31 October 2014

Easy Friday & LOTD





Evidentno je koliko mi je falilo tipkanje postova u prethodnim danima, pa sam danas odlučila objaviti još jedan, lagani. Baš kao stvoren za petak.
Juče sam pisala o Hello Autumn LE kolekciji od Essence-a, a po komentarima primetim da vam se proizvodi iz kolekcije dopadaju :) naročito palete, rumenila i lakovi. Danas sam odlučila pokazati vam palete i lip cream-ove na delu, stoga vas ostavljam fotkama :)

*klik na fotku za uvećanje


Korišćeni proizvodi:

1. Diorskin Star puder u nijansi 010 Ivory (recenzija ovde) + Max Factor Skin Luminizer puder u nijansi 75 Golden (nešto novo u fazi testiranja)
2. Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
3. Essence Hello Autumn rumenilo 01 Beauti-FALL Red
4. Maybelline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe (za popunjavanje obrva)
5. Essence Hello Autumn paleta 01 Walk in the Park
6. Essence Hello Autumn olovka za oči u nijansi 01 Leaves are the new Beef
7. Essence Lash Princess maskara (recenzija ovde)
8. Essence Hello Autumn lip cream u nijansi 02 Keep Calm and go for a Walk (usne sam pre nanošenja ruža pripremila balzamom od Nuxe- Reve de Miel o kome vam pišem uskoro)

Na donjim fotkama nanela sam lip cream u nijansi 01 Beauti-FALL Red. Oba lip cream-a su lepe teksture, kremasti, lako se nanose. No mrvicu mi se više dopada nijansa 01 zato što je finiš satenski, polu-mat i lako je nosiva na usnama bez potrebe za dodatnim popravljanjem nakon pića. Za jelo ne garantujem. Svetlija nijansa, 02 Keep Calm and go for a Walk je lepa, nude nijansa, ali se puno brže upije u usne i skoro da se ne primeti. Meni ne smeta, s obzirom da nisam ''mala od ruževa u kričavim nijansama'' :)

* nisam sasvim sigurna šta se na ovoj fotki dogodilo sa odsjajem u desnom oku :) da ne pomislite da sam Terminator :) Čari editovanja na jednom mestu :)
S obzirom da zapadna populacija, ali i dobar deo nas Evropljana :) večeras obeležava Halloween, želim vam dobar provod ma gde bili. Nadam se da su kostimi i maske spremni.
Ja se neću maskirati. Plan za večeras je treća sezona Prijatelja + topli čaj od kamilice + plazma ❤ + topla pidžama ❤ + bundeva lampioni, čisto da ne ubijem u pojam kompletnu atmosferu oko Noći Veštica :)

Nadam se da vam se dopada Hello Autumn u akciji. Svakako planiram recenzirati i paletu 03 Keep Calm and go for a Walk, te lakove za nokte koji menjaju boju, ovisno o temperaturi :)

Uživajte u ostatku dana, puno vas pozdravljam!





SHARE:

17 comments:

  1. I ova druga obrva je takođe odlična!! :)

    ReplyDelete
  2. Jako lijepo, njezno i jesensko :) svidja mi se <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivana :) Drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  3. Ah! Te okice, te trepkice - ljub, ljub! :D
    BTW, kako se neces maskirati -Terminator woman?! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :blushing: :D
      Bojkotujem ove godine, čitaj- mrzi me :D
      Al' na FB sam ti posvetila profilnu od pre dve godine kad sam imala više mašte i inspiracije :)

      Delete
  4. Predivna! Super ti stoji ovakav makeup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja Mikka, hvala na lepim rečima. Inače volim neutral smokey kinda look :) Mislim da je nenametljiv i da u prvi plan stavlja atribute koje osoba poseduje.
      Hvala još jednom :)

      Delete
  5. Isuse kako si ti predivno biće, ne mogu prestat gledat. Lice ti je predivno, moram nabaviti taj puder <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww hvala :)))) Puder mi je svaki dan sve lepši, što ga duže koristim. Danas sam ga malo mešala sa MF Skin Luminizerom i moram priznati da dominira :) Ako budeš u prilici, obavezno isprobaj tester <3
      Hvala na divnom komentaru :)

      Delete
  6. Ova Essence Hello Autum kolekcija je predivna i odlično ti stoji :D Predzadnja slika mi je genijalna, tu gdje si zamišljena i gledaš u prirodu :D I da šal se baš uklopio u jesenju priču :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, ovo su prekrasni komplimenti <3
      Jako sam radosna što ti se dopada sve :)

      Delete
  7. Ovakav look često i sama nosim jer mi ne treba puno vremena za njega, jedino sa izmjenom ruža za usne, jer ja volim tamnije nijanse :D super izgleda svakako

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig