25 June 2014

Little beauty helpers for cleaner skin!



Pre desetak dana započela sam mini seriju postova o temeljnom čišćenju lica, uklanjanju mitisera i osvežavanju pora, potaknuta sve češćim komentarima mladih devojaka koje se čak ponose! činjenicom da si nekoliko puta sedmično dopuste odlazak u krevet sa kompletnom šminkom na licu.

Verujem da sam već negde napisala, ali drage dame, da bi koža bila zdrava, jedra, svilena i u 30-tima, 40-tima- od ključne je važnosti da kompletan make up i nečistoće s lica budu temeljno uklonjene pre odlaska na počinak. Struktura kože menja se godinama, uticajem spoljašnjih faktora, no najbitniji faktor je onaj unutrašnji- kako tretiramo svoj organizam od prehrane do nege. 
Uostalom, za savršenu sliku potrebno je savršeno platno ;)

Svoju mešovitu kožu umivam minimalno 3 puta dnevno, ujutro nakon buđenja, po povratku s posla, onako temeljno i uveče pre odlaska na spavanje.
S promenom godišnjeg doba i koža iziskuje promenu rutine (leti se umivamo i tuširamo češće nego kad je hladno i kad se koža znoji znatno manje). Proizvodi o kojima danas pišem su esencijalni pomoćnici u toku umivanja jer svojim delovanjem podstiču mikrocirkulaciju i blagi površinski piling kože, a pri tom ne iziskuju čestu upotrebu sapuna ili gelova za umivanje.


Cleansing Rubber Pad:

Ili šire poznat kao gumeni jastučić za čišćenje lica, dobila sam kupovinom Essence Pure Skin anti spot tonera. Ovo je jedan od proizvoda koji se može pronaći u različitim oblicima i bojama, no namena svake od varijanti je da pomogne prilikom čišćenja kože lica. 
Jastučić je izrađen od mekane gume i sa gornje strane, koja ide na kožu, ima sitne gumene resice u dve različite veličine i oblika. 


Dve trećine jastučića čine sitne, duguljaste gumene resice i ovaj deo najčešće koristim kod čišćenja kože oko nosa, na čelu i bradi. Sa donje strane jastučića nalazi se izbočeni deo, poput ručkice (stvarno sam puno razmišljala kako bih nazvala taj deo, ovo je najpametnije što sam smislila) koji ide između prstiju i pomaže da jastučić stabilno leži u ruci dok ga koristim. 
Koristim ga uz mrvicu gela za umivanje koji nanesem ili direktno na jastučić, ili ga prethodno utrljam dlanovima na lice, a potom kožu lagano masiram.
Resice podstiču mikrocirkulaciju i nakon umivanja koža je sjajna, blistava i pripremljena za nanošenje negujućeg seruma i kreme.
Jastučić se može nabaviti na različitim lokacijama (geografskim i internet), a cena se kreće od 0,5$ pa naviše, ovisno o tome koji je brend u pitanju.


Natural Make Up Removal Sponge:

Na kupovinu ovog sunđera potaknula me je home made maska za lice s glinom koja se dosta teško uklanja umivanjem. Nebrojeno puta pomogla bih se pamučnim peškirom, no nepraktično koliko je- na kraju sam odustala i u Müller-u pronašla super alternativu. Isprva nisam očekivala ništa posebno- sunđer kao svaki sunđer. No vrlo brzo shvatila sam da će ovaj proizvod biti jedan od onih koji čine stalnu postavku u procesu čišćenja lica. 


Primarna namena ovog sunđera je uklanjanje šminke s lica po principu: sunđer se pokvasi u toploj vodi, a potom se kružnim pokretima s lica skida make up. Nisam ovo probala ni jednom jer sam alergična na ''presipanje iz šupljeg u prazno''. Već sam pisala da šminku volim skidati toplom vodom i sapunom/ gelom, a potom koristim micelarnu koju takođe isperem s lica pre nego nanesem kremu.
Kad sam lice umila toplom vodom i kad se šminka počne otapati, na sunđer nanesem malo gela za umivanje i kružim s njim po koži kako bih temeljno uklonila sve ostatke- naročito pudera jer koristim Revlonov Colorstay koji se jako teško skida. 
Ovaj sunđer je super jer lice očisti u roku odmah, a koža je blistava.
Uveliko mi je olakšao umivanje, a moram primetiti- smanjio trošenje micelarne.


Gore je pakovanje i proizvođač ovih finih sunđera.
Dolaze u pakovanju od 3 komada, i ceni od oko 20-tak kn.
Jedan sunđer, uz pravilnu upotrebu i čuvanje (nakon umivanja ga treba dobro oprati i osušiti/ držati na suvom mestu; može se prati i u veš mašini- pa ko kako voli :) ) može trajati i do 20tak dana. Nakon toga gubi svoju funkciju i oblik, te ga je potrebno zameniti novim.

Da li ste isprobale ovakve ili slične proizvode i kako vam se dopadaju?

Budite mi dobro i zdravo.

XO




SHARE:

25 comments:

  1. Slusaj vampire style girl, sto mi se danas opasno foliras hmmm?? :D
    A cuj, ne znam tacno gdje su te sto se ponose time da prljavog lica idu na spavanac. Higijena je valjda osnova, pratila dama beauty blogove, casopise i sl. ili ne. Mozda je do mene, who knows? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You don't mess with my aristokratski ten :D

      Na žalost, imala sam priliku upoznati dve cure koje su modno i šminkerski vrlo osveštane, ali se ponose činjenicom da na spavanje odu našminkane i da ujutro samo poprave ono što je jastuk pokvario :gross:

      Nemam komentar.

      Delete
    2. Ni ja stvarno nemam komentar za stavove tih dviju cura. Očito su preskočile informaciju kako šminka, što je dulje prisutna na licu, doprinosi gušenju i starenju kožnih stanica.

      Delete
  2. Isto kao i ti, mješoviti kožac, umijem se tri put dnevno. Ujutro, nakon posla i navečer. Iako imam Avonovu dvostranu četkicu - za peeling i za čišćenje lica, radije se oslanjam na svoje prste. Peeling obavezno radim sa četkicom koja je pomalo gruba što dobro dođe kod čišćenja mrtvih stanica, ali mi je ponekada gnjavaža svakodnevno koristiti spužvicu jer ona upije svu pjenu pa ne bude ništa od temeljitog čišćenja. Ako ju baš moram koristiti, uvijek prvo lagano utrljam lice sa pjenom svugdje pa dodatno jače istrljam tom spužvicom. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja Body&Soul četkicu, al' da ti budem iskrena- ne setim se (čitaj: mrzi me, lenja sam) koristiti.
      Ova spužvica je super zato što je šupljikava i jako se lepo zapeni pa imam pravi face bath ugođaj :D

      Delete
    2. Super! Ja sam prošli tjedan išao do Kauflanda gdje je u blizini Muller u kojem sam htio kupiti baš Body&Soul četkicu, ali nigdje ju nisam uspio pronaći. Jesu li dlake sa te četkice grube ili mekše?

      Delete
    3. Više su medium, nisu ni jako mekane, a nisu ni grube. Taman za lice.

      Delete
  3. Strašno je to što ima djevojaka koje ne skidaju šminku prije spavanja. Meni je to ko da odem spavati, a da se prije toga nisam otuširala ili oprala zube, osjećala bih se prljavo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100% agreed!

      Al' eto, ima nas raznih...

      Delete
  4. Kako je super ovaj jastučić, baš bih volela da pronađem tako nešto. Ja svako veče radim piling Vichy Normaderm 3u1 pilingom, i čistim lice Normaderm losionom. Ne mogu da zamislim da odem u krevet bez potpuno čistog lica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Aurora, ima ih more na eBay-u, BIC, u Sephori (ne znam gde si, koliko praktikuješ online kupovinu) za smešan iznos.
      Dopada mi se tvoja rutina :)

      Delete
    2. Beograd :) U tom slučaju, pičim u Sephoru prvom prilikom, hvala :)

      Delete
  5. Ne bih ti preporučila da se umivaš više od dva puta dnevno sapunom/gelom, jer na taj način isušuješ kožu, bez obzira na tip. :) Inače je post odličan, sve detaljno objašnjeno. :)

    tara-blunt.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru :)

      Jasno za umivanje, no koristim vrlo blage gelove za osetljivu kožu u vrlo malim količinama. Sebum koji se nakupi preko noći ne može da se ukloni toplom vodom.

      Delete
  6. Ne koristim spužvice nekako mi nisu praktične :DD ali koristim Olay Regenerist koji mi u zadnje vrijeme čisti kožu bolje nego išta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ček' ček'! :) Olay Regenerist- misliš na rotacionu četku (tipa clarisonic)?
      Molim info gde si nabavila i po kojoj ceni :)

      Delete
  7. Volim pročitati ovakav post o jednostavnoj njezi lica, bez pregršt različitih vrtsta preskupih pomagala ili 5-6 vrsta sredstava za čišćenje. Djevojkama (pogotovo ovakvim kakve si ti spomenula) treba pokazati da za njegu nije potrebno mnogo vremena ili novca, samo dobra volja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja, na žalost ja sam bila ta koja je u razgovoru s dotičnima ''izgubila''. Sve što sam dobila je reakcija u fazonu- vidi ove što je zapenila oko čistoće kože :D
      Uostalom, ne tiče me se.
      Žalim dečke koji će to oženiti jednog dana :D
      :evillaugh:

      Za čisto lice ti ne treba 300 kerefeka, što jednostavnije- to je učinkovitije.

      Delete
  8. Ja i kada ne izlazim ceo dan, opet moram oprati lice uveče. Koža mora da diše. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je poput pranja zuba- moraš to napraviti. I nema rasprave :D

      Delete
  9. Odličan post!Ja imam identičan tip kože kao i ti.
    Prije par mjeseci sam uvela u svakodnevnu njegu lica Konjac spužvicu (charcoal).
    Koristim ju ujutro i navečer. Lice mi se preporodilo i kreme koje koristim bolje djeluju, mislim da tek sada pokazuju svoj puni potencijal :)
    Naručivala sam je sa HQ haira i dođe 7 funti, ali ima i na e bay-u za 6$ (Missha) koja je isto jako dobra.
    Preporučujem tu spužvicu svima koji imaju problema s masnom kožom, prištićima i svom ostalom gamadi :D

    Ps. Ona roza Mizon kremica je odlična! Kupila sam ju na tvoju preporuku i oduševila sam se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična preporuka, hvala ti! :) Razmišljala sam da kupim Konjac, ne znam zašto nisam.

      Toliko mi je drago da si zadovoljna Mizon kremom :) Nema ničeg lepšeg od pozitivnog feedback-a na proizvod koji preporučiš drugima. Hvala ti <3

      Delete
  10. Ma nema na čemu, hvala tebi na odličnim recenzijama :*

    ReplyDelete
  11. Sličan gumeni pad sam dobila uz jednu L'Orealovu umivalicu, i mada sam bila prilično podozriva kada je ribanje lica s tom spravicom u pitanju, rezultati su bili sjajni. Revlon Colorstay se stvarno teško skida. Sećam se da mi je jednom kapnuo na sto i trebalo mi je punih pet minuta, sunđer i krpa da ga skroz uklonim. Iskreno, bila sam šokirana :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, s Colorstay-om smo osigurale ''ten'' do kraja vremena, da se pita Revlon ;) Baš se teško skida i uvek pazim da područje oko nosa detaljno izribam :) da ne ostane. Fascinantan puder!

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig