23 September 2014

Avon Planet Spa India Intensity with Sandalwood and Sesame oils




Prošli vikend bila sam u prilici isprobati novitete iz Avon-a.
Ovaj put radi se o Planet Spa liniji proizvoda koji u sebi nose mirise inspirisane Indijom.
Set sadrži tri proizova: Sufle za telo, masku za lice i piling za telo.

India intensity Moisturizing Body Souffle with Sandalwood and Sesame Oils

Dolazi u plitkoj, širokoj, plastičnoj teglici, zapremine 200ml.
Souffle- kako ga je Avon nazvao, odnosno maslac za telo zaštićen je neprozirnom folijom ispod zatvarača, a prilikom njenog uklanjanja dolazimo do sadržaja.
Maslac je gust, žuto-narandžaste boje, opojnog mirisa. Najviše me podseća na miris kajenske papričice, miris ljutih začina koji se prepliću s opojnim notama sandalovine.
Isprva mi je celi taj mirisni dojam bio preintenzivan, no on je samo na površini. 
Divno se razmazuje po koži i dosta brzo upija. Koža je nakon mazanja svilena i toliko divna pod dodirom. Takođe, ubeđena sam da maslac na koži ostavlja lagani trag, kao da minimalno potamni kožu (ovu informaciju uzmite s rezervom, pošto meni deluje da je tako, ne mora značiti da ćete i vi primetiti isto).

Šta mi se dopada?

1. miris
2. lako razmaziva, brzo upijajuća tekstura
3. hidratacija, svilena koža i dugotrajnija nega suvljih delova kože
4. koža dobija poseban ton nakon upijanja maslaca





India intensity Firming Face mask with Sandalwood and Sesame Oils

Ova maska u nazivu ima ono magično obećanje koje svaka žena želi da se realno i ostvari, a to je da koži da čvrstinu, punoću i zdravi sjaj.
Maska dolazi u tubici zapremine 75ml. Bogate je teksture, vrlo slična maslacu za telo, no po sastavu namenjena je koži lica. Maska se nanosi na temeljno očišćeno lice, te se ostavi da deluje 10-15 minuta. Na poleđini tube piše- ostaviti da se osuši. Nisam baš sigurna koliko bi trebala stajati da se osuši u potpunosti... mada sadrži kaolin glinu, tako da ova priča ima smisla.
Nakon 15 minuta maska se ispere toplom vodom i voila!
Slično maslacu, ova maska deluje na kožu tako da joj da zdravi sjaj i mekoću. Što se tiče ''firming'' efekta, ne mogu napisati puno, s obzirom da sam je koristila dva puta.

Šta mi se dopada?

1. lagana za korišćenje
2. ugodan miris
3. ne ometa u ostalim poslovima dok stoji na licu
4. lagano se ispire
5. efekat je solidan, za jednu katalošku masku, koža je jedrija, svilenija, čak sam primetila da se pore manje primećuju
6. isušila je dve bubuljice (?!)





India intensity Invigorating Body Scrub with Black Sesame Seed extract and Sandalwood Oil

... ili osnažujući piling za telo. Zanimljiva mi je tekstura proizvoda koja podseća na pekmez. U sebi sadrži sitne piling čestice koje su jako blage. Ja, kad radim piling tela, volim da su čestice grublje i da osetim da se tu nešto dešava, da zaista uklanjam površinski sloj izumrlog epitela.
Dok su ove čestice jako, jako sitne i blage... 
Dakle, ovaj proizvod pronaći će drugačiju svrhu u mom kupatilu i ide na policu sa tuširalicama, dok ću za piling koristiti mešavinu koju radim sama i o kojoj ću vam pisati neki drugi put.
Tuba sadrži 200ml proizvoda.
Miris je sličan maslacu, te se u ovom pilingu najviše oseti sandalovina.



A sada, sastojci:

Koje možda nećete najbolje pročitati, pošto je teško uslikati punu tubu, ali ako vam je lakše- kliknite na sliku za uvećanje.


Piling za telo: SLS, PEG- zašto, oh zašto?!?


Maska za lice: moj favorit, sastojci su, po meni- ok.


Sufle/maslac za telo: opet taj PEG.

Zaključak:

Ovaj trio je na mene ostavio poprilično ok dojam. Favorit mi je maska za lice koja se pokazala kao odlična kombinacija ulja i gline, malkoc alkohola i ostalih sastojaka i koja jako dobro radi svoj posao.
Sufle i piling su solidni, ako bih stvari gledala površinski, bez zamaranja nekim detaljima koje sam čuvala za kraj. 
Svesni smo da sastav pilinga i suflea nije najidealniji (alkohol, PEG, SLS...), ali je prisustvo istih naglašeno na ambalaži. Pošto se radi o kataloškoj prodaji, volela bih da Avon razmotri (čisto ideja, da ne bi došlo do pobune) isticanje informacije šta proizvod sadrži u sebi kako bi imali sve crno na belo pre kupovine.
Druga i ne manje važna stvar koja mene muči je Avon-ova ''shady'' (čitaj: mutna) politika oko izjašnjavanja testira li ova kompanija sastojke/ proizvode na životinjama ili ne?
1989. objavljeno je zvanično saopštenje kako Avon prekida sva testiranja unutar kompanije i u plaćenim, vanjskim laboratorijima. No... šta se događa nakon '89-te?
Peta tvrdi da Avon nikada nije zaustavio testiranje proizvoda koji se izvoze na tržište Azije.
Meni kao krajnjem kupcu proizvoda to ne daje jasnu informaciju.
Ako živim u Hrvatskoj, da li to znači da moja tuba proizvoda sadrži sastojke koji nisu testirani na životinjama?
Da li to znači da Avon posebno proizvodi i testira proizvode za Aziju, a posebno za ostatak sveta?
Hmm... nisam baš sigurna.
Odmah da budem jasna, ja nisam osoba koja kupuje isključivo Cruelty Free dekorativu i preparativu. Razlozi? Ovakvi proizvodi mi nisu dostupni u meri u kojoj komercijalni jesu, nekoliko njih koje sam probala nisu prijali mojoj koži, a često je izbor jako siromašan i željeni proizvod mogu pronaći samo online. 
Znam da je potpuno licemerno s moje strane da ovakvo šta komentarišem, ali zašto nam se takve stvari zataškavaju? Zašto kao kranji potrošači- kupci nemamo pravo da odaberemo proizvod pod uslovima koje želimo? 
Neka ovo ostane otvoreno pitanje, pošto ga ni vi, a ni ja ne možemo rešiti.

Konačna ocena Planet Spa India Intensity seta: 3,5/5
Jeste li već isprobali ove proizvode ili planirate u budućnosti?

Do čitanja,




SHARE:

5 comments:

  1. Planet spa proizvodi su najbolji u Avonu. Ja sam zadovoljna njime.

    ReplyDelete
  2. Nisam, ali zvuci privlacno. Rado bih probala sufle i masku za lice. Vjerovatno cu ih naruciti. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maska je odlična, meni je najdraža od tri proizvoda, a sufle radi posao :)

      Delete
  3. Oduševljena sam Planet Spa proizvodima i počela sam da sakupljam njihove maske za lice. Trenutno mi je po prvi put ova maska India Intensity na licu i već mislim da ću je obožavati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti odgovaraju PS proizvodi. Samo pazi da maska na licu ne bude duže od preporučenog vremena, ume da ostavi narandžastu boju na koži :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig