25 May 2014

Late Spring New In


Ovim postom objedinila bih sve proizvode koje sam kupila/ dobila u poslednjih mesec i malo više dana.
Izuzetno sam zadovoljna ishodima planiranih kupovina, a primetim i kako se stanje skupljanja zaliha popravilo (nema ih više, jelte), te kako sam puno pedantnija u tom pogledu. Kad potrošim- kupim novo. A prilikom kupovine novog proizvoda dobro razmislim o svojim potrebama i očekivanjima, pa sam efekat ''What a waste'' proizvoda umanjila poprilično. S vremena na vreme u korpici završi nešto random, ali ništa preskupo što ne mogu prežaliti ako mi se baš ne dopadne :)
Ovaj post obilovaće fotkama, pa da počnemo!

Nega lica:


Bioderma Sebium Pore refiner: must have za predstojeće vrele dane. Proizvod koji koristim drugu godinu za redom i koji jako dobro matira, a ne zateže kožu na licu. Šminku na mojoj mešovitoj koži drži u savršenom redu i ovo je druga tubica koju sam kupila. 
Cena: oko 15€. Detaljnu recenziju proizvoda možete pronaći ovde

La Roche-Posay Effaclar Duo: ovaj proizvod sastavni je deo moje preparative dosta dugo. Iako mi lice nije problematično, ova krema odlična je u danima PMS-a kako bi koža ostala blistava i čista od napasnika bubuljica i mitisera. Dolazi u tubi od 40 ml po ceni od oko 14€.

Vichy Normaderm Night Detox: koji sam dobila na poklon pre nekoliko dana. U roku od dva dana stekla sam dojam o ovom proizvodu i budem ga s vama podelila kroz nekoliko sedmica. Vichy i ja imamo posve specifičan odnos, pa je tako bilo i u ovom slučaju. Cena proizvoda: oko 17€.



Sredstva za čišćenje lica/ uklanjanje make up-a:


Weleda blago mleko za čišćenje lica: proizvod koji već uveliko koristim. Iako namenjen suvoj i normalnoj koži, jako lepo finišira čišćenje i toniranje mešovite kože. U sebi sadrži ulje jojobe i delove korena irisa, kremaste je i bogate strukture. 
Cena za bočicu od 100ml: 13€.

Garnier micelarna otopina: druga bočica ove godine. Još uvek stojim iza onoga što sam napisala pre nekoliko meseci- iza Biodermine Sebium, ovo je druga omiljena micelarna. Detaljnu recenziju možete pročitati na ovom linku. 
Cena: oko 5€/ moguće pronaći na drogerijskim sniženjima i za oko 3€.

Nivea Double Effect Eye make up remover: dvofazni odstranjivač šminke okoloočne regije. Moj prvi Nivea make up remover i za sada sam jako zadovoljna rezultatima. Lako se koristi, nije potrebno utrlajavti kako bi se uklonila i najtvrdokornija maskara. Svoj primerak kupila sam na sniženju u DM-u za 3€.


Bioten Scrub Cream Peeling & Cleansing gel (za mešovitu kožu): početkom meseca bila sam kući (proputovanje kroz Srbiju). Kako inače na put ne nosim umivalice, gelove za tuširanje, već iste kupim tamo gde sam otputovala, Bioten se našao u korpici kao rezultat pohvalnih recenzija blogerica iz Srbije :) O oba proizvoda pisaću nešto detaljniju recenziju, a cene su sledeće; za oba proizvoda je potrebno izdvojiti 1,7€.


Cotoneve maramice za uklanjanje šminke: odlična solucija kad sam na putu. Ovo je jedan od poslednjih primeraka kupljen u Bipa drogeriji. Solidno uklanjaju ostatke make up-a, no ono što mi malo smeta je miris. Detaljnije u budućim postovima. 
Cena: 1,5€ (ovo je snižena cena).

Ciljana nega lica:


Holyplant AntiOx krema za učvršćivanje oko očiju: kao mali poklon sebi na početku meseca, odlučila sam investirati u okoloočnu kremu koja bi mrvicu popravila ujutru otečene kapke. Inače za okoloočnu regiju koristim ricinusovo ulje i vazelin koji su se pokazali kao izvrstan alat za kontrolu i redukciju bora, linija i nadutosti, no kako je sve toplije jednostavno ne mogu zaspati s nauljenim licem. O Holyplant kremi ću svakako pisati uskoro, pošto je koristim više od 20 dana nakon kojih vidim prve rezultate. 
Cena: 8,5€.

Avon Anew reversalist testeri: jesam li već pisala kako imam najbolju Avon damu? :) Ako nisam, evo, sada znate! Sunčana je bila jako ljubazna, te mi ustupila nekoliko testera nove Anew Reversalist dnevne, noćne kreme, obnavljajućeg i učvršćujućeg seruma za lice. Probala sam samo dnevnu kremu i ljudi dragi, kako to dobro miriše!!! A koža je poprilično elastična i nahranjena. S obzirom na bogatiju strukturu kreme, verujem da bi bila idealno rešenje za malo hladnije dane. Inače, kompletna linija namenjena je ženama od 35+, iako sam mišljenja da krema godine ne poznaje. Svakako, ne preporučujem antiride i retinol curama mlađim od 25. 
Cene Anew Reversalist proizvoda dostupne su u katalogu.

Telo:


Balea Melon Tango: nežni gel za tuširanje koji uveseljava mirisnim notama lubenice. Deo le LE, ali primetim da su zalihe na policama pristojne, pa svakako odaberite jedan za sebe :) 
Cena: 1€.

Axe Anarchy deodorant for her: uvek su mi bile odlične reklame za Axe dezodoranse, pa čim sam čula da se u prodaji pojavila i verzija za žene- morala sam probati. Miris je dobar, vetni i osvežavajući, nikako napadan. I traje do 6 sati, što je ok za dezić. 
Cena: oko 2€ .


Balea Carambola Lambada: još jedan fenomenalan mirisni gel za tuširanje koji miriše na leto. Podseća me na Brazil i na svetsko prvenstvo u fudbalu :) Eto, toliko o tome koliko sam ženstvena. Volim fudbal!
Cena: 1€.

Balea Dry deodorant: kako sam ostala bez Niveinog Powder Touch-a koji se pokazao kao vrlo pouzdana zaštita, odlučila sam malo promeniti ploču i isprobati  Baleinu verziju ''suvih pazuha''. Ovaj dezić je super i jako lepo miriše, na čisto. Ne volim voćkaste mirise jer odišu kiselinom.
Cena: oko 1€.


Afrodita Cecropia Power Ice gel: namenjen ciljanom smanjenju celulita i zatezanju kože. Koristila sam ga u par navrata, no ne zbog celulita (kojeg sam, da se razumemo, ponosna vlasnica!), već zbog fenomenalnog efekta hlađenja kože. Jako mi prija u letnjim mesecima i nanosim ga nakon svakog tuširanja na noge, guzu i stomak :) I nikad mi nije vruće! Mislim, ne u meri u kojoj bi bilo bez njega. 
Cena: 6,5€.

Balea Dusch Soft-Ol balsam/ ili in shower losion: spas za sve nas koji se ne volimo/ ne želimo/ ne setimo mackati nakon tuširanja. Dolazi u dve verzije. U zimu sam koristila onaj losion u tamno plavoj ambalaži, a za ove toplije dane odabrala sam verziju bogatu hranljivim uljima. Odlični su mi ovi Baleini in shower losioni jer fino neguju kožu (suvokožci, ne očekujte čuda!) i ne klizaju kadu (što mi se dogodilo s Niveinim in shower losionom).
Cena: 2,95€


Sun Dance Med ultra sensitive krema za sunčanje sa zaštitnim faktorom 50: ova kupovina dogodila se jutros nakon višesatnog izlaganja vrućini i suncu. Kad sam u ogledalu trgovine videla koliko mi se koža zacrvenela, momentalno sam ušla u DM i odabrala ovu kremu (inače, DM mi je ispred kuće. Ne znam kako se suzdržavam ne preseliti se tamo :D). Ovoliko koliko sam isprobala mogu napisati da se krema jako lepo razmazuje, ne sadrži mirise (iako, kad se upije miriše nekako na sveže), ne ocrtava se po garderobi. Za sad sam zadovoljna, prava akcija sledi od ponedeljka. Krema je namenjena osetljivoj, svetloj koži sklonoj alergijama.
Cena: oko 5€

Kosa: 


Le Petit Marseillais karite&miel shampoo: ovaj brend od skoro je na policama svih drogeria i puno se o njemu pisalo 8eventi, promocije, predstavljanja, akcijska sniženja). Šampon koji sam odabrala namenjen je oštećenoj kosi kakva je moja. Poprilično sam zadovoljna, jedino što mi nakon pranja kose ovim šamponom fali je volumen (tamo, drugi dan od pranja).
Cena: oko 3€.

Pantene Nature Fusion 2 minutes maska za suvu kosu: hrani i omekšava. Jako fine konzistencije, radi posao za 2 minute. Danas sam je koristila i kosa je poprilično poslušna i na izgled zdravija. Uskoro recenzija.
Cena: oko 3€(kupljeno na sniženju), inače oko 5€.

Balea mleko za kosu: druga bočica ove godine. Izuzetno sam zadovoljna i toplo preporučujem svima. Detaljnu recenziju proizvoda potražite na ovom linku
Cena: 2€


Avon Advance Techniques serum s proteinom svile za sve tipove kose: nešto novo, nisam koristila ranije. Ono što za sada mogu napisati je da prekrasno mirišu i da dolaze u staklenoj bočici na pumpicu.
Cena: oko 4€

Avon Advance Techniques serum za suve krajeve za sve tipove kose: serum koji je deo standardne postavke za negu i stilizovanje kose. Jako sam zadovoljna učinkom i toplo preporučujem svima. 
Cena: oko 4€


Batiste Floral & Flirty blush suvi šampon: inače, bila sam prva koja je negodovala na korišćenje ovakvog načina održavanja ''higijene'' kose, no jedan dan složila se situacija radnog vremena od 7-18h nakon čega je usledio poslovni party s početkom u 20h. Moja griva nema teoretske šanse da se u sred decembra osuši i oblikuje u roku od pola sata (uzmimo u obzir tuširanje, šminkanje, večeru i ostale prioritete koje sam morala uglaviti u ta dva sata). Tad sam popustila i dala šansu ovom ''čudu u bočici'' i ostala sam iznenađena efektom. Zadovoljna sam, no ovo nije nešto s čim bih na glavi prespavala. 
Cena: oko 4€.

Make up:


Avon Hidrokolor ruževi: poklon su od drage osobe i dolaze u različitim nijansama. Kako se moja skromna kolekcija od 10 popela na višu brojku, spremam poseban post o ruževima :)
Cena: dostupna u Avon katalogu


Barry M #52 Shocking Pink: takođe poklon i jako lepa kremasto-mat nijansa roze boje. Definitivan pobednik za predstojeće vrele dane i noći :)
Cena: £4.25.


Maybelline Color Tattoo #40 Permanent Taupe: savršen pomoćnik prilikom uređivanja obrva. Iako mu je primarna namena senka za oči, ovo je drugo pakovanje od prošle jeseni i nema boljeg proizvoda za obrve. Daje im prirodan izgled, ne razmazuje se.
Cena: oko5€.

L'oreal True Match: jedan od dražih pudera koji se često nađe u mom neseseru. Odlično se adaptira prirodnoj boji kože i vrlo lepo i lako blenda.
Cena: oko 15€, s tim da sam ja svoj primerak kupila za samo 6,5€ (sniženje)

Flormar Illuminating Primer: u Osijeku je početkom meseca otvorena Flormar trgovina koja izgleda fenomenalno! Prepuna je različitih noviteta i LE kolekcija koje do sada nisam videla, tako da ću češće navratiti kako bih propratila sve :)
Cena: oko 8€

Hello Beauty!: sunđer, Beauty Blender wannabe :) Recenzija je spremna i dolazi već naredne sedmice.
Cena: 2,6€.


I za sam kraj ostavila sam jedno lepo iznenađenje kojim me je danas obradovala prijateljica i koleginica Maja. Prošlog proleća na zagrebačkoj cvetnoj tržnici kupila nam je po mini kaktus, njoj i meni za na radni sto pošto je na poslu sve tako sterilno i službeno. I živela su naša dva kaktusića tako jedan kraj drugog kad se moj odlučio osušiti (pazila sam ga i mazila, no kako sam otišla na godišnji- kaktus nije imao ko zalivati). Cveće mene neće :)
Maja se odselila u Zagreb i ostavila mi da brinem o njenom kaktusu- moram se pohvaliti kako ovaj napreduje i raste iz dana u dan :)
I tako sam ja danas na poklon dobila još jedan, super- multifunkcionalni-kaktus koji definitivno neće uvenuti :)
Hvala Majo (ako čitaš) :)



I to bi bilo to.
Ukoliko imate posebnih želja oko recenzija proizvoda o kojima bi voleli najpre čitati- pišite.
Raspoložena sam za ispunjavanje želja :)

Puno pozdrava do čitanja!





SHARE:

14 comments:

  1. Neke novitete i dijelimo :D.

    ReplyDelete
  2. Odlični noviteti! Nijansa Barry M ruža je predivna, mislim da bih je nosila cijelo ljeto. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da! I ostala godišnja doba dolaze u obzir :)

      Delete
  3. ajme olovka kaktus <3 i divna priča :)))

    zanima me Holyplant okoloočna kremica jako, a Barry M ruž je totalno moja boja, ukrala bih ti ga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, ja sam ostala oduševljena čega se ona setila :D
      S uživanjem ću je koristiti :)

      Pišem uskoro o Holyplant.

      Delete
  4. Bar desetak proizvoda koristim ili sam koristila :) Isprobavam taj novi Avon špric-špric za krajeve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu, špric-špric je odličan! A probala sam svašta nešto. Ovaj zeleni kupujem over and over again :)

      Delete
  5. Effaclar Duo, provjereno odlican a takodjer i Afroditina Cekropija, savrsena je za ljetne dane. Divan new in! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa bilo je ili Cecropia ili kampovanje ispred frižidera :D
      Hvala :*

      Delete
  6. Divno. Ove Balea kupke imam, super su :) Inače kupujem sva njihova LE izdanja

    ReplyDelete
  7. Vauuu :D Ima tu svega i svačega. I ja bi jednu Avon gospođu. A Baleini dezići su zakon. Svi koje sam probala su super-učinkoviti, pa čak i oni smrdljivi, voćni i kokosasti.
    Holyplant! Škicala sam je u dm-u, al sam pare spiskala na ispriku za okoloočni gel od Dr. Organica. Loša odluka. Btw, meni je dm također bio ispred vrata dok sam živjela u Zg-u. Grozno nešto :D

    ReplyDelete
  8. Imamo doooosta identičnih stvari koje koristimo :))
    Lepi su ti noviteti, i čekam zaseban post o ovim ruževima :)
    takođe, zanima me kakvo ti je mišljenje o Vichy detox kremi :)

    ReplyDelete
  9. Drago mi je što vidim Batiste u tvojoj listi :)

    Što se tiče kremice duo, meni je mnogo bolja duo +.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig