13 September 2014

What's ON my phone?!?




Posmatrajući fotku iznad poprilično vam je jasno šta se dogodilo sa super- duper iPhone-om u poslednjih nekoliko dana!
Ne znam da li kod telefona vredi ona'' prva ljubav zaborava nema'', no ja zaista ne pronađoh ništa spektakularno na iPhone-u. Neka mi oproste svi oni koji se mole na oltaru Apple kompanije, ali cela ta pompa, histerija, orgazmično isčekivanje dužeg, većeg, boljeg, tanjeg... po meni nema smisla.
Zato sam se vratila svojoj prvoj ljubavi- Android OS-u koji volim zbog jednostavnosti, hrpe mogućnosti i svega ostalog! Pa poželimo dobrodošlicu Sony Xperia Z2 mica maci :)

S obzirom da uređaj koristim 7 dana, nisam ga još ''nakitila'' aplikacijama, tu su samo te neke osnovne koje su mi potrebne da preguram dan/ preživim/ pronađem nešto/ nekoga :D
Ukoliko ste znatiželjni, pozivam vas da zajedno pogledamo šta se krije u mom telefonu.

Osnovni ekran, kako ga ja zovem, odnosno ono središnje mesto rezervisano je za Google search bar, s obzirom da je vrlo praktičan widget. Puno puta se setim nekakvih stvari koje bih potražila i dok sam na iPhone-u morala otvarati Chrome ili Safari, sad je puno lakše :)
Aplikacije koje najčešće koristim vezuju se za društvene mreže, uglavnom najviše Facebook koji prate Messenger i Pages Manager pomoću koga vodim i uređujem stranicu bloga na Facebook-u. 
Niže su WhatsApp i Viber. WhatsApp koristim za dopisivanje sa prijateljima i porodicom, dok je Viber više službena opcija IM-a. 


Sony karakteriše odličan Walkman uređaj sa fenomenalnim skladišnim i reprodukcijskim karakteristikama. Često, pre nego odem spavati, pustim nešto na Walkman-u :) Ovih dana highlight playliste su novi albumi Lane Del Rey- Ultraviolence i Sam Smith-a- In The Lonely Hour. Preporučujem!

 

What's New- aplikacija koja je došla zajedno sa telefonom :) Ne koristim je baš često, no fora je ukoliko ste znatiželjni šta je to novo u svetu aplikacija, igrica, i sličnog. 


Dalje, na redu su meni najdraže aplikacije vezane za fotografije (imam ih previše i stvarno sam ovisna o filterima i filterisanju svega i svačega :D, ali te fotke uglavnom ne objavljujem). Kamera Xperie Z2 je brutalno dobra! Ima gazillion opcija i čega- sve- ne! Čak 20mpx, uglavnom- ova kamera biće glavna i odgovorna za fotografije na blogu od... prošlog posta, pa na dalje :)
Instagram- volim i postam svašta, redovno. Možete me pratiti ukoliko želite, bilo bi mi drago. 
Pinterest- jako slabo pin-am, ali zato redovno slinim po različitim DIY projektima, make up uradcima, te yoga pozama :) Možete me pratiti i na Pinterestu, imam čak 2 fotke! :)
We Heart It- slično Pinterestu, aplikacija sa različitim inspirativnim fotkama :)
My Calendar- poznatiji kao ženski dnevnik za one dane kad jedemo nenormalne količine čokolade :D Inače je skriven u background aplikacijama, ali sad je tu.


različite aplikacije za obradu fotografija :)

Instagram :)

Na poslednjem page-u razbacane su nekakve sačuvane stranice s interneta, zatim Episode RPG- igrica koju sam skinula čisto da vidim šta je, no igram je već 7 dana :)
Zatim, apsolutno i 100% ženska aplikacija- HAK (hrvatski auto- klub)- kako sam često na putu, u autu, ova aplikacija je pouzdan izvor informacija o stanju na putevima, rekama, moru, graničnim prelazima i super mi je to što se ažurira na svakih pola sata. Fun Fact: negde imam sačuvanu fotku sa mosta prema Krku na kojem nas je snimila kamera HAK-a :)
Dnevnik- inače volim pisati neke svoje misli i zapažanja na papir, no kako sam često u pokretu plašim se da bih to izgubila, pa sam skinula super app- Diaro- koja čak ima password! 



Weather widget- jer uvek moram znati kakvo je vreme :) Ponekad me podseti i na to gde se nalazim :) Odličan widget koji pokazuje vremenske prilike, temperaturu i sve one parametre koji vas zanimaju za onoliko gradova koliko želite.
Max Tv to go- aplikacija na koju sam dobila pretplatu na poklon prilikom produžavanja ugovora u T-mobile-u. Inače, ko me redovno prati, zna da nemam Tv i da mrzim vesti, indijske serije od 5489977 sezona, ali eto, ponekad pogledam CSI, Dr House-a i vreme :D
Skype- koristim da se čujem sa prijateljima, a ponekad i poslovno.
Zedge- aplikacija sa fora wallpaperima i tonovima. Upravo tu sam pronašla najcool ringtone na svetu kojim mi zvoni telefon: prati link na YT :)
Aldiko- koji mi je jako falio dok sam koristila iPhone, jer iBooks i Aldiko ne mogu da se uporede. I tačka. Svi dragi naslovi smešteni su na virtuelne police ove aplikacije.
Google Translate- zato što je Vesna otišla u Švedsku :) 
Smart Voice recorder- odličan za snimiti intervju, razgovor, cover, ili delove covera pesme. Evo prilike da otkrijete još jednu moju strast, a to je pevanje. Ranije sam se dosta ozbiljno bavila pevanjem (isprva hor, a potom i maleni bend). Nekoliko snimaka podelila sam i sa ostatkom sveta upravo putem Sound Cloud-a (aplikacija u nastavku), no nemam hrabrosti učiniti to sada, pa se nadam da razumete :)


MaxTV to go aplikacija
Online shopping prostor rezervisan za najdraže mi trgovine, no nisam bila ažurna, pa su tu eBay, Aliexpress i Dm :) 

I za sam kraj, kako bih bila dobra blogerica, a da na telefonu nemam Blogger app!
Iskreno, najviše volim tipkati na laptopu, pa ova aplikacija nema neku posebno korisnu svrhu :) No svakako ne smeta. 


I to bi, dragi ljudići, bilo to. Nadam se da vam se dopada izbor koji bih navela kao dosta skroman, s obzirom da je svaki prethodni telefon bio zatrpan glupostima (od bankarskih i tečajnih listi, do statističkih merenja, nekakve grozne službene literature, gomile mailova, recepata- jer se bez toga ne može, itd). 
Koje vi aplikacije koristite i bez kojih ne možete?
Preporučite mi svoje favorite.

Puno vas pozdravljam!
Do čitanja XO






SHARE:

12 comments:

  1. I ja imam isti i s obzirom na to da je trenutno jedan od najboljih na trzistu neces zazaliti :D A kamera kida!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tooooo!!! :D hahaha
      Ma ja sam po malo geek freak, volim gadgete i novitete u svetu tehnike i baš sam se razočarala kad sam kupila iPhone. Sad mi je srce na mestu.
      Hvala na povratnoj info, radujem se druženju s kamerom :)

      Delete
  2. Znala sam, ali znala da ces nogirati iPhone! :D
    Ti si moja Android djevojka <3
    Super su mi aplikacije koje preporucujes, za neke nisam znala pa cu baciti oko.
    Slazem se za Lanu i Ultraviolence dok cu drugi album veceras u nocnoj smjeni preslusati.
    Umrla sam od smijeha na sliku HAK-a hahaha xD
    I samo cu reci da volim Sony, pocela sam fotkati za blog sa starom Sony Xperia Arc i voljela sam je bas.
    Ali trenutno, morati cu reci da LG G3 ima najbolju kameru od svih smartphone-a. Muz je ima i zavidim mu!
    Pokusati cu ga obrlatiti da mi ga pokloni kada mu dosadi pa da njim zamjenim svoj Samsung S4 :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pametno, pa zašto imamo muževe nego da nam poklanjaju super stvari ;)
      Poslušaj Sam-a, svideće ti se, sigurna sam.

      Delete
  3. Oduševljena sam tvojim stilom pisanja :)!Blog je odličan!

    ReplyDelete
  4. Aplikacija Makeupalley, dosta mi je pomogla pri kupovini kozmetičkih proizvoda :)

    ReplyDelete
  5. Ja sam već godinama vjerna iPhone-u i stvarno ne mogu zamisliti da koristim ijedan drugi mobitel :) Ali računam da je to dijelom zato što već jako dugo općenito koristim Apple proizvode (laptop prvenstveno) pa sam se totalno navikla na njihov način funkcioniranja (koji mi savršeno odgovara), a i najbolji su mi se pokazali u poslu tako da...long live Apple :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, u pitanju je navika i nešto što u biti poznaješ i svaka promena je ono... bullet in the brain, haha :D
      Drago mi je da imaš svoje fave gadgete <3

      Delete
  6. Mislim da treba da instaliras jos neku aplikaciju za obradu slika :D Kako samo stignes sve da ih koristis :) Fine aplikacije, a My calendar mi je omiljena, podseca me dva dana ranije... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misliš, ha? :D Ma ne koristim ih sve, samo mi je nekako super da ih imam tako na okupu (kolekcionarski OCD sindrom).

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig