1 October 2014

Bye Bye September- Instagram post #2


Septembar. Mesec velikih odluka. Velikih promena. Velikih rezova.
Mesec u kome sam zaokružila jednu deceniju.



Kako sam većinu vremena provodila kod kuće, slobodna, malo sam se vratila olovci i papiru :) 
Moram priznati da su mi falili.
I mic po mic, nastale su različite skice. Neke su i dalje žive. Neke je sažvakao pas.
Crtež levo slikala sam pre nego sam ga završila, a ovaj desno je nastao kao posledica gledanja Maleficent-a :) i čitanja Black Dagger Brotherhood-a :)


U septembru sam započela s čitanjem mnogih knjiga. Jedna koju sam završila je triler od 
Lee Childe-a: The Affair. Odlična je, Lee Child je jedan od pisaca čija dela skupljam i kupujem u papirnom obliku jer ih želim imati u kućnoj biblioteci. A po malo sam zaljubljena u glavnog junaka Jack Reachera :) Malo samo :)
Z i ja osmislili smo novu sportsku disciplinu- gađanje čaše s Leninim gumicama :)
Dosada.


Šetnje i neka nova prijateljstva. Ako niste, upoznajte gospodina Kornjaču :)



Septembar je bio malo više okupan kišom, ali su i ti momenti bili jednako lepi uz šolju toplog čaja i dobru knjigu.


U prošlom mesecu dominirali su popusti i akcije na koje nisam bila imuna, na žalost.
Neke stvari sam dobila, neke kupila. Uglavnom, sad sledi zatišje jer sam sve finansijske resurse podredila kupovini nove kuhinje :)


U prethodnom mesecu promenila sam kompetan način ishrane. Ranije nisam imala vremena da pojedem tri normalna obroka na dan (jela bih ujutro, pre posla, eventualno bih oko 14/15h pojela neku glupost i to je rezultiralo užasnim posledicama po celi organizam), no sad sam se lepo organizovala i u jelovnik uvela 5 obroka: 3 glavna + 2 užine koje su uglavnom mix orašastog i svežeg voća. Kompletno telo mi se menja iz dana u dan. Jedem, a primetim da mršavim. Nije da mi je to bio primarni cilj, ali definitivno se vide promene. Želela sam početi jesti kao svi normalni ljudi, biti zdrava i sada to napokon činim kako treba.


Primer doručka i deo ručka :) Nekada nisam mogla zamisliti pojesti prženo jaje, sad mi je okej. Desno je miks šargarepe, brokolija i karfiola koji su ubrani u našoj bašti i ukus je fenomenalan. Ovakav miks može se kupiti i smrznut u prodavnici, no ukus je neuporedivo drugačiji.
San mi je imati svoju baštu, uzgajati voće i povrće za koje mogu biti sigurna da nije tretirano pesticidima i da je produkt sopstvene ljubavi i rada :)
I taj san planiram ostvariti vrlo uskoro.


Svako jutro započelo bi duvanjem na uvo, lupanjem šape ili lizanjem obraza, a kad bih otvorila oči ugledala bih ovo :) 
Emo frizura, mokri nos, brkovi.


Plišani majmun bio je zvezda svih igara, ako se tako može nazvati podivljalo trčanje po kući i razvlačenje jadne igračke.


Mesec u kome sam zaokružila jednu deceniju... :) 
Uživala u lepim i manje lepim stvarima, no sve je to iskustvo, zar ne?
Za kraj, sa vama delim jedan krasan zalazak sunca u magičnoj, neopravdano zapuštenoj Slavoniji.


Nadam se da je vaš septembar bio šaren i lep i da će vam oktobar doneti neke nove radosti.

Do čitanja!


* Fotografije preuzete sa mog Instagram profila.


SHARE:

20 comments:

  1. Ovaj post mi je izuzetno prijao i opustio me,kornjača me je posebno oduševila kao i medeni papić ,a za ishranu samo pohvale :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zvrk je medena samo na fotkama :) Inače je kao uključena na struju :)
      Hvala ti, drago mi je da ti se dopada presek mog meseca :)

      Delete
  2. Face chart je za svaku pohvalu :) Sjajno je da si promenila ishranu radi zrdavlja i sebe, jedino ce te tako držati, sve ostale motivacije brzo ispare :/ A za deceniju, najbolja tek dolazi :-* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako pohvala dolazi od MAC vizažistice, onda je prihvatam <3
      :)
      Malo sam se igrala.
      Slažem se sa ovim što si napisala, iako stvarno nikada nisam ''patila'' na kilograme i dijete. Dijete su iscrpljujuća mentalna igra. Treba jesti sve, raznovrsno i zdravo.
      :* <3

      Delete
  3. "Neke je sazvakao pas" :))) Zelim ti da sto pre gajis svoje voce i povrce pa da i nama prosledis malo :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepotice :) Sigurno budem, već sam razradila plan :) hihi

      Delete
  4. slike su prekrasne, pogotovo mi se sviđau ove iz prirode a zalazak je divan :*

    ReplyDelete
  5. Gospodin Kornjača i slatki psić su me oduševili! Nema bolje stvari od vlastite bašće, pa se samo spustiš do nje prije ručka i ubereš svoje povrće, začine, voće :) Ja sam u stanu pa osim začinskog bilja i teglice ljutih papričica nemam mjesta za to, ali zato imaju i moji roditelji i baka koja nema šta nema u svom ogromnom vrtu i stvarno se s tim ne može ništa usporediti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, apsolutno ništa bolje od toga kada znaš da ti je sve na dohvat ruke i da si to sam stvorio :)

      Delete
  6. Ja bih da podijeliš s nama koji zdrav recept ukoliko stigneš :) Priroda je divna <3

    ReplyDelete
  7. Predivan mjesec i fotografije :D Također obožavam Lee Childa i kupujem svaku njegovu knjigu koja izađe u biblioteci KDS :D Jack je zakon i jako me ljuti što su napravili film gdje ga glumi Tom Cruise koji je sve samo ne dobar odabir za Jacka Reachera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napokon neko ko razume moju bol :D Pa zamisli, Tom Cruise da glumi Reachera od 2m. Kepec!
      Onak', nemam ništa protiv nižih ljudi, ali ono je bio fail. Nisam pogledala film iz protesta :D Niti ću.
      Hvala ti na komentaru :)

      Delete
  8. Predivan post :) A to čupkavo stvorenje ti je preslatko :) Ishrana definitivno pravi ogromnu razliku u životu, kada sam se hranila po tom principu (3 obroka + 2 užine) imala sam daleko više energije, o fizičkom izgledu da ne govorim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :)
      Oh da, sama sad vidim koliko je to istina- više energije, zdraviji metabolizam, sve se poboljšalo.
      Al' eto, tempo života je većinom takav da si ne možemo priuštiti normalan režim ishrane...

      Delete
  9. Divne fotke, a sve sam i upratila na instaću ;)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig