8 May 2014

Stambuk's handmade face & body soap- review




Pre nekoliko sedmica na moju adresu stigao je paketić iz Rijeke.
Sadržaja koji mami sva čula, najpre čulo mirisa.
Ovo je moj prvi post u kome ću recenzirati PR uzorak, pa da znate, no to nikako neće uticati na mišljenje koje sam formirala prilikom korišćenja proizvoda :)
Volim tradiciju koja odoleva udarima modernizacije i serijske proizvodnje svega i svačega, a naročito preparature za negu kože. Naša koža kao najveći organ ponaša se kao sunđer koji upija apsolutno sve- korisno ili štetno. Upravo zato jako pazim kod odabira sredstava za negu i ulepšavanje. 
Stambuk je upravo to- tradicija koja se prenosi s kolena na koleno i koja nam donosi samo najbolje odabrane sastojke pretočene u predivne, prirodom inspirisane sapune.


Ono što me je osvojilo na prvu je predivan, umirujući miris mente. A potom i sam ''old-fashioned'' izgled sapuna. Sećam se kako je baka ranije umela raditi slične sapune koji su najbolje uklanjali fleke- de facto! :)
Dakle, sapun fino stane na dlan i vrlo je pogodan za upotrebu.


Sastojci sapuna temelje se na 100% devičanskom maslinovom ulju u kombinaciji sa sapunifikovanim uljem kokosa, ricinusa, eteričnim uljem mente i limunskom kiselinom što u konačnici daje 100gr proizvoda (standardna gramaža svakog Stambuk sapuna).


Kao što sam gore napisala, sapun koristim nekoliko sedmica kao sredstvo za čišćenje i uklanjanje šminke s lica ili kao tuširalicu, najviše kad sam baš jako umorna i trebam pozitivniji energetski naboj. Miris mente je očaravajući i pleni sva čula. U dodiru s vodom sapun postaje kremast i topi se pod prstima. Kod umivanja lica nanesem ga na obraze, čelo i bradu, te dlanovima lagano istrljam lice. Šminka i ostaci iste nestaju netragom i moram primetiti kako sam smanjila korišćenje micelarne nakon upotrebe ovog sapuna. 
Prilikom tuširanja, pod mlazom tople vode, sapun se lagano otapa i postaje kremasta tuširalica koja se lako razmazuje na koži. Sapun ne peni jako, ali sasvim dovoljno da ugođaj tuširanja bude potpun :)
Nakon umivanja/ tuširanja koža je sveža, a menta lagano hladi što jako prija.
Nakon upotrebe sapun treba spremiti na hladnije i suvo mesto, pošto ima tendenciju brzog otapanja ukoliko ostane na mokroj površini ili u toploj/vlažnoj prostoriji. Pridržavanjem uputa o čuvanju, sapun će potrajati dugo, dugo :) Moj se nakon XY korišćenja jedva malo stanjio :)

Dodatan plus kod mene ima činjenica da za izradu sapuna nisu korišćeni sastojci testirani na životinjama, kao ni da finalni proizvod nije testiran na životinjama


Kao zaključak ove recenzije preporučila bih Stambuk sapune svima koji su u potrazi za kvalitetno odabranim sastojcima koji temeljno i vrlo funkcionalno uklanjaju nečistoću s kože, a pri tom ne isušuju ili rade nered (bubuljice, crvenilo, zatezanje, peckanje i slično). Dakle, smatram da bi ovi sapuni odgovarali svim tipovima kože pošto sam ga koristila ja koja imam mešovitu i suprug koji ima suvu i osetljivu kožu.
Cena sapuna je 35kn/ 4,6€, a proizvodi Stambuk dostupni su online (klik na link)

Nisam sigurna kad ću potrošiti ovaj primerak jer mi ''miriše'' da će potrajati još dugo, no svakako ću nabaviti varijantu s mirisom narandže i meda.

Da li ste isprobali Stambuk sapune?
Kakvo je vaše mišljenje o ''hand made'' tradicionalnoj preparativi i imate li iskustva s takvim proizvodima?

Do čitanja,


* PR uzorak




SHARE:

4 comments:

  1. Ja sam manijak kada se radi o sapunima. Obozavam ih i imam ih sa svih krajeva :) Probala sam i jedan od maslinovog ulja iz Splita i obozavala sam ga :) Mislim da domaci sapun od dobrih sastojaka ne moze da bude los, stavise, moze da bude bolji od mnogih specija u koje stavljaju svakakve hemikalije... I da, drago mi je da si se vratila :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se s tobom, naročito jer smatram da je tržište prezasićeno ponudom sapuna, kad već o njima pišemo, te da se hand made i tradicionalna receptura svakako kvalitetom izdižu na nešto viši nivo po pitanju nege i funkkcionalnosti. Verujem da bi ti se ovaj jako svideo.
      I hvala :*

      Delete
  2. Imam jedan ali nisam ga otvorila, pustila sam ga da miriši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) pametno, kome treba osveživač prostorija/ garderobe :D

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig