27 July 2014

Top 10 Summer tunes from my phone



Nedavno sam donela odluku- jednu od većih, zameniti najdraži mi Samsung Galaxy S III novim telefonom. Kako me muž stalno zadirkuje da sam hipsterica (yeah, right), odluka je pala na iPhone 5s čisto da napokon vidim čemu tolika pomama i histerija za ovim telefonom. A verujte, vladalo je sveopšte ludilo do pre 20-tak dana kada je izmenom zakona o telekomunikacijama korisnicima data mogućnost da prekinu ugovore (pretplatu) i odluče se za drugačije, povoljnije varijante, ili jednostavno promene operatera.
Možete onda zamisliti redove i broj ljudi koji su sa (ne)strpljenjem čekali na povoljnije opcije, a ono što je mene iznenadilo je apsolutna pomama za iPhone-om i to baš modelom 5s. Valjda sam imala sreće, poslednji model u Hrvatskoj je postao moj i to onaj fancy u belo- zlatnoj kombinaciji. I dalje pamtim poglede ljudi iz reda dok sam preuzimala uređaj :eek: :D

Trebalo mi je neko vreme da se naviknem na iOs, i ma šta sad mislili verni korisnici iPhone-a, Samsung je moja prva ljubav i ovom ajfiću je teško da ga zaseni (so far).
Telefon sam odmah načičkala različitim aplikacijama, možda sastavim post u kome ću vam pokazati šta se sve tu nalazi. No danas je fokus na 10 pesama koje sačinjavaju moju letnju top listu i koje slušam iznova.

Pa da krenemo :)

1. Nico & Vinz- Am I wrong

Predivna pesma, predivne lirike, snimano u predivnoj Africi (Botswana) za koju me veže nešto jako posebno. Tasha & Jeremy 

2. Calvin Harris- Summer

Obožavam Calvina i njegove pesme su u mojih top 5 još od davne '99 :)
Pesma je prava letnja, zarazna, a video... :) yummy!


3. Lana Del Rey- West Coast

Savršena pesma za lagane letnje večeri :)


4. Paramore- Ain't it fun

Obožavam Paramore, ne postoji pesma koja mi se ne dopada, a ova je savršena jer nosi odličnu poruku ;)


5. Justin Timberlake- Not a bad thing


Za ovu pesmu veže se divna priča iz NYC-a, o dečku koji je u pola noći, u metrou zaprosio svoju devojku dok mu je s telefona svirala upravo Not a Bad Thing :)
Priča je stigla do Justina i pokrenula čitavu grupu ljudi koja je u misiji da ih pronađe :) zato što su inspiracija za iskrenu ljubav i romantiku. Ukoliko vas zanima, video je niže:




6. Charli XCX- Boom Clap! (The fault in our stars soundtrack)


Još uvek čitam knjigu, a film se ne usudim gledati. Strah me od poplave :/


7. Sia- Chandelier


Sia je jedna od onih na čiji glas moj celi organizam reaguje tako da se naježim, a onda kao da se topim i lebdim u isto vreme. Kao da me hipnotiše! Žena ima najbolji vokal na celom svetu! Slušala sam je još davnih 90-tih i presrećna sam što njena muzika nije podlegla uticaju auto-tune-a i kojekakvim glupostima moderne produkcije. Ona i uživo zvuči jednako dobro kao i na traci  

8. 30 Seconds to Mars- Pyres of Varanasi



Još jedna moćna stvar od najdraže mi grupe. Melodija koja jako dobro oslikava našu realnost.

9. 30 Seconds to Mars- Up in the Air


Celi album 30STM osmišljen je tako da se pesme nadovezuju jedna na drugu, što sačinjava odličnu kompoziciju u trajanju nešto sužem od sat vremena. Obožavam ovu pesmu, volim kako mi podigne raspoloženje u momentu! :)


10. Lykke Li- No rest for the wicked


Želim otići na njen koncert. ASAP!


******************

Nadam se da vam se dopada moja top lista.
Delimo li muzički ukus? Preporuka za nešto novo je dobrosošla :)
Hvala na slušanju :)


SHARE:

9 comments:

  1. Fino, fino... :) Naročito lajk za Lanu i Harrisa :)
    Ja ne razumijem pomamu za tim ludim telefonima immam Xperiu J i ne bih je mijenjala ni za jedan iPhone ili Galaxy.. Sony je sony :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D Ma ljudi su povodljivi za novim trendovima i tako ih je lako obmanuti ;)
      Ja se još uvek navikavam na iPhone, a imam ga mesec dana! Valjda sam se emotivno vezala za Galaxy-ja, pa odbijam sarađivati s ovim :P

      Delete
  2. Znam na sta mislis, Apple-ovi proizvodi su nevjerovatno popularni i uzivaju ogromnu vjernost kod korisnika. Licno sam uvijek bila Android girl :) Volim svoj Samsung S4 i ne namjeravam ga uskoro mijenjati. Kod kuce muz ima Apple-ov Mac i pokusavam malo raditi na njemu da se naviknem na njihov operativni sistem...ali ide sporo. Vise volim svoju Toshibu, ma nebrojeno puta! Ali mozda mi se misljenje jednog dana promijeni.
    Mah znas da imamo jako dobar muzicki ukus *dustsoffshoulder* haha
    Jako mi se Lana uvukla u misli posljednjih dana. Volim West Coast, Burning Desire, Summertime Sadness i Blue Jeans. A prije mi se nikako nije dopadala. Valjda mi je simpa sto je tolika cvaka :D
    Propuh kroz glavu, blago njoj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Apsolutno razumem ljubav prema Androidu/ Windows-u
      Baš sam juče pročitala njenu poslednju izjavu koja je odmah dobila etiketu- kontroverzne.
      Kako je spavala s mnogim muškarcima iz muzičke industrije, no kako je niti jedan od njih nije uveo u posao ili joj pomogao da uspon bude lakši.
      Po meni tu nema ničeg kontroverznog, dešavaju se i gore stvari.
      Ona je meni posebna samo po svojoj muzici, a za ostalo... tu je mastercard ;)

      Delete
  3. Ćitamo iste vesti:)
    Ponadala sam se da ćeš malo još o telefonu, jer ni ja nikako ne mogu da shvatim toliku pomamu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu napisati poseban post o njemu :D haha

      Delete
  4. Od svega s popisa volim Calvinovu stvar i Lanu :) Lana je odlična za utapanje u depresiji xD

    ReplyDelete
  5. Meni treba ovako neka lista, ali za filmove :D
    Lično volim ceo koncept koji stoji iza Apple proizvoda - high class & top quality :snob:
    Inače, mislim da kod telefončića dosta igra ulogu navika i "prva ljubav" :D

    ReplyDelete
  6. Preporuka, Indila- Derniere Dance :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig