26 September 2014

Birthday haul & new obsession(s)



I tako sam ja pre dva dana napunila 10 godina po treći put! :)
Ovaj rođendan pamtiću dugo, dugo... ne samo po poklonima, već po divnom društvu mojih ukućana- čupavih, i onih manje čupavih :), ali i po krasnom sunčanom danu u sred oblačnog septembra.
Ne mogu reći da se osećam pametnije ili iskusnije, ali se radujem novoj deceniji.
Smatram da se svako od nas većinom pronalazi u drugoj deceniji- upisujemo fakultete za koje smatramo da će nam pružiti znanje kao preduslov za dobar posao, zapošljavamo se, zaljubljujemo, odljubljujemo, putujemo, čitamo, istražujemo, pronalazimo hobije, partijamo, neki stanu na ''ludi kamen'' ljubavi, neki dobiju dečicu... nekada bude baš kako smo planirali, a nekada baš i ne.
I sve je to život. Sve su to iskustva, lekcije.
Radujem se novoj deceniji jer znam da donosi šarene dane. 
To šarenilo ću od sada moći sačuvati, ne samo u mislima, već i u formi fotografije zato što imam najboljeg muža na svetu! 
Dakle, od sada na blogu više nećete gledati zrnaste i mutne fotke :)
Jeej!
Zato što je tu Nikon D3300 sa sve objektivom i različitim dodacima koje još uvek nisam uspela do kraja proučiti. No stignem! Ne mogu vam opisati oduševljenje, pošto ni sama još uvek ne verujem da je napokon moj :)
Ukoliko nekoga jako zanima o kakvom je fotoaparatu reč, pročitajte recenziju klikom na ovaj link .
Prvi dojmovi- odlična, brza, pouzdana mašina.



Kako volim da pišem, normalno da je jedan od poklona bio notes sa popriličnim brojem stranica- preko 360. Ima tu neke simbolike, jedna stranica za svaki dan u godini? :)
Korice su ukrašene prkrasnom fotografijom sove. Inače obožavam sove, čak sam kao klinka imala sovu kao ljubimca. Živela je na drvetu u dvorištu i zvala se Steva. No jednog dana Steva je dobila mladunce, čak 3 čupavca sa ooogromnim žutim očima, pa smo se slatko smejali kako je naš Steva zapravo cura. 
Sledeći poklon koji me je rasplakao od sreće je Batman- No man's land strip, original.
Slinila sam po Algoritmu kao nezdrava, dve godine unazad obilazim police na kojima su Marvel & DC Comics, prebrojavam ovce i novce, ali nikako se nisam usudila kupiti bilo šta jer su ovi stripovi jako skupi (od 25€ pa na više... s tim da me ovi koji su jeftiniji ne zanimaju).
Kad sam videla da sam dobila Betmena, majko mila... prvo su krenule suze, pa smeh, pa suze... 
Ko me ne poznaje pomisliće da nisam baš svoja, no obožavam stripove, odrasla sam čitajući ih, skupljajući novac koji bih dobila za sladoled, olovku... ne znam, smoki :) te trčala na obližnji kiosk kako bih kupila Alana Forda, Tin Tin-a, Batman-a, Spiderman-a, ili Mikijev i Politikin zabavnik. Eh, ta vremena...




Dobila sam divnu, pamučnu majicu u kombinaciji bele s rozim rukavima i krasnim printom Mickey Mouse-a napred. Majica je jako ugodna za nošenje, odmah sam je prošetala :)
Nekako je baš girly i jako je volim. 
Avon Parisian Chic je bio poklon meni od mene :) Divan, baš šik parfem. Definitivno nešto drugačije i postojanije od mirisa koji se inače mogu pronaći u Avon katalogu.
Tu su i ostale sitnice od Catrice-a (highlighter pens), Avona (eyeshadow base + korektor). Bundeva je jedna od 4 koje smo kupili u Kik-u, pošto se ozbiljno pripremamo za Halloween ove godine :)
Ne znam samo kako će preživeti selidbu od 250km koju planiramo krajem oktobra.

Čestitka je od mame, glavne i odgovorne što sam tu :)




Ovako to izgleda all together:


I kako sam u naslovu naglasila, ovih dana opsednuta sam... dobro, ne baš ''opsednuta'', ali puno vremena provodim u sređivanju okućnice, kupovini ovaca (!), svinja (!), krava (!), pripremanju hrane za njih, sejanju žita, košenju i pečenju različitih peciva koje kasnije prodajem na štandu.
I pre nego se uhvatite za glavu i počnete tresti, nemojte! Ja sam farm girl.
Na žalost, samo virtuelno.
Pronašla sam igricu, bolje da nisam.
Radi se o Hay Day-u!
Jeste li probali? Bolje nemojte, haha :)
Sviđa mi se jako, sva sam napeta kad koke nemaju hrane, pa brže- bolje žurim do mlina da sameljem žito (hahah). Inače patim. Patim jako ako su mi zverke gladne.
U prevodu: samo mi je ovo u životu falilo.
:)


Nadam se da vam se dopadaju moji poklončići. Ima ih još, pretpostavljam- biće ih još (pošto sam daleko od mama, baka, tetki i ostalih koji su već najavili kako su mi pripremili ''po koju sitnicu'') :) 
Inače, znam da će ovo sada biti u fazonu ''izbirač naiđe na otirač'', no ne volim dobijati poklone od ljudi koji me ne poznaju. Uglavnom to završi sa ''hvala'' i namontiranim osmehom na licu dok se u sebi pitam- a šta ću sad sa ovim?!?
Znam da zvuči pretenciozno, ali to sam ja. Takva sam.
Kriv je horoskop što sam picajzla.

Volim svoje poklone jer znam da su birani srcem i s puno ljubavi.
Iskoristiću ovu priliku da još jednom zahvalim svim koleginicama blogericama i dragim čitateljkama na fenomenalnim porukama s čestitkama- da znate da ste me raznežile jako :)

Hvala vam na čitanju!



SHARE:

26 comments:

  1. Sta se nadas da li nam se dopadaju kada znas da balavimo!! :D Fotoaparat moram da izdvoim kao favorit, ako ga smem uopste izdvojiti :/ :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Smeš, naravno da smeš :) kad je najlepši!

      Delete
  2. Devica?:) Ah,Alan Ford..drago mi je da ima jos neko zensko koje voli Alana,mene gledaju cudno kad cuju da sam fan i to vatreni("Kako to da zensko voli stripove?"). Uzgred,bezveze je i kad ti onaj ko te dugo poznaje promasi ukus,tj poklon,da li ti se to desilo nekad? E to je tek neprijatno:) Srecan rodjendan i uzivaj,tridesete su najbolje:) Kristina,takodje Devica

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, ne, nikako. Vaga :)
      Nije se dogodilo da mi osoba koja me poznaje pokloni nekakav fail :)

      Hvala na čestitkama i na komentaru strip-fanu :)

      Delete
    2. Zasto nikako,Device su bas cool:) Ovo "picajzla" je izrazita osobina mog znaka:) A,pa ti si onda srecnica sto se tice poklona. Kristina

      Delete
    3. :D Haha, znala sam da ćeš me to pitati. Okružena sam Devicama, ne'b ja to, sinko hahah :D
      Šalim se, ok ste vi... ponekad :D
      Hvala Kristina, jesam :*

      Delete
  3. JAO HAY DAY :D Navučena sam maksimalno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nemoj mi reći! :D Zaraza je to draga moja, zaraza.

      Delete
  4. aaaaa vestice - eto ga aparat! Divno! Bas se radujem! E sad vise nema opravdanja da se ne snimas! :))))

    I ta nova decenija je skroz OK... ponekad se bas osecas vaznom kad kazes da imas 30 i kusur hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaaaa! :D
      Rekoh ja da mi smrdi na fotić :) Ako trebaš nekakvu prognozu, čitanje bankovnih računa i slično- tu sam :D
      Za snimanje... moram malo da savladam i kameru i editovanje.
      Ono je bilo stvarno sirovo :)

      Nova decenija je sasvim okej, sad sam si nekako bitnija :)
      Hvala ti na podršci i navijanju za fotić :*

      Delete
  5. Sretan ti rođendan draga!
    Baš si me nasmijala....ja već 3 godine igram tu igricu, savršena je, dinamična, često stave novi update, uvesu neku inovaciju....razumijem te u potpunosti! Ja isto kažem "moram pokosit pšenicu" ili " moram pomusti krave"...svi mi se smiju, ali ja stvarno uživam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Marijana :*
      Tri godine!!! Ma šta kažeš?!?!
      Jel to postoji tri godine?!?!?
      O majko mila :D
      Iste smo, mene su isprva čudno gledali, sad kontaju šta radim.
      Muž mi je obećao pravu kravu ako nastavim :D

      Delete
  6. Veseli ovi pokloni, a igrica glavna :D Već dugo ja ne igram ništa, pred tobom su slova liječenog ovisnika :D Pa to ne da mira, a često sam se kačila za one neke glupave za djecu tipa Plants Vs. Zombies i onda tako danima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovisnik?! :D Nema šanse to kod mene, imam poremećaj pažnje kad su igrice u pitanju- igram, brzo mi dosadi, pa ostavim :) Malo me brine što ovu igram više nego inače :)
      Plants Vs Zombies svi vole :)

      Delete
  7. Jaaaaaaaooooooo e ja sam se obradovala citajuci tekst i skoro rasplakala :DDDD Kako je lepo kada dobijes ono sto si zelela od nekoga ko ti je drg... Ajde dobro zbog poklona, ali onaj osecaj da je taj neki ko tebi znaci mislio na tebe i ZNA STA TI VOLIS i sta bi zelela da dobijes NEMA CENU!!!!!! Op op vidi slicice u postu, vidim vec se koristili pokloni ;) Samo napred i nadam se da taj tvoj aparat moze i da snima ;) :* Jos jednom sve najlepse do slegeceg rodjendana (onda cu ti valjda ponovo pozeleti isto to) :D Steva = Stevka :D A sto se farme tice mozes sa mojojm mamom pod ruku, od kako je otkrila android i Farmville na telefonu, ise ne gleda ni kuda ide :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Može da snima, zamisli :)
      Drago mi je da ti se dopadaju sličice, sve osim dve na kojima je fotoaparat slikane su njime :)
      Hvala na divnom komentaru, pozdravi mamu :) <3

      Delete
  8. Ma super su ti pokloni! Toliko su super da sam pomalo i ljubomorna jer ja za ovaj rođendan skoro i nisam dobila ništa "materijalno", ali eto, ne žalim se kad imam svog Malog! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lenka :* Gle, materijalno se potroši, podere... nema ga.
      Sentimentalno ponekad bude i materijalno (kao moj fotić i Betmen npr) i svakako vredi više.
      Mali je najveći poklon u životu :)
      Dok ne krene pubertet hahaha <3

      Delete
  9. Sretan rođendan :D
    Odlični pokloni, pogotovo fotoaparat i strip :D I ja sam odrastala na stripovima a naj su mi uvijek bili Alan Ford i Dylan Dog :) a volimi Zagora hahaha

    ReplyDelete
  10. mislim da imamo rođendane na isti datum :) sretan ti rođendan!
    super su ti pokloni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 24.09.?!?! :D
      Ako je tako, onda je superiška! :)
      Hvala i tebi srećan još jednom :*

      Delete
  11. Sretan ročkas s malim zakašnjenjem :* sve najbolje <3
    Nikon zvjerka je ipak zasjenila sve u ovom postu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Meli :*
      Je, Niki je macan prve lige :)
      Lagano savladavam funkcije koje ima ;)

      Delete
  12. joj što je slatki post :D

    Obožavam notese i najradije bih ih koristila 100 istovremeno,, a obožavam i sove, tako da mi je ovo preslatko...sova ti je imala baš fora ime :D
    Mickey mouse majca je baš posebna :D
    s ovim Avon parfemom me sve mamite,, a mabalaža mu je stvarno divna i moderna.. svaka čast avonu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Parfem je pogodak. Odlična mirisna nota, sigurna sam da će biti još lepši kad malo zahladi :)
      Baš sam se ugodno iznenadila.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig