24 November 2014

L'oreal Volume Million Lashes - So Couture



Početke šminkanja vezujem upravo za jedan od najdražih drogerijskih brendova- L'oreal. Volim kako se ovaj brend razvijao kroz prethodnu deceniju i kako tržištu nudi različite, kvalitetne proizvode namenjene, kako profesionalnim, tako i šminkerima koji se tek upoznaju s dekorativom, ali i preparativom. Danas pišem o proizvou koji koristim nekoliko sedmica i kojim sam oduševljena, a ukoliko nastavite s čitanjem, saznaćete i zašto :)

The very beginning of my makeup adventure is closely connected to the one of my favorite drugstore brands- L'oreal. I love how L'oreal developed through the past decade, offering us different, high quality products designed for professional and non- professional makeup lovers who are about to discover world of makeup and other care products. Today I'll be writing about specific product which I am using few weeks already and which I really like, so stay tuned to find out why :)


L'oreal Volume Million Lashes So Couture- puno je ime maskare iz serije Million Lashes. Ova maskara dolazi u prekrasnoj, vrlo uočljivoj ambalaži indigo ljubičasto- zlatne boje koju je vrlo teško uhvatiti objektivom kamere. Unutar ambalaže nalazi se gumena četkica s kratkim čekinjama, dizajnirana tako da na sebe ne nakuplja višak maskare, te da trepavice vrhunski raščešlja i da im maksimalan volumen. Formula maskare podseća na tečnu svilu i nežno obavija svaku trepavicu, dajući joj nezaboravan volumen i punoću. Iz L'oreala obećavaju NO-NO grudvicama, preslikavanju maskare ili njenom trušenju usled sušenja.

L'oreal Volume Million Lashes So Couture- is exact, full name of the mascara from Million Lashes line. This one comes in amazingly beautiful, very appealing packaging in indigo/purple/golden color mixture that is almost impossible to really catch with camera lens. Inside the packaging, there is rubber brush with mini bristles, designed so it could capture each individual lash. Formula of the mascara is so fine and silky that coats each lash individually, giving you profound, deep and sophisticated look. L'oreal is promising NO-NO to clumps, mapping or shedding onto your skin.


Moje iskustvo- kao nekoga ko je fasciniran maskarama i poseduje ih u velikom broju, moram priznati da sam od prvog nanošenja zaljubljena u ovu lepoticu. Dovoljan mi je jedan sloj za potpuni Couture efekat. Trepavice nisu slepljene, teške, nema iritacije oka. Zaista savršen efekat uz minimalni trud prilikom nanošenja. Ranije nisam bila u ljubavi s gumenim četkicama, no kako sam naučila koristiti ih, sada ih preferiram više nego četkice od sintetičkih vlakana. Ova četkica daje kontrolu prilikom nanošenja, maskara se na trepavicama osuši za čas posla, ne preslikava se, niti se razmazuje (jednom prilikom sam pokisla noseći je, nije ni mrdnula) što ispunjava sve moje zahteve. Pogled definitivno dobija novu dimenziju, dopadljiviju, flertujuću ako mene pitate :)

My thoughts- as someone obsessed and fascinated with mascaras, someone who owns dozens of them, I must admit that this was love from the first application. One coat is sufficient for absolute Couture effect. Lashes are silky, light, without clumps, and most importantly- without irritations of the eye. Amazing effect with minimal effort with application. Before, I wasn't ''in love'' with rubber brushes and short bristles, but as soon as I learned to use those properly- I've been using them more often than brushes with synthetic bristles. This brush gives you control while applying the mascara. It's really dries quickly once applied onto lashes, and stays lovely for hours. It doesn't map or smudge (there was this occasion few days ago where I got drenched to the skin, mascara didn't move a bit so I managed to stay gorgeous :) ) which is what I actually expect from mascara. Look definitely gets this new, elegant dimension, lovely and flirtatious if you ask me ;) 

* mind the effect, I was inspired watching Lord Of The Rings :)
I didn't use eyelash curler while swatching this mascara

Zaključak- ukoliko ste u potrazi za kvalitetnom maskarom, definitivno preporučujem L'oreal Volume Million Lashes So Couture. Možete je pronaći u lokalnim drogerijama po ceni nešto višoj od 100kn (Hrvatska), s tim da sam ja svoj primerak kupila po 50% nižoj ceni (iskoristila sam kupone u DM-u). Uz maskaru možete pronaći i So Couture eyeliner u olovci koji nisam probala, no nakon oduševljenja ovom maskarom definitivno sam zainteresovana.

Conclusion- if you are looking for high quality mascara, I definitely recommend L'oreal Volume Million Lashes So Couture. You can find it in local pharmacies/ drugstores at a price slightly higher than 100HRK/ around 14€ here (Croatia), except that I bought mine at 50% lower price since I had few coupons (I used ones in Drogerie Markt Drugstore). Except this lovely mascara, there is also So Couture eyeliner pen, which I haven't tried yet, but after the excitement with this mascara, I'm definitely considering buying eyeliner too :)

Da li ste probale So Couture maskaru i kako ste uopšteno zadovoljne L'oreal maskarama? Imate li favorita? 
// 

Have you tried So Couture mascara and generally, how satisfied are you with L'oreal mascaras? Any favorites?



SHARE:

22 comments:

  1. Zbog ove maskare sve su pale u zaborav, odlična je! Jako lijepo izgleda na tvojim trepavicama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel da? :) Slažem se, mada je moja #1 i dalje Essence Princess Lash :)
      Hvala :)

      Delete
  2. Ljepoto danas sam ti par puta svracala na blog da parim oke na tvoje trepke! Wow! Nikada ljepse nisam vidjela, mislim, sigurno sam ti i negdje ranije to spominjala ali su stvarno kao lepeze <3
    Sto se maskare tice, moja je go-to kada god trebam da se fotkam ili bih da budem extra sredjenih okica. Jako, jako dobra i mozda omiljena mi uz Bourjois 1 Seconde Volume!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još jednom, veliko hvala na ovako lepim rečima, znam da su od srca i da zaista tako misliš :)
      Maskara je stvarno dodatak eleganciji, šteta trošiti je svaki dan :)
      Eto, meni je omiljena uz Essence Lash Princess (tu stvarno obožavam, čuda mi radi s trepkama).
      <3

      Delete
  3. imaš baš predivne oči <3 prekrasan mi je ovaj kontrast svjetlih očiju i tamnije kose <3
    maskara stvarno pokazuje, ono što i obećava na tvojim trepavicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice :)
      Maskara je zaista dobra i vredi svake pare.

      Delete
  4. Citala tekst i zaboravila sta sam procitala kad sam videla tebe <3 <3 <3

    ReplyDelete
  5. Jako lijepo izgleda maskara na tvojim trepavicama. Ali kad imaš lijepe trepke, mislim da ti sve lijepo stoji. Sad se sjetih jedne nevezane, moj stari se našali pa kaže: na lepom čoveku sve lepo stoji :-)) Tako i za trepavice ja kažem.
    Imam ovu maskaru ali je nisam još isprobala jer trošim La Roche Posay, ima je još malo. Ne volim ih vise istovremeno otvarati jer se bojim da mi ne presuše, hihih. Sad mi se još vise sviđa kad vidim kako izgleda. Doduše, imam ja duge lijepe trepke isto pa mi nije problem s njima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa pravo zbori stari :)
      Ovaj put neću biti skromna jer činjenica je da imam zahvalne trepavice koje pazim, mazim i negujem.
      Svaka čast na doslednosti, ja svaku otvorim, isprobam, pa je stavim na čekanje. Volela bih da se mogu obuzdati, ali opet- jednom se živi :)
      Hajde kad počneš koristiti svoju, slikni da vidimo kako ti stoji :)

      Delete
  6. Super je efekat na tvojim trepuskama..Mada ja jos nisam zaboravila efekat Princess lash maskare,zahvaljujuci kojoj sam je i ja kupila,i hvala ti na tome.Imam Loreal Excess,i ok je,ali isti efekat dobijam i s 'princeskom',koja je 4x jeftinija,tako da- Loreal sakrij se kad prolazi Essence :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Brankice! Divno, ako sam ti pomogla da kupiš maskaru kojom si zadovoljna, niko srećniji od mene :)
      Meni je Essence fenomenalna i dalje ne verujem da su uspeli napraviti savršenu maskaru. A probala sam i Chanel, YSL (čitaj- puuuno skuplje varijante).

      Delete
  7. Super izgledaju na tvojim trepavicama, cak mislim da bi i meni bila dobra :) Steta sto nema before and after :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setila sam se tek kad sam završila post :) Eto!
      Mislim da u nekoj od prethodnih recenzija imam ''naked lashes'' fotke, pa ako te ne mrzi... traži :)
      Ako budeš u prilici isprobati, piši o njoj :)

      Delete
  8. Efekat je stvarno dobar, Loreal maskare spadaju u malo skuplje drugstore, ali svakako vrijede, i ja sam ranije više voljela 'vlaknaste' četkice, dok danas preferiram gumene. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dopada mi se kako su trepke svilenkaste, lagane, nisu slepljene ili ukrućene.
      Cenovno jesu izazovnije, ali nekada si smemo dopustiti izlet :)
      Drago mi je da se i tebi dopadaju gumene četkice :)

      Delete
  9. Inače volim Lorealove maskare, ali lako za nju, ja sam samo gledala tvoje prelijepe oči <3

    ReplyDelete
  10. Bas dobro izgleda. Gledala sam je ali sam ipak kupila maybelline, ali sledeci put moram probati ovu, bas mi se dopada kako izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je i definitivno je treba imati. Trepuške su tako lagane, a opet- tako prekrasne :)

      Delete
  11. Volim L'oreal maskare, pogotovo ove sa silikonskim četkicama :D Trepke su ti odlične :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig