22 July 2014

L'oreal Ever Riche hair mask for dry&damaged hair



Već mesecima merkam proizvode iz L'orealove linije za negu kose- Hair Expertise. Uglavnom provodim sate na feelunique.com, online beauty shop-u koji nudi savršen izbor fenomenalnih i nama do skoro nedostupnih proizvoda. Napisah do skoro, pošto se pre izvesnog vremena u Muller drogerijama pojavila linija za negu kose Ever (Riche/ Strong/ Pure/ Sleek). Da je bilo koja druga drogeria u pitanju, verujem da bih se odlučila na kupovinu preko feelunique.com pošto sam primetila da se kvalitet proizvoda za negu kose kod nas i van granica Balkana jako razlikuje. No sve što sam do sada kupila u Muller-u bilo je savršeno i jednako kvalitetno kao isti proizvod kupljen u Nemačkoj (Nivea, Florena, Dove a sad i L'oreal).

Pre mesec dana napokon kupih Ever Riche masku namenjenu suvoj i jako oštećenoj kosi kosi, a u nastavku pročitajte moje dojmove. 


Krenimo od ambalaže. Okrugla teglica izrađena od čvrste plastike s poklopcem na odvrtanje. Preovladavaju zlatna i bakarna boja što ambalaži daje dašak luksuza. Teglica je uzana i ni malo slična standardnim pakovanjima maski za kosu- deluje malena, no sadrži 200 ml proizvoda što je sasvim ok.
L'oreal tvrdi i na pakovanju jasno ističe kako ova maska ne sadrži sulfate i voskove, te da je bogata botaničkim uljem cameline (biljka koja se može naći na livadama, ima žute cvetiće na vrhu) i uljem iz semenki kajsija, kao i da duboko hidratizuje i neguje dlaku, te je štiti od daljeg isušivanja.


Ukoliko me redovno pratite, poznato vam je da sam prošle godine bila plava. Iako sam se vratila smeđoj boji, a moram se pohvaliti kako se nisam ofarbala od početka proleća (yay!), i dalje se od sredine kose ka vrhovima nalazi onaj deo koji je bio izložen delovanju blanša i različitim proizvodima za izvlačenje pigmenta iz dlake. Iako se trudim da kosu negujem dobrim preparatima, ona je na krajevima lagano ispucala i dva dana nakon pranja vodi svoju politiku i strši na sve strane. Podsećam ponekad na hodajući strujni udar!
Ova maska je nešto najbolje što se mojoj kosi dogodilo u poslednje vreme.
Kremasta je, gusta i jako se lako nanosi. Koristim je tako da nakon ispiranja šampona između dlanova rasporedim količinu manjeg oraha, te umasiravam u dlaku od vrhova ka temenu. Zaustavljam se negde na sredini jer ne želim da mi maska sedi na temenu. Ostavim je da odstoji oko 5-10 minuta, u zavisnosti od toga koliko mi se žuri van tuša :)
Već prilikom ispiranja kosa je na dodir svilena i podatna, a nakon sušenja dlaka je hidrirana, zaglađena i vitalna, sjajna! Krajevi su zaglađeni i nikako ''udrvenjeni''.
Ponekad sam je koristila samostalno, ponekad u kombinaciji s mlekom za kosu od manga (Balea) koje sam nanosila pre feniranja i moram vam priznati- ova maska je najbolja maska drogerijskog ranga koja će oporaviti kosu i to neće učiniti samo na dan, dva iza pranja, već su efekti učinka na dlaku trajniji. Mislim da je odlična solucija za suvu kosu tretiranu bojom, blanšom i aktuelnim Suncem koje prži sve pred sobom.

Sastojci:


Ja sam svoj primerak platila oko 80kn/ 10,5€, no za sve vas kojima se maska dopala i koji ju želite isprobati- imam odlične vesti! U Mulleru je trenutno na veeelikom sniženju, pa svoj primerak možete nabaviti za samo 39,90kn/5,2€.
Danas popodne sam odjurila po još jedno pakovanje :) Eto, toliko mi se dopada.
Hvala Martini sa bloga Dear Skin koja je tu informaciju podelila s nama juče :)

Jeste li bile u prilici isprobati neki od proizvoda iz linije Ever? Postoji li proizvod koji biste mi preporučile, a da je za suvu, oštećenu kosu?
Kako vam se dopada ova maska?

Šaljem vam kind of kišne (kiša još uvek razmišlja hoće li pasti, ili ne) pozdrave iz Osijeka :)





SHARE:

11 comments:

  1. Slažem se, odlično nahrani kosu i drugi puta uzimam nju umjesto one iz EverSleek linije. Ja koristim EverRiche šampon i regenerator i odlični su mi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, baš mi je drago da si zadovoljna! Moram se vratiti po šampon :)
      Hvala na preporuci :*

      Delete
  2. Baš ću potražiti ovu masku mada mi sad baš i ne treba jer još imam zaliha nekih drugi. Kad mi je kosa bila oštećena, suha i slamnata najviše sam koristila ulja maslinovo, kokosovo bilo koje i uvijek mi je pomagalo čak možda i više nego razne maske ali sam također morala zaboraviti na farbanje kose i evo godina dana prošla kosa mi je oporavljena :) i još se ne želim farbati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaka čast za farbanje :)
      Ulja su odlična, svakako. Ja ih praktikujem nanositi vikendom, kad imam vremena za tretmanisanje :)

      Delete
  3. baš sam ju jučer stavila nakon na kosu prilikom kupanja, predobra maska :D
    kosa je nestvarno lijepa, lijepo se sjaji,, a tek njen miris <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično, baš mi je drago da si zadovoljna :) Mani miris nije intenzivan, a to mi se dopada :)

      Delete
  4. hocemo da vidimo kosu!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Naravno! Čim je oslobodim punđe i repa :)

      Delete
  5. Nisam se spotakla o ovu masku u našim drogerijama. Sad da li mi je promakla ili je prosto nismo dobili, ne bih znala ali potrudiću se da proverim, pošto je toliko hvaljena :). Meni uvek treba dobra maska za kosu, budući da je redovno farbam i feniram. Svojevremeno sam bila jako zadovoljna Helen Seward Argan Elisir Beauty maskom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna može li se pronaći u drogerijama u Srbiji. No svakako, ako nema tamo, ima u frizerskim salonima koji prodaju L'oreal :)

      Delete
  6. I ja obnovila zalihu na ovom sniženju :) Maska je vrlo intezivna, ja ju držim 3 minute a inače svaku drugu i po 10 minuta. Odlična recenzija koju potpisujem od riječi do riječi :)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig