6 July 2014

Green Girl- Touch my skin piling maska za lice



Znate onaj osećaj kad napokon isprobate nešto što ste silno želeli, no oklevali ste zbog straha od nepoznatog? Proizvod o kome pišem ujedno je i moj prvi susret sa personalizovanom aromakozmetikom i početak oduševljenja istom.
Krajem prošle godine odvažila sam se stupiti u kontakt s vrlo ljubaznom i posve stručnom Green Girl koja je imala strpljenja i rešenja za moje zahteve.
Ja sam po malo ''neverni Toma'' kada se radi o lepljenju etikete ''prirodno/ bio/ eko/ organski'' na namirnice ili proizvode za ličnu higijenu i negu, a primetim da se to baš forsira u poslednje vreme. Takođe primetim da sa svih strana niču ''stručnjaci'' koji se bave proizvodnjom prirodne kozmetike, a da iza tog naziva stručnjaka ne stoji potrebna edukacija, znanje i iskustvo.
Za Green Girl čula sam davno i to putem foruma, a kako je interesovanje raslo, počela sam pratiti njenu stranicu na Facebook-u. U katalogu proizvoda, ispod svake slike gomila je komentara prezadovoljnih korisnica različitih proizvoda uz recenzije istih. Da li moram dodatno napominjati da je to bio okidač da se i sama odlučim na kupovinu? 

Touch my skin- šta kaže Green Girl?

'' Ova gel maska sa AHA kiselinama namjenjena je svim tipovima kože. Radi nježan piling lica, pa će ukloniti mrtve stanice kože bez mehaničkog trljanja, pa je pogodna za osjetljivu kožu sa popucalim kapilarama kojoj mehanički pilinzi ne odgovaraju. Masnoj koži će pomoći ukloniti višak sebuma, ujednačiti ten i pročisiti kožu. 
Maska je na bazi AHA kiselina,a postotak isti se prilagođava prema potrebama i tipu kože.'' 


Šta kažem ja? :)

Da krenem od ambalaže. Maska dolazi u simpatičnoj plastičnoj bočici, u količini od 50 gr. Dostupna je i količina od 100 gr, no kako je u pitanju prvi susret s proizvodom ovog tipa, nisam se htela zaletati.
Na vrhu bočice nalazi se press cover- onaj poklopac što se pritisne kako bi se gornja strana oslobodila.
Pošto je maska gelasto- želatinaste strukture, u grlu poklopca umela je ostati mala količina, no kako se čvrsto zatvori natrag pri sledećem korišćenju neće se dogoditi da se proizvod sasuši i blokira doziranje.


Na bočici se nalazi etiketa s logom Green Girl kozmetike (baš je girly, dopada mi se), a sa zadnje strane je i kompletan popis sastojaka koji čine masku.
Kako se radi o proizvodu koji se izrađuje isključivo za tip kože osobe kojoj je namenjen, savet Green Girl bio je da za početak pomešamo manje količine glikolne, mlečne i voćnih kiselina (limunske, jabučne, vinske) kako bi videli reakciju kože na iste. Pored kiselina u sastavu su prisutni hidrolati različka (učinkovito hidratantno dejstvo, smanjenje finih bora oko očiju, toniranje kože) i lavande (hidratantno i umirujuće regenerativno dejstvo na osetljivu kožu), prah brusnice (antibakterijsko dejstvo), prah borovnice (antioksidantsko dejstvo).
Zbog sastojaka, masku je potrebno čuvati na hladnom (frižider), te je upotrebiti u roku od 6 meseci.


Moja koža je mešovita s masnijom T zonom na kojoj se izlučuje više sebuma.
Primenom ove piling maske primetila sam u roku odmah kako se lučenje sebuma redukovalo bez dodatnog isušivanja kože što je doprinelo postepenoj ujednačenosti tena.
Glavna svrha piling maske je da ukloni površinski sloj odumrlih ćelija kože, da stvori ''savršeno platno'' od kože koja će biti zdravija, blistavija, savršena za nanošenje make up-a.
Masku sam nanosila uveče, pred spavanje i to jednom do dva puta sedmično, ovisno o potrebama kože.
U zimskim mesecima početkom godine primetila sam da suvih delova oko usana i na čelu više nema. A ranije bih se s ovim problemom borila do proleća i trošila do dve bočice Aqua Seruma (Balea).


Preporučeno nanošenje je u večernjim satima, najbolje pred spavanje pošto se UVA/UVB zraci ne slažu najbolje s kiselinama, te mogu napraviti dodatan problem na koži.
Moram priznati da sam kod prva dva nanošenja ovog proizvoda ispala po malo kukakvica :) Bilo me je strah da prespavam s maskom na licu pošto sam bila ubeđena da ću se ujutro probuditi ''oljuštena''. Da, znam, po malo glupo, ali tako je to kad ste ja :) Iako na deklaraciji piše ''delovanje 10 minuta'' odlučila sam nanositi je i ostaviti da deluje preko noći kako bi temeljno uklonila sve mrtve ćelije, dubinski očistila kožu.
Kad sam strahove pregrmela, videla da nema peckanja, grickanja, ničega osim baby svilenog lica- počela sam masku koristiti kako spada.


Maska se po nanošenju relativno brzo upije i ne lepi se po jastučnici. Preko noći delotvorni sastojci naprave svoje, a koža je ujutro toliko divna, svilena, ujednačena. Jednom rečju savršena. I što se duže koristi efekat je sve bolji i vidljiviji. Pore su se pročistile, sebum izregulisao, a moram primetiti da imam puno manje problema s periodičnim bubuljicama i mitiserima. 

Iako volim mehanički piling, skidam kapu Touch my skin piling maski i ponosno proizvod pridružujem LIFETIME MUST HAVE listi. Jednostavno, ovo morate probati. A kad probate budite spremni na javljanje unutrašnjeg glasića uz pitanje: Ma kako sam živela bez ovoga do sada?!?!? :)

Tople preporuke svima koji svojoj koži žele dobro i žele da mladolik, svež izgled potraje što duže. 
Kao što sam gore napisala, maska dolazi u dva pakovanja:

50gr = 45kn (6€)
100gr = 85kn (oko 11€)

P.S. Pakovanje na fotkama je skoro pa prazno :) zato što se neko nije setio da fotka pre trošenja ;) 
50gr se možda čini kao malo pakovanje, verujte i ja sam se iznenadila minijaturnom bočicom, ali trajala mi je dobrih 5 meseci :)

Hvala dragoj Green Girl na fenomenalnoj maski, ovo iskustvo samo je uvertira u druženje s ostalim proizvodima i jako se radujem tome!

Jeste li isprobali nešto od ovih super- duper proizvoda i šta kažete? Sviđa li vam se?
Šta mi preporučujete?
U stvari, ne morate odgovarati na poslednje pitaje :) Preporučujem si sve! :D




SHARE:

16 comments:

  1. Baš mi je drago da si zadovoljna s ovom maskom, ja ju obožavam <3 I super mi je čitati tvoju ekavicu <3 Nije tema, ali morala sam spomenuti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prezadovoljna!
      Hahaha :D Ovo je znak da moramo više razgovarati, a manje tipkati :)
      Hvala :)

      Delete
  2. meni si ju prodala! :)
    Probala sam zasad samo ulje za skidane šminke i ono mi je divno mirisalo, no nije mi skidalo šminku onako dobro kako sam ja to sebi zamislila... No ima na listi puno proizvoda koje bih rado probala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) verujem da ćeš maskom biti prezadovoljna, samo detaljno opiši svoju kožu majstorici i dobićeš savršen proizvod.
      Razmišljala sam da naručim ulje, no potrebniji mi je serum, pa sam se odlučila na njega.
      Imam umivalica za potrošiti, a obećala sam sebi da neću raditi zalihe bez potrebe :)

      Delete
  3. Replies
    1. Me too! :) Videla sam kod tebe recenziju, super što smo obe zadovoljne :)

      Delete
  4. Imala sam i bila mi je odlična kao i tebi ;)

    ReplyDelete
  5. Ovo stvarno super zvuči! I super izgleda. Patim za GG proizvodima, biće jednom moji :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. I zvuči i deluje :) Ako ti se ukaže prilika, svakako toplo preporučujem.

      Delete
  6. Patim za Green Girl proizvodima, jako želim da ih probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem, tako sam i ja, pa sam presekla i odlučila da počnem s primenom aromakozmetičkih preparata :) Ne kajem se :)

      Delete
  7. ovo je prvi put da čujem za piling masku, tj. nešto što se može ostaviti preko noći da djeluje na licu, a istovremeno odrađuje piling :D ne znam gdje živim haha
    dobro bi mi došao ovaj proizvod, jer i sama imam ljuskice oko usana, koje isto tako rješavam balea aqua serumom, a i ujednačeni izgled lica je uvijek dobrodošao :D
    cijena je stvarno prihvatljiva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja, ovo je fantazija i nešto što svaka devojka mora probati.
      Ukoliko budeš u mogućnosti, od srca preporučujem. Nakon ove piling maske probala sam i Alpha-H Liquid Gold kojom sam jednako oduševljena, ali Touch my skin pripada i izrađuje se samo za tvoj tip kože, pa je tu posebnost :)

      Delete
  8. GG proizvodi su mi dugo na WL, vrijeme mi je da isprobam nesto. ovo mi se svida a voljela bih probati i balzam za skidanje sminke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je pre neki dan stigao serum Simply the best i efekte delovanja videla sam u minimalnom roku. Definitivno moraš probati nešto od GG jer je svaki proizvod fantastičan!

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig