13 November 2014

Thank you & Giveaway post




Dragi moji svi! Dugo nisam pisala, znam. No i pored toga vi ste mi ukazali svoje poverenje i svakodnevno posećivali virtuelne stranice mog bloga. Našeg bloga :)
Toliko sam se iznenadila kad sam juče pogledala statistiku (verujte ne gledam je često, brojke me opterećuju i stvaraju nekakvu bespotrebnu tenziju, uostalom ne želim se baviti brojkama kada radim nešto što volim i čijem začetku brojka nije bila cilj) i uvidela da svaki dan više od vas 700 svrati u potrazi za savetom, idejom, recenzijom ili jednostavno, otkrivajući blogove koje do tada nije posetio, svrati i na adresu Crossing Beauty. Želim da znate da ste ovde svi dobrodošli, u bilo koje doba :)
Trenutno je moj život ispunjen neplanirano-stresnim okolnostima, što je i razlog nepisanja. Ne bih vas zamarala detaljima, ipak je to nešto zaista lično i nije mu mesto na beauty/lifestyle blogu :) Ovo je moja oaza mira i želim da bude krcata pozitivom i vedrinom, a ne problemima :)

No kada sam se nakon takvog jednog dana ušuškala u krevet, prelistavajući stranice blogova mojih dragih koleginica, postala sam svesna onoga o čemu sam gore pisala- ovaj blog ima stalne čitaoce. Ljude koji u svom obavezama ispunjenom danu pronađu vremena da pročitaju i ostave komentar. Hvala vam. Ma koliko nekome smešno to izgledalo, meni znači puno, puno.
Zato sam odlučila nagraditi vas za vernost.


Ovaj put radi se o dve nagrade, odnosno dve dobitnice/ dobitnika.
Kako sam od početka leta testirala razlličite proizvode, među njima su se pronašli i Nivea hidratantna krema i mleko za čišćenje lica. Do sada o proizvodima nisam napisala pojedinačne recenzije, svakako planiram u budućnosti. Sa oba proizvoda bila sam zadovoljna po pitanju hidratacije mešovite kože. Kako smo već u periodu kada se stanovi greju, a vetar i kiša umeju ostaviti traga na koži lica i tela, mislim da će nagrade biti sasvim prikladne :)

1. Nivea Aqua Sensation Hydra IQ & Gurken Extrakt: dnevna krema namenjena normalnoj i mešovitoj koži koja u sebi sadrži UVA/UVB filtere, Hydra IQ i ekstrakt krastavca. Hydra IQ podstiče stvaranje novih hidratacijskih kanala unutar ćelija kože, optimalno reguliše ravnotežu vlage u koži i čini je svežom, negovanom, te oživljava ten. 
2. Nivea Q10 Anti Wrinkle Cleansing Milk: blago mleko za čišćenje lica koje u sebi sadrži Q10 i kreatin. Blago i efikasno uklanja sve nečistoće s lica, a kao rezultat koža ostaje čista, nežna i zdrava.

Pravila giveaway-a:

1. U komentarima ispod ovog posta napišite mi koji su vam najdraži proizvodi za hidrataciju kože lica, te koliko vam je hidratacija bitna/nebitna
2. Nije obavezno, ali bi mi puno značilo da vest o darivanju podelite sa svojim prijateljima, te me zapratite na Facebook-u, Bloglovin'-u i Twitter-u :)
3. Darivanje je otvoreno za teritoriju Hrvatske, Srbije, BiH, Slovenije, Crne Gore i traje do 30.11. u 00:00
Dobitnike darivanja biraću putem Random.org stranice i  objaviti u ponedeljak, 1.12.2014. 
Dobitnica/ dobitnik ima 24h od izvlačenja da na mail crossingbeauty@gmail.com pošalje svoje podatke za slanje paketića
.

* Ovo darivanje ima dve nagrade, dva dobitnika što je detaljno objašnjeno na fotografiji iznad i nije sponzorisano.

Puno sreće svima!

Do čitanja,

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

OBJAVA DOBITNIKA NIVEA NAGRADA!!!

Sukladno pravilima ovog giveaway-a, Random.org mi je pomogao da odaberem dve dobitnice :)

        

Maja Tomšić, koja je izvučena prva, dobitnica je 1. Nivea Aqua Sensation Hydra IQ & Gurken Extrakt kreme + Nivea Q10 Anti Wrinkle Cleansing Mleka , dok je dobitnica koja je osvojila Nivea Q10 Anti Wrinkle Cleansing Mleko Solea.
Devojkama od srca čestitam i molim da mi dostave adrese za slanje paketića u roku od 24h kako bi isti do njih došli što pre :)

Svima ostalima veliko hvala na učestvovanju!




SHARE:

25 comments:

  1. Draga moja! Ovo darivanje je kao stvoreno za mene, jer sam velika obožavateljica Nivea kremica! Prije sam stalno koristila Niveu, a ova Aqua mi je bila fenomenalna. Moje lice je bilo fino hidratizirano, baš sam bila zadovoljna! Ali kako sam ja jako znatiželjna i volim svašta probati, a usput se bavim i Avonom, prešla sam na njihove kremice! Neke su mi bolje odgovarale, tih naravno više nema, a sad se trenutno tražim ;-) Pa bih stvarno voljela postati dobitnica ove super kreme! <3
    Pusa iz Osijeka! <3 <3

    ReplyDelete
  2. Gde je Nivea tu sam i ja ,super nagradice :).Upravo su mi omiljeni proizvodi upravo Nivea mada u zadnje vreme sve više volim i Bioten,pa trenutno koristim Bioten genovate liniju i Nivea Pure and Natural ,hidratacija mi je jako bitna naročito sada pred zimu kada mi je koža katastrofa.Pratim svuda i srećno svima,podeliću objavu na fb :)

    ReplyDelete
  3. Hidratacija lica mi je veoma bitna, pogotovo u ovim hladnijim danima kada mi koža iz masne prelazi u jako suvu :) Trenutno koristim Bioten Skin Moisture 24hr moisturising cream. Pratim te na FB i Twitter-u pod imenom Jelena Kosanov. :)

    ReplyDelete
  4. Aleksandra Stanković13 November 2014 at 21:53

    Ne koristim nista posebno osim bb krema, ponekad stavim neku masku. Zimi mazem Niveinu univerzalnu kremu.Pozdrav :)

    ReplyDelete
  5. Imam izuzetno suvu kozu, tako da se trudim i dalje da pronadjem sto bolju kremu. Trenutno koristim Balea winter protect kremu za lice. =)
    Pratim te na Twitter-u pod imenom Tarakan.
    Veliki pozdrav! =)

    ReplyDelete
  6. Uvijek "vrtim" neke drogerijske kreme, ali obicno svaka druga bude Niveina :D Hidratacija mi je bitna, pogotovo sad kako idu hladniji dani.
    Pratim preko fba (Licina Amina) i bloglovina (Amina)

    ReplyDelete
  7. Trenutno koristim Vichy Aqualia Thermal serum i kremu. Hidratacija mi je jako bitna i dobro pazim da lice nahranim i dam mu dovoljno vlage.

    ReplyDelete
  8. hidratacija lica mi je veoma bitna.koristila sam afrodita hidrathermal serum,pa onda nivea hidratantnu kremu sa uljem semenki grozdja,a sada koristim bioten kreme.volela bih da dobijem ove proizvode mada nemem srece u nagradnim igrama.pozdrav

    ReplyDelete
  9. Ja sam jos uvek zalepljena za Manomai serum :D Koristim ga naizmenicno sa standardnom Niveom soft :) Nivea je za jutro, Manomai za vece. Pratim te svuda pod imenom Jovana Veljkov
    FB post: https://www.facebook.com/jovanaveljkov/posts/594676373993984?pnref=story
    Twitter post: https://twitter.com/JovanaVeljkov/status/533262879030407169

    ReplyDelete
  10. Imam prilicno masnu kozu i do sada nisam bas nasla neki proizvod koji bi jos bas odgovarao, uglavnom koristim Niveine kreme :) Pratim te preko fb-a: Zerina Muhović.

    ReplyDelete
  11. Hidratacija mi je dosta bitna, pogotovo sad kada su nam dosli hladniji dani. Uglavnom koristim univerzalne kreme ili BB kremu.
    Pratim te na FB pod imenom Muminović Amina i bloglovinu :)

    ReplyDelete
  12. Koristim samo jedan proizvod za hidrataciju, a to je Balea serum koji mi je najdraži. Hidratacija mi je jako bitna, iako imam masnu kožu, pogotovo zimi.
    FB: Maja Tomšić
    BL: Maja T.
    TW: @majatomsi

    ReplyDelete
  13. Trenutno koristim kremu za lice iz Avona.
    kristinadjokicesn@gmail.com
    fb, bl: Kristina Đokić
    tw: Doživotna

    ReplyDelete
  14. Za hidrataciju koze koristim Balea serum i Nivea soft kremu.
    BL: Lejla Karahasanovic

    ReplyDelete
  15. Trenutno koristim Niveinu Pure&Natural hidrantnu kremu i povremeno Pantenol krem. S obzirom da imam suvu kozu hidratacija mi je jako bitna, pogotovo u ovim hladnim danima.
    TW:ScentOfAutumn
    BL:Marija
    P.S. Nevezano za giveaway-skoro sam otkrila Blogfeednews i Crossingbeauty i moram da se pohvalim da sam konacno nasla blog namenjen svima nama koji smo usmereni na drugstore proizvode srednjeg cenovnog ranga .Nema poente u recenziranju highend proizvoda koji nisu dostupni vecini citalaca. Divan blog! Samo nastavi tako!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Marija, jako sam srećna kada pročitam komentar poput tvog, a još draže mi je ako moj stav i mišljenje nekome mogu pomoći da svoj novac investiraju u željeno. Hvala veliko :)

      Delete
  16. Od hidratantnih krema za lice već duže godina koristim Nivea soft, ali sam sada kupila i jednu Balea, pa ću uporediti utiske. :)
    Pratim preko fb i bloglovina. :)

    ReplyDelete
  17. Hidratacija kože, kako lica tako i tijela, veoma mi je važna a naročito tijekom zimskih mjeseci. Koristim Nivea soft kremu i veoma sam zadovoljna!
    FB: Moon Child
    yellena-bm@net.hr
    LP, Jelena K.

    ReplyDelete
  18. Veoma sam uzbudjena zbog ovog giveaway-a. Koristim Nivea kremice i mackam ih ujutru kao i uvece :D Super post

    ReplyDelete
  19. Hidtratacija kože vrlo mi je važna. Koristim Nivea soft kremu za lice, te In-Shower losion za tijelo.
    FB: Rajka Kovačević
    rajka.kovacevic5@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Od kad se pojavila u BG Nivea pure & natural anti-weinkle day care, je neizostavna u mom jutarnjem ritualu, ali evo ponestaje mi pa sam razmišljala da predjem na neku drugu, da mi malo lice odmori od jedne te iste kreme.
    FB, Bloglovin: Gordana Bogdanovic
    gordanabogdanovic51@gmail.com
    Podeljeno na FB: https://www.facebook.com/gordana.bogdanovic.39/posts/590245054435715?pnref=story

    ReplyDelete
  21. super akcija, meni je bas bitna hidratacija, pogotovo u ovim hladnijim danima.Uvek nesto menjam te kremice, al nova Nivea se uvek mora isprobati :) Trenutno koristim Vichy Idealia :)
    fb, Bl: Suzana Petrovic
    suzanasezovem@yahoo.com
    https://www.facebook.com/suzanapetrovic011/posts/525719097564355

    ReplyDelete
  22. NIVEA proizvode jako volim i koristim.Hidratecija kože mi je naručito bitna.Nemam neku probljematičnu kozu pa mi zato odgovaraju blagi BALEA proizvodi.
    FB/BLOGOVIN: Nejra Šabanija
    E-MAIL:nejra1999sabanija@gmail.com
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=832803153436763&id=760412007342545 :)

    ReplyDelete
  23. Hidratacija mi je važna pogotovo zimi jer mi koža bude jako suha. Uglavnom koristim Niveine proizvode :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig