezati kao prije. U  kozmetici koju proizvodim, koristim isključivo visoko vrijedna eterična i bazna ulja te hidrolate marke Oshadhi, Primavera i Pranarom, te od hrvatskih proizvođača OPG-a Kučić koji imaju eko certifikat za sva ulja koja proizvode. ''


1. Okoloočni serum: ovaj serum dolazi u malenoj, staklenoj bočici plave boje, te na sebi ima etiketu/deklaraciju sa nazivom proizvoda i sastavom. Serum je uljane konzistencije i potrebno ga je malo kako bi se ravnomerno rasporedio na regiju oko oka. Ono što je interesantno je da sam serum povremeno koristila na celom licu, te sam primetila bitnu razliku u hidrataciji kože. U sebi sadrži: biljna ulja marelice, argana, jojobe, divlje ruže, vučjeg trna, eterična ulja bušina i arapskog tamjanovca, te prirodni vitamin E.
Bočica sadrži 10ml i verujem da se čini kao malena količina, no ja redovnim korišćenjem ne uspevam doći do polovine! Za okoloočnu regiju dovoljna je po jedna kap, a ako uzmemo u obzir i uljanu formulu- verujem da ćemo se serumić i ja još dugo družiti. Ali ne duže od godinu dana, s obzirom da mu je to rok trajanja. Ovaj proizvod može se čuvati na sobnoj temperaturi.


2. Okoloočni gel: drugi po redu proizvod za negu okoloočne regije. Ovaj gel dolazi u presimpatičnoj staklenoj teglici. Znamo koliko volim staklenu ambalažu i Zimzelena za ovo ima ''thumbs up''! :) Gelu sam se jako radovala, s obzirom da su obećanja o njegovom delovanju zaista ozbiljna: deluje na tamne i vrećaste podočnjake, dubinski hidrira i regeneriše kožu oko očiju. Ok, znamo da ja nemam tamne i vrećaste podočnjake, ali od ovakvog proizvoda ne očekujem da mi, kao gumicom, obriše godine, bore i slično, već želim hidrataciju i nahranjenu kožu bez iritacija. Moram priznati da sam se iznenadila količinom gela. Radi se o ''samo'' 15ml koji u realnosti izgledaju nepotrošivo. Konzistencija je dosta retka i vrlo maziva, tako da je dovoljna mala količina proizvoda. Ja ga nanosim tako da jagodicom prsta samo dotaknem gel i utapkam u područje oko očiju. A tim jednim laganim dodirom nakupim količinu dovoljnu za oba okoloočna regiona :) Ne znam, zaista ne znam kako da potrošim ovu količinu do početka naredne godine. Sastav gela: hidrolati različka i kamilice, biljna ulja pšeničnih klica, argana i avokada, guar gum, biljni glicerol, alantoin, vitamini E i B5, kofein, eterično ulje kamilice. Ovaj gel potrebno je čuvati u hladnjaku/ frižideru. Do sada postignuti efekat korišćenjem gela je dubinska, osetno bolja hidratacija okoloočne regije, nanosila sam ga i ujutro i uveče u prvih mesec i po dana, kasnije samo uveče. Kao što sam napisala gore, od okoloočne očekujem dobru hidrataciju koja će kožu učiniti elastičnom, što prirodno vodi ka smanjenom stvaranju bora, bez ikakvih nuspojava ili reakcija. To sam od ovog gela i dobila i jako sam zadovoljna. Ima moju apsolutnu preporuku.


Zaključak: Ako ste kojim slučajem propustili notu zadovoljstva u prethodnim pasusima :) oba proizvoda su ispunila moja očekivanja i sada moja koža deluje zdravije i vizuelno prihvatljivije. U slučaju da gel ili serum ne nanesem jedan dan, koža ne bi izgubila elastičnost i hidrataciju, što mi se nije događalo prilikom upotrebe komercijanih krema. Koža kao da pamti i zaista upija i skladišti u sebe ove sastojke, te ih koristi pametno, po potrebi. Cena seruma je 40kn/ oko 5,3€, cena gela je 30kn/ oko 4€, a proizvodi se mogu naručiti putem FB stranice Zimzelene kozmetike
Možda mi je u početku bilo krivo, po malo i teško pomiriti se s činjenicom da više ne mogu kupovati šarene, mirišljave mazalice u šarenim bočicama, ali kad se sve sabere, a strasti smire, mislim da je ''wake up call'' bio poželjan jer me je naveo na pravi put: investiranja u preparativu koja se radi po mojoj meri i potrebama, s ciljem nege moje kože :)

A sada vi :) Da li ste isprobale proizvode Zimzelene kozmetike i kako vam se dopadaju? Imate li kakvu preporuku za ''hand made'' preparativu? Mislim da vas to pitam ispod svakog posta slične tematike, ali eto... preporuka je uvek dobro došla ;)

Ušuškajte se danas dobro, da se nosići ne smrznu :*





SHARE:

5 comments:

  1. Imam okoloočni gel i dijelimo oduševljenje :) Jedini je proizvod koji je vidno uspio smanjiti napuhanost podočnjaka.
    Među Zimzelenim proizvodima posebno su me se dojmili micelarka, uljna umivalica i suho ulje.
    Osim Zimzelene, jako volim Miyu i Green Girl kozmetiku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gel je odličan! Oba proizvoda su me oduševila.
      Hvala na preporukama, ja lagano slažem spisak, pa kad potrošim ovo što imam- znam šta mi je činiti :)

      Delete
  2. Imala sam okoloočni gel i bio mi je stvarno dobar no s vremenom je moje okoloočno područje zahtjevalo bogatiju njegu. :D Odlična recenzija i fotke <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga ne mogu potrošiti, pa delim sa svima koji se daju namazati :D
      Haha
      Meni je super, no primetim kako se temperatura spušta da mi treba nešto ''masnije'' :)
      ''Oko'' od Loko kozmetike mi je sada savršen, namažem ga uveče da bi mi koža celi naredni dan bila maksimalno nahranjena. Baš ga volim.
      Hvala za komplimente :*

      Delete
  3. Okoloočni serum, mmmm, opet si mi smotala želje!!!!

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig