14 September 2014

This or That- Beauty Tag!


*izvor: GIS


Još jedan tag post na ovom blogu, ali i u blogosferi ovih dana :) This or That tag bio je dosta popularan prošlog leta u Hrvatskoj, no ja dobih nominaciju od svoje drage blogokoleginice Milice sa bloga Lepota dolazi iznutra, ali šminka je šminka koja mi je zadala zanimljiv zadatak da odaberem između dve ponuđene opcije, pa hajd'mo videti kako sam se snašla :)
Milice hvala :)

Makeup:

*izvor: GIS

Blush or bronzer? - Blush, kad sam u gradu i kada nemam ono planinsko rumenilo :)
Lipgloss or Lipstick? - Lipstick, zato što ne klizi sa usana u roku odmah!
Eye liner or Mascara? - Maskara! Zauvek.
Foundation or Concealer? - Puder, sa njim mogu odrediti intenzitet prekrivanja kože, a dobar je i za korigiranje svega i svačega (ko zna znanje, jelte)
Neutral or Color eye shadow? - Fora kod šminkanja je da se ponekad poigramo bojama, no ja bih odabrala neutral look zato što je večni odraz naglašene prirodne lepote (makar ja na to gledam tako).
Pressed or Loose eye shadow? - Pressed, zato što sam smotana sa Loose i pigmentima.
Brushes or Sponges? - Brushes i prsti!

Nails:

* izvor: GIS

OPI or China Glaze? - Ni jedan, hvala lepo. Golden Rose ili Wet'n'Wild :)
Long nails or Short nails?- Kraći, da izgledaju prirodno i ne imobilišu me u svakodnevnim poslovima.
Acrylic or Natural? - Okej, odmah da razjasnimo nešto. Nikada, ni po koju cenu, ni za kakve novce na meni nećete videti akrilne aka veštake jer je po meni to oličje nehigijene (kako neko može ugušiti nikatnu ploču sa gelovima, fuj i pri tom imati tu ''stvar'' na sebi duže od 10 dana, fuj!) i idu mi uz kafanske pevaljke. Naročito oni ''stiletto'' :eeewww: Eto, napisala sam i to, odmah mi je lakše. :D
Brights or Darks? - Ovisno o raspoloženju, ali sve boje dolaze u obzir.
Flower or No flower? - Kao detalj, ali ne plastični- možda...

Body:

*izvor: GIS

Perfume or Body splash? -Parfem.
Lotion or Body butter? - Uvek ću pre izabrati body butter zbog intenziteta nege koji je puno konkretniji nego što postignem sa losionom. Dakle, puterko :)
Body wash or Soap? - Body wash u svim formama i oblicima (pena, gel, losion, mleko, ulje...). Volim sapune, no često isuše kožu, pa bude više štete nego koristi.
Lush or other bath company? - Nisam oduševljena Lush proizvodima (prekratko sam ih koristila, a efekat nije bio WOW), tako da se u ovom slučaju držim proverenih proizvoda. Neretko si napravim kupku od lavande (prave lavande).

Fashion:

*izvor: Gis

Jeans or Sweat pants? - Jeans, zato što idu uz sve!
Long sleeve or Short sleeve? - Dugi rukavi jer asociraju na hladnije vreme koje volim :)
Dresses or Skirts? - Haljine, uvek i zauvek.
Stripes or Plaid? - Prugice, karirano je za decu :)
Flip flops or Sandals? - Sandale, zato što mi ne beže :)
Scarves or Hats? - Marame, šalovi, ešarpe, sve! Šešire prepuštam kaubojima ;)
Studs or Dangly earrings? - Joj, baš slabo nosim naušnice, ali ako baš moram da odaberem- studs.
Necklaces or Bracelets? - Ogrlice, imam ih tonu i volim ih nositi. 
Heels or Flats? - Uvek biram ravnu obuću jer sam često u pokretu, mada nemam ništa protiv visokih potpetica. 
Jacket or Hoodie? - Jakna u svim formama i oblicima. 
Forever 21 or Charlotte Russe? - Hmm, biram manje zlo: Forever 21 zbog nekih komada koje posedujem, mada su oba brenda manje kvalitetna od onoga što volim kupovati i nositi. Sorry.
Abercombie or Hollister? -Okej, vidi se da je tag izvorno sa područja koja nisu Balkan :) Brendovi su mi poznati, i biram oba zbog prezgodnih frajera koji promovišu odevne linije. 

Hair:

*izvor: Pinterest

Curly or Straight? - Lagano uvijena. Sad kad se malo zamislim, ne sećam se kad mi je kosa bila ravna... hmm...
Bun or Ponytail? - Punđa radije jer mi je dužina trenutno na sredini, pa takav tail definitivno nije pony :)
Bobby pins or Butterfly clips? - Ukosnice forever.
Hairspray or Gel? - Izbegavam i jedno i drugo, ali kad nužda ne pita- hairspray.
Long or Short? - Koliko kratko? :) Sklona sam eksperimentisanju i ni malo mi nije frka odrezati kosu. Kosa raste. 
Light or Dark? - Prirodna, smeđa. Isprobala sam skoro sve boje i najbolje mi stoji moja prirodna.
Side swept bangs or Full bangs? - šiške nisam imala 100 godina, ali se sećam trauma nejednakih i krivih rukotvorina frizera, pa ću odabrati ove koje idu sa strane :)
Up or Down? - U poslednje vreme retko me se viđa sa raspuštenom kosom, no kad zahladi, budem je pustila :)

Random:

Rain or Shine? - Dok kiša pada, sunce da sija? :) Ja bih tako.
Summer or Winter? - Zima. 
Fall or Spring? - Jesen <3
Chocolate or Vanilla? - Čokolada!
East coast or West coast? - Opet američko pitanje :) Biram sever :)

I za kraj jedan random fact :D


Ja neću nikoga nominovati, s obzirom da je puno cura odgovorilo na ova pitanja. Ukoliko se pronađe neko ko nije, a želi, slobodno, biće mi drago pročitati :)
Inače, ja nisam banana, ali sam vaga u horoskopu tako da je svaki odabir između this-a i that-a = uspeh!
:)

Budite dobri.





SHARE:

4 comments:

  1. E slatko me nasmeja za vestacke nokte :D :D :D I da ... kosa raste ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam izraziti svoje mišljenje :P

      Delete
  2. Replies
    1. :)))))))))) was just being honest :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig