9 October 2014

Essence Soo Glow Cream to Powder Highlighter- product review




Jedan od proizvoda iz kolekcije New In Town kome sam se jako radovala je kremasti highlighter. Volim highlightere i mislim da su apsolutno neophodan dodatak ukupnom makeup look-u jer podižu i osvežavaju kompletan izgled lica. 
Do sada sam probala highlightere u kamenom, loose i tečnom stanju, no nikada pre kremaste, stoga je ovaj proizvod bio jedno od najvećih iznenađenja koje sam pronašla u poklon paketu koji mi je stigao u ponedeljak.

Essence Soo Glow highlighter dolazi u dve nijanse:

10 Look On The Bright Side
20 Bright Up Your Life

Moj primerak je u nijansi 20 Bright Up Your Life koju mogu opisati kao satensko, nežno rozu.
Odlično stoji na koži hladnijeg podtona, mada mislim kako bi se ova nijansa fino uklopila i na toplijim tonovima kože.
Highlighter dolazi u okrugloj, plastičnoj ambalaži koja je dosta kompaktna i stabilna.
Stane na dlan ruke, tako da je odlična za neseser ili nekakvo putno pakovanje kozmetike.
Ko prati ovaj blog, znaće da su mi ovi detalji dosta bitni, pošto se veliki deo mog života preliva iz kofera u kofer :)


Tekstura highlightera je kremasta, no po nanošenju na lice on se fiksira i na koži izgleda jednako kao highlighter u kamenu. Za sve koji su zabrinuti, kao što sam i sama bila- nema bojazni od razmazivanja ili skidanja u flekama. Ovaj highlighter ostaje na licu do 6 sati bez korekcija.

Na fotkama niže primetićete da mu nisam mogla odoleti, te da je prst završio u isprobavanju i swatchanju :) Inače, poslikala sam proizvod pre isprobavanja, ali sam slike slučajno obrisala. Genije.



Sastav highlightera:


A ovako izgleda na licu:

Nanosila sam ga na jagodice obraza četkicom, a dodatno sam ga razmazala prstima.
Dovoljna je vrlo malena količina proizvoda za postizanje svežeg, blistavog efekta. Morala bih napomenuti kako se proizvod ne zavlači u pore i borice, ukoliko je koža jedra i zategnuta (odnosno, ako imate svega par borica). Na zrelijoj koži deluje kao da ga je previše, po malo ''brašnjavo'' jer se uvlači u bore- stoga imajte i ovaj detalj na umu.


Ovaj proizvod može se nabaviti u svim drogerijama (DM, Kozmo, Muller) po ceni od oko 3€, te količini od 4gr. 

Moje konačno mišljenje je takvo da sam zaista zadovoljna efektom koji dobijem ovim highlighterom, te da bih ga svakako preporučila svima. Moja mešovita koža je odlično reagovala na proizvod, nisam primetila nikakav svrab, iritacije ili osip.
Koristim ga svega 4 dana, pa i to imajte na umu.

Da li ste već isprobale Soo Glow Cream to Powder Highlighter i kakvo je vaše mišljenje o proizvodima ovog tipa?
Yay ili Nay?

*PR proizvod: detaljnije informacije o recenziranju PR proizvoda potražite na stranici 

Veliki pozdrav, do čitanja!




SHARE:

31 comments:

  1. Imam jedan njihov kremasti hajlajter iz LE Dark romance, ok je, ali ništa posebno.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala ni jedan osim ovoga, pa ne mogu napisati. Ovim sam zadovoljna :)

      Delete
  2. Jao danas sam ga gledala i sve hocu -necu, ipak nisam kupila ovaj put, nadam se da cu uskoro...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko se odlučiš, nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Delete
  3. Izgleda lijepo, ali mislim da ću ga preskočiti jer mi kremasta rumenila naprave nered na obrazima, tako da mislim da bi mi isto bilo i s kremastim hajlajterom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam problema s kremastim rumenilima (nije da njima nešto fali, jednostavno ih ne umem nanositi kao ona u kamenu). Highlighter je, pak, druga stvar.
      Stvar je izbora, i ja sam se pribojavala nereda, no ovaj mi se dojmio kao sasvim dobar :)

      Delete
  4. Isprobala sam ga i jako mi se sviđa.

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se, bas cu ga cekirati kada dodje ta kolekcija. :) Nek si bucnula prstic u hajlajter, pa nije to zakon da se mora slikati netaknuto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekla Tijana sve što sam i sama htela :)

      Delete
    2. Bućnula ^^ haha
      A šta da se radi, radoznalost... :)

      Delete
  6. Cekala sam domacu recenziju, ubio me onaj translate sa nemackog na srpski :D imala sam ga u planu, ali je sada kupovina obavezna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, obožavam copy/paste-ati, pa u Google Translate sve :D
      Drago mi je da sam olakšala čitanje, javi kako si zadovoljna kad ga kupiš :)

      Delete
  7. Ja imam u kamenu iz kolekcije metal glam i jednako sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično, ja obožavam kamene, ovo je bio prvi susret s kremastim. Verujem ne i poslednji :)

      Delete
  8. Jako volim highlightere, umem često da preskočim i bronzer i rumenilo, ali highlighter jako retko izbegnem :D Ovaj je baš lep i deluje diskretno, baš kako volim :) Što se pipkanja proizvoda tiče, slažem se sa Tijanom ^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično, razumem na šta misliš :)
      Sledeći put ću se suzdržati :D

      Delete
  9. Trepuške <3
    A što se tiče highlightera, prelep je, nadam se da će doći i kod nas, baš bih volela da probam kremasti. Mislim da je njega najlakše nanositi prstićima i lagano utapkavati. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, ipak su prstići najbolji alat :)
      Držim fige da dođe što pre :)

      Delete
  10. Nisam ovaj isprobala. Sviđa mi se kako izgleda na licu. Barem kod tebe dobro izgleda, heheh ;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Verujem da bi pristajao svima.

      Delete
  11. Nisam probala ni jedan Essence highlighter, a ovaj mi izgleda predivno i jako lijepo ti stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, divan je. I hvala veliko na komplimentu :)

      Delete
  12. Meni se jako sviđa kako djeluje na tvom licu ;)

    ReplyDelete
  13. Zgodno izgleda, ali me nije nešto baš oduševio kad sam ga probala u Mulleru. Smeta me to što forsiraju highlightere u rozim nijansama, a zlaćane zaobilaze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj konkretno dolazi u dve nijanse, mislim da bi ti, ako preferiraš više highlightere sa zlatnim odsjajem, odgovarao u nijansi 10 Look On The Bright Side :)

      Delete
  14. Jako, jako je lijep! Inače preferiram highlightere u kamenu ali bih čak i ovog kupila mada meni nema do Mary Lou Manizera :D Savršen je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poznata mi je ta ljubav između tebe i Mary Lou :D
      Verujem da je opravdana svaka emocija koju gajiš prema toj lepotici.
      S obzirom da imam već poveću količinu highlightera, čekam da potrošim nešto, pa da i sama isprobam ML :)

      Delete
  15. Nisam već neko vreme obilazila Essence police :). Baš bih mogla, sviđa mi se kako izgleda na jagodicama.
    Ala ti imaš velike očiii :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ovi proizvodi uskoro biti dostupni i u Srbiji (ako već nisu).
      Hehe, to je da bolje vidim :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig