14 November 2014

BIOBAZA Natural Deo- my opinion




Znojenje- fiziološki proces kojim se organizam hladi i reguliše telesnu temperaturu.

Za mnoge ljude večiti problem je pronaći odgovarajući antiperspirant, no da li dezodorans mora i treba nužno da zaustavi jedan fiziološki proces?

Pre nekoliko dana odlučila sam izbaciti iz upotrebe puno stvari, namirnica, pa čak i životnih navika. Kažu da je njih jako teško korigovati, ali sve se može kad se hoće. Jedna od odluka je baciti sve dezodoranse/ antiperspirante koji u sebi sadrže aluminijumske soli i alkohol. Tako sam i napravila i zaputila se u lokalni DM potražiti dezodorans koji u sebi ne sadrži gore navedene sastojke. Moram vam priznati da je pre samo 2-3 godine bilo gotovo nemoguće pronaći ovakve deo proizvode u lokalnim drogerijama, dok je danas situacija drastično bolja. Ponuda je višestruka, raznolika i svakome je omogućeno da za sebe odabere ono što mu se najviše dopada.
Moju pažnju privukla je polica sa Biobaza deo roll on-ovima :) Preslatka pakovanja, uredno posložena po mirisnim notama:

 1. SPRING FLOWERSOpojan miris ruže i geranija ostaviće vas bez daha! Kožu obavija senzualnim romantičnim mirisom i štiti od iritacija.
2. SILKY COMFORTZa neodoljivo svilenkasti osećaj! Prirodna formula sa negujućim sastojcima za jedinstven osećaj svežine.
3. GREEN SPIRIT Spremni za najveće izazove! Obavija kožu razigranim osvežavajućim mirisom i deluje blago antiseptički.
4. PURPLE FRESHNESSRazigrane citrusne note idealno su letnje osveženje! Kombinacija voćne svežine i opuštajuće lavande pruža osećaj ugode i štiti od iritacija.
5. PURE NATUREBlagog mirisa za kožu sklonu alergijama. Nežan prema koži, učinkovito štiti i neutrališe neugodne mirise.
5. HONEY KISS - Antibakterijska formula s manuka medom za mirisnu negu i prirodnu svežinu.


Nakon kraćeg premišljanja, za sebe sam odabrala HONEY KISS, varijantu koja miriše na manuka med. Inače, manuka med potiče s Novog Zelanda i jako je dragocen (čitaj: ali i skup) za konzumaciju. Čitajući sastav, primetila sam da se na dnu liste nalazi med ( manuka honey), ne ekstrakt, miris ili nešto treće, već baš med. Nisam uspela dobiti informaciju da li se radi o pravom manuka medu, pa im moram verovati na reč. 
Edit: Nakon što su ljubazno pročitali ovaj post, ekipa Biobaze javila mi je da u dezodorans stavljaju pravi manuka med MGO100+ od Manuka Health proizvođača, što je fantastična vest jer se u tom slučaju radi o vrhunsko kvalitetnom proizvodu!
Ovaj simpatični deo dolazi u plastičnoj ambalaži valjkastog oblika, veličine koja stane na dlan ruke. Otvara se po principu odvrtanja gornjeg dela- poklopca, dok se unutra krije roll on, odnosno plastična kuglica na bazi kojom se proizvod vrlo lako nanosi. Prilikom otvaranja počinje se širiti opojni miris meda, koji je apsolutno prirodan, nikako ušećeren, napadan.


Po pitanju delovanja, ovaj proizvod je dezodorans. Dakle nije antiperspirant i ne sprečava znojenje. To je ono što sam u krajnjem slučaju i tražila. Po sastavu u sebi sadrži 99% prirodnih sastojaka, što je proizvođač konkretno i naveo na ambalaži. 
Nanela bih ga ujutro, nakon tuširanja, tečnost bi se brzo upila u kožu i nakon toga dva do tri sata oko mene bi se širio opojni miris manuka meda. Nakon tri sata miris isčezava, no osećaj ugode u pazušnoj regiji traje do kraja dana. Ja se inače znojim normalno, ne jako, ne slabo, nego kao svaki prosečan homo sapiens :) i mislim da bi 99% sličnih meni bilo i više nego zadovoljno ovim dezićem.
Ne iritira, ne pecka, ne izaziva bubuljice ili nešto drugo. Radi svoj posao sasvim dobro i štiti unutar jednog radnog dana.
Za sve vas koji ste navikli na antiperspirante, odnosno proizvode koji sprečavaju znojenje... nisam sigurna koliko bi vam se dopao ovaj deo. Svako zna najbolje šta mu odgovara, ali ne moram vam navoditi medicinska istraživanja sprovedena na vrhunskim univerzitetima i institucijama u kojima jasno navode da je sastav modernih antiperspiranata i dezodoranasa koji sadrže alu soli i alkohol ponekad poguban (rak dojke, limfnih žlezda, upale).

Sastav:


Zaključak:

Verujem da ste zaključili iz prethodnih navoda da sam ovim proizvodom jako zadovoljna. Inače nisam koristila deo roll on i mislila sam kako je to prekomplikovano (da se lepi i da ostaju mokri tragovi), no pogrešila sam. Lako je i za odeću puno bezbednije nego npr dezodorans u spreju koji u sebu uglavnom sadrži i talk (baj baj crna majico). Proizvod bih preporučila svima koji žele adekvatnu zaštitu u toku celog dana, svima koji ne žele zavoskirati i zapušiti svoje pazuhe :) i svima koji vole sebe i svoje zdravlje.

Sad da čujem vas! Da li ste isprobali BIOBAZA natural deo i šta mislite o konceptu prirodne kozmetike? Koji je vaš omiljeni NO ALU/ NO ALCO dezić?

Za sve zainteresovane, u DM-u ovaj mesec možete ostvariti 30% na sve proizvode prirodne kozmetike, pa eto prilike da za sebe odaberete nešto iz širokog asortimana :)

* fotografija preuzeta sa zvanične stranice DM Hrvatska
Do čitanja!




SHARE:

18 comments:

  1. Pakovanje mi je prekjuttttttttttt!!! :)))) A inače zbog "popovanja" moje mame, prestala sam da koristim dezodoranse koji u sebi sadrže aluminijum i posle određenog vremena sam osetila vidnu razliku, znojim se normalno ali to ne smrdi posle izvesnog vremna kao i sa dezodoransima koji imaju u sebi aluminijum.. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pakovanje me je osvojilo skroz :)
      Mislim da je mama u pravu, svi ti ''antibakterijski'' sastojci koji navodno eliminišu neugodne mirise su vrlo sumnjivi. Naročito u doba masovne proizvodnje i kvantiteta, na uštrb kvaliteta.
      Treba jako dobro razmisliti šta stavljamo na kožu.
      Drago mi je da ti se svidela recenzija :)

      Delete
  2. relevantna istraživanja nisu uspjela naći poveznicu između karcinoma dojke i aluminijevih soli, no u cijeloj EU se preporuča smanjivanje maksimalne doze u kozmetičkim proizvodima.
    no imaju aluminijeve soli i drugih nuspojava :)

    http://www.naturala.hr/aluminij-u-kozmetici-opasan-po-zdravlje/601/

    kako god, ja ne izbacujem antipersirante jer si ne mogu priuštiti baš fleke ispod pazuha (kad piješ (pre)više tekućine, jedan od problema je taj da sva ta voda mora negdje i izaći, a ne može sve kroz mokraćni trakt), ali sam si baš danas kupila dezodorans bez aluminijevih soli koji ću koristiti po doma i za kraće izlaske, dok za cjelodnevno boravljenje van kuće i stresne situacije ipak nastavljam s antipersiransima.
    bile količine aluminijeve soli koje su u antiperspiransima štetne ili ne, slažem se da je znojenje prirodan proces i mislim da za žlijezde svakako nije dobro ne dozvoljavati im da rade svoj posao i to je razlog zašto sam se odlučila na kupnju (a da nisam ni vidjela tvoj post)
    dvoumila sam se između Bionsena i upravo ove Biobaze, no odlučila sam se za Bionsen zato jer je on imao i varijantu u spreju (a ja više volim sprejeve) i na prvu mi se sviđa, a za idući put ću imati na umu i Biobazu :)

    i pohvale za zdravije životne navike, ja bih i post o njima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alu soli stvaraju privremenu barijeru na koži, prilikom čega sprečavaju znojenje. Ono što je zanimljivo i čega se sećam s fakulteta (medicinskog) je da metalni joni aluminijuma u kombinaciji s parabenima utiču na rast kancerogenog tkiva, što je i dokazano. Dezodoransi/ antiperspiranti dakle ne izazivaju direktno rak, ali dugoročnim korišćenjem i te kako utiču na zdravlje. Često nakon upijanja dezodorans/ antiperspirant može izazvati estrogenski učinak (greškom bude prepoznat kao estrogen za koji znamo da ima sposobnost uvećanja kancerogenog tkiva). Kako se ovakvi proizvodi koriste na dnevnoj bazi, u određenim slučajevima i više puta na dan- treba biti jako oprezan.
      Ukoliko osoba duže izbiva iz kuće i ako ima stresan (čitaj: znoju podložan dan) naravno da se može naprskati antiperspirantom, neće se dogoditi smak sveta :) Ali na svakodnevnoj bazi treba bežati od alu/alco sastojaka.

      Drago mi je da si kupila dobar dezić, nadam se da ćeš pisati o njemu :)
      Svakako planiram napisati nešto o zdravijm životnim promenama :) s tim da će to biti serija postova :)
      Stay tuned :)

      Delete
  3. probala sam, ali onaj sa shea maslacem i jojbom :) uskoro ću pisati i ja svoje utiske o ovom ali sad za sad mogu da kažem da se slažem sa tobom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam se dvoumila, uzeti shea ili manuka, na kraju mi je miris manuke bio bolji :)
      Drago mi je da ti se dopada, ja se planiram vratiti po još koji primerak :)

      Delete
  4. I ja uzela onaj sa shea maslacem nedavno, vidjet ćemo još kakvim će se pokazati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super :) ima nas koji volimo Biobazu :)

      Delete
  5. Imam i ja onaj sa shea maslacem, ali ga koristim samo kad sam kod kuće jer mi ne drži dovoljno. Kad sam na poslu obavezno koristim antipersirante jer radim dinamičan posao i nikada ne znam kakav me dan čeka, a mislim da bih umrla od neugodnosti da se toliko čujem da otjeram sve oko sebe :D

    ReplyDelete
  6. Tako sam i ja prošle godine donela odluku da izbacim dezodoranse koji sadrže alu-soli. Kod nas se prvo pojavio Neutro Roberts Derma Zero, pa nakon njega još par, mislim da i Nivea ima dva koja ne sadrže alu-soli. Međutim, čak i ako ne sadrže alu-soli sadrže sve ostale štetne sastojke, ala parabene, boje, akohole, tako da je izbor pao na Derma Zero. Probala sam i sprej i stick varijantu ( ne volim roll on-ove) i meni oba slabo drže, 3-4 sata. Ok su mi varijanta za kod kuće, ali kada izlazim napolje na žalost moram da koristim nešto jače i otrovnije. Biobaza dezodorans mi deluje jako primamljivo, posebno ovaj tvoj sa medom i ja bih ga izabrala, ali na žalost ovde u RS u dm-u ja ga nisam videla. Možda reše da nam ih uvezu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad se ne zna :) Nadam se da će se granice uskoro otvoriti za neke dogovore i pregovore. U krajnjem slučaju, uvek imamo swap opciju ;)

      Delete
  7. Ja kombiniram i one s aluminijem i prirodne. Kada se jako znojim ne mogu bez dobrog antiperspiransa a za sve ostale varijante koristim prirodne. Biobaza mi jei zazvala neku alergiju, nemam pojma radi kojeg sastojka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, treba raditi ono što nas čini da se osećamo prijatno. Nije ugodno osetiti se, a pogotovo ne ukoliko te oseti neko sa strane :S
      Mislim, svi se mi znojimo, samo treba pronaći adekvatnog asistenta da suzbije neugodne mirise :)

      Delete
  8. Je, ambalaža ovog proizvoda je baš najs!!! Slažem se da treba paziti na zdravlje i paziti što stavljamo na kožu kroz kozmetičke preparate. Imala sam Biobaza Green Spirit i na žalost meni ne drži dovoljno dobro. Zapravo, jako malo izdrži i primorana sam posezati za antiperspirantima, za otrovnicima :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otrovnjaci su smrt za neugodne mirise, da.
      Samo eto, nekada silom prilika čovek nema izbora :*

      Delete
  9. Imam Silky Comfort još od ljeta, ali me nije impresionirao. Imam osjećaj da mi nakon nekog vremena pazusi počinju poprimati čudan miris, nešto između laganog smrada i ostataka ovog dezića. Nekako mi je držanje svih tih priorodnih dezića s kojima sam se susrela nezadovoljavajuće pa ih najčešće koristim po doma. A što se tiče ovih ostalih, okrenula sam se muškim dezićima jer mi bolje drže. Očito imam neki čudan tvrdoglavi znoj xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je zanimljivo kako smo svi kupili različite mirise :)
      Jako me zanima ima li ko iskustva s manuka honey kiss-om koji koristim, pošto je meni izvrstan.
      A nije da se ne znojim :)
      Al' definitivno ga ne treba koristiti ako se oseti još neugodniji miris na telu.
      Meni je npr ovo prvi prirodni(ji) dezodorans i stvarno nemam reči (negativne, kritiku).
      Stavim ga ujutro i drži do popodne kasno. Baš se oseti lep miris u naletima.
      Dok je bilo toplije morala sam ga naneti i kasnije u toku dana ako sam na poslu.
      Muški dezići su zakon :)
      Ja kradem Diesel od svog muškarca haha :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig