15 June 2014

Sunday Purple Time!




Nedelja je dan za masku!
I to ne bilo kakvu, već onu koja će temeljno očistiti sve što za sobom/ u sebi vučemo od prethodne sedmice.
Nedeljni rituali su mi najdraži, od kupke, do pilinga, maske... sve je nekako opuštenije i neograničeno vremenom- which me gusta mucho! :)
Freeman je na police Kozma došao pre nekoliko meseci i od tad sam bila u višestrukoj napasti da nakupujem svašta nešto, no racionalni deo je preovladao, pa sam se počastila Purifying Facial maskom na bazi gline i acai bobica + 8 mega complexa (tako piše na tubi, mislim da ima veze s voćem).
Maska dolazi u vrlo praktičnoj tubi s čvrstim poklopcem (jako praktična za nositi na put bez rizika od prosipanja), u količini od 150ml.
Inače, ovo je prva full size maska koju sam kupila od Freeman-a (ranije sam koristila one u vrećicama).




Moja koža je mešovita, pa se najviše sebuma i nečistoća nakuplja u području T-zone (čelo, nos i oko nosa, brada). Ukoliko bih, iz nekog razloga, preskočila piling i masku primetila bih kako se broj mitisera povećava i to baš na gore navedenom području na licu, a pore bi postale vidljivije i estetski neprihvatljive.
Stoga nastojim kožu redovno, temeljno očistiti jer samo takva u sebe može primiti hranljive i negujuće sastojke seruma, krema, losiona.
Prilikom prvog korišćenja nisam znala šta da mislim o ovom proizvodu. Naime, nakon aplikacije prema uputama, izbegavajući predeo oko usana i očiju, dogodilo se da su me počele peckati oči. A potom su krenule suze!
Iritacija? Ma da li je moguće?
Ovo nije prva Freeman maska koju sam koristila, pre kupovine sam detaljno pregledala sastojke na deklaraciji, ali eto... dogodila se ta neugodnost.
Taman kad sam bila u pregovorima sama sa sobom- kanta ili još jedna šansa, odlučih se na ovo drugo.
Kod naredne aplikacije nisam osetila ništa slično peckanju.
Bila sam se poradovala.
No, osećaj iritiranih, suznih očiju se nastavio ponavljati s vremena na vreme.
Laička pretpostavka vezuje se za ekstrakt garcinie, s obzirom da ova biljka u sebi sadrži hydroxycitric (limunsku) kiselinu koja ima upravo takav efekat.
Uprkos svemu ja sam masku nastavila koristiti samo zbog učinka koji ima na kožu, a to je da je temeljno, dubinski pročisti. Najbolje deluje nakon parne inhalacije ili tople kupke/tuša kad su pore proširene, koža mekana i kad maska može dubinski prodreti do svih nečistoća.
Kako u sebi sadrži glinu, već u tubi je dosta guste konzistencije. Za kompletno lice potrebna je mala količina, tako da će pakovanje potrajati nekoliko meseci. 
Lako se nanosi i raspoređuje, na licu bi trebala stajati 10 minuta, mada je umem ostaviti i 15tak.
Kako se suši, maska se na licu steže i stvrdnjava.
Dakle, smejanje, pričanje i ostale facijalne ekspresije nisu moguće :)
Dobra stvar je što se sušenjem maske gubi iritacijska reakcija na oči, pa već nakon 5 minuta mogu normalno gledati, bez suza.


Evo i ne tako slavnih sastojaka:


Da je prema gore navedenim sastojcima najbolja na svetu- nije. Ali ova maska radi svoj posao. I to poprilično dobro. Koristim je jednom u dve sedmice i zadovoljna sam.
Kad je napokon potrošim, kupiću Anti Stress Dead Sea Minerals masku s kojom imam najbolje iskustvo u kompletu (nema negativnih nuspojava osim savršeno čistog lica).
Kako sve to izgleda live in action, pogledajte niže :)



#nomakeup #nophotoshop :)

Da li ste i kakvo iskustvo imali s Freeman proizvodima?
Preporuke?

Želim vam divan ostatak vikenda 




SHARE:

22 comments:

  1. Taman uzmem da citam knjigu kad ono Misha izbacila post... I to post o maski koju nisam probala ali od firme cije druge maske obozavam. Sta cu, ostavljam knjigu i citam post :) Salu na stranu, bas sam se zainteresovala kad sam videla sliku jer ovu masku nisam nikad probala pa me je zanimalo kakva je. Do sada sam probala par drugih ali se nekako uvek vratim zutoj koju obozavam... Ako naletim na ovu, sigurno cu je probati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) e to je vernost ❤
      Hvala na lepim rečima :)
      Freeman ima odlične proizvode, i pored ovog malog ''peha'' :) opraštam i koristim i dalje.

      Delete
    2. vesna kozmetika teatar15 June 2014 at 23:12

      Draga Jovana, masku imamo u prodaji vec neko vreme u online www . kozmetika-teatar.rs.
      Imamo i travel size pakovanje .

      Delete
  2. Upravo glina najbolje cisti mesovitu i masniju kozu, dobru si izabrala, moram da pohvalim slike, profi je look :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najčešće posežem za home made maskom od zelene gline i odlična je. No, lenja kakva jesam- kupih i ovu :)
      Hvala ti puno, razmišljam da odem sutra takva na posao :D

      Delete
  3. jaooo slikeeee <3 <3 <3
    nisam probala, ali mislim da ću ipak probati ovu Anti Stress Dead Sea minerals kad kažeš da isto super čisti, a ne peku oči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anti Stress je savršena. A probala sam XY maski, pa mogu ovo slobodno napisati.
      A slike su :D hahaha
      Nedeljna inspiracija ;)

      Delete
  4. Nisam još probala njihove maske. prvo moram potrošiti masku od "Mala od lavande", kod koje sam kupila masku od gline i eteričnih ulja. Predobro miriše, ne iritira, a u principu radi na isti način kao i tvoja maska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je kod ove maske privuklo samo to fabričko pakovanje gline koju smatram božanstvom za čišćenje i smanjenje sebuma kod nas mešovitokožaca :D
      Lenja sam, a trebala bih češće posegnuti za zelenom glinom koju uvek imam u kući.
      Bitno je da radi posao, samo me sekiraju suze.

      Delete
  5. Imam upravo tu Freeman masku i nisam imala problema s iritacijom očiju. Meni je ovo solidna maska s kriminalnim sastavom (propilen glikol, parabeni, konzervansi) i mislim da se za tu cijenu mogu naći jednako dobre maske s puno boljim sastavom. Kod Freemana me jako ljuti što se reklamiraju kao prirodna kozmetika, što definitivno nisu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, drago mi je da nismo imale isti problem. Ne znam, možda su moje oči preosetljive?
      Prirodna? U kom gradu? Na kojoj planeti? :D
      Obožavam etikete ''prirodna'' ''organska'' ''bio'' ''eko''- dobijem ospice čim vidim!

      Delete
    2. vesna kozmetika teatar16 June 2014 at 08:48

      Drage moje , Freeman se nikada nije reklamirao kao prirodna kozmetika , zato sto to nije.
      Linija feeling beautifull nikada nije imala organic proizvode ili 100 % natural. Postojala je jedno vreme linija Organic koja je imala nekoliko proizvoda , ali se vise ne proizvodi. Ono na cemu insistiraju je da nikada ne rade testove na zivotinjama u laboratoriji . Freeman je odlicna dupermarket kozmetika , cije maske i pilinge bez profesionalne pomoci mozete kod kuce da koristite.Ono na cemu ja insistiram posto prodajem Freeman od 1996 godine, je da devojke tacno znaju koji je tip koze , jer ako pogrese kontra ekfekat je rezultat .I da ne kupuju na osnovu mirisa i ambalaze.Post je odlican , hvala pusticu ga na nasoj stranici.

      Delete
    3. Draga Vesna, evo upravo gledam u Freeman letak napravljen za Kozmo trgovine u Hrvatskog na kojem jasno piše "Freeman je popularna, potpuno prirodna kozmetika za lice, tijelo i kosu koja dolazi iz SAD-a...". Po meni je to reklamiranje za nešto što nisu i varanje kupaca. Ako mi ne vjeruješ, napiši mi svoj mail pa ću skenirati letak i poslati.

      Delete
  6. Koristim dve tuba-maske od njih plus nekoliko kesastih i oduševljena sam. Ipak, omiljenooooomiljena mi je ona sa crnim ugljem i šećerom. Imam ih u planu za recenziju već neko vreme, nikako da dođu na red. PS. "Live in action" fotke su odlične .D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh da, videla sam tu i planiram isprobati.
      Hvala ti puno :*

      Delete
  7. Ja koristim onu sa mineralima mrtvog mora i glina+avokado. Sa obe maske imam problem-peckanje ociju iako izbegavao predeo oko. Ocigledno nam nesto smeta.

    Ja to ignorisem, jer su mi njihove maske same po sebi skroz ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro sam pa sigurna da se radi o gore spomenutom ekstraktu garcinie. Isti ekstrakt može se naći u anticelulitnim kremama i losionima i doprinosi onom osećaju trnjenja kože... jel te makar prođe nakon što se osuši?
      Slažem se, ako oduzmemo taj peci-pec učinak, maska je dobra.

      Delete
  8. Nisam probala ovu masku, ali si me kupila slikama :)
    Prvo na šta sam pomislila kod suzenja i peckanja je da nisi alergična na neki od sastojaka? Možda je miris?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, nemam ti ja problema s alergijama :)
      Alergije su alergične na mene :D

      Ako probaš, javi kako ti se dopada.

      Delete
  9. Cini mi se da ce mi se sve Freeman dopasti. Ovu nisam probala ali je ubacujem na listu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovu i antistress :)
      Ja želim probati kremu za stopala, ali nema tu da se kupi... -.-

      Delete
  10. Slažem se da dobro očisti, nemam zamjerke za to, ali meni je jednom kožu doslovce spalila, toliko ju je iziritirala.. pa sljedeći put nije i tako u krug. Odustala sam od nje :/

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig