30 October 2014

Hello Autumn




Danas sam, pored silnih obaveza, pronašla izgovor da poslikam proizvode koje već neko vreme želim podeliti sa vama. Jesen je meni najdraže godišnje doba, u sebi krije magično šarenilo i toplinu. 
Nakon hladnog, sivog i maglom uvijenog jutra, rodio se krasan, sunčani dan koji je iznedrio sve nijanse narandžaste, zelene, žute, smeđe... savršena pozadina za predstaviti kolekciju Hello Autumn od Essence-a. Sve proizvode o kojima danas pišem dobila sam na poklon od jače polovine :)

Hello Autumn, kao što joj ime govori, kolekcija je inspirisana jesenjim bojama, teksturama i u sebi broji čak 18 proizvoda! Ja ću vam danas pokazati 15 :)


Hello Autumn Eyeshadow Palettes

01 Walk in the Park: divna paleta koja broji 6 različitih, shimmerom obasutih senki. Paleta boja kreće se od perlaste bež, do bakarno smeđe i podseća na boje kasnog leta, zalaska Sunca. Pigmentacija je dosta solidna, prve dve nijanse su srednje postojane i kao najsvetlije nosive su do 3 sata, a potom izblede. Preostale 4 imaju odličnu pigmentaciju i nosive su, bez baze, do 6 sati bez nakupljanja u pregibe kapaka. 


03 Keep Calm and go for a Walk: novih 6 nijansi koje počinju sa nežnom bež, a završavaju sa unikatnom tamno sivom koja je prožeta nijansama maslinasto zelene i krasnim zlatnim i narandžastim shimmerom. Pigmentacija je dosta dobra, s tim da bi dve svetlije nijanse mogle biti malo bolje/trajnije (pre će se skinuti s kapka nego preostale 4, no kako ja ovako svetlije nijanse koristim za highlightanje i nanosim ih uglavnom u ugao oka, nije problem). 



Swatchevi na ruci, bez baze:



Essence jako voli kolekcije obogatiti zanimljivim multicolour puderima, pa ni ova nije bila izuzetak. 01 Autumn in the City je zanimljiv miks koji će verovatno svoju svrhu pronaći u konturiranju lica, pošto boje nisu previše napadne i neprirodne (kombinacija zlatnih i smeđih nijansi). U sebi sadrži diskretan shimmer i lagano se blenda.



Eye Pencils u nijansama 01 Leaves are the new Beef & 02 Charlie Seen in Green su dve krasne nijanse koje su vrlo nosive i u okviru svakodnevnog make up-a. Svakako ću jednog od narednih dana kreirati look pomoću njih, pa ću vam pokazati kako to izgleda na moj način :)





Eyebrow Set u nijansi 02 Walk in the Park: set koji u sebi sadrži 2 nijanse smeđe boje (čini mi se kako bi ovaj set više odgovarao osobama sa svetlijom kosom, ali će svakako poslužitit svrsi). Pored senki za obrve, u setu se nalazi i sedefasta bež senka za highlight kosti ispod obrva i eventualno se može iskoristiti za posvetljavanje u uglu oka. Pigmentacija je solidna.


A sad na red dolaze meni prezanimljivi proizvodi. Naime, niže su dva rumenila u nijansama 
01 Beauty-FALL Red & 02 Keep Calm and go for a Walk- koja spadaju u colour adapting proizvode. Kako cela priča funkcioniše? Ova rumenila reaguju i prilagođavaju se individualnoh Ph vrednosti kože i u skladu s tim na obrazima se formira određena nijansa pink boje :) Bez brige, obrazi neće dostići intenzitet planinskog rumenila, probala sam oba :) I moram priznati da mi se dopadaju obe nijanse. 01 je mrvicu ružičastija od 02, koja je hladno roza i meni super odgovara.
Niže su i swatchevi koji se ne vide baš najbolje, ali ako budete u prilici svakako isprobajte :)




Hello Autumn Thermo lakovi za nokte- kolekcija od 5 pravih jesenjih nijansi. Ja ih imam 4 (nije da mi nedostaje lakova za nokte :) ), a nijanse su opisane na slici niže. Zašto su ovi lakovi posebni? Zato što u sebi sadrže svojstva koja im omogućavaju da menjaju boju (intenzitet) ovisno o temperaturi. Lakove nisam probala, ali vam svakako javim utiske kad to učinim :) Baš me zanima na koji se način menja boja. Ako je neko od vas probao, podelite utiske u komentarima.


Hello Autumn Lip Creams

01 Beauti-FALL Red & 02 Keep Calm and go for a Walk- dve neizostavne nijanse, cinober narandžasta (boja cigle) i nežna nude-bež-roza. Apsolutni must have ove jeseni! Oni ne menjaju boju, ali se savršeno apliciraju na usne, mirišu božanstveno i traju sasvim solidno :)
Definitivna preporuka.


Swatchevi: 


Zaključak:

Još jedna LE od Essence-a koja me nije ostavila ravnodušnom. Naprotiv. Većina proizvoda je osmišljena s velikom pažnjom prema nama kupcima i obožavateljkama nosivih nijansi s primesama eksperimentalnog (pod ovim podrazumevam Ph prilagodljivost koži i termalni efekat promene boje kod lakova koje jedva čekam isprobati). Svakako preporučujem palete senki koje su moji favoriti, a potom i rumenila, ruževe i olovke :)
Da li ste isprobale proizvode iz Hello Autumn kolekcije i kakvi su utisci ako jeste?
Ako niste, hoćete li?

Odoh sada tamaniti mandarine :)

Do čitanja!




SHARE:

34 comments:

  1. Krasne fotke! Tikve su predivne :D <3 A ova kolekcija je stvarno prava jesenska :) Rumenila zvuče jako zanimljivu, morat ću baciti oko da vidim o čemu je riječ, sviđaju mi se kako izgledaju na tvojim swatchevima :) A najljepši proizvod mi je uvjerljivo puder u kamenu koji prekrasno izgleda! Trebalo bi ga kupiti samo zato da ga se gleda <3 :D

    Krasne fotke još jednom i post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Veki, baš mi je drago da su ti se svidele fotke. Spojila sam lepo i korisno :D
      Bundeve su gotove u subotu, mislim da će pasti jedna krem supica :)
      Rumenila su super, jako mi je zanimljivo to sa Ph vrednosti kože i prilagođavanju :)

      Hvala na lepom komentaru :)

      Delete
  2. Slike su odlične, ali bome je i Essence odradio odličan posao. I meni se paleta sjenila posebno sviđa. Bravo za jaču polovicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sara, hvala :) Palete su odlične i hvala u njegovo ime :)

      Delete
  3. Baš maštovite fotografije :).
    A kolekcija je divna! Boje su me oduševile! Nadam se da će uskoro biti i na našim policama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boje su baš usklađene s jesenjim :) Nadam se da brzo stiže i k vama :)

      Delete
  4. Slike su divna :-) I kolekcija je super, žao mi je što sva sjenila nisu mat nekako mi to više ide za jesen , ovako sumnjam da ću ih kupiti :-) Možda kupim eyebrow set :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komplimentima :) Svakako isprobaj testere paleta, čini mi se kako ćeš promeniti mišljenje :) Svakako javi ako nešto isprobaš.

      Delete
  5. Ne znam šta mi je lepše i slađe, samo skrolujem gore-dole :D
    Jedva čekam da vidim proizvode u akciji :)
    I fotke su predivne, ne mogu a da ne pohvalim. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Lidija, drago mi je da si uživala u fotkama. Evo, ja ću se potruditi da proizvode pokažem u pravom svetlu što pre. Još jednom hvala na lepom komentaru :*

      Delete
  6. Pohvale za fotke i od mene :) Dopada mi se multicolor puder, zaista je krasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jasmina :) Da, divan je <3

      Delete
  7. Cijela kolekcija je divna, baš nešto što bih ja nosila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, baš mi je drago da ti se dopada :)

      Delete
  8. Sve pohvale za divan post:) Nadam se da ce kolekcija stici i u Srbiju,probala bih multikolor puder i ova intrigantna rumenila:) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Kristina, hvala veliko na divnim rečima. I ja se nadam da je brzo na policama, mada ni ovde situacija nije najsjajnija (u pojedinim drogerijama je ima, u pojedinima samo deo kolekcije, a u onim trećima se još uvek čeka da stigne).

      Delete
  9. Paletice senki i ti kao hajlajteri mi se svidjaju, ali kako je kod nas tek stigla wave kolekcija mi cemo ovu jesen na prolece dobiti. -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ma nećete, nema šanse. Stići će valjda do Božića :D Ja sam se nameračila na LE Come to Town :)
      Želim sve!

      Delete
  10. Ja uopšte nemam sreće sa LE kolekcijama. Jednom sam ulovila rumenilo.
    Ovaj puder bih kupila i ne bih ga koristila, samo bih ga gledala :)
    A baš.me zanima kako "rade" lakovi i rumenila.
    Odlične fotografije i post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, veruj mi znam taj osećaj... dođeš do police, kad ono- ništa.
      Puder je super, samo sam ga swatchala, ali tek toliko da vidim boje i shimmer.
      Budem napisala poseban post o lakovima. Samo se nadam da neće trajati 1 dan.
      Hvala :)

      Delete
  11. Ja sam sad ostala zatečena! Naime, napravila sam sličnu recenziju prošlog meseca, međutim, ovde kod mene uopšte nije bila da se kupi paleta sa zelenkastim tonovima, a ni rumenilo koje ostavlja ružičastu boju. Gde ti je dečko kupio te lepote? Baš mi je drago što si i njih opisala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Da, čitala sam tvoju recenziju :) Muž je kupio sve u Muller-u u Osijeku, tako da pretpostavljaš o čemu se radi :D
      Muller inače ima sve LE pre ostalih drogerija.
      Mislim, nisam sigurna, da oni direktno uvoze iz Nemačke, pa da je zato pre dostupno.
      Morala bih pitati.
      Volela bih da se otvori u Srbiji, da razumete svi o čemu vam pišem ovde- praznik za sva čula, sve na jednom mestu. Ja ga od milja zovem banja za oči i dušu :D Tamo često svratim nakon posla da se ''okrepim'' :)

      Delete
  12. Wow, sviđa mi se sve i bravo za jaču polovicu. Uglavnom mislila sam da sam ovaj post već komentirala pa ako se pojave dva komentara da znaš o čemu se radi :D Mene jako zanimaju ovi lakovi za nokte i rumenila :D Planiram si i ja nešto izabrati iz te kolekcije, ali se već nije sve razgrabilo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lak sam upravo namazala, nijansu 03 i poprilično je nežan :)
      Nadam se da ćeš pronaći nešto interesantno za sebe :)

      Delete
  13. Ovaj put nisam kupila cijelu kolekciju.. bila sam zagrijana za paletice, ali kad sam ih vidjela predomislila sam se, jer mi stvarno ne treba još jedna neutralna paleta. Kupila sam samo onaj nude lip cream, ali moram priznati da me razočarao. Za razliku od prethodnih LE kolekcija, ovaj ne ostavlja stain i brzo mi pobjegne sa usana.. Sad čekam Božićnu kolekciju :D I slike su prekrasne!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, ja nisam očekivala ovakav poklon, ali su me palete oduševile. Mislila sam da pigmentacija neće biti najsjajnija, ali sam zadovoljna.
      Nude lip cream je okej- za nas koje volimo neutralan look, no slažem se da se dosta brzo upije u usne i deluje kao da ga nema. Baš sam ga danas posliala u akciji :)
      I ja jedva čekam Božićnu i hvala ti najlepše na lepim rečima i pohvalama :*

      Delete
  14. Ja želim ovaj crveni lak za nokte i rumenila, baš ću sutra baciti pogled u DM da vidim jel štogod ostalo, inače nikad ne uspijem ništa uloviti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ćeš uspeti pronaći to što ti se dopada :) Srećno! :)

      Delete
  15. Wooww!! Ova kolekcija je stvarno krasna!! Sviđa mi se jako puder, baš je lijep i šteta bi mi ga bilo trošit :-)) Rumenila ću ići potražiti, baš su me jako primamila. Fotke su ti divne!!!!

    ReplyDelete
  16. Pohvale za cjelokupan blog,odusevljena sam fotkama :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Tanja, zahvaljujem na lepim rečima.
      Puno mi znači ovakva povratna informacija <3 Daje mi ''vetar u leđa'' :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig