7 October 2014

Catrice Million Brilliance in 05 Plum Fiction




Ukoliko se pitate imate li ''déjà vu'' doživljaj, odmah da napomenem kako nemate razloga za brigu.
Pre nekoliko sedmica pisala sam o laku iz iste kolekcije, recenziju možete pročitati ovde.

Million Brilliance je serija lakova upakovanih u jako lepu, staklenu, četvrtastu bočicu.
Sećate se kako sam na početku prošlog posta o istom laku napisala da mi se prilikom otvaranja odvojio poklopac?
Ovaj put nisam imala takvih problema. Što mi je jako drago.

Ako bih uporedila nijanse, 04 Lost 'N Roses kupila me je naglašenim sparkle momentom i divnim šljokicama različite veličine. Nijansa 05 Plum Fiction je nešto diskretnija, ali nikako manje lepa od prethodne. Radi se o dubokoj, elegantnoj i uvek modernoj ljubičastoj koja bez problema skreće svu pažnju na nokte. Volim ljubičastu, pa je s moje strane dosta pristrasno pisati o njoj :)

Četkica je i dalje dobra, dovoljno široka da se u dva poteza prekrije kompletan nokat.
Za puni efekat boje i šljokica potrebna su dva sloja laka.

Trajnost: i dalje bolna tačka. Na žalost, meni ovaj lak traje maksimalno jedan dan. Primera radi, nalakirala sam nokte juče popodne. Na nokte sam, pre laka, stavila bazni lak (koji nisam nanosila u prethodnom slučaju), te top coat nakon što se lak osušio. Nisam radila ništa posebno s rukama (oprala sam sudove dva puta, iscedila par voćki, tipkala na laptopu...), no već jutros primetila sam kako se boja izljuspala na vrhovima noktiju na desnoj ruci. Na levoj još uvek odoleva :)
Žao mi je zbog ovoga jer su boje i efekti kod obe nijanse sjajni! Dok traju.
Da je trajnost bolja, verujem da bih imala sve nijanse u kolekciji.


Da li ste isprobale Million Brilliance lakove i kakvi su vaši dojmovi?
Pitala sam vas ovo i prošli put :) 
No jako me zanima kakvi su vaši utisci o trajnosti ovih lakova?

*PR uzorak: detaljnije informacije o recenziranju PR proizvoda potražite na

Puno pozdrava, do čitanja!



SHARE:

18 comments:

  1. Krasna nijansa i super ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Sigurna sam da ova nijansa svima krasno stoji :)

      Delete
  2. Imam i ja jedan iz te kolekcije, još ga nisam probala, ali ovih dana ću sigurno! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) seti se, pa mi javi kako si zadovoljna :*

      Delete
  3. Moram priznati da je ovaj ipak za nijansu lepši od njegovog predhodnika, samo šteta što su takvog kvaliteta :-/ Meni se isto to dešava sa Essence toperima, kontam da je problem u tim šljokama koje nikako ne mogu da se održe u laku. Jedva čekam recenzije ostatka paketića :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da je veliki deo problema u šljokicama... šteta. Ja baš volim kad blinka :)
      Isprobavam svaki dan nešto novo, polako, da se ne naviknem ;)

      Delete
  4. Prekrasan lak draga Misha, sljokice na jedan lijep i sofisticiran nacin <3

    ReplyDelete
  5. Slike su opet prekrasne i prodale su mi taj lak samo tako! :D obozavam ruzice i boja je stvarno posebna, kao iz bajke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada, a ružice su ono što ide uz tebe :) <3

      Delete
  6. Ova zadnja slika treba da ide na njihov sajt, znaci predobar je lak!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ive moja :)
      Nadam se samo da je neću za neki dan pronaći na nečijem blogu :khm: hahah :D

      Delete
  7. Prekrasne fotke i lak mi se jako sviđa, ali trajnost je djelovala kao hladan tuš :/ Ne da se meni raditi manikuru koja traje jedan dan, šteta jer mi je baš lijepa boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mikka :)
      Na žalost, upravo gledam svoje, na pola ''odlakirane'' nokte...
      Na desnoj ruci se baš skinuo, na levoj odoleva na 3 nokta :D
      Boja je predivna.
      Al' eto...

      Delete
  8. Baš mi se sviđa i nijansa i šljokice :)
    A što se inače tiče catrice lakova, tu se i ja moram složiti da je trajnost slaba točka....a šteta, imaju baš lijepih nijansi
    Iako je meni lak iz Brushed Metal kolekcije potrajao čak 4 dana na noktima prije nego se ogulio...a još sam bila i na moru :D haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da zavisi od ''serije'' odnosno kolekcije i teksture samog laka. Ja imam hrpu Catrice lakova od pre dve, tri godine i to su lakovi koji ne mrdaju 3 dana minimum :) Kao i Essence od pre, ovi sada... ne znam, prekrasne boje, ali trajnost baš i ne.
      Nisam probala ni jedan iz Brushed Metal :)

      Delete
  9. Prelep je, ne mgu da docekam da ga namazem :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig