11 July 2014

Barfuss foot mask- Summer Must Have!



Sezona sandala, japanki i ostalih varijacija na temu odavno je započela, stoga je od izuzetne važnosti da stopala budu negovana i svilena.
Za lepa stopala nisu potrebni skupi kozmetički tretmani, već redovna, celogodišnja nega.
Nedavno sam u Muller-u otkrila proizvod za koji su neki od vas već, verujem, čuli i koji mi je pomogao da u vrlo kratkom roku omekšam kožu stopala, mesecima zarobljenu u čizmama, cipelama, mokasinama... 

Moram priznati da me je na kupovinu ''nagovorila'' preslatka šarena tubica ukrašena leptirićima. Inače, većina proizvoda za negu stopala upakovana je u sterilne, sort-of-medicinske ambalaže koje su poprilično dosadne. S ovom maskom to nije slučaj, ni spolja, a ni iznutra :)
Tubica sadrži 100ml proizvoda, proizvođač je Muller-ova robna marka (Duesburg medical GmbH) koja se do sada pokazala izuzetno kvalitetnom (pored maske probala sam i baby kremu za lice s bademom).



Maska je obogaćena uljem breskve, grožđa i badema.
U sebi sadrži glicerin, hidrogenizovano ricinusovo ulje koji značajno hidratizuju i omekšavaju kožu, te doprinose da koža stopala izgleda poprilično bolje. Maska miriše citrusno, osvežavajuće: na limunsku travu i mentu. Nisam primetila da deluje rashlađujuće na kožu (zbog prisustva mente).


Koristim je uglavnom pre odlaska u krevet tako da nanesem bogato na stopala, pričekam par momenata da se delimično upije, obujem pamučne čarape i prespavam. Stopala su ujutro prefina, koža je mekana, zaglađena, a između prstića je baš fini osećaj :)
Može se koristiti i tako da se nanese, pričeka 20 minuta kako bi se upila, a višak se potom umasira u kožu i obriše vlažnom, toplom krpom. Ovu metodu nanošenja nisam koristila jer mi je prekomplikovana. A i stopala su poprilično klizava, pa je najsigurnije korišćenje i delovanje tokom sna.




Masku sam isprobala i na laktovima, s obzirom da imam naviku da se ''podlaktim'' i nažuljam dosta često- i tu se pokazala fenomenalnom. Omekšava kožu u roku odmah, ne ostavlja lepljive tragove i umiruje nažuljanost ovog područja :)
Cena tube je svega 15-tak kuna, s tim da se na sniženjima može pronaći i za 10 kuna.
Zaista sitnica s obzirom na negu i sveukupan rezultat delovanja na kožu.

Definitivna preporuka!

Da li praktikujete negu stopala kroz celu godinu, ili ste ''kampanjci'' koji čekaju leto?
Da li imate omiljeni proizvod za negu stopala?

Puno pozdrava iz kišnog Osijeka :)



SHARE:

17 comments:

  1. Steta sto nemam Muller u BiH jer prilicno mi je maskica simpa a i treba mi ovakvo nesto. Stvarno je preslatka :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budeš dobra, doći će Mullerići :D

      Delete
  2. Nema ni kod nas u Srbiji a baš mi je zapala za oko, već sam čitala o njoj koliko je dobra. Šteta! Ja stopala negujem cele godine ali najviše leti jer ih otvorena obuća još više isušuje. Skoro sam pisala post pa svrati :))) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pročitala sam čim si objavila, bez brige :)

      Delete
  3. Uzela sam onu limited edition vrećicu i zadovoljna sam :) Kako često imam problema s petama, tu mi nije pomogla nažalost. Ali sve ostalo super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, tu pomaže samo mehaničko uklanjanje zadebljanja, a potom hidratacija.

      Delete
  4. Šteta što je nema kod nas, ja negujem stopala tokom cele godine, a leti pogotovo. Mada meni sad dobro dodje i shea butter, koristim ga po istom principu kao i ti ovu masku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitala sam kod Lidije i baš sam se od srca nasmejala komentaru kako dugo nisi videla stopala :D
      Kad se neguju cele godine, puno je lakše nahraniti kožu stopala preko leta, nego kad se zapostave. Shea butter je izvrsno rešenje!

      Delete
  5. Dobila sam ju prošlo ljeto i zaista sam bila prezadovoljna,Sadimam puno fulanih krema za licekoje koristim na petama a prvom prilikom idem opetpo ovu masku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da li je moguće da se skupilo ''fulanih krema'' takvom ekspertu za preparativu? :)))
      Šalu na stranu, odlična je maska.

      Delete
  6. Moja najdraža krema za stopala - definitivno!

    ReplyDelete
  7. Sve što sam probala od muller house brenda je bilo super, nadam se da će nas počastiti prisustvom na tržištu :)

    ReplyDelete
  8. Izvrsna je, obožavam! :D Stoji mi na ormariću i čeka da krenem spavati i da namažem stopala :D

    ReplyDelete
  9. Jao ja sam totalni kampanjac... kad se "njegujem" uglavnom ne stignem do stopala, pa sam većinu godine prilično zapuštena... Ali ovu masku sam prvo isprobala u "tester" pakiranju, pa sam odmah pohrlila po full size jer je odlična, fino miriši i fakat nije skupa. A obzirom na tu moju kampanjsku i zapuštenu prirodu, meni je još bolja njihova krema protiv zadebljane kože (Hornhaut reduziercreme) koja omekšava kožu još bolje od ove maske. Maska je super za vas "redovite", kao održavanje dobrog stanja, a krema je malo više hardcore ;)

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig