12 August 2014

#LOTD with filters, because iPhone photos suck!



Utorak. A ja kod kuće.
Šta sa slobodnim vremenom?
Igrati se sa šminkom, naravno.
Trebali biste videti kakav sam haos napravila na podu u dnevnoj sobi- doslovno plivam u dekorativi. Malo slobodnim stilom, malo delfinom :D
U gomili svega i svačega pronađoh i Essence Colour Flash crvenu maskaru i rekoh sebi- 'ajmo biti kreativni!
Kad sam napokon završila, pade mi na pamet da to fino poslikam i podelim sa vama, no ovde nastaje problem- u toku editovanja primetim kako su fotke presvučene nekakvim filterom, a u postavkama telefona nisam primetila to dok sam fotkala. Toliko mi nedostaje Samsung :(
Nije iPhone za mene... nope.
Sve je nekako sanjivo, zamagljeno.

No šta je- tu je :)
Pa da pređemo na stvar:




Oči:
Kao bazu za senku koristila sam Eveline Art Scenic 2u1 korektor u nijansi 04 Light
Urban Decay Naked basics paleta
Deborah Milano 24 Ore Velvet Metal mono senka u nijansi Violet
Essence liquid eyeliner u nijansi 01 Black
Kost Kajal olovka za oči u nijansi 01 Blackest Black
Essence Colour Flash maskara u nijansi 03 Miss Mary Berry (gornje trepavice)
Essence Maximun Definition Volume maskara (donje trepavice)

Obrve:
Maybelline Color Tattoo u nijansi 40 Permanent Taupe


Lice:
Rimmel Stay Matte u nijansi 103 Tue Ivory
Too Faced rumenilo iz palete The Secrets to No Makeup Makeup
Maybelline Affini Mat matirajući puder u kamenu u nijansi 020 


Usne:

Avon Ultra Colour ruž za usne u nijansi Sangria (prekrasna boja, prekrasna tekstura, big thumbs up za Avon!!!)


I to bi bilo to.
Možda se čini kao hrpa proizvoda na licu, no celokupan look vrlo je nosiv i ni malo težak.
Nisam sigurna da li bih ga preporučila za prvi sastanak sa voljenom osobom (crvena maskara, da se ne prepadne čovek), ali je odlična kombinacija za večernje izlaske s prijateljima ili dugogodišnjim partnerom (jer on zna da vi u duši niste čuđakinja, već eksperimentalac :D).
Eh, da- da ne zaboravim ''frizuru'' pošto sam već dobila nekoliko upita na FB šta sam radila s kosom.
Napravila sam ''pin up'' točkić (ono kad umotate pramen u točkić, znate na šta mislim, jel da?!?) od prednjeg pramena, te sam pozadi ostatak kose smotala u nekakvu alternativnu punđu :)

Etogac. 
Za kraj sam vam sačuvala par ''behind the camera'' fotki, čisto da se malo bolje upoznamo.
:)
Da vidite s čim moji ukućani moraju da se nose iz dana u dan :P


Čime se vi igrate ovog vrelog, prepečenog letnjeg dana?
Jeste li na odMORU ili čamite na užarenom asfaltu poput mene?

Puno vas xoxo-am, pa se čitamo!







SHARE:

51 comments:

  1. Izgleda jako interesantno :)
    Nikad mi to ne bi palo na pamet.

    ReplyDelete
  2. Prekrasan post, baš sam uživala <3
    Ja ti čamim na uzavrelom asfaltu i brojim minute do kraja godišnjeg :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brzo će naše vreme da uživamo Martina, brzo će :)
      A onda sve 4 u zrak <3
      Nadam se da ideš van ZeGea.

      Delete
  3. Replies
    1. :D Ja bih volela da su gornje tri oštrije, pa da se sve lepo vidi. Al mačka je htela iPhone... grrrr
      :) Hvala :*

      Delete
  4. Baš si krasna i ova maskara super izgleda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Veki :*
      Maskara je super, ne znam zašto sam je odložila sa strane.
      Treba je namazati u dva sloja, ali daje baš lepu boju :) I ne trebam uvijač, znači četkica je okej.

      Delete
    2. Moje trepavice UVIJEK trebaju uvijač, majko moja :D

      Delete
    3. Kad ti ne slušaš svoju mene :)
      Ricinusovo ulje svako drugo veče pre spavanja, znaš kako rastu. Ih! ;)
      A pomaže i vazelin.

      Delete
  5. Jao opet trepavice koje mame uzdah :) slike su ti skroz fora i divno izgledaš :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Hvala Jasmina <3
      Potrudila sam se, mada bih morala kupiti pravi foto aparat :/

      Delete
  6. Sjajno! Počev od makeup-a pa do fotki ispod, predobre su (osim ove tri gore, ali koga briga, mene nije) :D Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prve tri fotke su onaj fazon kad se tek probudiš, pa ne vidiš najjasnije :D
      Hvala :)

      Delete
  7. Trepavice divne, boja maskare ti baš ide uz boju očiju, sviđa mi se kako sve na kraju izgleda. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na komentaru, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  8. Prelepo! Uživala sam u ovom postu. :)

    ReplyDelete
  9. Wow, jako mi se sviđa :D Baš gledam kako si odlično ukomponirala crvenu Essence maskaru. Htjela sam ju kupiti, ali sam se bojala da će na očima izgledati malo freeky, ali totalno si me razuvjerila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena je presmešna, uzmi je obavezno :) Ako ne uspe na trepkama, bude na kosi :)

      Delete
  10. Fotke su fenomenalne! Konacan look fantastican! Super ti stoji ta pin-up varijanta :)
    Kod mene odmora nema :( Full-time-mom radi 24 sata bez obzira na temperaturu i uzivam kad ukradem slobodno vreme da ceprkam po blogovima i uzivam bar na trenutak ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana, baš mi je drago da ti se dopada :)
      Prekrasno, znači pune ruke posla :D
      Neka, to je divna stvar i verujem da uživaš <3

      Delete
  11. Prelepo, posebno mi se svidjaju crvene trepavice :-)

    ReplyDelete
  12. Lepo se sminkas i jako mi se dopada tvoj blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahvaljujem, jako je lepo znati to <3

      Delete
  13. Koji si ti slatkis <3 Sminka je super zanimljiva i lepo ti stoji! Glasam za jos ovakvih postova,jer sam ovaj od pocetka do kraja propratila kezom. :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Hvala Milena, divno je kad kompliment dobiješ od prekrasne žene koja jako vešto barata bojama i tehnikama šminkanja <3
      Prihvatam predlog, samo da uhvatim više slobodnog vremena :)

      Delete
  14. divna sii ♥ baš interesantna igra bojama :)

    ReplyDelete
  15. alaa predobar look :D
    posebno mi se sviđa essence maskara Miss mary berry :D
    i avonov ruž, kojeg si moraaam naručit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruž je apsolutno savršen. Inače imam tanje usne, ali uopšte ne izgleda funny kad ga stavim.
      Hvala :*

      Delete
  16. Predobar look, baš mi se sviđa ;)
    Ja sam se danas prvi put ove godine okupala u moru :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ijaaaooo :D I ja bih! Kako je?
      Haha, zvučim kao nekakav siročić koji nikada mora video nije :P
      Uživaj u moru i suncu i letu :*

      Delete
    2. Odlično!!
      Ja sam se ponašala kao malo dijete i mislim da su ljudi jedva čekali kada ćemo napustiti plažu :D

      Delete
  17. prvo, kosa <3 pin up <3 to je to <3
    drugo, crvena maskara. odlčan, sjedi 5.
    treće, prekokrasna si.
    četvrto, jezik pregrizla da ti nedostaje samsung! otkad sam se oprostila od svoga i prekrstila u iŽenu, nova sam osoba. To je jedan fantastičan stroj i samo moraš dopustiti intuiciji da te vodi XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda sam ja jedna gŽena (G if for i ne tako inteligentna) :P
      Ne mogu! Kamera je... aaarrgghhh :D
      Ma budem kupila novi fotić i tačka.
      Mužu, ako čitaš ovo, uskoro će mi rođendan i tako... :)

      Hvala na predivnom komentaru, odoh uključiti intuiciju :P :*

      Delete
  18. Ovo izgleda fenomenalno!!! :) Piši češće ovakve postove :) P.S. Nisam baš skontala šta je "točkić", a zanima me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anđo :*
      Budem, obećavam. Moram da nabavim fotićićić :)
      Točkić je ono kad odvojiš pramen gde bi trebale viti šiške, pa pramen uvijaš u krug/ točkić hahaha :D Joj, ne umem da objasnim bolje. Dakle, uvijaš na unutra da dobiješ okruglu formaciju, kao na vikler! E, to je točkić. I onda ga samo pričvrstim da bude kao šiška :D

      Delete
  19. E pa ovo je odlično! Slike su baš zanimljive :))

    ReplyDelete
  20. Haha super si mi na svim fotkama, vidim da si se baš dobro zabavila :)) Inače, čitavo vrijeme se mislim da mi ličiš na nekog i nikako se sjetiti i sad me lupi - na ovim fotkama si mi kao Garance Dore :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako :)
      Uuuu, takvo poređenje ne dobih nikada. Hvala. Ona je super.
      :)
      :*

      Delete
  21. Zeno, sta da ti napisem da vec nije bilo u superlativu??
    Maskara je fantazija ali poenta je da tebi fenomenalno stoji.
    Da ne pricam o odlicnim fotkama koje su tako simpaticne i tako su me od srca nasmijale!
    Definitivno cesce radi slicne postove, ako nadjes vremena naravno. Uzitak su za citanje i gledanje! :))) :**

    ReplyDelete
  22. Prelepo i zabavno :D
    Veeeliki sam ljubitelj trepavica u boji, i često koristi obojene maskare. Više se opredeljujem za one plavo/zelene varijante i nekako najviše volim da ih nosim leti.

    ReplyDelete
  23. Tek sam sada vidjela ovaj post, promaknuo mi je dok sam bila na GO....jako mi se sviđa ova crvena maskara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako je vredi imati, nikad ne znaš kad će te pući inspiracija :D haha

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig