26 August 2014

Holyplant AntiOx- review and my opinion



U poslednjem velikom New In postu spomenula sam proizvod o kome danas pišem nešto detaljnije. Primetila sam kako mnoge zanima delovanje ove okoloočne kreme, pa ću preći na stvar.

Holyplant AntiOx krema namenjena je ciljanoj nezi osetljivog okoloočnog područja i cilj joj je da nahrani, neguje, omekša i kožu učini elastičnijom, što nužno vodi ka smanjenju bora.
Krema mi je privukla pažnju zato što je produkt Jadran Galenskog laboratorija iz Rijeke, a kako cenim ''domaće'' preparativne pripravke, odlučila sam isprobati je.

Ambalaža:

Krema dolazi zapakovana u simpatičnu kartonsku kutijicu na kojoj se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu. Dizajn kutije je jednostavan, sveden, možda se nekome učini starinski, no meni se dopada.
Unutar kutije nalazi se malena staklena bočica s plastičnom pumpicom, dodatno zaštićena plastičnim poklopcem. Bočica sadrži 15ml proizvoda. Iako se čini kao mala količina, konzistencija kreme je takva da će potrajati jako dugo.


Kao pravi galenski proizvod, kremu prati insertirani letak sa detaljnim opisom proizvoda, sastojcima, te načinu čuvanja (roku trajanja). Kad smo kod roka, moram napomenuti da nije dug i da se krema mora potrošiti u roku od 3-4 meseca.



Sastojci kreme:

Holyplant AntiOx u sebi sadrži aktivne prirodne sastojke, ulja jojobe i badema koji hrane i hidriraju osetljivo područje oko očiju. Visoka koncentracija vitamina A, C i E usporava starenje i kožu štiti od slobodnih radikala. Proizvođač obećava da će redovnim korišćenjem kreme bore i fine linije biti umanjene, te da će se smanjiti ''vrećice'' ispod očiju. Krema sadrži glicerol i supstance koje oponašaju prirodni faktor ovlaživanja, te u tkivu održavaju optimalan nivo vlažnosti.
Složićemo se oko toga da bi sastav mogao biti puno ''srećniji'' i da je mrvicu zabrinjavajuće prisustvo mineralnih ulja (?), PCA i gooomile parabena. Nisam sigurna zašto bi iko natrpavao ovoliko hemije u jednu okoloočnu...


Moje mišljenje:

Meni se pre svega dopala ambalaža- staklena bočica, umesto standardne plastične tube, koja deluje nekako ozbiljnije :) Ambalaža je vrlo stabilna, pumpica funkcioniše bez zaglavljivanja ili sličnih problema.
Tekstura ove kreme je gusta. Bele je boje, dosta bogata i upravo zato nije potrebna velika količina za tretiranje okoloočnog područja. Količina manjeg zrna graška bila bi sasvim dovoljna.
Miris kreme je blag, no brzo nestaje s kože.
Ja sam kremu nanosila uveče, pred spavanje s obzirom da je dosta bogata.
Inače, koža moje okoloočne regije menja se s godišnjim dobima i vremenskim prilikama, no u većini slučajeva je normalna do lagano dehidrirana.
Kremu bih nanosila jagodicama prstiju, lagano utapkavala, a potom masirala laganim polukružnim pokretima.
Bogata struktura bi se relativno brzo upila, dok bi na površini kože ostao tanak i vidljiv uljani film. Osećaj nakon nanošenja jednak je onom kad nanesete bogatu hidratantnu masku, te osetite da se nešto dešava pod kožom. Osetno je prisustvo ulja, no na koži ne ostaje ništa lepljivo ili masno što bi se kasnije prenelo na jastučnicu. Meni se ovo jako dopalo, te sam svakog jutra videla razliku u izgledu kože.
Da li su mi se smanjile bore? - Ne, nisu.
Da li je došlo do nastanka novih bora? - Ne, koliko primetim nije.
Da li se umanjila otečenost nakon malo sati spavanja? - Većinom da.
Da li se struktura kože promenila? - Da, koža je definitivno mekša, elastičnija i jako lepo pripremljena za nanošenje makeup-a ujutro, nakon umivanja. 



Zaključak:

Primetim da se oko ovog proizvoda vodi polemika po forumima i kako su mišljenja podeljena. Neki su oduševljeni, dok je drugima ovo ''bačena para jer ne pruža nikakvu negu, ne uklanja podočnjake ni bore''. Smatram da je ovo jedan solidan proizvod koji ima šta za ponuditi koži, te da o vama ovisi hoćete li mu dati šansu.
Naravno, ukoliko od proizvoda očekujete da koži pruži hidrataciju, solidnu svakodnevnu negu- go for it!
No, ukoliko očekujete da će vas podmladiti, trajno ukloniti bore, pore, fine linije, tamne kolutove i šta-sve-ne... sorry, onda trebate hirurga, a ne kremu :)
Ja sam zadovoljna kako nahrani kožu i mogla bih je svrstati u red solidnih okoloočnih krema koje sam koristila.

Dopada mi se: dostupnost, cena, količina, fino nahrani kožu i hidrira solidno.
Ne dopada mi se: sastav. Ponavljam, ne razumem čemu toliko štetnih sastojaka...

Gde kupiti? -DM
Cena? - malo više od 60kn



Da li ste isprobale Holyplant AntiOx kremu za učvršćivanje oko očiju? Kakvo je vaše mišljenje o okoloočnim kremama? Koja okoloočna vam je Holy Grail?

Do čitanja,







SHARE:

4 comments:

  1. Kada sam pročitala naslov, odmah sam se razveselila da bi ovo moglo biti nešto dobro, ali kada sam vidjela što su sve potrpali u sastav, odgovorena sam od kupnje :/

    ReplyDelete
  2. E neka si o ovom tipkala :D Razmišljala sam vrijedi li kupiti, ali nisam baš zbog sastojaka. Sve što radi ovaj serum, radi i prirodna kremica koju koristim. Znači daleko sretniji izbor sastojaka :)
    Koristim Holyplant bademovo ulje za odstranjivanje šminke i samo ću reći ljepota :D

    ReplyDelete
  3. Potpuni sam fanatik, kada su u pitanju okoloočne kreme. Mogu dati zapanjujuću sumu novca za minijaturnu tubicu. Primetila sam da mi one masnije jođ uvek ne odgovaraju, čak ni zimi. A ovu bih svrstala baš u tako, zaštitne zimske, bar po sastavu :D. Lepo sumirano!

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig