7 August 2014

Weleda Mild Cleansing Milk- product review



I nakon skoro 5 meseci testiranja i korišćenja, došlo je vreme da sa vama, dragi moji ljudići, podelim iskustvo o Weledinom blagom mleku za čišćenje lica. 
Oni koji me redovno prate mogu primetiti kako sam poprilično spartanski nastrojena kad je higijena lica u pitanju: verujem da je i u ovom slučaju manje = više, te da kožu lica ne treba bespotrebno zatrpavati različitim sredstvima za negu jer se time može postići kontraefekat.
O Weleda proizvodima čula sam samo reči hvale, pa je razumljivo da je ovaj proizvod u meni pre isprobavanja probudio veliku sreću, ali i velika očekivanja!

Kremasto mleko dolazi u simpatičnoj staklenoj bočici tamno plave boje. Bočica ima originalan dizajn koji mi se dopada zbog praktičnosti (malo je teža, ali lepo leži u ruci i nema straha od klizanja ili ispadanja).


Ambalaža je na vrhu zaštićena plastičnim zatvaračem. Inače, ambalaža je primarno zapakovana u kartonsku kutiju koja na sebi sadrži sve informacije o proizvodu, ali i detaljno uputstvo za upotrebu u letku koji je unutar kutije. Moj primerak došao je ravno iz Nemačke, pa je bilo mozganja oko prevoda :)



Mleko je namenjeno za negu normalne do suve kože. Formula je osmišljena tako da očisti kožu, te da je zadrži u ravnoteži ne umanjujući njenu prirodnu zaštitnu funkciju. 
U sebi sadrži ulje jojobe i ekstrakt iz korena irisa.

Ostali sastojci vidljivi su na slici ispod:

Water (Aqua), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Lysolecithin, Fragrance (Parfum)*, Glyceryl Stearate SE, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Distillate, Iris Germanica Root Extract, Xanthan Gum, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Citral*.

*iz prirodnih esencijalnih ulja


Moja koža je mešovita i osetljiva i u početku sam mislila kako mi mleko možda neće odgovarati (lice će mi biti masnije i lepljivije)- no bila sam u krivu. Blaga formula je kremasta i jako se lagano nanosi, te ne ostavlja nikakav lepljiv trag za sobom. Koristila sam mleko ujutro kako bih kožu lagano omekšala i pripremila za šminku (nanela bih ga, pričekala par minuta, pa bih lice umila mlakom vodom), ali i uveče nakon umivanja lica kako bih uklonila moguće zaostatke pudera, te kožu pripremila za noćnu negu i hidrataciju. Dakle, nisam ga koristila za direktno uklanjanje šminke. 
Bočicu je pre upotrebe potrebno dobro promućkati pošto je mleko gušće konzistencije, te ga se može nanositi vlažnom blazinicom ili prstima. Izbegavala sam područje oko očiju, a na licu mi nije izazvalo nikakav nered, čak naprotiv. Primetila sam da mi se koža lagano, ali sigurno čisti od onih sitnih bubuljica izazvanih uglavnom znojem i prljavštinom (pojave se kad-kad na bradi).
Mleko miriše dosta intenzivno, herbalno, a dominira miris hamamelisa, irisa i nečega što me jako podseća na smilje :) Verujem da je to miris esencijalnih ulja. No on se lagano gubi nakon nanošenja i nije ni malo neprijatan.


Cena bočice od 100ml iznosi oko 100kn (oko 13€) i može se pronaći u bolje snabdevenim apotekama, drogeriama i online shopovima (Terra Organica). Ja sam svoj primerak dobila na poklon od prijateljice što nije uticalo na moje mišljenje o proizvodu :)
Šta više, toplo ga preporučujem svima koji svoju kožu žele nagraditi blagim, a posve učinkovitim mlekom koje ima odličan dugoročni efekat- čisti, omekšava, osvežava i umiruje najosetljiviju kožu lica.

Da li koristite Weleda proizvode? Ako da koje i šta preporučujete?

Do čitanja 
 xo





SHARE:

8 comments:

  1. Weleda me bas privlaci u zadnje vrijeme, kao i Dr.Hauschka - biti ce kupovine a mlijeko ide na WL draga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman do jeseni potrošim zalihe ovoga što imam, pa si fino slažem listu s ciljanom negom za lice i telo od Welede. Jako sam znatiželjna i zainteresovana prebaciti se na prirodniju negu :)
      P.S. Ti si moj brother from another mother :*

      Delete
  2. Imam ga, volim ga :)
    Imam i još nešto lepo, pripremam jednu lepu grupnu recenziju, biće uskoro :) Mislim da bi ti dobro legao i tonik sa hamamelisom, kaže da je za sve tipove kože a ja mislim da je više za mešovitu kakva je tvoja. Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Baš ću pogledati tonik :) Radujem se tvom postu, verujem da će mi pomoći da na listu dodam po koji proizvod :)

      Delete
  3. Ja sam oduševljena ovom čistilicom i drago mi je da i tebi odgovara.
    Pre nje sam bila oduševljena i kremom za čišćenje sa bademom, u tubici. Mada mislim da mi mleko nekako više prija koži u smislu nege. Ali u pitanju su samo nijanse :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da je zbog osvežavajućeg efekta. Ja umem iskombinovati mleko s termalnom vodom i odlično je :)

      Delete
  4. nisam još ništa nažalost koristila od njih, ali me privlači puno toga
    ovo mlijeko zvuči primamljivo, sviđa mi se što je nježno, a efikasno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toplo preporučujem da ga probaš, nećeš požaliti. Blago je, a vrlo osvežavajuće i tako lepo neguje kožu da nemam reči. Nekako sam godinama naučila da je u kožu potrebno uložiti dosta kroz proizvode s kontrolisanim i što prirodnijim sastavom, a to će nam se svakako vratiti sporijim starenjem i sporijim gubitkom volumena kože.

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig