3 October 2014

Balea Professional Repair + Pflege Anti Spliss Serum




Nedavno sam na FB stranici bloga objavila fotku sa hrpom Baleinih proizvoda. Od ukupno 6, 2 su za mene potpuni noviteti, a o jednom od njih pišem upravo sada.

Balea Professional Repair Pflege Anti spliss serum namenjen je kosi sa isušenim i ispucalim krajevima. A moja je upravo takva. Često.
Iako se trudim kosu u ''kućnoj radinosti'' negovati, maziti i paziti, realnost je takva da se moram pomiriti sa činjenicom da će ona uvek biti suva, kovrdžava, sklona pucanju i često neposlušna. No, na tržištu je toliko različitih proizvoda koji će pomoći prethodno opisanim problemima, pitanje je samo- koji odabrati?
Balea nije high end brend, ali se u rangu ovog drogerijskog brenda mogu pronaći zaista dobri i kvalitetni proizvodi.
Pravo otkrovenje za mene bilo je ulje- Balea Professional Oil Repair Haaröl, koje sam recenzirala ovde i koje i dalje jednako obožavam. 

Balea Professional Repair Pflege Anti spliss serum deo je Anti spliss linije koja u sebi sadrži šampon, masku/regenerator za kosu. 
Serum dolazi u finom pakovanju koje je zaštićeno pripadajućom kutijicom.
Ambalaža je kompaktna, sa poklopcem koji štiti pumpicu. Zapremine je 30ml, a proizvod se može kupiti u svakom DM-u. Ja sam svoj primerak platila 24kn/oko 3€.


Pumpica je izvrsno rešenje za doziranje proizvoda, što je u slučaju ovog seruma zaista važno. Ukoliko se pretera sa količinom, kosa može delovati vrlo neuredno, ulepljeno, što niko ne želi.
Dovoljna je jedna pumpica za prekrivanje krajeva, s tim da bih osobama sa tankom i retkom kosom preporučila i polovinu pumpice.
Iz Balee kažu, odnosno garantuju kako ovaj serum u sebi sadrži Phytokeratin kompleks za dubinsku obnovu vlasi, anti-statički kompleks koji smiruje kosu i sprečava njeno letenje, te da sadrži hranljiva ulja. 
Sastav proizvoda je takav da se na visokom prvom i drugom mestu nalaze silikoni koji će dlaku zagladiti, no ništa spektakularno se neće dogoditi u smislu obnove vlasi koja je već ispucala, osim što će dan, dva nakon nanošenja seruma delovati... manje ispucalo.
Serum u sebi sadrži ulje semenki grožđa koje deluje na hidrataciju vlasi.


Proizvod koristim dovoljno dugo da mogu napisati kako posao radi sasvim solidno- zaglađuje i vizuelno poboljšava sveukupnu sliku čiste, stilizovane kose. No ukoliko je vlas jako ispucala, pomoći će samo frizer, odnosno šišanje ispucalih krajeva.
Ako bih uporedila serum i prethodno recenzirano ulje, morala bih biti pristrasna kod rezultata dobijenih korišćenjem ulja, pošto sam primetila da se kosa zaista obnavlja iznutra, tj. period između dva šišanja se produžio za još 2 meseca. Što je odličan rezultat, ako mene pitate.
Ovo je nešto što sam primetila na svojoj kosi, to ne mora da znači da ćete i vi imati isti rezultat.



Serum se može nanositi i na mokru i na suvu kosu. Ja ga nanosim dok je kosa vlažna, pošto je dosta gust i na taj način ga lakše rasporedim i imam utisak da se manje vidi taj silikonsko/uljani finiš na vlasi ako se nanese na mokru kosu.
Miris proizvoda je zaista prijatan, podseća me na more i mešavinu mirisa mleka za sunčanje :)



Zaključak:

Ovaj serum je vrlo solidan proizvod za negu kose. Na žalost, kao i svaki serum, on će samo površinski zagladiti vlas i dati joj vizuelno lepši i zdraviji štih. Imajte na umu da će svaki proizvod za negu kose delovati puno učinkovitije i bolje ukoliko se ona redovno šiša.
Isto tako, mišljenja sam da kosu ne treba bespotrebno otežavati različitim slojevima i količinama preparata jer ona tada gubi volumen, lepršavost i sjaj.
Svakako preporučujem ovaj proizvod, te njegovo umereno korišćenje :)

Da li ste bile u prilici isprobati ovaj serum? Koji je vaš Holy Grail proizvod za ispucale vrhove?

Do čitanja!




SHARE:

9 comments:

  1. Probala sam ovaj i skroz mi je ok, nemam pretjerano ispucane vrhove, no kako bojam kosu u crveno vrhovi su mi porilično suhi, a ovaj serumić ih dovede u red. No sad koristim avonov s arganovim uljem i ipak mi je bolji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crvena kosa je dosta zahtevna, čak zahtevnija od plave.
      Avon ima odlične kapi za kosu. Ali eto, ovo je solucija kad nam se ne da čekati da narudžba stigne :)

      Delete
  2. Taman sam zauzela niski start za sutra, ionako sam planirala potragu za nekim preparatima za kosu :) Višak kose sam pre nekoliko dana odstranila i mislim da nema boljeg načina kad pričamo o ispucalim krajevima. A prvu pomoć zaista mogu pružiti dobre maskice i silikonske kapi, bar vizuelno. Ja se još borim sa Avonovim, nikad da ih potrošim pa da krenem dalje :) Baciću pogled na ovaj serum sutra iako sad nemam neke velike potrebe za tim ali radi preventive (dobar izgovor zlata vredi) :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda super što sam baš danas pisala o ovom proizvodu :)
      Ako si skratila vrhove, sad je pravi trenutak za pravilno zatvaranje vlasi i negu.
      Svakako probaj, bićeš zadovoljna :)

      Delete
  3. Imala sam ulje koje si spomenula i meni je ta bocica nepotrosiva, kao da se obnavlja u bocici, a imam ju godinama vec ahahhaa :D
    Ovaj serum nisam probala, ali cu si zapisati negdje sa strane, jer ne skodi imati ovakvih proizvoda u kolekciji, ako ništa radi promjene.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa traje i meni preko 8 meseci, a vala trackam se nakon svakog pranja kose. Što je 2-3 puta tjedno :)
      Nedavno sam kupila novu, nek' se nađe.
      :)

      Delete
  4. Imam ovaj serum, ali nije došao na red, sve hoću da potrošim neke stare zalihe :) Ali ako ništa sad znam šta da očekujem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, drago mi je da sam nekako pomogla. Pa kad dođe na red, piši dojmove :)

      Delete
  5. Baš sam potrošila serum i u potrazi sam za novim, mogla bih ovaj isprobati. Inače mi je najdraži Avonov s arganovim uljem!

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig