18 September 2014

Catrice Million Brilliance nail polish in 04 Lost 'N Roses




Pre nekoliko dana na FB stranici bloga mogli ste videti objavu ''mini new in'' goodies-a koje sam kupila u Muller-u. Uglavnom, jedan od dva proizvoda je lak za nokte o kome pišem nešto više danas.
Da li je vredan kupovine?
Pročitajte u nastavku :)


Kolekcija lakova koje posedujem odavno je premašila brojku 100 i nije me stid.
Jednostavno, svaka nijansa je posebna i svaku sam birala s ljubavlju i onim lebdećim pitanjem u oblačiću ''Treba li to meni?''. I svaki mi je trebao.
Pa tako i ovaj predivni, šljokicama obasut malac.
Lak dolazi u četvrtastoj staklenoj bočici, dakle nešto drugačija ambalaža od standardnih, okruglih bočica koje se nalaze u stalnoj Catrice postavci.
Deo je LE koja broji ukupno 8 nijansi i čini mi se da su sve dostupne kod nas.
Prilikom prvog otvaranja dogodilo se da se spoljašnji plastični deo odvojio od dela za koji je fiksirana četkica, pa je to izgledalo nekako ovako:


Ne volim to, ne volim...

Nijansa 04 Lost 'N Roses klasična je hladno rozikasta, slaže se uz različite odevne i make up kombinacije. Na noktima deluje diskretno, ali nikako nezapaženo.
Četkica laka je solidna, dovoljno široka da se u par poteza prekrije kompletan nokat.
Jedan sloj ne daje impresivan efekat, pa sam ga ja namazala u dva sloja.



E sad, nisam očekivala da će se na noktima održati više od 3 dana, no jako me je razočaralo to što se isti dan, odmah po sušenju, počeo lagano ljuštiti na vrhovima noktiju.
Dakle- postojanost= 0 bodova :(
Možda je to zbog naznake ''Luxury Lacquers''... možda ovaj lak nije za nas koje peremo posuđe, kosu, brišemo prašinu... ne znam.
Nije da po celi dan plivam u vodi, ali očekujem da lak traje makar 2 dana.
Tražim li previše?

* fotka sa Instagrama, malo nakon sušenja. Zar nije krasan? :/

Fotke dan nakon lakiranja ne bih stavljala na blog zato što celokupna slika izgleda vrlo aljkavo i bljak. Eto, a brinula sam se kako ću ukloniti šljokice... hvala Catrice što su se uklonile same :D

U svakom slučaju, na tržištu je pregršt odličnih lakova, puno boljih i jeftinijih od ovoga i ja ga definitivno ne preporučujem. 
Sorry Catrice :/

Da li ste isprobali lakove iz kolekcije Million Brilliance? Vaši dojmovi?

Do čitanja!




SHARE:

17 comments:

  1. Ja ga htjela kupiti jer mi je divan. Ali sad kad ovo citam, ipak radije ne. :-) Imam nesto slicno u takvoj rozoj boji od Essence-a i Flormara, tako da cu ipak preskociti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, divan je kad se gleda ovako... no drago mi je da sam napisala recenziju na vreme kako bi izbegli dodatne troškove za i ne baš dobar proizvod... :)

      Delete
  2. Zanima me, nameravas li uskoro da dolazis u Srbiju? Jer ako da, ja bih da ostvarimo malu saradnju. :) Tamara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Draga Tamara, nisam sigurna ni gde sam sutra kad se probudim, a kamo li kad dolazim u Srbiju (veruj, niko srećniji od mene da sutra krenem :)).

      Delete
  3. Jao rasplakala si me, lak nije za nas koje peremo sudove, brišemo prašinu, jer je deo luksuzne kolekcije ahaha, plačem od smeha LOL! Lak je prelep i privukao me je na prvi pogled, ali kada je loša postojanost u pitanju ni malo mi nije žao što Catrice nije dostupan kod nas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Catrice je ranije, poput Essence-a, imao odličnu i dugotrajnu formulu lakova, ne znam šta se dogodilo... Essence lakove više ni ne gledam. Imam par od catrice od pre i odlični su. Ovaj će neslavno završiti kao deo DIY ukrašavajućeg pomoćnika :)

      Delete
  4. Hihihi, jako dobar post, iako sam ona koja stalno pere suđe, ipak bih imala ovog ljepotana :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) je, lep je... slažem se, ali ne traje ni jedan celi dan.

      Delete
  5. Možda bi i bio za mene, jer na maminu veliku žalost, ja umočim prste u vodu samo kada perem ruke ili se kupam xD kupila sam ga već, ali ga još uvijek nisam isprobala, a "gleda" me sa police sa lakovima već par dana :D na toj slici baš divno izglea :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah :) dobra si. Nadam se da će na tvojim noktićima potrajati duže :)

      Delete
  6. Jao, koja šteta :( Lak je prelep i da nije te falinke rekla bih da je savršen....Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, kao da su zaboravili da ubace neki sastojak... haha, nikada mi lak nije trajao 1 dan.

      Delete
  7. Ja sam žena domać'ca, ovaj lak nije za mene! Iako izgleda prelepo i još na to dodamo da obožavam šljoke :)

    ReplyDelete
  8. Imam onaj slične boje u okrugloj bočici i dobar je, traje :) A ovo su samo šljokice ili je pjeskić?

    ReplyDelete
  9. A toliko je lijep, šteta što nije trajan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno- bačen novac :) Mogla sam kupiti dva dugotrajnija, ali lekcija je naučena :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig