19 October 2014

Diorskin Star Foundation in 010 Ivory- product review


*fotografija preuzeta sa oficijelne Diorskin Star stranice
Diorskin Star podloga jedan je od dugo najavljivanih High End proizvoda koje je pratila vrlo diskretna, no nikako neprimećena kampanja. Svi poštovaoci Dior Beauty kuće verovatno su upoznati s informacijom o novom konceptu i kolekciji Dior Cruise 2015. čiji je tvorac Peter Philips, novi kreativni direktor i zagovornik sofisticiranog, elegantnog izgleda moderne žene.

Zaštitno lice kampanje koja promoviše Diorskin Star podlogu je prekrasna Natalie Portman.

Šta Dior kaže o Diorskin Star podlozi?

''Ovaj puder inspirisan je profesionalnim tehnikama osvetljivanja lica, kreiran od strane profesionalnih šminkera. Diorskin Star prva je podloga u rangu Dior pudera namenjena iluminaciji i posvetljivanju tena: lagani fluid koji će na vašem licu rekreirati izgled svetlosti Diorovog studija.
Ten je trenutno svetliji i ujednačeniji.
Nova generacija šupljih silica perlica hvata i razliva svetlost na licu, ujednačavajući ten i stvarajući aureolu svetlosti, bez sjaja.
Istovremeno, filteri boja eliminišu i neutrališu neravnotežu, te ulivaju dodatnu svetlost u kožu.
Ten deluje pročišćeno i blistavo.
Anti ''light-trap'' sastojci za negu kože pomažu u smanjenju tamnih podočnjaka, crvenila i pigmentacija na licu.''

Moje mišljenje?


Diorskin Star je moja prva High End podloga. Pre odluke o kupovini pročešljala sam većinu dostupnih video/blog recenzija kako bih se što bolje informisala o proizvodu. 
Ne volim kupovati na blef, pogotovo ne onda kada iz novčanika planiram deportovati oko 45€ :) 
S obzirom da mi se, sasvim neočekivano, pružila prilika da puder kupim po još povoljnijoj ceni, nisam dugo razmišljala. 
Moja koža je mešovita sa izraženo sjajnijom T zonom koja se da fino matirati dobrim primerom, ili puderom, no nakon nekoliko sati kreće isijavanje :) Imajte ovu informaciju na umu dok čitate recenziju.
Ono što me je mrvicu zabrinulo je činjenica da je ovaj puder iluminirajući, dakle- njegova glavna uloga je da lice učini blistavijim i ujednačenijim. S naglaskom na blistavost. 
Očekivala sam da će mi čelo, nos i brada prosijati kroz par sati od nanošenja.

Ambalaža:


Celokupna ideja o sofisticiranosti i elegantnosti proizvoda ogleda se kroz njegovu ambalažu. Staklena, četvrtasta bočica zapremine 30ml sa jednostavnim teget poklopcem čiji vrh krasi logo kompanije Dior. Na ambalaži se nalazi svega par osnovnih informacija o proizvodu, dok su sastojci na kutiji. Ukoliko vas zanimaju sastojci pudera, pronaći ćete ih na ovom linku(flickr).
Proizvod se dozira pumpicom koja radi fenomenalno. Podloga u sebi sadrži SPF 30-PA++, te bi se trebala potrošiti u roku od 12 meseci od otvaranja.

Podloga; nijanse, tekstura, nanošenje:

Ova podloga dostupna je u čak 15 nijansi, iako sam na nekim blogovima pročitala da ih je svega 12. U Sephori ih je pak 7. Sve valjda zavisi od prodajnog mesta, ali i od geografskog podneblja. 
Moja nijansa je 010 Ivory, ujedno i najsvetlija nijansa u paleti. 
 Mislila sam kako će mi ova nijansa biti malo svetlija, te da ću je korigovati konturiranjem, ali zadovoljna sam kako izgleda u odnosu na vrat i dekolte. Uostalom, brzo će se isprati ova minimalna boja koju sam pokupila u šetnjama :)

Sama podloga je kremasta, lagane teksture, divno klizi po koži i razmazuje se bez problema. 
Iako Dior ovu podlogu opisuje kao laganu, koja će pružiti srednje prekrivanje, ja moram demantovati svojim slučajem. Samo jedan sloj na mom licu prekriva sve nesavršenosti, fleke i crvenilo oko nosa. 
Probala sam ga naneti i u dva sloja, nadograditi čisto da vidim efekat i moram priznati da mi se više dopada nanešen u jednom sloju. Jednostavno, deluje prirodnije.
Za večernje varijante, kada bih nanosila kompletan make up, nadograđivala bih područje podočnjaka i malo oko nosa i tada bi ovaj puder zamenio korektor.
Nanosila sam ga prstima, beauty blender jajetom :) i kistom i mogu zaključiti kako mi je najdraži efekat koji dobijem pomoću beauty blendera. Jednostavno istisnem dve pumpice, jagodicama prstiju rasporedim puder po licu i utapkavam ga sunđerom od sredine ka van. 
Efekat je fenomenalan. Koža u trenutku postaje ujednačena, kao da puder sam pronađe put i način da se adaptira na kožu, umanji vidljivost pora (s kojima mi mešovito/ masnokošci imamo večiti problem) i umanji svaku nepravilnost. Ja imam jedan poprilično vidljivi pečat od sunca na čelu i ožiljak iz detinjstva koji su prekriveni u samo jednom sloju podloge.
Teza o ujednačenom tenu definitivno stoji jer koža izgleda besprekorno.

Sjaj i postojanost:

Ono što sam već spomenula u tekstu, a oko čega sam najviše bila zabrinuta je sjaj. Meni sjaj u podlozi nije neophodan, zato koristim highlightere. Biću savršeno zadovoljna jednostavnom mat podlogom koja će trajati do 8 sati bez uvlačenja u pore i skidanja u pečatima.
Cela ta ''dazzling'' filozofija mi nije imala smisla s obzirom da puder ne sadrži vidljive šljokice ili bilo koje druge reflektujuće čestice. No prvim nanošenjem sve mi je postalo jasnije.
Adaptacijom pudera, koža dobija momentalan blistavi sjaj. Ali ne sjaj kao kad se oslobodi sebum, već zdravi, prihvatljivi, predivan sjaj blistavosti. 
Ukoliko se nanosi prstima, finiš podloge može biti puno više blistav i sjajan, ali tada sjaj nije baš najlepši. Nanošenje sunđerastim jajetom ili bilo kojim sunđerom za makeup daje koži taman savršen efekat o kome Dior tako glasno i ponosno govori. Kist je takođe ok, ja biram onaj ravno rezani (flat top brush :)) Iako u napomeni stoji da je puder namenjen svim tipovima kože, nisam sigurna kako bi se ponašao na izrazito masnoj koži. Molim da ovu informaciju potražite dalje.
Postojanost je... pa, napisaću samo da se nisam nadala puderu koji će na licu, nakon 9 sati nošenja izgledati ovako:


Puder, kao i ostatak šminke sam nanela ujutro, u 09:00, a fotografije su nastale u 18:17h istog dana :)
S obzirom na ''jesenje'' temperature od preko 22 stepena, te jurišanje uz i niz 4 sprat divne zdgrade bez lifta :) + mešovita koža= šta kažete?! :)
Na licu je samo Diorskin Star podloga bez primera, setovanja puderom u kamenu/prahu. Oko nosa i oko očiju nema onog ''cakey'' efekta, iako sam na polovini dana pokupila višak sebuma oko nosa i na čelu koristeći blot papir (oko 13:30h). Puder se nije nakupio u pregibima, nije istakao borice, nakon 9 sati nesavršenosti su i dalje pod kontrolom, nevidljive. 

Skidanje:

Iako se odlično adaptira na kožu, ovu podlogu skidam jednostavnim umivanjem toplom vodom i gelom (trenutno koristim Nivein Aqua Sensation), nakon čega moguće ostatke šminke pokupim blazinicom i micelarnom (Garnier). U sedmici nošenja Diorskin Star podloge na licu nisam primetila iritacije ili bilo kakve posledice po kožu.

Šta mi se ne dopada?

Miris. Ova podloga je tako krasna, no ima taj cvetni miris koji se ne gubi baš brzo. Cvetno- sapunjavi miris. Ja inače ne volim i smatram nepotrebnim parfimisanje proizvoda za lice, svakako uzmite u obzir da je to moj lični doživljaj (osetljivo čulo mirisa) i da ne mora značiti da se i vama miris ne bi dopao.

Zaključak:

Juče me je draga Jasmina (MakeUp Arena) zamolila da ni u kom slučaju ne nahvalim ovaj puder jer će biti u napasti kupiti ga :) Zaista sam dala sve od sebe da objektivno i realno prikažem svoje  iskustvo sa ovom podlogom, te da pokrijem odgovore na sva pitanja koja bi me zanimala da sam u ulozi čitateljke :)
Šest dana, svaki dan, po celi dan nosila sam Dior i stekla sam dojam da sam predugo odlagala investiciju u dobar puder. Istina, ima dosta drogerijskih podloga koje mogu parirati High End brendovima, ali ovakvo nešto do sada nisam probala. 
Istina je i to da danas, pored najbolje volje, ne možemo izdvojiti 50€ za kremu, 45€ za puder... mislim, nakupi se tu proizvoda za negu i jasno mi je zašto smo često u potrazi za alternativom. No zaista, ako ste u mogućnosti, investirajte u kvalitetnu podlogu. Na kraju, kad saberem sve pudere koje sam kupila, a koji mi nisu u potpunosti odgovarali, iznos odgovara jednom High End proizvodu kojim bih verovatno bila zadovoljnija.
Ono što me je osvojilo je upravo ono čega sam se najviše pribojavala, a to je divan, prirodan, dewy-like finiš koji kožu čini ujednačenom, bogatom i bez potrebe za stalnim popravkama.
Svakako, od srca preporučujem :)

*ovo nije moja zla faca :) samo sam jako umorna (oči će sve reći)
Ostatak make up-a:


Da li ste isprobale Diorskin Star podlogu? Kako vam se dopada recenzija?
Za dodatna pitanja, slobodno mi pišite u komentarima.
Ugodan dan vam želim!



SHARE:

39 comments:

  1. Ali si ga ipak nahvalila :) i znaj da se razmišljam, ali neeeee, ne treba mi :) ne treba mi, ne treba mi ili možda treba? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam :) Bila sam vrlo realna, vidiš da sam napisala da mi se ne dopada miris :)
      Šalu na stranu, ovo je odlična podloga, da znam da se nisi ponovila rekla bih- go for it! Tako da... go for it! :D

      Delete
    2. Sigurno ću ga na kraju kupiti, znatiželja je zeznuta stvar :) Nego nisam ti rekla da mi prekrasno izgledaš na fotkama :)

      Delete
  2. Kako si slatka na prvim fotkama, kao neki mišić, a posle ona jedna u fazonu ,,so sexy, so wild'' ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Mišić kažeš? :) Aww hvala <3
      A na poslednjoj su sexy samo kapilari u očima :D

      Delete
  3. Nisam nikada probala high end sminku, student sam i uvek mi je, pored drugih izdataka, previse da dam toliko para za puder, ali prema ovoj recenziji rekla bih da deluje odlicno i vredno tih para. Koza ti na ovim slikama deluje tako divno i blistavo, kao sa reklame. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh taj studentski budžet :) Sećam ga se jako dobro.
      Doći će vreme kad ćeš završiti sa studentskim budžetom, imati dobar posao i moći si priuštiti ovakvo nešto. Kao što sam napisala gore, kad saberem sve promašaje na putu upoznavanja dekorative, dođe mi da nestanem :D Ali to je sve normalno.
      Hvala ti lepo na komentaru i na divnom komplimentu :)

      Delete
  4. Ajme preleposti! Ne mislim na proizvod već na tebe! Znaći helouuu- predivno ti stoji plava olovka, značiiiii VAU! Work it gurl :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Workam, workam :)
      Gledaj u puder, ne u mene :D
      Hvala Ivo :* divna si, uvek me oraspoložiš :)

      Delete
  5. Joj kad sam dosla do dijela sto mi se ne svidja i cujem cvjetni miris jos sam se vise zaljubila haha :D salu na stranu, djeluje odlicno, vec sam citala negdje jako pozitivnu recenziju ovog pudera i voljela bih ga imati u kolekciji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dang! Hahaha :D
      Divan je, kao što sam napisala Jasmini- tražila sam mu mane i nešto što će me baš nasekirati (umela sam ga nositi, pa raditi različite grimase kako bi se nakupio u nagibima i borama) ali ništa... bez uspeha... :)
      Ako ga nabaviš, rado ću čitati tvoje dojmove.

      Delete
  6. Odavno sam odlučila da ga kupujem ali su me brinule nijanse. Naime, imala sam Diorskin Nude skin glowing puder u nijansi 020 i nekako sam mislila da bi mi ta nijansa odgovarala i kod ove Zvijezde :D , ali kad sam vidjela da je i Selma uzela 020, a ti 010 mislim da je ova druga bolja opcija za mene.
    Krasno izgleda na koži i ugodno sam iznenađena što je tako dugo postojan na licu. Definitivno ga kupujem, a tebi hvala na izvrsnoj recenziji koja me riješila dilema! :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Mell, moja koža je svetla. Ne vamp svetla, providna, ali poprilično fair :)
      Probala sam nijansu 020 i mislim kako bi mi bila super za leto, no računaj kako ja bežim od Sunca.
      Stvarno mi je drago ako sam ti pomogla, znam koliko je meni bila frka pre kupovine pronaći dobru recenziju (usrećile su me Ruth Crilly i naša Anaviglam :) )

      Delete
    2. E tak i ja, haha :D Past će desetka, pa drži fige da mi odgovara! :D
      Čak mi je i Anaviglam rekla da uzmem desetku jer 020 ima tendenciju oksidiranja.

      Delete
    3. Držim na najjače :)
      A ti obavezno javi kakvi su utisci. Btw, nisam napisala gore, ali moja nijansa ne oksidira. Samo kako vreme odmiče još bolje sedne na kožu :)

      Delete
  7. Prelepost!
    Baš sakupljam recenzije high end pudera da bih odlučila koji da uzmem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ilona, nadam se da je ova recenzija pomogla :) Srećno u potrazi za idealnim puderom :)

      Delete
  8. Ja sam oduševljena kako predivno i prirodno izgleda na koži O.o.
    Imam utisak da imamo vrlo sličnu boju kože, ipak radije bih da ga ne naručujem online :D Nije mala sumica za igrati se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, baš se adaptira poput druge kože :) Ako će ti išta pomoći, ja imam ružičasti podton i koliko pratim odabir tvojih nijansi, sigurna sam da bi bila zadovoljna nijansom 010. 020 je, po meni, mrvicu više za maslinasti tip kože. Svakako prošetaj do Sephore, trebali bi imati, odnosno dobiti, pa zatraži da probaš :) Znam da u Sephori umeju istisnuti par ml u one bele posudice :)

      Delete
  9. Jako mi se sviđa kako izgleda na licu, djeluje vrlo prirodno. Odlična recenzija, zvuči kao da bi i za moju suhu kožu bio odličan, zapamtit ću ga ako ikad poželim tekući puder :) Ali zato sad kad sam vidjela i ove tvoje fotke definitivno znam da moram isprobat ovu maskaru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Mikka :) Verujem da bi bila zadovoljna, no svakako bih preporučila prethodnu hidrataciju pre nanošenja pudera- čisto da ne zategne na obrazima. Obavezno probaj maskaru, ja imam 4 u rezervi :guilty: :D

      Delete
  10. Wow kako dobro na tebi izgleda nakon toliko sati. Meni se nakupi oko nosnica i pomalo sklizne s čela nakon toliko vremena :(
    Sreća pa sam prvo isprobala tester, a nisam ga odmah kupila. Šteta jer mi je u startu stvarno lijep

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nives :) Da, i meni se mrvicu nakupio oko nosa, ali ni blizu onome kako inače ume da bude.
      I nisam primetila da mi naglašava ili zateže obraze koji su normalni do suvi.
      Baš mi je žao što ti se nije dojmio u potpunosti.

      Delete
  11. Na stranu puder, ti si tako lijepa da sam ja samo to gledala :D Imala sam mnoge Diorove pudere i neki su bili ok, neki bzv, ovog ću obavezno isprobati u parfumeriji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, preneću ovo mami, pošto ona kaže da sam ja njen klon :D
      Hvala :)
      Probaj obavezno, ima ih u Mulleru :)

      Delete
  12. Eee, sad mi se još vise sviđa. Mami me sve vise :-))
    Super izgleda na tebi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Đurđo :)
      Ništa ne košta da ga isprobaš, pa doneseš odluku.
      Ja sam prezadovoljna, a stvarno sam imala visoke zahteve :) Mislim, dobru pokrivenost dobijem od Colorstay-a, iluminaciju od bronzera. Ako već obećavaju toliko fantastičan puder, ja očekujem ništa manje do fantastičnog ;)

      Delete
  13. super izgleda na koži. Samo, ja još uvijek nisam spremna toliko iskeširati za puder...mi donedavno nezaposleni još nismo odvojili štednju za njega :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, pa ja držim fige da zaposlenje potraje što duže i da se plata uveća :)

      Delete
  14. Prelijepa ženo hvala ti na ovoj recenziji :) Uh, uh, gledam taj puder i razmišljam kako mi ne treba, ali ga tako želim :) Morat ću isprobati tester :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, testera makar ima- ma koliko tete na parfimerijskim odjelila insistirale da ih nema :D
      Javi kako ti se dopada i veliko hvala na ovako lepom komplimentu :)

      Delete
  15. Wow, prekrasna recenzija!! Zbilja se vidi da je kvalitetan puder, ove slike su nevjerojatne. Pakiranje je klasika, elegancija, a činjenica da je zaštitno lice Natalie <3 me još više privlači :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Drago mi je da si uživala :)

      Delete
  16. Zaista predivno izgleda :) s obzirom na to da jos nisam ubola svoj HG tecni puder, mozda imam sansu sa ovim?! u svakom slucaju - tester, here i come! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno probaj pre kupovine, pa javi kako je prošlo :)

      Delete
  17. Svidja mi se jako na tvom licu, a pogotovo mi se dopada sto postoje toliko svetle nijanse, jer sam ja, kao i ti izuzetno svetla i nenormalno je tesko naci puder u pravoj nijansi, a da nije previse taman ili previse roze. Ovaj izgleda zaisa prelepo! Jedino me brine taj "sjaj" o kom si pricala. Ja imam normalnu kozu sa masnijom T zonom (s vremena na vreme), ali inace ne volim uopste dewy izgled i strogo preferiram mat, pa ne znam da li bi to bilo previse dewy ili ne.... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ne volim dewy finiš, ono- ni malo! Do ovog pudera nisam mogla zamisliti nikakav ''sjaj'' na licu, već samo mat, mat, mat :D
      Ovaj sjaj je poput blistavosti kože. Nema šljokica, nema efekta sijanja, pa skidanja u flekama. Evo, baš ga danas imam preko 8 sati na licu i gledam se... i dalje stoji na svim delovima lica jednako, iako sam se čačkala (naravno) po bradi i po nosu. Čak sam i danas dobila kompliment od dve potpuno nepoznate osobe za to kako mi izgleda lice. A znamo da niko ne bi hvalio puter na licu :D Nadam se da je ovo nekako razjasnilo misteriju oko sjaja :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig