14 October 2014

Little New In ❤




Razmišljala sam da u naslovu posta spomenem jesen, no ko bi mi poverovao!
Nema jeseni do kraja ove sedmice :)
I dok nas greju zraci vrelog Sunca (ne znam kako je kod vas, u Osijeku je 28 stepeni), podelila bih s vama nekoliko noviteta kojima sam se počastila.
Pa krenimo.

1. Catrice Velvet Matt Eyeshadows

Ove fenomenalno pigmentirane senke pokazala sam vam u više navrata, no još se nisam usudila isprobati ih. Probala sam testere pre kupovine, i toliko su mi divne da ih čuvam :)
Za sada imam dve nijanse: 010 Vanillaty Fair koju sam dobila na poklon od zastupnika Essence i Catrice kozmetike. Matilda kao da je znala kojom se brzinom rasprodala ova nijansa, jako sam se obradovala kad sam je dobila. I druga nijansa, 050 Welcome to Greysland, krasna taupe s diskretnim primesama bakarne boje. Fenomenalna za celi kapak ili za pregib. 
Znam da ćemo se odlično slagati jer su obe senke komplementarne, te se blendaju bez problema :)



2. Avon Luck for Her

O novom Avon parfemu napisani su članci i članci. I to ne bez razloga. Ova kompanija u poslednje vreme iznenađuje (u pozitivnom smislu) razvojem novih mirisnih nota s nešto dugotrajnijom postojanošću. U saradnji s parfimerijskom kućom Givaudan i potpisom Adriane Medine, stvoren je voćno- cvetno- orijentalni koktel koji pleni mirisima crvenog voća, italijanskog bergamota, vrlo neutralne mandarine (nadala sam da će se osetiti više), te cvetovima Queen of the night. Sve u svemu, lep parfem koji će još lepše mirisati kada se temperature malo spuste.



Avon Luck Body Lotion & Perfumed Body Spray: deo su ponude iz redovnog i trenutno dostupnog kataloga. Losion nisam probala, dok je parfimisani sprej vrlo nežan i verujem da će se lepo uklopiti s parfemom.


3. Avon Naturals Body Care

Kako sam očekivala da će oktobar doneti pravu jesen, s radošću sam naručila ovaj trio koji čine: losion za telo, sprej za telo i tuširalica sa mirisom smokve. Obožavam miris smokve, umiruje me i opušta. Uz ovaj trio, kupila sam i litarsku kupku s mirisima vanile i smokve i jedva čekam da se bućnem u kadu i odvrnem neku finu muziku :)


4. Poly Palette Perfect Gloss

Verujete li da se nisam farbala od kraja januara ove godine! To bi bilo 9 meseci, bravo ja!
Da li primetim promene na kosi- oh, da. Takođe, sve više primetim i izrast od 7 cm koji se razlikuje od ostatka kose, pa me malo već bode u oči. Kupila sam dve kutije Poly Palette boje za kosu u nijansi 600 Walnuss Blond. Ovo su (ne znam, nisam baš sigurna) novije boje koje ne sadrže amonijak. Kupila sam ih u Muller-u i sad debatujem sama sa sobom kad ću se ofarbati.


5. Diorskin Star Foundation

Čini mi se najneplaniranija, a opet- dugo očekivana kupovina High End pudera. 
Dior je nedavno u prodaju pustio novi puder Star za koji vezuje dugačak spisak obećanja i tvrdnji na koje niti jedan poštovalac kozmetike ne može ostati ravnodušan. Nakon hrpe pročitanih recenzija, pregledanih video recenzija, ukazala mi se prilika da dođem do primerka u nijansi 010 Ivory.
Inače Diorskin Star puder originalno dolazi u 15 nijansi, dok je kod nas dostupno svega 7 (Muller).
Filozofija ovog pudera proističe iz inspiracije profesionalnim tehnikama iluminacije lica, bez reflektujućih čestica. Mislim da je ovo prvi puder koji u sebi ne sadrži iluminirajuće čestice, a da tako dobro zaokružuje kožu lica u jednu auru blistavosti i ujednačenosti.

Ovo je lagani puder koji ne guši pore, ne naglašava bore i jako lepo ''seda'' na kožu.
Prethodna rečenica je produkt današnjeg isprobavanja od svega nekoliko sati. Jedino što mi je za sada minus je miris koji nije ružan, ali je dugotrajniji nego kod pudera drogerijskog ranga. A ako me pratite, znate da ne volim parfimisane proizvode na licu.
Spremna sam mu oprostiti ovo ukoliko se prvi dojam prenese na duži vremenski period :)
Detaljniju recenziju sa fotkama očekujte kad saberem utiske o ovom luksuznom puderu.



To bi bili moji noviteti za koristiti u nekom budućem periodu. S obzirom da me čeka preseljenje, kupovina kuhinje, te kompletno sređivanje novog stambenog prostora (ali kuhinja je prva!)- planiram ukinuti kupovinu dekorative, a perparativu svesti na najneophodnije.
Poznajući sebe, znam da će biti teško, no nikako neizvodivo :)

Nadam se da ste uživali u postu.
Napišite mi šta ste vi lepo kupovali ovih dana :)

Do čitanja,




SHARE:

33 comments:

  1. Ijaooo, Diorskin Star Foundation mi je favorit od svih tih proizvoda!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) jel da?
      Isprobavanje je u toku, pišem čim skupim dovoljno info :D

      Delete
  2. Obavezno javljaj kakav je Dior jer planiram kupiti highend puder pa da znam da li da ga stavim na listu mogućnosti :D

    ReplyDelete
  3. Dior puder se cini odlican kao sto su svi vec rekli :D kad sam prvi put kupila Lancome Teint Miracle skuzila sam da se isplati uloziti u dobar puder, neprocjenjiv je osjecaj na licu <3 bas me zanima ovaj posto si rekla da nema tih svjetlucavih cestica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad i ja razumem zašto postoje HE i drogerijski puderi, te koja je razlika.
      Ništa spektakularno, no način na koji puder seda na kožu je evidentno bolji kod HE.
      I mene jako zanima kako će se ponašati kroz sate, bez blotanja.
      Gledala sam video recenziju kod Ruth Crilly koja je oduševljena upravo tim obasjavajućim efektom bez šljokica :)

      Delete
  4. Vidim, tebi nisu Catrice sjenila popucala. Inače su gotovo svim blogericama pukla pa me to malo odvratilo od kupnje, ali tako su mi lijepa da mislim da ću popustiti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, nisu :)
      Kad sam kupovala 050, primetila sam da većina ima onaj ''crackle'' na površini, pa sam te izbegavala.
      Verujem da se radi o tehničkom propustu prilikom ambalažiranja.
      Treba gledati.
      Takođe, treba jako paziti na ''lepljive prstiće''.

      Delete
  5. Jesen, no ko bi mi poverovao! Bravo!! :-)
    Krasni su ti noviteti! Čitala sam puno o Dior Star puderu, i svakim novim čitanjem si ga želim još više!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yahoo javlja da će jesen od ponoći :)
      Kiša i tako to...
      Hvala Đurđice, isprobavanje je u toku :)

      Delete
  6. krasni su ti noviteti! što se tiče kose, sad imaš prirodni ombre..:)

    ReplyDelete
  7. Sa nestrpljenjem očekujem utiske o puderu :). Sa Nestrpljenjem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) onda ću se jako potruditi oko recenzije <3

      Delete
    2. Evo vidiš, došla sam opet da vidim kad će otprilike biti :D
      Hahah, jedva čekam!

      Delete
    3. Hahah :D Nosiću je i noću ako treba, samo da što pre napišem :***

      Delete
  8. Divne fotke <3 a cim sam videla new in pomislila sam, evo je ne steka za kuhinju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah <3 Ti si genije, zato te i volim!
      Štekam, štekam, već tri godine :D
      Kad napokon kažem arhitekti šta želim, mislim da mi sleduje novi brak :D hahah

      Delete
  9. Dior puder i Catrice sjenila <3 Sjenila još uvijek nisu našla put do mene, a puder namjeravam naručiti uskoro :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kako ne?!? :/
      Nadam se da će se to brzo promeniti, ja želim sve nijanse :D
      O puderu pišem uskoro.

      Delete
  10. I mene zanima puder :D također mislim uložiti u bolji puder pa me zanimaju utisci, i koja je cijena otprilike?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena ovog pudera je oko 350 kn/ 46tak €
      Pišem uskoro o njemu, planiram ga nositi svaki dan kako bih ga testirala u različitim uslovima i situacijama.

      Delete
  11. Misha mi se lepo ponovila <3 Ja jedva cekam da vidim novu boju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikako da se nateram da malo uredim kosu :D
      Lenja buba :)

      Delete
  12. Lijepo si se ponovila :D Također se kao i većina djevojaka veselim recenziji pudera :D Fotografije su mi predivne na ovoj podlozi, baš mi izgledaju romantično :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mona :) Baš mi je drago da si uživala :)

      Delete
    2. Jedva cekam recenziju Dior pudera. I sama razmisljam o kupovini nekog High End puder pa bi mi dobra recenzija jako pomogla :)

      Delete
  13. Ajmee, baš me zanimaju tvoji dojmovi o ovom Avon triu od smokve i vanilije. Nećkala sam se dal da naručim taj trojac ili ne. Na kraju nisam i sad mi je žao :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisaću :) Mislim da je katalog sa tom ponudom još uvek aktuelan, pa imaš vremena za naručiti :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig